Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyykö meidän kaikkien kartalla?  (Luettu 6569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Peto81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 17.05.2006 17:30:45 »

  Ensimmäinen viestini tänne, toivottavasti onnistuu..Lueskelin täällä aikaisemmin käytyjä keskusteluja syntymäkartoista ja sairauksista. Aihe kiinnostaa suuresti omasta elämäntilanteesta johtuen ja olisin kiitollinen jos joku täällä osaisi ja ehtisi neuvoa aloittelijaa. Minulla itselläni ja kahdella nuoremmalla veljelläni on lapsuudessa todettu nivelreuma. Olemme kaikki sairastuneet n.1-vuotiaina ja kaikkien sairaus on jatkunut vaihtelevan aktiivisena vuosikausia. Nuorin veljeni on ollut pitkän täysin oireettomana ja keskimmäisen veljenkin sairaus tuntuu asettuneen. Vain minun tautini jatkaa erittäin aktiivisena ja vaikuttaa oleellisesti elämänlaatuuni. Leikkauksia ja hoitoja on takana kymmenittäin, eikä tehoavaa lääkitystä ole vieläkään löytynyt. Kysymys kuuluu siis niin, että näkyykö tämä sama sairaus meidän kaikkien kolmen kartoilla? Tilanteemme on kuitenkin aika harvinaislaatuinen, koska kummallakaan vanhemmista ei tätä sairautta ole.
  Mietin myös sitä, että näkyykö kartallani sekin, mitä tätä sairautta ylläpitää juuri minun kohdallani? Sisäinen soturi-tulkinnan mukaan minulla on parantajan inkarnaato jo useamman elämän takaa, mutta sama tulkinta sanoo myös, että tämä elämäni on tarkoitettu palkkioksi edellisten elämien vaikeuksien voittamisesta.. Hmm. Näkyykö kartallani valmiuksia tasapainon löytämiseen, mitä itse voisin tehdä tilanteeni parantamiseksi?
  Kiitollinen olen kaikesta avusta, mikä veisi tässä asiassa eteenpäin.
 
 Oma syntymäaikani on 28.2.1981 klo 16:10  Tampere-ks
 1veli 26.11.1983 klo 22:35  Tampere-ks
 2veli 3.2.1988 klo 15:05   Tampere-ks
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 17.05.2006 19:30:50 »

Minulla itselläni ja kahdella nuoremmalla veljelläni on lapsuudessa todettu nivelreuma
Kysymys kuuluu siis niin, että näkyykö tämä sama sairaus meidän kaikkien kolmen kartoilla? Tilanteemme on kuitenkin aika harvinaislaatuinen, koska kummallakaan vanhemmista ei tätä sairautta ole.
  Mietin myös sitä, että näkyykö kartallani sekin, mitä tätä sairautta ylläpitää juuri minun kohdallani? Sisäinen soturi-tulkinnan mukaan minulla on parantajan inkarnaato jo useamman elämän takaa, mutta sama tulkinta sanoo myös, että tämä elämäni on tarkoitettu palkkioksi edellisten elämien vaikeuksien voittamisesta.. Hmm. Näkyykö kartallani valmiuksia tasapainon löytämiseen, mitä itse voisin tehdä tilanteeni parantamiseksi?


Hei Ystäväin

(http://www.alppi.com/images/scope10.jpg)

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/maat/apukoinas.gif

Asiasta en paljon osaa kertoa, mutta linkkivinkkejä laitan.


Eläinratamerkit kehossa


Oinas
  oinas hallitsee päätä
Härkä  harka kaulaa ja kurkkua
Kaksoset  kaksoset käsivarsia
Rapu  rapu sydämenseutua
Leijona  leijona palleaa
Neitsyt  neitsyt sisärauhasia
Vaaka  vaaka lantionseutua
Skorpion  skorpioni sukupuolielimiä
Jousimies  jousimies reisiä ja käsiä
Kauris  kauris (vasenta) polvea
Vesimies  vesimies sääriä
Kalat  kalat nilkkoja ja jalkapohjia

Kyseisessä maassa sijaitseva planeetta
ja aspektit antavat osviittaa kehon herkästä kohdasta.
Herkkyys voi aktivoitua planeetalle tulevan transiittiaspektin myötä.

(http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/symbolit/maatkehossa.gif)


 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006 21:21:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 17.05.2006 21:03:37 »

Hei Peto81, tervetuloa foorumille! Smiley

Sinähän heti alkajaisiksi varsin mielenkiintoisen haasteen heitit! Harvemmin pääsee tutkailemaan tällaisia tapauksia, vieläpä näin tarkoilla syntymäajoilla. Piti uteliaana heti kurkistaa karttojanne ja tässä jotain ensivaikutelmia.

Ensinnäkin, yllätyin että teitä kaikkia kolmea yhdistää todellakin sama nousumerkki, eli Leijona. Sinulla ja veli ykkösellä on askendentti Leijonan merkin loppupään asteissa, eli teillä huonejaot kartalla ovat tästä syystä aivan samat. Veli kakkosella askendentti on puolestaan alkuasteissa, joten hänen karttansa huonejako eroaa hieman. Tämän lisäksi veli ykköstä ja kakkosta yhdistää kuumerkki, joka sekin on - yllätys yllätys - Leijona. Sinullakin kuu on tulimerkissä, Jousimiehessä, mutta siihen on yhtymässä Neptunus.

Kun mietin nivelreumaa sairautena, niin ensimmäisenä tuli mieleen Saturnus ja mahdolliset haastavat aspektit siihen. Saturnushan hallitsee rakenteita, siis myös luustoa ja kaiketi myös niveliä. Tutkailin siis Saturnusta kartoiltanne. Ensinnäkin sinun kartallasi pisti silmään Saturnuksen ja Jupiterin asteentarkka yhtymä Vaa'assa ja 3. huoneessa. Veli ykkösellä puolestaan on Saturnus asteentarkasti IC:llä Skorpionissa. Veli kakkosella Saturnus on - jälleen asteentarkasti - yhtymässä Uranuksen kanssa Kauriissa ja kuutoshuoneessa. Näistä ainakin tuo jälkimmäisin viittaa selkeästi terveyteen, onhan 6. huone terveyden oma huone. Hänellä kuutosessa onkin lisäksi vielä Neptunus, jonka herkistävästä vaikutuksesta terveyteen on ollutkin foorumilla joskus puhetta. Teillä muilla tuo Neptunus taas on 5. huoneessa, joka on auringon huone ja aurinko taas yhdistetään perus-elinvoimaan. Kun auringon oma merkki Leijona on kaikkien kartoissa näkyvästi läsnä, voisin kuvitella että tässä voisi olla yksi mahdollinen indikaattori asiaan. Käsittääkseni reuma ja tulehdukset voidaan yhdistää juuri Kalojen merkkiin ja Neptunukseen.

Googlailin vähän ja löysin joltain vanhalta, astrologi Pentti Tuonosen kosmobiologiaa käsitteleviltä sivuilta juttua astrologisten keskipisteiden osoittamista sairauksista. Siellä  yhdistettiin sairauksiin nimenomaan auringon, Marsin ja Saturnuksen muodostamat keskipisteet Neptunuksen kanssa. Nimenomaan Saturnuksen ja Neptunuksen keskipisteet liittyisivät sairauksiin, joiden syytä on vaikea selvittää, myös Pluto voisi liittyä asiaan. Valitettavasti en itse tiedä keskipisteistä yhtään enempää, joten toivottavasti joku osaisi valaista lisää näistä, tai asiasta muuten. May? Smiley

Tässä nopeasti siis muutama asia, mitä voisi tutkia tarkemmin. Yritän palata itsekin vielä aiheeseen, mutta olisi kiinnostavaa myös nähdä mitä muut löytävät kartoiltanne. Kyseessä on varmasti varsin ikävä sairaus, joten toivon todella, että apua löytyisi jossain muodossa. Foorumilta löytyy myös tietäjiä terveysasioiden suhteen, joten kannattaa varmasti kurkkailla myös tuonne  Vaihtoehtohoidot ja Muita kokemuksia -osioihin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2006 21:11:08 »

 
  Kiitollinen olen kaikesta avusta, mikä veisi tässä asiassa eteenpäin.
 
 Oma syntymäaikani on 28.2.1981 klo 16:10  Tampere-ks
 1veli 26.11.1983 klo 22:35  Tampere-ks
 2veli 3.2.1988 klo 15:05   Tampere-ks

Hei Ystäväin

http://www.teosofia.net/muut/pc-astro.htm#2

ASTROLOGIA JA SAIRAUDET


SAIRAUDET
- yksinkertaisella kuvalla esitettynä -



 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006 21:15:30 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: