Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtimerkit ja pukeutuminen (kuinka puet itsesi?)  (Luettu 13185 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 30.06.2014 19:50:48 »

Tämmöset mielenkiintoiset videot löysin.  Smiley Videoissa on esitelty eri tähtimerkkien  ja askendenttien pukeutumistyylejä. Pakko sanoa, että itse ASC neitsyenä ja  tripla jousimiehenä tuo on aika osuva. Pukeudun juuri niinkuin videoissa kuvatut neitsyt ja jousimies, tosin niitä vaatekappaleita on aika vaikea yhdistää keskenään, joten sitä ollaan yhtenä päivänä yhtä ja toisena toista.  Grin Paradoksi.

(Oinas)
(Kaksoset)
(Härkä)
(Rapu)
(Leijona)
(Neitsyt)
(Vaaka)
(Skorppioni)
(Jousimies)
(Kauris)
(Vesimies)
(Kalat)

*Kaikki linkit eivät toimineet. Korjasin ne, T: moderaattori
« Viimeksi muokattu: 30.06.2014 21:34:27 kirjoittanut Lilli » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 30.06.2014 22:13:46 »

Venus kauriissa ja tuo kauris kyllä iskee, rakastan tekstuureja ja näyttäviä leikkauksia, selkeää, arvokkaan näköistä muotia. Mutta varsinkin tekstuuriprintit..  smitten Jouskari (aurinko) kanssa iskee, tosin en ehkä ihan noita kaikkein villeimpiä pukisi päälleni tuosta. Sääret, joo, niitä tykkään korostaa. Kaloista (kuu, nousu) sitten suurin osa noista kuvista ei oikein ollut mun makuuni, mutta muuten tekstistä rakastan kyllä kenkiä sekä feminiinistä, romanttista, kukallista (mutta tyylillä siis Wink) ja ilmavaa myös. Kuitenkin muuten aika vähän iski mulle.

Kauris taisi siis iskeä eniten. Tykkään hillityn tyylikkäästä, ei-päälle-käyvästä seksikkyydestä ja näyttävistä yksityiskohdista. En kuitenkaan jaksa melkeinpä koskaan huolitella hiuksiani tai meikkiä, joten siinä on jouskaria ja kalaa. Pidän myös väreistä, enkä pelkästään mustasta tai harmaasta. Nuden värit on kammotus. Se varmaankin sitten jouskaria.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2 : 30.06.2014 22:21:26 »

Hauskoja.

Mulla oli jotain juttuja aurinkomerkistä vesimiehestä, mutta ei osunu ihan ( Uranus nousulla)
Venus merkki  kalat ei sekään..no, nuorempana kyllä, mutta ei osu enää.
Sen sijan nousumerkki  jousimies ( Jupiter Uranuksen kanssa nousulla ) oli ihan presiis Smiley
Myöskin kuu merkki  oinas näytti paljon siltä mitä ilmennän...riippuu siitä, millä tuulella olen ( sanoo UranusyhtymäJupiterasc Tongue)

Mutta, osuu vain silloin KUN pukeudun..sanoisin että on jousimiestä se, että en mää aina pukeudu, vedän vaan jotain mukavaa ja passelia päälle.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 30.06.2014 23:21:43 »

Ei pitäny mikää paikkaansa Grin
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.07.2014 10:36:09 »

Löysin itseäni ehkä eniten kuumerkistäni Härästä. Minulla on hyvä "nenä" nimenomaisesti laadulle, harmi vain, että minulla ei ole useinkaan varaa pukeutua niin hyvin kuin haluaisin.  Grin

Rapua on kartalla ihan riittävästi. Sieltä tunnistin mieltymyksen pitsiin, enkä pelkää avariakaan kaula-aukkoja. Naiselliset kukkamekot eivät sovi minulle ollenkaan.

Kaksoset: siitä ehkä tuommoinen huoleton farkut ja T-paita -tyyli ja värimieltymykset. Pojalle puen usein esim. turkoosinsinistä, omenanvihreää tai vaikkapa punaista. Punainen sopii hänelle muutenkin, Oinas kun on..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #5 : 01.07.2014 21:37:24 »

Kauris ja Kaksonen osui aika hyvin, kun taas Rapu tuntui tosi vieraalta. Pitsit ja muut härpäkkeet ei ole kyllä yhtään mun tyyliä, niin kuin ei etnisetkään vivahteet. Kaksosten nuorekkuus, trendikkyys ja asioiden yhdisteleminen sen sijaan sopii hyvin, käytän vieläkin jotain vaatteita mitä ostin yli 10 vuotta sitten teininä ja käyn hyvin erityylisissä kaupoissa ja kirppareilla. Kauriista taas selkeys ja ryhdikkyys sopii kuvaan, rakastan yksinkertaisia, tyylikkäitä linjoja, esim. erilaiset jakut ovat lemppareitani. Väreistä Kauriin tummat ja hillityt ja Kaksosen kirkkaat ja repäisevät luovat kivan kombon.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #6 : 02.07.2014 09:59:42 »

Tunnistin kyllä itseäni joo. Aurinko-Ravussa: rakastan etnisiä vaatteita ja esim. just sain hankittua kauan himoitsemani leopardikuosisen hellemekon Cheesy Mut vaan kesäisin, talvella värejäni on sit hopeanharmaa ja hopea ylipäänsä. Pitsit, nounou, ei sovi mulle eikä mikään yltiöhörhelöinen tyylikään. Tai liian naisellinen, tosin avarat kaula-aukot on ok. Oon vissiin tyypillinen rapu kun rintavarustusta löytyy liiankin kanssa.

Nousu+Venus-Leijona: vars. viihteelle lähtiessä haluan "ison" tukan ja näyttävyyttä! Rakastan keltaista, syksyisin myös oranssi on ihana. En silti vois kuvitella pukeutuvani pelkkään räikeään, tykkään käyttää normisti aika tummia päällysvaatteita mut sit on joku pirtsakammanvärinen yksityiskohta.

Kuu-Kauris: joo, tunnistan tämänkin. En kyllä tykkää ihan niin pelkistetystä linjasta mitä kauriille yleensä tuputetaan. Mut rakastan armeijatyyliä, armyvihreää ym. Esim. tällä hetkellä normivarustus on armeijatyylinen takki+niittibootsit =)

Yhteenvetona vois sanoa että aika lailla näiden kolmen iloinen sekamelska on mun pukeutuminen. Oon aika vastakohta luonteeltani muutenkin niin usein ilmennän sitä -huomaamattani- myös pukeutumisessa. Naisellista ja miehekästä iloisesti sekaisin!

Lisäys: tsekkasin nopeasti läpi noi kaikki ja täytyy sanoa että skorpparin tyyli iski vielä muhun ja lujaa! Vähän tommosta tummanpuhuvaa goottia löytyy mustakin, ja rakastan sitä tyyliä =) Kaikista vieraimmat vaaka, vesimies, jouskari ja härkä. Toi Kaksosille annettu sininen tyyli on aivan ihana katsella mutta itselleni ei sovi ollenkaan. Ihana tämä tyylianalysointi Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.07.2014 10:13:46 kirjoittanut Morwenna » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 02.07.2014 10:41:05 »

Minä taas ihailen kovasti Vaakojen eleganssia, vaikka itsellä ei ole tippaakaan kärsivällisyyttä laittautua niin huolellisesti. Vaakaan oli laitettu Grace Kelly esimerkiksi, vaikka hänellä oli vain Venus Vaa'assa, muuten hirveä pläjäys planeettoja + nousu Skorpionissa. Nykyaikaisempia Vaaka-esimerkkejä voisivat olla vaikkapa Dita von Deese, Gwen Stefani ja Katy Perry, joilla kahdella ensin mainitulla paljon planeettoja Vaa'assa, Katy Perryllä nousu, muuten Skorpioni-pitoinen kartta.

Julkkismaailman naispuoleisista Au- ja nousu-Vesimiehistä olen tehnyt muuten sellaisen havainnon, että he blondaavat mielellään hiuksensa melkein valkoisiksi. Esim. Christina Aguillera.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 02.07.2014 16:15:53 »

Näkyykö teillä venuksen aspektit tyylimaussa? Itselläni venus on aika vähäisesti aspektoitunut, pääaspekteista vain sekstiili marsiin. Tuo sekstiili sinänsä kertoisi naisellisuuden ja miehisen tyylin tasapainoisesta kombosta. Ainakaan minulla ei ole tarve erityisesti pukeutua jompaan kumpaan sukupuoleen tai molempiinkaan, vaan valitsen sen mukaan mikä miellyttää silmää esteettisesti. Minusta itse asiassa vaikkapa jotkin miehisiksi mielletyt vaatteet (esimerkiksi joku housut+jakku yhdistelmä) voivat olla todella naisellisen seksikkäitä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #9 : 02.07.2014 16:33:39 »

Minä sitten voin pukeutua kait miksi tahdon, koska kartallani on moninkertainen Daavidin tähti, hyvät pasmat planeetoilla keskenään sekä  keskitaivas että  askendentti  ynnä ynnä... (unohdin tietty  kuunsolmu)  kanssa.
Ja totta vie, niinhän teenkin. Välillä ollut ylinaisellisia kausia. Toisinaan taas vedän päälle mikä sattuu ensin käteen osumaan kaapista. Toisinaan taas pelkkää työhaalari-linjaa.
Sillai se on elo toki kaikkein mukavinta.

Ottais vaan päähän, jos pitäis lokeroitujen odotusten mukaan elää.
Niin eläköön he, jotka eivät uskalla tehdä itselleen mieliksi. Minulle se tyyli ei vaan kertakaikkiaan sovi ollenkaan.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 02.07.2014 19:56:25 »

Mulla asc neitsyt ja venus kauris tekee sen että tykkään vaatteista joissa on "rakennetta", eli esim. pleiserit ynnä muut sen tapaiset. Tykkään korostaa olkapäitä ja nykymuoti kyllä suosiikiin olkapäissä olevan kaikenmoisia niittejä ja härpäkkää (me likes!). Ja huppariesta tykkään myös (täytyy olla jousimiehellä liikkumavaraa sentään!).  :Smiley Ihailen kyllä myös korsetteja vaikkei niitä tule käytettyä, en koe niiden olevan sitten kuitenkaan omaan arkielämään sopivia.  Smiley

Minulla on ystävä, jonka tyylissä näkyy aika hyvin hänen  aurinko kauris kuu skorpioni venus vesimies
Suosii yleensä villaa/neuleita, erityisesti tummia sävyjä, oikeastaan vain mustaa. Vaatteet ovat pitkiä, kaapumaisia, roikkuvie bienie-päähineitä. Tatuointeina omat itse suunnittelemansa ja sitten shokkiväreillä varjätyt hiukset (vesimies).

Itse tykkään jossakin määrin myös leopardi kuvioista, tai ehkä niissä mielyttää eniten kelta-ruskea säy. En tiedä. Kuvioista kyllä tykkään ja trendikkäistä vaatteista.
tallennettu
sash
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #11 : 03.07.2014 21:35:53 »

Juu, venus kertoo, mikä miellyttäis, miltä haluaisin näyttää.  askendentti kertoo, miltä loppujen lopuksi näytän. No okei, nykyään näytän enemmän venus, olen tarponut kohti halujani Wink kuu vois kertoa, missä teen heräte-ostoksia, iskee tunteisiin, tai tunteiden lailla - väliaikaisesti -, mutta ei tuu sitten niin paljon pidettyä? kuu aspect_squ venus ja aspect_opp askendentti...
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #12 : 07.08.2014 11:52:11 »

Hauskoja.

Mulla oli jotain juttuja aurinkomerkistä vesimiehestä, mutta ei osunu ihan ( Uranus nousulla)
Venus merkki  kalat ei sekään..no, nuorempana kyllä, mutta ei osu enää.
Sen sijan nousumerkki  jousimies ( Jupiter Uranuksen kanssa nousulla ) oli ihan presiis Smiley
Myöskin kuu merkki  oinas näytti paljon siltä mitä ilmennän...riippuu siitä, millä tuulella olen ( sanoo UranusyhtymäJupiterasc Tongue)

Mutta, osuu vain silloin KUN pukeudun..sanoisin että on jousimiestä se, että en mää aina pukeudu, vedän vaan jotain mukavaa ja passelia päälle.

Nonnih! Löytyhän se minunkin nykykäytäntö.

Asu vapaa, mutta suotava! MC  kuunsolmu  pallas Pars Fortunae sekä Lilith  jousimies ssä
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #13 : 22.08.2014 21:51:06 »

Hienot ideasivut näin kun saa taas suunnitella syksyn pukeutumista! Mulla on nousumerkki vaaka ja kyllähän tuo prinsessatyli tietty hivelee. Paljon tavaraa myös neitsyessä mikä yhdistelmä selittää hyvin sen että olen tosi vaivaantunut jos pukeudun liian huomiotaherättävästi. Hyvin tukee niitä perimmäisiä tunteita tää tulos. Mukana on tosi ihania esimerkkejä, kiitos.
tallennettu
Taurgorius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #14 : 01.02.2022 14:22:39 »

Nosto tähän, vaikka näistä aikaa on jo vähän kulunut ja sen myötä muotikin muuttunut.

Edelleen tästä voi kuitenkin hakea ne ne pääpiirteet, jotka kutakin merkkiä vaatteissa miellyttävät. Itsellä kyllä täydellinen sekoitus  harka &  vesimies - peruspohja tyylissä on  harka:n myötä selkeä ja klassinen maanläheisissä sävyissä, melko naisellinen. Sitä kuitenkin saapuu aika ajoin piristämään  vesimies-viba, joka innostuu, rohkeasti kokeilee kaikkea persoonallista ja huomiota herättävää, monesti höystää tätä klassista pohjaa moderneilla lisukkeilla.  vesimies näkyy myös siinä, että minulla on ollut elämäni aikana paljon erilaisia vaiheita pukeutumisen kanssa; hippikausi, vintagekausi, rokkikausi... Ja molemmat tulevat esiin myös siinä, että monesti värimaailma säilyy aina  harka:n mukaisesti maanläheisissä, paljolti ruskean sävyissä - eli vaikka kyseessä olisi mikä hyvänsä futuristinen saapas-vyö-haalarihärpäke, värinä on varmasti ruskea.  Grin

Edit: Katsoin vielä, löytyykö jotain sopivaa ajatellen venus kaksoset  - väreistä en ole niin innostunut, mutta tuo vaihtelun halu ainakin sopisi kaksoset-energiaan. Lisäksi ihailen usein toisilla värikkäitä vaatteita, mutta en vain itse osaa niitä käyttää. kuu neitsyt oli samoissa maastoissa harka kanssa, klassista ja selkeää. Bleiserit ja trenssit ovat aina miellyttäneet.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2022 14:39:01 kirjoittanut Taurgorius » tallennettu

⊙ ♉︎ ☾ ♍︎ → ♒︎
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: