Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi heiluri ei...?  (Luettu 22979 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #15 : 17.05.2006 21:00:00 »

Nimi ei ole minulle ollenkaan olennainen oli suomi tai ulkomaavaikutetta.
Miksi sitä edes aloit kyselemään?
Heiluri muuten saattaa reagoida toive-energioihin eli auraasi, siksi sain viime vuonna vähän vääriä vastauksia..  angel
Lainaus
Jep, näinpäs on... Hmmm... Ja ylipäätään ihmettelen, MIHIN heiluria, lautaa yms. "vempaimia" oikein tarvitaan...?? Omasta mielestäni EI mihinkään. Kyllä ne "vastaukset" yms. tulevat AIKANAAN muuta kautta, JOS tarkoitettu on ! Intuition tms. kautta.
tallennettu
Jondie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.05.2006 01:26:29 »

Heiluri on kiva mutta tulevaisuus on vielä kivempi  :Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #17 : 18.05.2006 06:25:19 »



 Grin

    Smiley

      Wink

          Naapuriplaneetallanauretaan, ei se mitään,

            sammakotkin ennustavat tulevia säitä..

                aurinko  Cry

                PS: kuka hallitseekaan elämääsi??
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #18 : 18.05.2006 09:36:09 »

Sehän on hyvä jos naapuriplaneetalla on hauskaa.

No jos nyt ajatellaan, että se olen minä joka sitä heiluria liikuttaa niin silloin täytyisi vastata että kyllä itse määrään elämästäni.  Wink

Heiluri varmasti kertoo kyllä, mutta en oikein osaa vielä käyttää sitä ja ehkä tuo kysymykseni oli jotenkin hmm... epätarkoituksenmukainen.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #19 : 19.05.2006 14:14:37 »

On kai aika harvinaista, että heilurilla saisi noin tarkkaa tietoa. Silloin pitäisi olla jo varsin taitava näkijä. Myöskään aika-arviot eivät onnistu heilurilla (ainakaan minulta), varsinkin jos pitäisi katsoa lyhyitä jaksoja. Henkimaailma ei tunne aikaa samoin kuin me.

Täällä olikin jo hyviä kommentteja siitä, miksi tuollaisiin kysymyksiin ei anneta vastauksia. Ja vaikka vastauksen saisikin, kannattaa olla skeptinen. Valehtelevat ne heiluritkin toisinaan...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #20 : 06.10.2011 23:19:06 »



                                          coolsmiley


             Oli väline mikä tahansa. Mutta, ainakun antaudutaan kyselemään " voimilta " joita et tunne.

                  Olet myös välikappale tulkitsemaan " heidän " tietojaan omaan tarkoitukseen.

                      Joten ensimmäinen ehto, olisi ainakin tanakan suojauksen hankinta.


                                                                  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 06.10.2011 23:37:15 »



                                          coolsmiley


             Oli väline mikä tahansa. Mutta, ainakun antaudutaan kyselemään " voimilta " joita et tunne.

                  Olet myös välikappale tulkitsemaan " heidän " tietojaan omaan tarkoitukseen.

                      Joten ensimmäinen ehto, olisi ainakin tanakan suojauksen hankinta.


                                                                  smitten



Amen.  coolsmiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 07.10.2011 12:49:44 »

Minä pidän heiluria keinona kysyä asioita vain ja ainoastaan omalta keholtani. Katson, että se on tämä fyysinen keho joka vastaa, kun heilurilla jotakin kysyn. Niinpä käytänkin sitä esim. kysyäkseni onko jokin uusi ruoka-aine ok, pitäisikö ottaa jotain lisäravinnetta tms.

Kaipa sillä heilurilla voi kysyä muitakin kuin kehon asioita, mutta silloin se on se meidän oma korkeampi minämme joka sillä heilurilla vastaa, eikä mikään ulkopuolinen taho 'tuolla jossakin.' Eli jos joku pilailee kun heilurilla jotain kysyy, se on se oma korkeampi minämme vitsikkäällä päällä.  Cheesy Tai sitä mieltä, että kysymys on joko turha, vahingollinen tai mahdoton vastata.

Jos kaipaan mitään tietoa, joka ei liity kehoon, käytän futhark-riimuja.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2011 12:51:22 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #23 : 07.10.2011 13:14:44 »

Minä pidän heiluria keinona kysyä asioita vain ja ainoastaan omalta keholtani. Katson, että se on tämä fyysinen keho joka vastaa, kun heilurilla jotakin kysyn. Niinpä käytänkin sitä esim. kysyäkseni onko jokin uusi ruoka-aine ok, pitäisikö ottaa jotain lisäravinnetta tms.

Kaipa sillä heilurilla voi kysyä muitakin kuin kehon asioita, mutta silloin se on se meidän oma korkeampi minämme joka sillä heilurilla vastaa, eikä mikään ulkopuolinen taho 'tuolla jossakin.' Eli jos joku pilailee kun heilurilla jotain kysyy, se on se oma korkeampi minämme vitsikkäällä päällä.  Cheesy Tai sitä mieltä, että kysymys on joko turha, vahingollinen tai mahdoton vastata.

Jos kaipaan mitään tietoa, joka ei liity kehoon, käytän futhark-riimuja.

                                        smitten   smitten

                                           Smiley    Wink      angel    angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #24 : 12.10.2011 20:14:27 »

       

                                                                coolsmiley

                Huvikseen. Tottakai, voi kysellä, ja silleen! Muttakun siinä samalla saattaa leikkiä asiolla, joita ei tunne.

                    Kutsutteko yleensä kotiinne täysin tuntemattomia ihmisiä? Sitten alatte kysellä jotain jonninjoutavia.?

                      Olettaisin, ettei se, tai HÄN, joka ensimmäisenä vastaa satunnaisiin kyselyihinne, ei ole korkeampi

                             ITSE. Tuolla " rajan " takana on hyvinkin laaja kirjoinen joukko vastaajia, jotka vähät

                              välittävät teistä, tai kysymyksistänne. Puhumattakaan niihin OIKEIN vastaamisesta.

                                  Suosittelen suojausta ja vilpitöntä mieltä. Eikä turhia jaaritus kysymyksiä.


                                                 Kiitos.                               smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 12.10.2011 23:07:08 »

       

                                                                coolsmiley

                Huvikseen. Tottakai, voi kysellä, ja silleen! Muttakun siinä samalla saattaa leikkiä asiolla, joita ei tunne.

                    Kutsutteko yleensä kotiinne täysin tuntemattomia ihmisiä? Sitten alatte kysellä jotain jonninjoutavia.?

                      Olettaisin, ettei se, tai HÄN, joka ensimmäisenä vastaa satunnaisiin kyselyihinne, ei ole korkeampi

                             ITSE. Tuolla " rajan " takana on hyvinkin laaja kirjoinen joukko vastaajia, jotka vähät

                              välittävät teistä, tai kysymyksistänne. Puhumattakaan niihin OIKEIN vastaamisesta.

                                  Suosittelen suojausta ja vilpitöntä mieltä. Eikä turhia jaaritus kysymyksiä.


                                                 Kiitos.                               smitten



Niin samaa mieltä.  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #26 : 13.10.2011 00:07:29 »






                Pitipä ottaa nuo kirjotukset täältä poijes,ei täällä voi mittään kirjotella.näköjään.. Undecided idiot2

                  Heiltä  angel mieki saan vastauksia, sillon kun saan.. coolsmiley
       
           
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 13.10.2011 09:51:27 »

       

                                                                coolsmiley

                Huvikseen. Tottakai, voi kysellä, ja silleen! Muttakun siinä samalla saattaa leikkiä asiolla, joita ei tunne.

                    Kutsutteko yleensä kotiinne täysin tuntemattomia ihmisiä? Sitten alatte kysellä jotain jonninjoutavia.?

                      Olettaisin, ettei se, tai HÄN, joka ensimmäisenä vastaa satunnaisiin kyselyihinne, ei ole korkeampi

                             ITSE. Tuolla " rajan " takana on hyvinkin laaja kirjoinen joukko vastaajia, jotka vähät

                              välittävät teistä, tai kysymyksistänne. Puhumattakaan niihin OIKEIN vastaamisesta.

                                  Suosittelen suojausta ja vilpitöntä mieltä. Eikä turhia jaaritus kysymyksiä.


                                                 Kiitos.                               smitten



Minulle heiluri on tosiaan keino kysyä asioita vain ja ainoastaan omalta keholta. Futhark riimuja käytän kysyäkseni asioita korkeammalta minältäni. Kukaan muu ei minulle kommunikoi, kiitos vaan.

Suojat ovat kyllä hyvä juttu, mutta kaikki nämä riimut, kortit, heilurit yms. ovat lähinnä fokuksia joiden avulla saadaan vastauksia omalta itseltä; joko kropalta tai korkeammalta minältä. Ainakin minulle asia on näin. Turhiin jaarituskysymyksiin tulee lähinnä turhia jaaritusvastauksia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #28 : 13.10.2011 10:32:30 »

       

                                                                coolsmiley

                Huvikseen. Tottakai, voi kysellä, ja silleen! Muttakun siinä samalla saattaa leikkiä asiolla, joita ei tunne.

                    Kutsutteko yleensä kotiinne täysin tuntemattomia ihmisiä? Sitten alatte kysellä jotain jonninjoutavia.?

                      Olettaisin, ettei se, tai HÄN, joka ensimmäisenä vastaa satunnaisiin kyselyihinne, ei ole korkeampi

                             ITSE. Tuolla " rajan " takana on hyvinkin laaja kirjoinen joukko vastaajia, jotka vähät

                              välittävät teistä, tai kysymyksistänne. Puhumattakaan niihin OIKEIN vastaamisesta.

                                  Suosittelen suojausta ja vilpitöntä mieltä. Eikä turhia jaaritus kysymyksiä.


                                                 Kiitos.                               smitten



Minulle heiluri on tosiaan keino kysyä asioita vain ja ainoastaan omalta keholta. Futhark riimuja käytän kysyäkseni asioita korkeammalta minältäni. Kukaan muu ei minulle kommunikoi, kiitos vaan.

Suojat ovat kyllä hyvä juttu, mutta kaikki nämä riimut, kortit, heilurit yms. ovat lähinnä fokuksia joiden avulla saadaan vastauksia omalta itseltä; joko kropalta tai korkeammalta minältä. Ainakin minulle asia on näin. Turhiin jaarituskysymyksiin tulee lähinnä turhia jaaritusvastauksia.
                 

                                              angel   angel


                               Ihan sammaa mieltä sun kans  Wink  smitten mutta ei passaa ennää jaaritella.. Huh Lips Sealed
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: