Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entinen elämä  (Luettu 61625 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #60 : 05.07.2014 22:55:03 »

^ mä olen ymmärtänyt, ettei ihminen inkarnoidu uudelleen samaan sukuun tai samoihin olosuhteisiin, koska se ei olisi kehityksen kannalta hyödyllistä. Joten eikö olisi aika ihme, että läheinen kuolisi ja toinen läheinen saisi tämn ihmisen sielun lapselleen...? Kuulostaa hauskalta ajatukselta mutta minusta aika epätodennäköiseltä, mutta mistäpä minä mitään tietäisinkään, arvailen vain Wink
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #61 : 06.07.2014 10:24:27 »

Itse taas pidän täysin mahdollisena, että tullaan samaan porukkaan (sukuun/muuhun lähipiiriin) takaisin. Jos vaikka jostain syystä on jäänyt jotain, minkä tahtoo saattaa valmiiksi.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #62 : 06.07.2014 10:44:13 »

Carol Bowman on kirjoittanut kirjan, jossa käsitellään nimenomaisesti samaan sukuun tai muuhun lähipiiriin inkarnoituneita sieluja. Kirjan nimi on "Paluu taivaasta".

http://www.kirjaseuranta.fi/kirjasto/B/Bowman_Carol/Paluu_taivaasta_perheeseesi_j%C3%A4lleensyntyneet_rakkaat_sukulaiset/

Mutta totta, ei tuo samaan ympäristöön tai sukuun syntyminen aivan kauhean yleistä ole juuri siitä syystä, mitä zajon sanoi. Yleensä jos näin käy, niin perheen kesken on jäänyt jotakin oleellista kesken, minkä takia samaan sukuun inkarnoituminen on katsottu tärkeäksi. Tavallisimpia lienevät tapaukset, jossa perheen yksi lapsi on kuollut hyvin nuorena ja sen sielu inkarnoituu saman äidin seuraavalle lapselle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #63 : 06.07.2014 22:27:58 »

Kiitos Lilli kirjavinkistä! Pannaan korvan taakse Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #64 : 12.07.2014 12:41:29 »

Itsellani on ollut mahdollisuus tavata henkilokohtaisesti montakin entisten elamien henkiloita ja yleensa nailla on ollut jonkinlainen opetus tai itse olen ollut opettajana.
Miten olen huomannut ensitapaamisesta, helppo puhua melkein kaikesta, sympaattinen olemus ja syva henkilokohtainen tunne-elamys.
Muutamia maita mainiten, Tibet, Ranska, Espania, Turkki, Kreikka ja Pohjois Amerikan intiaani, kaikista olen nahnyt unta ennen tapaamista tai tutustumista, osasta on jaanyt hyvia muistoja, osasta tullut lopullisia ystavia ja osa loppunut Uranusmaisti yht'akkia(naissa mina olen ollut laksyn antaja)
Nyttenkin asun maassa jossa minulla on muutama reinkartio ja varmasti olen oikeassa paikassa  Smiley
Viela minulla on yksi uni joka on jaanyt odotusvaiheelle, jossain vaiheessa tulen tapaamaan taman tarkean henkilon, kun tulee se oikea aika...muuten nama kaikki ovat miehia.
tallennettu
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #65 : 14.07.2014 12:56:23 »

Tuossa aikasemmin kyselin sitä että voiko parin viikon "viiveellä" sielu siirtyä toiseen niin joku miulle sanoi että ihmisen kuoleman jälkeen menis 40 päivää ennenkun sielu "älyää" siirtyä täältä pois. Onko kellään mitään "varmaa" tietoo tästä asiasta?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #66 : 14.07.2014 13:03:42 »

Käypä lainaamassa Michael Newtonin kirjat Sielujen matka ja Sielujen kohtalo, niin saat varmasti vastauksia moniin asioihin.

Usein sielut viipyvät tutussa piirissä ainakin hautajaisiin asti, mutta tämäkin on vain tuollainen yleisarvio.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #67 : 22.07.2014 08:07:53 »

Nyt olen aika paljon viisaampi tuosta minun entisestä elämästä, kävin matkailemassa ranskassa, louvressa. Kävin etsimässä itseäni ja halusin nähä sen spartacuksen patsaan ja se tunne oli sanoin kuvaamaton kun seisoin sen edessä. Kosketin patsaan jalkaa ja jostain syystä kävi kuin elokuvissa, mennyt alkoi vilisti silmissä. Jos oikein tulkitsin sen näyn niin olin edellisessä elämässä spartacuksen läheinen seuraaja, hänen "oikea käsi", kuolin taistelussa miekan iskuun mutta vapaana orjuudesta.

Nyt on tämäkin sitten selvillä, sielu sai eräänlaisen rauhan  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #68 : 22.07.2014 09:31:50 »

Hienoa!

Louvre onkin mielenkiintoinen paikka, siellä on paljon tavaraa, jotka ovat omiaan stimuloimaan kaukaisia muistoja.  Kiss
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #69 : 24.07.2014 09:21:04 »

Yoga-suutrassa on, kuten on tullut aiemminkin mainituksi, "yksinkertainen" ohje aikaisempien elämien muistamiseksi:

saMskaara-saakSaat-karaNaat puurva-jaati-jñaanam

(samskaara-saakshaat-karanaat puurva-dsaati-gjaanam)

Tuo suutra EI ole osa TM:n siddhi-ohjelmaa, johon kuuluu noin 20 yli kolmestakymmenestä Patañjalin (PJ) siddhi-suutrasta.

PJ ei suoraan mainitse meditaatiotekniikka saMyamaa (sañjama) tuon suutran yhteydessä, mutta hän
jättää sen implisiittiseksi monissa muissakin siddhi-suutrissa. Alla muutama "käännösyritelmä":

[HA]:
By The Realisation Of Latent Impression, Knowledge Of Previous Births Is Acquired.

[IT]:
By direct perceptions of the impression a knowledge of previous births.

[VH]:
By direct perception of sanskara-subliminal activators, knowledge of previous births.

[BM]:
Through direct perception of one’s subliminal impression, one has knowledge of former births.

[SS]:
By direct perception, through samyama, of one’s mental impressions, knowledge of past births is obtained.

[SP]:
By making samyama on previous thought-waves, one obtains knowledge of one’s past lives.

[SV]:
By perceiving the impressions, knowledge of past life.

Huomautettakoon, että puurva-jaati-jñaanam (aiempi-elämä-tieto) yhdyssanana (karmadhaaraya/tatpuruSa-tyyppisenä)
jättää käsittääksemme lukijan ratkaistavaksi sen, onko kyse vain yhdestä aikaisemmasta inkarnaatiosta, vai kaikista...

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.07.2014 09:31:08 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #70 : 24.07.2014 11:51:48 »

Yoga-suutrassa on, kuten on tullut aiemminkin mainituksi, "yksinkertainen" ohje aikaisempien elämien muistamiseksi:

saMskaara-saakSaat-karaNaat puurva-jaati-jñaanam


Tässä yhteydessä tuota suutraa voisi ajatella "salasanana", joka mahdollistaa - kuten mm. teosofit asian kai ilmaisevat -
pääsyn kunkin sielun henk.koht. aakaasha-tallenteeseen.

Salaista tuossa salasanassa on sen täsmällinen muoto, joka ei tavallisesti näissä siddhi-suutrissa
ole suutra sinänsä, vaan yleensä jokin sen osa. Lisäksi tuo vaatinee sitä, että hermosto on tottunut
kokemaan puhdasta tietoisuutta muulloinkin kuin vain tavan tallaajan tietoisuudentilain vaihtumisen
yhteydessä (päivätietoisuus -- unennäkö -- syvä uni), jolloin "kokemus" lienee yleensä alle sekunnin mittainen, ja tiedostamaton.

Ja kaiken kukkuraksi suutran ajattelemisessa on tiettyjä teknisiä hienouksia, joita on vaikea neuvoa keskustelufoorumin
puitteissa...

 coolsmiley

tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #71 : 27.07.2014 22:43:16 »

mä en usko tuohon syntymämerkkijuttuun, tai sitten meillä on suvussa monet polvet pelkkiä rikollisia kun kaikilla on niskassa punaiset merkit  police  knuppel2  :Smiley

Tästä viestistä minulle sujahti näkymä tapahtumasta, jossa ihmisiä on polvillaan suuren, valmiiksikaivatun haudan ympärillä ja heidät tuupataan sinne niskalaukauksen jälkeen. Voisi olla kenties toisen maailmasodan ajalta.

Käsittääkseni usein vanhat tutut inkarnoituvat samoille tanhuville, että voivat jatkaa yhdessä sielunsopimusten käsittelyä.
Lähipiirissä olen kohdannut monia tuttuja vanhoilta ajoilta, esim. Ranskan vallankumouksen ajalta hovissa olleita, intiaanielämistä ja muinaisen Egyptin ajalta. Itselläni ei ole merkittäviä syntymämerkkejä, mutta eräällä läheiselläni, joka kuoli ensimmäisessä maailmansodassa, on selässä nyrkinkokoisella alueella pigmenttiläikkä - tulee mieleen, että siitä on mennyt kuula läpi. 
tallennettu
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #72 : 29.07.2014 08:18:20 »

Nyt näitten tapahtumien ja reissujen takia olen oppinut paljon edellisestä elämästä ja saanut paljon vastauksia tähän elämään. Moni asia on askarruttanu pitkään ja nyt niissä on järkee Smiley Eräs ilta sattu jännä tapahtuma ja toisaalta aika huvittava, mieheni oli löytänyt jostain peltisangon, toi sen minulle kukka astiaksi. Leikillään sitten pisti päähän sen sankon ja sano että hän on roomalainen sotilas, jotenkin vaistomaisesti nyrkillä paukasin päin miestäni sanko päässä  Grin se huitasu tapahtu ihan automaattisesti. Samalla tuli välähdys silmissä roomalaisesta sotilaasta miekka kädessä ja takaraivosta ajatus että se pitää tappaa  Shocked onneks ei miehelleni käyny pahemmin kun että korvat kuulemma soi pitkän aikaan  Grin

Olen alkanut kirjoittaa kaikki näyt, unet ja tapahtumat paperille muistiin ja ajattelin jos joku meedio tai vastaava osais jotain sanoo niistä.
tallennettu
Aaryn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #73 : 29.07.2014 20:27:15 »

Catya, ihan hurjan mielenkiintoisia juttuja sulla. Hienoa, että olet saanut noin paljon selville. Mahtavia noi unetkin. Ja voi sun miestä. Paljon on joutunut kestämään. Grin

Mulla on muistoja useista "elämistä" ja paikoista. En tiedä, kuinka paljon totuutta näissä jutuissa on, ja kuinka paljon vain omaa mielikuvitusta, mutta muistan eläneeni muuallakin kuin Maassa, jonain muuna kuin ihmisenä. Mulla on muistoja meressä elämisestä. Joskus olen tuntevinani, että mulla on useita lonkeroita kehossani, semmoisia haamuraajoja. Samoin mulle nousi kerran voimakas ja tunteita herättävä mielikuva, jossa olin jonkinlaisessa lentokoneessa. Lensin sillä yksinäni tuhoutuneen kaupungin yllä. Kaikki oli vaan mustaa ja palanutta, jotenkin irvokkaan sulanutta, ihan täysin tuhoutunutta, ja tiesin, että perheeni oli kuollut. En ollut ihminen, vaikka vähän sitä muistutinkin. Raajat oli lyhyemmät, keho jotenkin sirompi ja pyöreämmän oloinen ja iho vähän harmahtava. Se lentokone/alus tuntui omalta, tärkeältä, kodilta, ja sinne oli kaikenlaista sinne kertynyttä tavaraa. Pystyn aika helposti muistamaan sen. Nyt tuli myös mieleen, että mä olin pikkulapsena todella kiinnostunut lentokoneista ja merenelävistä. Smiley

Olen varmaan myös elänyt Mesoamerikassa jossain vaiheessa, mutta luulen kuolleeni ennen aikuisikää. Jostain syystä mulle on kuitenkin noussut eniten muistoja juuri sieltä, tai mielikuvia ehkä pikemminkin, ja unia. Ihan onnellisia. Luulen myös eläneeni jonkinlaisena nomadina luultavasti jossain päin Siperiaa, ja Kauko-Idässä jonakin todella onnettomana sotilaana. En tainnut elää pitkään silloinkaan.

Uskon, että olen aikaisemmin elänyt paljonkin muualla kuin Maassa, sanoisin että enimmäkseen. En kuitenkaan usko, että mulla on mitään varsinaista "kotipaikkaa". Mulla on joku syvä tarve vaeltaa, nähdä aina vaan lisää, tutustua aina uusiin ihmisiin ja tietää enemmän, kokea uutta.
tallennettu
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #74 : 31.07.2014 07:47:39 »

Osasta unista en pysty sanomaan varmuudella onko välähdyksiä vai vaan pelkkää unta Smiley Kyllähän nämä vähän hämmentää itseänikin mutta nyt on paljon tullu selkoo tähän sekavaan elämään, tunteisiin ja muitten ihmisten sanomisiin ja eritoten omaan luonteeseen ja sen tiettyihin piirteisiin.

Vielä haluaisin tietää että onko minulla lisää entisiä elämiä, joku haju olisi että olisin ollut merirosvo joskus mutta sen suhteen en ole nähnyt unia eikä ole tullut välähdyksiä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: