Mitä mieltä te olette näistä kuvista, jossa on kuvattu ns. energia/enkelipalloja sun muuta
? Näkeekö tällaisia palloja ihan oikeasti ilman,että mikään valo aiheuttaisi moista? Pimeässäkin? :
Jos joku teistä näkee ja kuvaa näitä niin valottaisiko minulle tätä asiaa ?
Aloitukseesi seuraavaa ::
Enkelipalloset ovat minulle totta, kuvissa esiintyvät halutessaan, joskus myös kutsuttuna, samoin usvat joita
myöskään en paljaalla silmällä näe, kuten en toistaiseksi pallosiakaan. Sisätiloissa, ulkona, päivänvalossa, pimeässä ..
Yleensä kuvaan monta ruutua samoilla jalansijoillani seisten, samasta kohteesta. Joskus pallonen on yhdessä kuvassa,
joskus useammassa .. heijastuksista ei siis ole kyse.
Ensimmäinen palloseni, sininen, tuli kuvaan päivällä luonnossa, aurinko selkäni takana, ei vasten valoa kuvattuna.
Samassa kuvassa näkyy muutakin erikoista. Uusin silmin olen oppinut ympärilleni katsomaan, eritoten luontoa.
Pallosia voisi verrata vaikkapa pranakiteiden havaitsemiseen, tai kanssaihmisen auran näkemiseen .. kummastakin
on kokemusta.
Asiaa sen suuremmin revittelemättä, sen tiedän mitä olen itse havainnut ja kokenut.
Tarvetta todisteluun ei ole. Erilaisuutta, mielipiteissäkin suvaiten, eteenpäin ...
Ystäväni näkee pallosia myös paljain silmin, ilman sen kummempia linssejä kuin omat silmänsä, samoin usvia.
Olen nähnyt näitä valokuvin todennettuina. Toinen ystäväni tuntee tarkoin kameran optiikan, on sitä minulle
selostanut. Sallii minulle enkelipalloseni .. kuten minä sallin hänen optiikkajuttunsa, ottaa hyviä valokuvia.