Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pholus synastriassa?  (Luettu 2617 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« : 14.07.2013 10:21:45 »

Mitä se teillä siellä tekee ihmissuhteissa, missä on ja millaisissa aspekteissa ja missä vaikuttaa?

Turning point ja very strong influence, changing your life somehow, no return; joo, mutta vähän ympäripyöreää?

Yhdessä suhteessa miehen Pholus yhtymässä Vestaani, ja miekkosen Saturnus :aspect_con:Jupiter oppositiossa omaan Pholukseeni. Miehen Vertex aspect_con onnepiste on sekin kolmiossa Pholukselleni....kyseessä kyllä miekkonen joka on muuttanut elämääni aika lailla; tyttäreni isä. ( Tyttären nousu osuu isän Saturnus/Jupiter yhtymälle, ja Pholukseni on silloin tyttäreni DC llä...tyttären kanssa on vahva synastria ja "connection" noin yleensä )
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.07.2013 12:01:43 »

Mä katoin tuolla Pholuksella vain yhtymiä.
Ja kun otit tuon perhekuvion esille, niin katoin sitten sitä myös omalta kohalta.
Exän kohtaamista, käännekohtana, Pholusta.
Ja sieltä nousi jotenkin pohdittavaksi sitten se, että mikä sen käännekohdan tarkoitus oli,
mitä siitä seurasi..
Ja sen yks olennainen tarkoitus oli ilmeisesti jatkaa sukua, periyttää 55555 DNA,
ja että sille oli määräaika Atropos tai että Atropoksella elämä jatkuu lapsessa kun itestä aika jättää?
Exän DNA  kuu aspect_con mun  aurinko
ja mun  kuu kuunsolmu aspect_con miehen  aurinko
Miehen Atropos  aspect_con mun Pholus  (Pholukset lähekkäin, koska syntymäajoissa ei hirveesti eroa, siks en sitten sitä ottanut tähän, vaan tuon tarkan yhtymän)
Sitten tytär sai kartalleen näitten yhdistelmän, Pholus rx  aspect_con DNA rx
kuin myös  kuunsolmu aspect_con Atropos
jolla sitten yllättäen  angel onkin oma pointtinsa
tapaamishetken kartalla.
Että kun me tavattiin niin taivahalla oli yllätys yllätys Pholus  aspect_con Atropos  harka ( aspect_opp mun  neptunusvenus keskipisteeseen, ja tyttären  aurinko merkurius on sitten  aspect_con mun  venus )
Tulevaisuuden lapsi Child  aspect_con jupiter  kalat syntyi just sillä hetkellä
isänsä päästä, isän tyttö, ei vielä näkyvillä, mutta etiäisenä, Child  jupiter kalat aspect_kvi  venus pallas leijona,
ja tuon käännekohdan  pallas venus on sitten asteiltaan justika tyttären Alasolmulla ja  aspect_opp  kuunsolmu Atropos.
Kun me tavattiin rockfestareilla, niin miehen eka sanat mulle oli,
että sinusta tulee  lasteni äiti............. angel
Että semmottinen Pholus oli se.

Että jos muistat tapaamispäivän, niin lykkää sen transiitit kartallesi astro comissa,
saat siitä ne sijainnit (ei tartte omaa karttaansa tehdä)
ja jos ois mielikuvia joistakin asteroideista,
jotka ois yhtymässä tuohon Pholukseen,
niin niitten kautta voi syntyä vaikka tuommottinen tarina..
ja jotakin mielikuvaa yhestä elämän käännekohdasta.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2013 12:29:11 »

Ny vasta muistin koko Pholuksen  :Smiley

En muista päivää, piruvie, koska tavattiin, suunnilleen vain ajan; vuoden ja kuukauden.

Ok, DNA oli kiintoisa, ne olivat kumminkin päin yhteydessä toisen  mars in kanssa.

Ja tyttären nimiasteroidit kellottivat mielenkiintoisesti kartalla Smiley

Tätä tutkiessani tein myös multicompo kartan jossa olivat mukana itseni lisäksi lapseni ja tämä mies...noh, kartan nousu oli tasan alasolmullani kauriissa  :Smiley Ei varsinaisesti Pholusta, mutta kuvaavaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: