Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lilith suhteet?  (Luettu 5555 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« : 01.08.2013 11:32:52 »

Hei huu!

Te, joilla on ollut ns. Lilith (pari)suhteita, niin kerrotteko niistä?! Minkämoista ollut, mitä tuli, missä mennään, mikä ollut vaikeinta, mitä ette ymmärrä, ja joko teille on valjennut että miksi?

Minulla on eräs, jossa on Lilith nousulla compositiokartalla ja muutenkin se tekee kaikenmoista  :Smiley Kohtalotovereita kaipaisin.

Ja hei eiks ollu joku julkkupariskunta...siis joku Elizabeth Taylor tai joku, jolla oli Lilith suhde ukkonsa kanssa...näitä olis mielenkiintosta pönkiä vähän, mistä niitä nyt sit löytäs näppärästi?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.08.2013 12:24:27 »

Joo. Olen tainnut jossain toisaalla mainita, että jos näen Lilithin synastriassa jotenkin korostuneena, niin tuskanhikeä pukkaa otsalle. Usein Lilith-suhteissa on saanut jossain vaiheessa sukeltaa suoraan pelon ytimeen, omiin tai toisen traumoihin ja karmaan. Mutta eivät kaikki Lilith-suhteet ole olleet pelkkää kauhutarinaa, joidenkin kanssa on ilmeisesti vain entisen elämän kytkös ja näihin ihmisiin törmää aina uudestaan ja uudestaan melko merkillistenkin yhteensattumien kautta. Lilith-suhteet ovat yleensä mukavampia, kun niihin ei liity seksuaalista latausta tai romantiikkaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2013 12:32:51 »

Juuri noin. Pelkoja, traumoja ja karmaa  buck2 Ja kun siitä täytyy vain selvitä voittajana, oven sulkeminen EI ole ilmeisestikään vaihtoehto...

Eräs ystävyys Lilith suhde on, ja se on tunkeileva ja röyhkeä, ja ns. omaehtoinen toisen taholta, mutta loppujen lopuksi kuitenkin aivan miellyttävä...ja ehkä olemme entisiltä kerroilta tuttuja, hällä ollu yhdessä pienessä elämäni askeleessa tärkeä merkitys.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2013 14:27:40 »

Muuan her..kullisen oloinen mies kerran astelihe elämääni... Nyt osaan sanoa, miksei homma toiminut. Mun Lilith oli täsmälleen hänen auringollaan ja hänen Lilithinsä eräällä tärkeimmistä omista planeetoistani. Siitä jutusta vaan puuttui jotain olennaista. Intohimon kipinä tai tahto olla toisen kanssa tai jotain. Aina jotain muuta osui tapaamisen tielle, milloin minulla milloin hänellä.
No, oli siinä sekin, että hän koki minut liian vahvaksi. Kaverilta puuttui koulusivistystä toinen mokoma siitä, mitä minulla on. Ei sellaista keskustelukyvyttömyyttä korvaa mikään huippuseksi. Mun näkemys miehistä kun on se, että seksikkyyden ydin on korvien välissä. Jos se puuttuu, ei intohimo puoleltani jaksa lepatella... Ei ei.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4 : 02.08.2013 15:27:46 »

Mulla ja yhdellä eksällä oli synastriassa Lilith  aspect_con chiron.

Tulkinnan mukaan kuin "Jeesus ja Maria Magdalena"  Cheesy
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #5 : 02.08.2013 19:55:25 »

Ex-mieheni Lilith  aspect_con mun  askendentti ja  aurinko , erittäin karmaisevaa...en tiedä johtuiko tuosta.  Embarrassed
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #6 : 02.08.2013 23:39:02 »

Uskon, että lilith suhteessa on kyse myös siitä, miten sovussa olet oman lilithisi kanssa ja lilith toimii merkkinsä kaltaisesti, lilith kulmahuoneessa/akselilla voi kieliä rinnakkaissuhteista.
esimerkki 1. (nataalilla) lilith ravun alkumetreillä ja yhtymässä ic - vaikeuksia hallita tunteita, useita rinnakkaissuhteita, itsekästä käyttäytymistä... suhteessa asc ravun kanssa, jossa synastriassa asc yhtymä lilith, asc toimii usein ikään kuin "tulkkina" lilithin tunteista ja tuo muutenkin tämän toisen syvimmät tunteet tietoon ulkomaailmalle lilith puolesta (tarkemmin sanottuna "ulkomaailma" = perhe - IC).
Minne syvimmät tunteet piilotetaan vai piilotetaanko? miten ne koetaan ja kuinka niitä käsitellään?
Jos lilith on esim. ic:llä rinnakkaissuhteet/piilotetut tunteet ovat salaisempia ja mc:llä ne taas ovat julkisempia.
esimerkki 2. (nataalilla) MC-lilith yhtymä 9 huoneen puolella, ns. avoimessa suhteessa (ainakin omasta mielestään, mutta ei myöskään piilottele suhteitaan vaan puhuu niistä avoimesti), useita rinnakkaissuhteita.
Toisen lilith yhtymässä toisen venukseen (orbi 0) ja ic (orbi 3) synastriassa, lilith sai vasta suhteen alun jälkeen tietää olevansa rinnakkaissuhteessa, suhde vaikutti avoimelta suhteelta, tunteista ei juurikaan puhuttu ja suhde kaatui siihen, ettei lilith tiennyt, oliko suhdetta olemassa. Kummallakin rinnakkaissuhteita.
Toisen juno yhtymässä toisen lilithiin (orbi 0), lilith junon "unelma" ilman "toivottua vastakaikua". Julkista flirttiä etenkin Junon osalta, en tiedä syntymäaikoja.
Löysä lilith yhtymä aurinko synastriassa ei ole näyttänyt tuottavan ongelmia, yleensäkkään löysä lilithin yhtymä (max orbi sanoisin 3) ei ole voimakas.
Mars lilith yhtymä (orbi 3), ei parisuhde, mutta ajoittain mars vaikuttaisi saavan joskus lilithin "hyökkäämään" sen huoneen osoittamalla alueella, sama juttu oppositiossa (orbi 3).
Tässä käytetty siis "kaikille tuttua" lilithiä astro.com:in asteroidi-laatikosta, mutta olen huomannut true lilithin (osc lilith) tekevän näissä tapauksissa myöskin tarkkoja aspekteja planeetoille. Analyysit perustuu omiin havaintoihini.

muoks. lilith toimii merkkinsä kaltaisesti, huoneen osoittamalla alueella.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2013 17:49:24 kirjoittanut Suljin » tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: