Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tumma hahmo keittiössä  (Luettu 8959 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« : 19.11.2013 18:37:16 »

Joka yö uudessa asunnossani keittiöön saapuu ilta/öisin tumma hahmo.
Kun menen nukkumaan se ahdistaa ja jään välillä tuijottamaan hahmoa pakko mielteisesti.
 Näen hahmon hyvin kun katson sivusta ja tunnen kun hän saapuu paikalle. Ja tiedän tasan tarkkaa missä kohtaa seisoo.
 Mietin onkohan se poikaystäväni täti, joka poistui muutamia kuukauksia sitten.
Melkein heti sen jälkeen alkoi tämä hahmo-draama.
En osaa oikein sanoa onko  mies vai nainen.. Sad

Osaisiko joku auttaa minua? Mitä minun kannattaisi tehdä?
 Olen yrittäny hahmoa pyytää poistua ja tiedän että hän välillä virnuilee. ähh. en osaa sanoa onko hyvä tai paha.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 19.11.2013 18:49:44 »

Noi veijarit ei oikein ensimmäisellä kerralla oikein aina tahdo totella joten napakasti, lujasti sanot että poistu äläkä tule takaisin.
Toinen tapa on laittaa pienen rukouksen menemään ja pyydä että joku tulee hänet hakemaan pois.
Itse saisin kyllä sellaiset raivarit että naapuritkin kuuluisi kun häätäisin tällaiset menemään, mun asuntoon kun kellään vieraalla (olkoon fyysinen tai henkinen) ei ole asiaa ellen itse ole kutsunut, uteliaat poistukoon heti  police knuppel2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 19.11.2013 18:53:48 »

Sillä on asiaa, kysy ihmeessä, jotta voi sitten mennä sinne mihin kuuluukin.
Ei ne tahdo lähteä, ennenkuin saavat asiansa täällä toimitetuksi. Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #3 : 19.11.2013 19:49:02 »

Kiitoksia tuhannesti, sain rohkeutta teiltä kirjotuksistanne  angel
Olen suuresti kiitollinen tai muutenki tuntuu todella hyvälle tämä astron foorumi, kun ihmiset auttavat.
Tuntee ettei ole yksin kun ei ole elämässäni ei ole oikein henkilöitä, jotka oikeasti ymmärtävät näitä asioita smitten
tallennettu
Sanna-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #4 : 19.11.2013 20:44:53 »

Tässä voisi olla selitys tyypin ilmaantumiseen:
Kyseessä on sinulle tuntematon mies, joka on kuollut muutamia vuosia sitten. Hän on vaaraton, joten älä menetä yöuniasi hänen takiaan. Hänellä olisi viesti jollekin naapureistasi, naiselle siis. Hän haluaa pyytää anteeksi ja kertoa rakastavansa häntä, vaikka elämä oli rankkaa ja hän aiheutti naiselle kärsimystä. Miehen nimi alkaa ehkä p-kirjaimella (Pertti?).

Jos haluat hänet menevän matkoihinsa, niin Aviciin neuvo pätee. Ei tosiaankaan ole mukavaa nähdä kotonaan kutsumattomia vieraita, varsinkaan yöllä.
tallennettu
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #5 : 19.11.2013 21:00:17 »

Kiitos Senisa!
Nyt kun tiedän jotain, olen kiinnostunut kysyä häneltä lisää kun nyt uskallusta riitää.
Olisi ihannoitavaa, jos pystyisin kommunikoimaan ja auttaman tätä miestä ilman pelkoani.
Poikaystäväni vieressä ei oikein ymmärrä jos alan raivoamaan keskellä yötä keittiössä  idiot2 knuppel2
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.11.2013 10:04:16 »

SUOJATsuojatSUOJATsuojatSUOJATsuojatSUOJATsuojatSUOJAT!!!!  police

Tässä ketju aiheesta:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=3645.0

Tai kyse voi olla luvattomista energiakytköksistä, tässä ketju niistä:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=43773.0

Meikäläistä ei kyllä kukaan koskettele ilman lupaa, ei niin energeettisellä kuin fyysiselläkään tasolla. Suojat päälle, oppailta pyyntö suojata koko asunto ja vankka usko siihen, että vapaata tahtoamme kunnioitetaan näissä asioissa. (Epäusko sen suhteen saattaa toimia luvan antamisena...)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #7 : 20.11.2013 12:23:16 »

Ihan vain muistutuksena sekä hengille että meille muille.
Vaikka olisi kuinka sanottavaa omille rakkaille jotka ovat vielä elämässä niin henget eivät millään tajua että eihän me voida vain välittää näitä viestejä miten sattuu ja kenelle tahansa. Joten oppisivat nyt tajuamaan että en minä ainakaan kellekään naapurille menisi horisemaan kuinka edesmennyt rakkaasi on minun kämpässäni jne.
Ihan sama juttu minulla. Yksi nainen kuoli tapaturmaisesti meidän talossa ja aina hän vaan jaksaa toitottaa mulle että se oli murha. So? Mitä minä enää voin tehdä, poliisille en todellakaan mene ja en vain yksinkertaisesti voi auttaa.
Näitä jaksan ihmetellä, päästäköön irti omasta elämästä ja jatkakoon matkansa jos enää ei mitään ole tehtävissä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sanna-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #8 : 20.11.2013 15:34:25 »

Tuollaiset tissin koskijat, jospa ne onkin meitä tavallisia fyysisiä ihmisiä, joilla on seksi- ja/tai suhdetoiveita kanssaihmistä kohtaan. Tämä heidän toiveensa on ikäänkuin automaatti joka yöllä  heidän nukkuessaan luo jonkinlaisen puolitietoisen astraalihahmon ihastuksen luo katselemaan ja koskettelemaan häntä. Päivällä se vierailija ei sitten välttämättä muistaisi mitään yömatkoistaan.

Tuo on todellakin mahdollista. Kuulin mustasukkaisen miehen tulleen yöllä kyttäämään entistä vaimoaan astraalihahmossa lasioven taakse. Nainen säikähti tosi kovasti nähdessään tumman aavemaisen hahmon kyyryssä. Arveli sen olevan joku henki. Hän pyysi hahmoa kolmesti poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimessä, mikä tepsi. Nainen kysyi myöhemmin näkijältä, ja sai sitten vasta tietää sen olleen exukkonsa.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #9 : 20.11.2013 15:58:37 »

Asuin ennen talossa, jossa oli paljon pahoja energioita. Toisinaan heräsin paniikkiin ja kauhuun, että jokin uhkaava voima tulee kohti ja uhkaa juuri käydä käsiksi.  Shocked Angry
Maisemaa vaihdettuani kaikki uhat ja ilmiöt ovat kadonneet ja täällä vierailevat kaverit on olleet kivoja smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #10 : 20.11.2013 16:10:49 »

Asuin ennen talossa, jossa oli paljon pahoja energioita. Toisinaan heräsin paniikkiin ja kauhuun, että jokin uhkaava voima tulee kohti ja uhkaa juuri käydä käsiksi.  Shocked Angry
Maisemaa vaihdettuani kaikki uhat ja ilmiöt ovat kadonneet ja täällä vierailevat kaverit on olleet kivoja smitten

Sama homma, aivan kamalaa. Tuntui, että ne aina kyttäsi ja missään ei saanut olla rauhassa. Mutta onneksi myös maisemaan vaihdettua on niin rauhallista ja mukavaa. smitten
 Paitsi hetkellisesti tuo tummahahmo. Viimeyönä tunsin kun hahmo tuli varovaisesti ja tiesi, että olin vihanen. Pyysin rukouksen yhdeydessä häntä pois. En tiedä lähtikö kokonaan (tuntui ainakin siltä) , mutta sainpahan kunnon yö unet  knuppel2

Töissä on kyllä tuntunut, että on taas uusi henki mukana ollut kokopäivän ( vaikea sanoa onko sama).
Kynät kolissu telineestä ja vessan ovet aukeillu.
Tuntuu, että asiaa olisi mutta en osaa auttaa.
Mikä näitä henkiä vaivaa  Grin
tallennettu
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #11 : 20.11.2013 17:39:53 »

Kiitos lauraemilia kun otit asian esille  smitten. Mukava lukea että muillaki on ollut samanlaisia kokemuksia, vaikka nyt kokemuksena ne eivät ole olleet välttämättä mukavia  tickedoff.

Täälläki ollut sama homma. Yhdessä kerrostalossa asuessani, oli tällainen tumma hahmo, joka seisoi aina oviaukon kohdalla riippuen nukuinko olohuoneessa vai makkarissa. Tosi inhottava! Muutenkin sen asunnon energia oli päin honkia, en tykännyt ollenkaan. En vieläkään haluisi mennä siihen asuntoon, puistattaa ku muistelenkin sitä aikaa.. Etenkään kun en tiennyt mikä tämä tumma hahmo oli, ja oonko vaan päästäni sekaisin  idiot2. Uudelle asukkaalle joka muutti siihen asuntoon, meinasin hänelle mainita siitä tummasta hahmosta, mutta pidit sit kuitenkin suuni kiinni  Huh.
Tuota tummaa hahmoa aikaisemmin, oli yksi nainen (toisessa asunnossa missä asusteltiin). Tämä nainen oli symppis, vähän iäkkäämpi. Istui vaan olohuoneen sohvalla. Vieläki hymyilyttää kun muistelen häntä, ei hän montaa kertaa ollut olohuoneen sohvalla. Jatkoi kai matkaansa.

Noiden tapahtumien jälkeen ei ole näkynyt/tuntunut hahmoja lähistölläni. Oon yrittänyt kieltää kaikki tällaiset hahmot tulemasta minun luokseni tai minun asuntooni. En tiiä onko toiminut suojautumiseni/kieltämiseni, vai onko vaan johtunut asunnoista ettei niissä ole ollut huonoja energioita tms..





 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: