Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entinen elämä  (Luettu 61623 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #30 : 11.06.2014 08:23:37 »

Monelta ihmiseltä olen saanut kuulla miten kova ja kylmä ihminen oon sellasia kohtaan joista en välitä hirveesti, kait se juontaa sekin jostain edellisestä elämästä, ei vielä edellisessä elämässä riittäny tappelu nii pitää jatkaa tässä elämässä  Grin tai kuvainnollisesti tapella. Jänniä välähdyksiä tulee unissa edellisestä elämästä, joskus jopa pomppaan sängystä ylös kun säikähdän jotain, pitää aina kelata vähän aikaa missä oon ja oonko ehyenä  Smiley

Kiinnostusta on myös merirosvoja kohtaan, risteily laivalla tunnen olevani miltei kotona, eli vissiin olen ollut merirosvokin joskus. Vissiin olen sitten tooosi vanha sielu. Näitä asioita on tullu pyöriteltyä mielessä vuosia ja koko ajan alkaa tuntumaan sille että minulla on ollut monta elämää, tekisi mieli jotenkin selvittää ne kaikki. Vaikka vahvimmin on tullut esille tuo orja/gladiaattori elämä, vissiin muissa elämissä ei ole tapahtunut mitään niin suurta ja mullistavaa että se ois jääny "muistiin"  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 11.06.2014 09:31:55 »


Kiinnostusta on myös merirosvoja kohtaan, risteily laivalla tunnen olevani miltei kotona, eli vissiin olen ollut merirosvokin joskus. Vissiin olen sitten tooosi vanha sielu. Näitä asioita on tullu pyöriteltyä mielessä vuosia ja koko ajan alkaa tuntumaan sille että minulla on ollut monta elämää, tekisi mieli jotenkin selvittää ne kaikki. Vaikka vahvimmin on tullut esille tuo orja/gladiaattori elämä, vissiin muissa elämissä ei ole tapahtunut mitään niin suurta ja mullistavaa että se ois jääny "muistiin"  Smiley

Mitä todennäköisimmin niitä onkin paljon. Ehkä tuo gladiaattorielämä on nyt aktiivisena, koska niitä muistinvirkistäjiäkin on ollut, esim. matka Roomaan ja läheltä liippaava tv-sarja. Muut tulevat (tai ovat nousematta) mieleen sitten, kun siihen on tarpeeksi syytä. Muistojen laukaisijana voi olla sitten melkein mikä tahansa, mikä muistuttaa vähänkään jostain menneen elämän tapahtumasta. Myös ihmissuhteet, joissa on karmaa tai muuten vain yhteistä menneisyyttä muutenkin kuin tämän elämän ajalta, ovat hyviä muistinvirkistäjiä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #32 : 11.06.2014 10:10:58 »

Sen verran voin paljastaa näistä ihmissuhteista että seurustelu ei ole koskaan onnistunu, aina on ollu joku k*sipää, tämä nykyinenkin alkaa paljastua sellaiseksi. Suhteessa ollessa itseäni jotenki ahdistaa, ajatus on jotenkin aina että se toinen omistaa minut (kenties kaikuja orjana olemisesta), onnellinen olen vapaana ja sellaisena haluan sitten joskus kuolla  Smiley vapaana ja onnellisena.

Myös kuvien katselu roomasta luo niin oudon tunteen että en osaa oikein sanoin selittää, riippuu kuvasta ja paikasta, suorastaan tunteitten sekamelska. Rooman matkan tarkotus oli juuri se että saisinko selville mitään erikoista ja luopiko tunteita ja niinhän siinä sitte kävi että selvis paljonkin. Eräs nimi tuli esille eräässä unessa, en tiijä oliko se minun nimi vai jonkun muun mutta joku sanoi selvästi että "Aeonium, seuraa minua" puhui siis ihan suomea. Aika oudoks alkaa oikeesti kohta mennä nämä  Cheesy  Shocked
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 11.06.2014 10:45:05 »

Kannattaisikohan sinun catya85 rekisteröityä www.childpastlives.org -sivuston foorumille ja kertoa tarinasi sinnekin. Se on kuitenkin hyvä ja tiukasti moderoitu reinkarnaatiofoorumi, joten keskustelukin on asiallista. Voit odottaa siis teräviä ja asiantuntevia kommentteja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #34 : 14.06.2014 08:13:53 »

Kiitos linkistä mutta ku minä en osaa tuota enklantia niin paljoo että tuosta ois hyötyä minulle  Sad
Sellainenkin asia tuli mieleen että kun on elänyt edellistä elämää ja jos siitä henkilöstä on esim. kuva otettu niin voiko sen tunnistaa omaks ihteks jos tässä elämässä sellasen kuvan näkisi? No, olipas vaikeesti selitetty  Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 14.06.2014 20:10:26 »


Sellainenkin asia tuli mieleen että kun on elänyt edellistä elämää ja jos siitä henkilöstä on esim. kuva otettu niin voiko sen tunnistaa omaks ihteks jos tässä elämässä sellasen kuvan näkisi? No, olipas vaikeesti selitetty  Cheesy

Olen kuullut tällaista tapahtuneen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #36 : 14.06.2014 20:32:46 »

Mukavaa että löytyy muitakin kapinallisia ja vapaita sieluja  Smiley Alku jutuissa mainitsinkin että itse en halua enkä naimisiin, en todellakaa halua olla sidoksissa niin paljoa, seurustelen kyllä tällä hetkellä mutta tämä avoliitto saa riittää, helpompi nakata toinen kankaalle  Grin Kertokaa toki te muutkin näistä entisistä elämistä, niitä on mukava lukea.

Kerron tässä viime öisen tapahtuman josta olen ymmälläni edelleen  Shocked Olin juuri nukahtamassa, siinä hämärän rajamailla. Jostain sen horroksen läpi kuulu sellanen "klang" ääni, ihan kun miekalla olisi isketty, mikään ei ollut enää auki (tv, radio), rauhotuttu siis nukkumaan jo. Oletin olevani miltei hereillä, huidoin käsillä niinkuin minulla olisi ollut miekka käsissä ja näin sängyn päädyssä tumman hahmon, se oli mies hahmo joka seisoi liikkumatta paikallaan, erotin sen asun vanhaksi, juuri sellaiseksi niinkuin antiikin roomassa oli roomalaisilla sotilailla tai olin ainakin niin kahtovani. Hetken se hahmo oli siinä, astui askeleen minua kohti, heilautti kättään niin ihan kuin iskisi miekalla ja sitten katosi samalla tunsin hennon kivun rinnassa. Olin aika varma että olin hereillä mutta havahduin kuitenkin ja olin pitkällään sängyllä. Aamulla mieheni sanoi että olin istunut sängyssä, tuijottanut lasittunein silmin eteenpäin ja puhunukkin jotakin jollain vieraalla kielellä.  Shocked

Mitä tuo on? ikinä en aikasemmin ole moista kokenut, tai en ainakaan muista. Oliko välähdyksiä menneestä vai pelkkää unta?
tallennettu
Siriel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #37 : 15.06.2014 01:11:25 »

Ohhoh :0 minä kyllä tulkitsisin sen kaiuksi entisestä
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #38 : 15.06.2014 08:01:41 »

Tai sitten erikoista unta, jonka tuotit, koska olet miettinyt asiaa paljon. Paha pomminvarmasti tietää, mutta todennäköisintä kai.
tallennettu
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #39 : 16.06.2014 22:17:29 »

mä en usko tuohon syntymämerkkijuttuun, tai sitten meillä on suvussa monet polvet pelkkiä rikollisia kun kaikilla on niskassa punaiset merkit  police  knuppel2  :Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 17.06.2014 10:57:02 »

mä en usko tuohon syntymämerkkijuttuun, tai sitten meillä on suvussa monet polvet pelkkiä rikollisia kun kaikilla on niskassa punaiset merkit  police  knuppel2  :Smiley

Jotkut syntymämerkit ovat kaikuja edellisestä elämästä, toiset taas eivät, vaan ovat ihan vaan niitä maallisia syntymämerkkejä. Tällaiset periytyvät syntymämerkit voivat hyvinkin olla ihan vaan maallinen ilmiö. 

Ei mistään asiasta voi yksiselitteisesti sanoa sen liittyvän tai ei-liittyvän edellisiin inkarnaatioihin, jokaisen on omalta osaltaan omaa intuitiotaan kuunnellen päädyttävä omaan henkilökohtaiseen arvioonsa asiasta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #41 : 17.06.2014 19:54:05 »

^näinhän se on, jokaisen täytyy itse miettiä mihin uskoo Smiley En sano, etteikö jossain tapauksissa noissa voisi olla perää, mutta hieman skeptinen olen, myönnän.
tallennettu
catya85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #42 : 24.06.2014 07:40:06 »

Luin jostakin foorumilta että olisi olemassa keino "nähdä" entiseen elämään peilin kautta? Onko se ihan keksittyä vai toimiiko ja miten se tapahtuu?
En tiennyt osaavani puhua sujuvasti italiaa tai jotain sen suuntaista, eräänä aamuna mieheni kertoi että olin unissani jutellut hänen kanssaan italiaksi, hän oli vastaillu suomeks. Kertoi myös että juttelun jälkeen olin lyönyt häntä rintaan, aika kovasti. Itse en muista tapahtunutta mutta unissani olin taistelemassa miekan kanssa. Ukko parka kun joutuu pieksetyks öisin  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 24.06.2014 16:41:22 »

Olen kuullut tuosta peilimenetelmästä, mutta en tiedä ketään, joka olisi oikeasti nähnyt sieltä mitään. Mutta mihinpä sinä peiliä tarvitset, kun näet harva se yö unia entisestä elämästäsi?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #44 : 24.06.2014 21:52:24 »

Omalla kohdallani, olen oppinut ymmärtämään entisten elämien vaikutusta, vasta lähempänä 30 ikävuotta.  Cheesy Olen aina ollut kiinnostunut agressiivista / miehisistä lajeista / jalkapallo ja jääkiekko. Jalkapalloa pelasin kymmenen vuotta.  Jos joku väärällä tavalla yrittää pitää kiinni minua alkaa ahdistmaan syytä en tiedä.

Ymmärrän Saksan puhetta ja jonkin verran osaan lukea, mutta itse en osaa puhua saksaa.

Olen aina tuntenut suurta kaipuuta Iso-Britanniaan, varsinkin Skotlantiin. 5-vuotiaana olin kertonut äidilleni, että haluan asua Skotlannissa. Pidän säkkipillin äänestä, Rakastan tartan kuviota Wink hame, hattu, jne Rakastan viskin makua Cheesy

Pääsin käymään Skotlannissa 2- vuotta siiten. Samantien tuli tunne, että olin palannut kotiin. Parissa Kohteessa mm Invernesissä, ja loch nessin rannalla tuli Dejavu ilmiöitä. 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: