Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksi unta -tuleeko jotain mieleen :o?  (Luettu 3209 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« : 21.09.2014 12:11:04 »

Hei! Osaako joku tulkita? Näin tälläiset unet peräkkäisinä öinä:

1.Unessa minulta oli tarjoitus vetää suusta hammas, jota särki. Ystäväni/muut ihmiset olivat valinnut vedettävän hampaan sen hampaan vierestä, jonka olin jo valinnut vedettäväksi. Annoin heidän mielipiteensä vaikuttaa vähän turhautuneena. Vedetään sitten ne molemmat jos se auttaisi. En jaksanut pistää vastaan. Ensin vedettiin muiden valitsema hammas. Se oli täydellinen ja siinä ei ollut mitään reikiä. Minua harmitti ja ärsytti suunnattomasti. Mietin, ettei sitä enää saa takaisin laitettua..taisin kokeillakin onnistuisiko. Sitten vedettiin toinen hammas se oli pieni, sairaan ja vastenmielisen näköinen ja kokonaan harmaan-vihreä. Lisäksi siinä oli pieniä väkäsiä, jotka olivat vastustaneet hampaan vetämistä ja tiesin, että nuo ne olivat tehneet kipeää.

2.Olin vihollisvaltakunnassa (ehkä pakolainen tai sotavanki) ja tiesin, että jos todellinen identiteettiini paljastuu olen vaarassa. Minusta oli tarkoitus tulla uusi kuningatar vanhan tilalle. Kuningas oli ilmeisesti arvaamaton ja temperamenttinen. Olin nyt kuitenkin suosiossa ehkä osaksi koska olin ulkopuolinen ja en ymmärtänyt kaikkea mitä oli meneillään. (Vähän kuin lapsen asemassa?) Unessa oli myös vanha kuningatar, joka oli jotenkin käärme- tai liskomainen..kasvojen pinta oli osittain kuin kuivunutta savea. Kuningatar oli vihainen kun joutui väistymään ja kirosi minua. Alkoi pelottaa koska tajusin olevani paikassa, jossa kohtaan vihamielisisyyttä ja vaaraa ilman että kykenen ennakoimaan mistä suunnasta se tulee.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014 12:13:29 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: