Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi heiluri ei...?  (Luettu 22964 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Nikita*
Vieras
« : 15.05.2006 11:01:08 »

Niin kaverini kertoi joskus että oli heilurin avulla selvittänyt sen miehen nimen, jonka kanssa oli viime kesänä ja syksyllä.

Yritin ensin itse selvittää sen tärkeän miehen nimeä, joka elämääni ilmestyy. Heiluri antoi aivan kummallisia kirjaimia. Ei niistä saanut minkäänlaista järkevää nimeä. Ei edes muun kuin suomalaisen nimeä. Pyysin sitten ystävääni koittamaan ja hän yritti, mutta sai myös yhtä kummallisia kirjaimia kuin minäkin.

Koen, että olen oppinut paljon viime aikoina ja jokin osa minusta tietää ja uskoo, että sillä ettei heiluri halunnut kertoa sitä nimeä on tarkoitus.

Se toinen osa minusta taas sitten alkoi pyöritellä niitä itsesääliä täynnä olevia ajatuksia, että miksi se ei suostu kertomaan ja kaikki vanhat ajatukset ikuisesta yksinäisyydestä alkoi kummitella päässäni. Masennuin todella paljon ja lisäksi vielä tämä reaktioni sekä hämmensi että itsessään sai surulliseksi.

Eli toisin sanoen tässä on kaksi kysymystä. Miksi heiluri ei suostunut kertomaan mitään nimeä? Toinen kysymys: miksi edelleen tunnun joissakin asioissa reagoivan aina itsesäälillä ja masennuksella?

Voisitteko auttaa?  Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 15.05.2006 11:32:48 »

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hello.jpg)
'as-salamu calaykum!

Hmmm... mitäpä jos tuleva miehesi on arabi, kreikkalainen tai venäläinen tai muun maan kansalainen, esim. japanilainen tai korealainen, jossa käytetään muita kuin latinalaisia kirjaimia...?  :Smiley  Wink

Voihan hän olla myös joku rikas länsimainen öljypohatta Texasista tai öljy Prinssi Saudi Arabiasta...  Tongue :Smiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/marry.gif)
li-sanawat cadīda takallamat ca'ilat-ī can mawdūc zawaj-ī

Я надеюсь, что он делает Вас счастливыми  smitten

maca salama, ila l-liqa'  smitten

Iloa, valoa, rakkautta ja onnea lähettäen  smitten
Любовь, Свет и Радость smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2006 11:33:36 »

Itse olen jonkin verran heilurilla asioita selvitellyt. En kyllä koskaan mitään noin tarkkoja juttuja, lähinnä jotiain entisten elämien aikoja, paikkoja ja niin edelleen.

Itse olen oppinut ja huomannut sen, että ei heilurikaan kaikkeen vastaa. Mun mielestä tuossa heilurin käytössä pitäisi yleensäkin muistaa se sääntö, että ennenkun esittää mitään tarkkoja kysymyksiä, niin kysyy aina ihan ensiksi, että saako luvan/ voiko asiaa yleensäkään kysyä.

Esim. jos itse aloitan selvittämään asioita edellisistä elämistäni, niin kysyn aina aluksi, että voinko kysyä sitä ja sitä asiaa edellisestä elämästäni. Jos vastaus on kyllä, niin sitten esitän itse kysymyksen.

Mutta joihinkin kysymyksiin vastaus on myös ei, ja silloin olen suosiolla jättänyt kysymättä. Ei kaikkiin asioihin pidäkään saada vastauksia heti. Niiden vastausten pitää löytyä sitten mulla tapaa ajan kanssa ja elämän edetessä. Ja yleensä siihen liittyy jokin tämän elämän oppiläksyistä.


Ajattele  nyt jos  saisit heilurilta jonkin miehen nimen, joka tulee olemaan unelmiesi prinssi..mitä sitten? Alkaisitko aktiivisesti etsimään juuri sen nimistä miestä, ja jättäisit huomiotta kaikki muut? Juuri tuon tapaiset seikat voivat käydä ei-toivotulla tavalla määrittämään elämäämme...ja ehkä juuri siksi heiluri ei vastaa.  Smiley

Aurinkoa sinun kevääseen!  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 15.05.2006 11:44:47 »

Luottakaa ensisijaisesti itseenne (intuitioonne), älkääkä heiluriin.  Wink
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #4 : 15.05.2006 11:55:51 »

Ehkä heilurin viesti toi esille myös sen, että ensin sinun tulisi vielä käsitellä noita vanhoja negaatioita, jotta olet avoin uusille asioille?

Vanhat ajatusmalllit ovat todellla sitkasta tavaraa, ja niiden syyt voivat juontaa hyvinkin kaukaa. Joten niistä niskalenkin saaminen voi kestää yllättävän kauan. Vaikka olisitkin päässyt jo hyvän matkaa eteen päin, ne silloin tällöin putkahtavat esille kummittelemaan.

Silloin ¨Kiitos että minulle näytettiin nämä asiat, joiden kanssa olen vielä keskeneräinen. Kiitos että saan apua näiden heikkouksieni voittamiseen.Kiitos, että olen lempeä itseäni kohtaan ja annan itselleni anteeksi vajavaisuuteni. Kiitos voimasta päästä tielläni eteen päin¨.  Smiley
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #5 : 15.05.2006 12:03:27 »

Just just Rakkauden enkeli  smitten
Itselleni kävi juuri niin, että kun kyselin "tyhmiä" sain "tyhmiä" vastauksia ja lopulta heiluri käsittämättömästi hävisi.. ja tulkitsin sen selkeeksi viestiksi, että täytyy käyttää ja luottaa intuitioon ja unohtaa heiluri.. nyt luotan täysin intuitiooni.. eikä heiluri ole ainakaan vielä putkahtanut esiin..  Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Aniara
Vieras
« Vastaus #6 : 15.05.2006 12:15:18 »

Minulla heiluri ¨tuli hulluksi¨ usein vastauksia hakiessani. Lopulta unohdin sen pöydänkulmalle ja lapset rikkoivat sen kärjen.
Ajattelin, että ok. - ymmärretyksi tuli. Uutta heiluria en hanki. :Smiley

Varvut tuli kuitenkin ostettua. Smiley
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #7 : 15.05.2006 12:24:52 »

Kiitos kommenteista.  Smiley

Ystävällänikin kun hän yritti katsoa sitä nimeä minulle niin heiluri "sekosi" vähän väliä. Mielenkiintoista kyllä aina samassa kohtaa...

Olisin vain toivonut edes pientä rohkaisua ja toivon kipinää... kun nuo negaatiot tuntuvat olevan välillä tuskallisenkin tiedostettuja...  Undecided

Jos yritän joskus toisella kertaa uudestaan?  Huh
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #8 : 15.05.2006 12:36:10 »

Ihan selvästi nimeä ei haluta sinulle antaa.

------

Avaa sydämesi
rakkaudelle,
niin se saapuu
Se odottaa,
kunnes olet valmis

Kärsivällisyyttäsi mitataan,
voimasi tuntuvat joskus
äärimmilleen venytetyiltä.

Silloin muista:
tämä on koetus
jonka olet itse valinnut
suunnitelmassasi,
jotta oikeassa paikassa,
oikeaan aikaan

tietäisit,
hetki on tullut:
hypätä, sukeltaa
silmät kiinni
viileään veteen.

Palkintosi on oleva ruhtinaallinen. smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #9 : 15.05.2006 12:36:38 »

Nikita, eiköhän tuo nimi selviä sulle aikanaan.. jospa sulle opetetaan kärsivällisyyttä nyt  Wink

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 15.05.2006 13:13:35 »


Avaa sydämesi
rakkaudelle,
niin se saapuu
Se odottaa,
kunnes olet valmis

Kärsivällisyyttäsi mitataan,
voimasi tuntuvat joskus
äärimmilleen venytetyiltä.

Silloin muista:
tämä on koetus
jonka olet itse valinnut
suunnitelmassasi,
jotta oikeassa paikassa,
oikeaan aikaan

tietäisit,
hetki on tullut:
hypätä, sukeltaa
silmät kiinni
viileään veteen.

Palkintosi on oleva ruhtinaallinen. smitten

Ihana..... smitten

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 15.05.2006 13:48:58 »

Ihan selvästi nimeä ei haluta sinulle antaa.

Niinpä. Käsittääkseni yleensä mitkään henkisesti "korkealla" olevat rakkaudelliset "lähteet" eivät tuollaisiin kysymyksiin anna vastausta ja sinähän olet selkeästi niiden johdatuksessa...  Wink Eli Nikita,voit oikeastaan vain olla iloinen, että et vastausta saanut.  angel Kaikki selviää aikanaan. Älä hoppuile.  Wink
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #12 : 16.05.2006 18:04:48 »

No kun kääntää sen noinpäin niin onhan siinä järkeä...  :Smiley

Hmm, ehkä nyt unohdan sen nimen ja pyydän vain että nämä korkeat valon ja rakkauden lähteet tuovat tämän ihmisen elämääni kun sen aika on. Oli hän sitten nimeltään mikä tahansa.

 smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #13 : 17.05.2006 13:07:30 »

Nikita.. muista, etteivät korkeat valon ja rakkauden lähteetkään voi puuttua sun valinnanvapauteesi.. jonka he veisivät sulta antamalla valmiin vastauksen..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 17.05.2006 20:44:00 »

Nimi ei ole minulle ollenkaan olennainen oli suomi tai ulkomaavaikutetta.

Miksi sitä edes aloit kyselemään?

Heiluri muuten saattaa reagoida toive-energioihin eli auraasi, siksi sain viime vuonna vähän vääriä vastauksia..  angel

Odottele nyt vaan sinne marraskuulle kun Venus x Jupiter alkaa puuhailla.  Kuka mies on niin ihmeellinen että kannattaa etukäteen ahdistua siitä, ettei ole miehen kans? Rakkaus on mukavaa aikansa - mikä kestää?? Ja tee niitä taikoja. Mars -

PS Minkä asioiden varassa itsetuntosi lepää? Usein ihmisillä on joku sosiaalinen, ammatillinen tai henkinen voimavara, joka pitää mielen pirteenä.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006 20:57:10 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: