Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka käsittää tällaiset päivähoroskoopit?  (Luettu 10493 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #15 : 11.06.2013 11:38:02 »

Kyllä minulla joskus natsaa noi päivähoroskoopit, nyt sunnuntai viimeksi mutta ajattelin että eihän jokainen päivä voi mennä aina planeettojen mukaan, kaiketi meillä on ns lepopäiväkin ja lepokausia elämässä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #16 : 11.06.2013 17:01:45 »

mä jotenkin ymmärrän mitä Eklektikko hakee. Mäkin ostin kerran ap-tulkinnan, jonka piti olla henk. koht. ja olin kertonut sinkkuudestani. Joka ei ole mikään poikkeustila. No eiköhän siinä raportissa kumminkin jauhettu lapsista ja liitoista  Angry

Kerran kävin astrologilla ja se tulosti sellaisen litanian transiiteista. Kuten tuossa olen jo maininnut yhtään "punaista planeetta" ei siis ole olisko nyt heti vuoden 12 alusta 2015 alkuun. No eiköhän se sitten listannu kaiken maailman ihme progressioita ja  :aspect_inc:ja sellaisia kuvioita joita ei edes tähän saa. Laatikko väkäsellä. Kaksi aa-nelosta! EIKÄ se astrologi osannut sanoa niistä mtään kunhan nyt sai paperille jotain mistä veloittaa  idiot2  Kaiken lisäksi siitä kuitenkin puuttui se fakta, että  pluto uranus neliö tänä vuonna osuu syntymäkartan chironille,  kuunsolmu askendentille, saturnuksen kolmio IC:lle näkyi sextiilinä MC.lle, varmaan se kolmio ois se merkittävämpi?

EN juuri yhtään viisaampana mutta köyhempänä poistunut siitä sessiosta.  Mielestäni olisi kiva jos olisi sellainen astrologi joka tulkitsisi niitä juttujua, joita itse pohtii ja valitsee etukäteen. Varmaan ne listatut väkäset haittaa sitä työtäkin. Mäkin elän koska, ei mulle kukaan ole pystynyt pitkään aikaan mitään ennustamaankaan. Pakko kuitenkin kertoa, että pariin otteeseen astrologi on osunut nappiin ja kunnolla. Oli hyvä ja paha ennuste, en uskonut kumpaakaan molemmat toteutu.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #17 : 03.07.2013 01:36:47 »

Älyttömintä noissa päivähoroskoopeissa on että tiettynä päivä klo 18 tulee helpottuneempi olo yms
Tarkat ajat ei pelkästään päivä.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #18 : 05.07.2013 22:11:06 »

Pitkään sinkkuna olleena olen jo pidemmän aikaa miettinyt, onko niin että kun päivähoroskooppi täällä astrossa sattuu sanomaan jotain parisuhteesta (parisuhteesi sitä sun tätä, kumppanisi sitä sun tätä), että mitä sinkun pitäisi siitä sitten ajatella? Vai ajatellako vain "jaahas tämän päivän päivähoroskooppi ei sitten ole minua varten, vaan vain niitä varten jotka ovat parisuhteessa. (Niin olen tähän mennessä tehnyt).

Päivähoroskoopit ovat usein esim. iltalehdissä yms. sen oloisia kuin ne olisi kirjoittanut lähinnä lähettipoika luppoaikanaan ja vielä huumorimielellä, astro.fi:n päivähoroskoopeista sen sijaan on useinkin ollut iloa ja osviittaa. Paitsi siis silloin, kun tämä sinkku saa luettavakseen jonkin päivän osalta jotakin joka koskee vain parisuhdetta tai kumppania...

Sinkkuja/yksineläjiä on kasvava määrä, en varmaan ole ainoa joka tätä pähkäilee.

Painoin ensin vahingos ilmoita valvojalle kun piti painaa tuota lainaa. Mut peruin en siis ilmottanu. Grin Tämmösten aikakauslehtien jokkei mitenkää liity rajatietoon horoskoopit on just sitä että joku lähettipoika tai joku muu luppoaikanaan kirjottaa semmosen, ei kai kukaan täälä oikeesti niihin usko?

No astron päivähoroskoopis aattelisin kyllä just kun sinä oot tehny että "on sitte tarkotettu parisuhteessa olevalle". Mutta kyllä sais huomioida meidät sinkutki...Laittaa jotain perään meillekkin.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #19 : 05.07.2013 22:16:01 »

Anteeksi nyt, mutta minä olen tällä keskustelufoorumilla ihan muiden aiheiden (henkimaailman ilmiöt, vaihtoehtohoidot jne.) vuoksi. Astrologian suhteen olen vain puhtaasti kuluttaja ja niin haluan asioiden olevan jatkossakin. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa ryhtyä opettelemaan taivaan palleroiden syvintä luonnetta. Sen takiahan niitä päivä/kuukausi/vuosihoroskooppeja laaditaan, että monet muutkin kuin minä ovat kiinnostuneita niitä lukemaan, mutta eivät itse syvällisesti ymmärtämään tahi laatimaan.

Lähinnä ajan kysymykselläni takaa jotain sen kaltaista, että voiko tällaisen viittauksen parisuhdeasioihin/kumppaniin sinkku sitten vaikka tulkita käsittävän myös suhdetta omaan itseen tms. Ellei, niin sitten vain on edelleen ohitettava ei-itseä-koskevina kaikki ne päivähoroskoopit ja ne osat muitakin horoskooppeja, jotka koskevat parisuhdetta tahi kumppania.

Mua kyllä kiinnostaa tuo astrologinen puolikin. Mutta kun en tiedä syntymäkellonaikaani. No kyllä sen sais muutamaltakin instituutiolta tietoon mutta en oo saanu ajalliseksi...
« Viimeksi muokattu: 05.07.2013 22:25:56 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: