Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtimerkit ja pukeutuminen (kuinka puet itsesi?)  (Luettu 13021 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #15 : 01.02.2022 16:17:51 »

Mulla on jotenkin varmaan nykyisin  jousimies vaikutus ottanut vallan pukeutumisessa.
Käytännöllistä että voi viipottaa, vähän huithapelia, kunhan nyt toimii.
Harvoinpa toteutan  kalat venus puolta enää, se tyyli tuppaa olemaan niin epäkäytännöllinen. Mutta joskus sentään.
Ja saattaapa se olla  kalat vaikutusta sekin, että ei mulla niin väliä, käytän sitä mitä muksuilta on nurkkiin jäänyt niin jää niille enempi rahaa laittaa vaatteisiin  Undecided

Nytkin muksujen vanhat villasukat, huppari ja takki. Farkut, aluspaita ja välihousut on saatu jostain...itseasiassa niin on alkkaritkin  Grin

 2 huoneen aurinkokin voinee
vaikuttaa käytännöllisyyteen?

Muutenkin tyyliasioissa sellainen ihmeen askeettisuus ilmestynyt. Ei oo niinkään ominta itseä ehkä, mutta...on mulla toki alasolmu  kauris huone 1, 1 huoneen komerossa  kauris, ja  saturnus pysähtynyt 10 huoneessa.
Mutta saattaapi olla että on jollain transiitilla tai progella tekoa myös näissä.
 saturnus toki mennyt nataali  askendentti n yli, hyväinen aika sitten, mutta jättääkö  saturnus tuossa kohtaa mennessään pysyviä jälkiä?
« Viimeksi muokattu: 02.02.2022 08:59:44 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 02.02.2022 00:02:12 »

tr  pluto  aspect_con proge  askendentti kauris ollut jo tovin jos toisenkin (= helevetin kauan..)
ja oon mieltynyt mustaan, mikä ei ihan sitä ominta väriä ole aikasemmin ollut (vaikka kuinka sitä  skorpioni :lle tyrkytetään..)
Musta lyhyt- ja pitkähihanen t-paita ja joku härpäkevälly siihen päälle.
On siinä mun proge  aurinko myös, progenousulla.
Eli tuon Pluton mustavalkoisuus miellyttää. Valkoinen tikkitakki.
Kuuhildan mainitsema askeettisuus toimii täälläkin.
Kesällä kyllä paljon muutakin väriä. Tietty sininen on aina ollut ja jostain syystä se korostaa mun silmiä, niin että muutkin huomaa..
Mutta joo,  askendentti jousimies rentous ja huolettomuus;
farkut oli pannassa koko syksyn..
ja kenkinä näillä pakkasilla toimivat parhaiten kuomat.
Käytännölliset työnkin puoleen, kun joutuu olemaan ulkona parikin tuntia päivittäin.

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #17 : 07.02.2022 21:03:21 »

Haaveilen aina, että olisin sellainen  kauris -tyylinen silkkipaita päällä ja suorat housut. Värit jotain hyvin maanläheisiä ja tyyli ajatonta. Todellisuus on se, että kun panostan niin laitan farkut ja jonkun vähän siistimmän paidan. Mun lempiväri vaatteissa on teinistä asti ollut musta ja yritän aina välillä pitää jotain muutakin, mutta 6.huone ja sen kärki kai kertoo pukeutumisesta ja mulla se on  skorpioni. Toinen väri mistä tykkään vaatteissa niin sellainen tummanpunainen, melkein luumun violetti. Kesällä valkoinen ja sininen.

Ostan tosi harvoin uusia vaatteita, ne lempivaatteet on niin mukavasti muotoutunu päälle. Ehkä mulle on kuitenkin tärkeintä, että vaatteet on puhtaat. En tiedä mitään ihanampaa ku saunan jälkeen laittaa puhtaat vaatteet  neitsyt Grin

Uskon myös, että ikä vaikuttaa ainakin omalla kohdalla. Nuorena jonkin verran panostin pukeutumiseen, mutta en enää jaksa. Se on tärkeintä, että on sään mukaan ja käytännöllisesti pukeutunut ja vaatteet tuntuu mukavilta päällä. Onkohan se sitten asc  rapu
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 09.02.2022 18:42:13 »

Viihdyn pohjimmiltani hyvälaatuisissa, yksinkertaisissa perusvaatteissa, yleensä farkuissa ja t-paidassa. Ehkä kivalla yksityiskohdalla höystettynä.  askendentti neitsyt Tosin grafiikka ja printit menee myös, mutta en yleensä nykyään osta, ellei asialla ole mitään merkitystä. Amerikkalaisten juttu on aina olleet ne tiimipaidat jne. täällä niiden halpisversiot ei oikein inspaa.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #19 : 11.02.2022 10:35:19 »

Mulla nykyisin yleisin kombo neule, leggarit (urheilumalli) ja hienot mutta käytännölliset kengät. Värit musta, camo ja muut erilaiset vihreät, harmaa sekä pinkki. Kengistä talvella saappaat ja tennarit kun lumet lähtee. Sorelit toimii näissä talvikeleissä kyllä parhaiten kun on loskaa.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 11.02.2022 10:57:11 »

 leijona askendentti mun kokemuksen mukaan näkyy helpommin päältä, että mitä elementtejä löytyy kartalta. Varsinkin maa ja vesimerkeissä kun on henkilökohtaisia planeettoja niin yleensä tummaa on päällä. Tiedän paljon asc leijonia, jotka ovat esimerkiksi gootteja.
tallennettu
Maasukeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #21 : 16.08.2022 09:05:37 »

Katsoisin pukeutumisen tulevan pääosin Venuksesta, eli värit, onko tulen, veden, maan vai ilman merkki.
Itse olen aina pukeutunut kirkkaisiin väreihin: Venus tulimerkissä, ja yleensä vaatekaapista se ensimmäinen,
mikä sattuu käteen, Venus siis Oinaassa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: