Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8 planeetan stellium vesimiehessä  (Luettu 4205 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 07.05.2006 19:28:17 »

Törmäsimpä mielenkiintoiseen karttaan. Stellium vesimiehessä 1.huoneessa johon kuuluu aurinko, venus, merkurius, uranus, neptunus, chiron, Ceres ja pallas. Hillitön stellium siis.
Kaikki nuo vesimiehessä siis  Smiley Tai eihän pallas,Chiron ja Ceres ole varsinaisia planeettoja mutta...
Kyseinen tyttö osasi 3-vuotiaana käyttää tietokonetta ja pohti minulle isoon ääneen kun katselimme tähtiä " Tiesitkö että voimme nähdä ison karhun tuolla". Johon minä totesin että niin voidaan mutten tiedä mihin suuntaan pitäisi katsella. En nyt muista minkä ilmansuunnan hän sanoi mutta hän tiesi missä se sijaitsi, tarkistin vielä silloin asian  Smiley Oli kuulema äidin kanssa tietokoneella lukenut tähdistä.
Hän osasi kirjoittaa ja lukea myös hirmu aikaisin. Onko tyypillistä tuollaisella vesimies määrällä kartalla? Muutenkin todella kiinnostunut kaikesta, soitti pianolla pari vuotiaana innokkaasti vaikkei tietenkään oikeita biisejä mutta pimputteli ja lauloi innolla ja keksi omia laulun sanoja ja nimiä  Smiley Piirtää, maalaa ja keksii jänniä juttuja yms...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.05.2006 21:20:09 »

Veljelläni on Vesimiehessä Merkurius, Mars, Jupiter ja Saturnus, sekä näiden lisäksi asteroidi Pholus ja Kuun alasolmu. Planeetat jakautuvat huoneisiin 7-9. Aurinkomerkiltään hän on Kalat, ja Aurinko sijoittuu niin ikään tähän stelliumiin aivan MC:lle.

Se täytyy sanoa, että hänellä ei ole koskaan ollut uranvalintavaikeuksia. 4-vuotiaana hän oli jo porannus seinään reiän, jotta saisi sitä kautta virittää antennijohdon pihapuuhun. Varhaisteini-iässä hän rakensi ensimmäisen radionsa. Kaikkinainen radioaaltoihin liittyvä on ollut hänen juttunsa niin kauan kuin jaksan muistaa ja sitä hän tekee nykyään töikseenkin.

Noin muuten hän on yksi tasapainoisimmista ja terveimmällä moraalilla varustetuista miehistä, minkä olen ikinä tuntenut. Jossain määrin hän on sellaista "hajamielinen professori"-tyyppiä, mutta eipä tuo ole estänyt häntä esim. hoitamasta hyvin käytännön asioitaan hyvin ja perhekin on kaiken radiotouhun ohella tullut perustettua.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 08.05.2006 11:57:40 »

Juu, välillä on todella uppoutunut juttuihinsa. Hänestä oikein paistaa sellainen kekseliäisyys.
Veljelläsi on siis myös ollut taipumusta tuollaisiin juttuihin  Smiley Jännää.
Harvoin olen törmännyt karttaan jossa on noin paljon planeettoja samassa merkissä. Ja vielä ykköshuoneessa.
tallennettu
orose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2006 22:17:59 »

Hei

Sattui silmiini tämä viestiketju. Mitä sanotte minun kartastani? Olen hieman ymmälläni tuon stelliumin suhteen. Olen toki lukenut mitä siitä sanotaan, mutta mitä se tarkoittaa minun tapauksessani. Suuri määrä planeettoja vesimiehen merkissä ja huoneessa 4.

valon säteitä kaikille


tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 18.05.2006 07:57:06 »

Oho, Orose! Sinulla on myös todella paljon vesimiestä. Liekö sitten nuo vesimiesmäiset ominaisuutesi tulevan esiin kodin ympärillä. Lilli varmaan osaisi sanoa enemmän  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: