Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 301189 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #285 : 05.11.2013 01:27:49 »

En oo ehtinyt muuten taiteilla aikoihin ja hirmu into ollut päästä niihin töihin taas kiinni joten jospa se silläkin saralla ilmaisukyky paranee  Wink !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Yanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #286 : 07.11.2013 19:22:03 »

Tällä pimatsulla koittaa kohta  pluto aspect_sex aurinko, tarkka ohitus vasta tammikuussa mutta marraskuussa pitäisi jo alkaa tuntua, tuossa 19. päivän tienoilla.

En tiedä liekö Pluton vaikutusta, mutta on ollut ehkä elämäni tähän astisin rankin, haastavin ja vaativin aika. Piti katsoa totuutta silmiin. Elokuussa perheenjäsenen kuolema, viikko ennen sitä tapasin uuden ihmisen jonka energia on niin magneettisa että pistää oikein väsyttämään, tästä parin kuukauden päästä lapsuuden kodin menetys.. Ja mä kun aattelin että sekstiili olisi jotenkin hyvä asia? Vai vaikeuksien kauttako voittoon? ei pliiiis enää  Cry

Odotan kyllä toimintaa, mun elämässä ei ole tapahtunut vuosi kausiin oikeasti mitään merkittävää, sanotaanko että positiivisia asioita, sellasia suuria hyviä asioita. Aina menty sieltä pohjamutien kautta.
Samaan aikaan mulla alkaa vahva  neptunus aspect_tri kuu, kestää myös noin vuoden eteenpäin. Siis pitääkö mun edelleen jatkaa tätä elämää vaan haaveillen, haluaisin jo jotain konkreettista tapahtuvan. Yritystä on ollut, mutta se ei aina riitä ja vastoinkäymiset väsyttää.

Haluaisin rakastua, päästä opiskelemaan, voimia aloittaa harrastuksia (niitä henkisen puolen voimia)... En enää mitään pelkkää syvällistä pohdintaa ja mietiskelyä, vaan TOIMINTAA!! elämä suoraan sanottuna maistuu kuivalta puulta

toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
tallennettu

askendentti skorpioni
aurinko skorpioni
kuu rapu
venus vaaka
mars skorpioni
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #287 : 07.11.2013 20:32:50 »

Saturnushan liikuu tällä hetkellä  skorpioni:ssa, joten sinulla on joko jo ollut tai tulee  saturnus aspect_con askendentti ja  aurinkoaspect_con mars. Tuo yhtymä  askendentti:lle tuo vastuuta ja velvollisuuksia ja pitäisi viedä päätökseen keskeneräisiä asioita mieluummin kuin aloittaa uusia. Lisää työtä ja rajoituksia liikkumavapauteen ja heikot suhteet voivat päättyä.
Sitten on vielä tuo  pluto, joka on tehnyt sinulla tai on vasta tulossa  aspect_opp Kuuhusi. Omistamishalu ja musta-sukkaisuus eivät ole hyviä asioita tänä aikana , eikä kyllä koskaan mun mielestä!  Wink
Mullakin on ollut ja on  saturnus:en ja  pluto:n raskaita transiitteja ja voimille on ottanut, mutta jaksaa meidän pitää!! Voimia sinulle! Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #288 : 08.11.2013 22:11:40 »

Tällä pimatsulla koittaa kohta  pluto aspect_sex aurinko, tarkka ohitus vasta tammikuussa mutta marraskuussa pitäisi jo alkaa tuntua, tuossa 19. päivän tienoilla.

En tiedä liekö Pluton vaikutusta, mutta on ollut ehkä elämäni tähän astisin rankin, haastavin ja vaativin aika. Piti katsoa totuutta silmiin. Elokuussa perheenjäsenen kuolema, viikko ennen sitä tapasin uuden ihmisen jonka energia on niin magneettisa että pistää oikein väsyttämään, tästä parin kuukauden päästä lapsuuden kodin menetys.. Ja mä kun aattelin että sekstiili olisi jotenkin hyvä asia? Vai vaikeuksien kauttako voittoon? ei pliiiis enää  Cry

Odotan kyllä toimintaa, mun elämässä ei ole tapahtunut vuosi kausiin oikeasti mitään merkittävää, sanotaanko että positiivisia asioita, sellasia suuria hyviä asioita. Aina menty sieltä pohjamutien kautta.
Samaan aikaan mulla alkaa vahva  neptunus aspect_tri kuu, kestää myös noin vuoden eteenpäin. Siis pitääkö mun edelleen jatkaa tätä elämää vaan haaveillen, haluaisin jo jotain konkreettista tapahtuvan. Yritystä on ollut, mutta se ei aina riitä ja vastoinkäymiset väsyttää.

Haluaisin rakastua, päästä opiskelemaan, voimia aloittaa harrastuksia (niitä henkisen puolen voimia)... En enää mitään pelkkää syvällistä pohdintaa ja mietiskelyä, vaan TOIMINTAA!! elämä suoraan sanottuna maistuu kuivalta puulta

toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

Hei! Olen oppinut, että Pluto vaikuttaa muutoksillaan henkisellä tasolla, ja tuohan kuvio on vapauttava ja säkenöivä. Kun taas Uranus vaikuttaa enemmänfyysisellä tasolla ja Mars. Mutta muutos kuin muutos voi olla fyysisen jälkeen muutakin kuin 'huono'. Se voi olla henkisesti paljon antava ja vahvistava. Sen näkee usein vasta vähän myöhemmin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #289 : 12.11.2013 16:28:53 »

Kannattaa muistaa, et transiitit toimii AINA syntymäkartan aspektien luonteisesti.. joten jos syntymäakartalla on Plutolla ja toisellak tekijällä neliöö tai oppositioo, ottaa kolmio- transiittikin osansa tuosta radixin energiasta...
tallennettu

Downtempo
Vieras
« Vastaus #290 : 12.11.2013 23:34:14 »

Kannattaa muistaa, et transiitit toimii AINA syntymäkartan aspektien luonteisesti.. joten jos syntymäakartalla on Plutolla ja toisellak tekijällä neliöö tai oppositioo, ottaa kolmio- transiittikin osansa tuosta radixin energiasta...

tuota en tiennytkään... lähinnä vaan ihmetellyt itse, kuinka jotkut kolmiot oletin olevan ns. helppoja, mut toisti samaa ns. kaavaa mitä on koko iän saanu kamppailla, mutta toisaalta helppo, jos osasi hyödyntää kolmion...mikä sit päätyikin ihan hyvään tulokseen. Mielenkiintoista Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #291 : 13.11.2013 14:21:25 »

Kannattaa muistaa, et transiitit toimii AINA syntymäkartan aspektien luonteisesti.. joten jos syntymäakartalla on Plutolla ja toisellak tekijällä neliöö tai oppositioo, ottaa kolmio- transiittikin osansa tuosta radixin energiasta...

Joo. Tämä on hyvä muistaa. Itselläni oli joitain vuosia sitten pluton kolmio samanaikaisesti auringolle, marsille ja venukselle ja sitten vielä myöhemmin kuulle. Kyllä se tuntui hyvin voimakkaana, varmaan siksi, että minulla on syntymäkartalla pluton oppositio näille planeetoille.

Mitä tuollaisen transiitin aikana sitten olisi tärkeintä oivaltaa? Eli jos ne on syntymäkartalla aspektina, niin kun transitti osuu samoille niin mikä on se juttu mitä tulisi tajuta? Onko se just niitä pluton kontrolliasioita?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #292 : 14.11.2013 14:25:12 »

 pluto tekee sekstiiliä  juno oni (natal). Ilmankos mielenkiintoisia 'henkilöitä' tupsahtelee joka päivä jossain eteeni. Onhan toki tosi, että viime päivinä olen taas vetänyt yhtä jos toista esitelmää eri paikoissa. Kiva olla välillä täysin omassa olossani ja vaihtelun vuoksi tavata useita immeisiä kerralla. Ei tuppaudu kukaan liian pitkää ja liian lähelle.
Toisaalla semisekstiiliä pukkaa  chiron ille ja Pholukselle. Taitaa nostaa nekin teemat pidemmäksi aikaa arkeeni takaisin.


Olipa siellä näköjään myös semisekstiili  Lilith'ille sekä kvinkunssi  mars illeni.

Siis Plutomaista elämää monella saralla. Daavidin tähteni jälleen saa virtaa - onneksi näin joulun odotuksessa. Pysynpä teemassa helpommin. Kunhan " joulua kestää pääsiäiseen ja pääsiäistä taasen jouluun...".

Kiitos Artemis vinkistäsi - jälleen!
« Viimeksi muokattu: 15.11.2013 13:50:32 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #293 : 15.11.2013 08:15:41 »

Vinkkasinko jotain Cheesy No hyvä Cheesy

Minä olen aina miettinyt sitä, että mikä on se suurin juttu mitä minun tulee oppia syntymäkarttani pluton oppositiosta (tarkimmin kuulle) oinasplaneetoilleni. Kolmio transiitin aikana kohtasin asioita, jotka eivät olleet kontrollissani ja liekö se ollut oppituntina? Että on todellakin asioita joihin en voi vaikuttaa, joita en voi kontrolloida.
Yritin kyllä ja se teki asioista vaikeampaa Cheesy Onkohan se se pluton tärkeä opetus? Niitä asioita ehkä joudun kohtaamaan uudestaankin tulevan neliön myötä tuossa muutaman vuoden päästä. Oi miten hauskaa Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #294 : 15.11.2013 11:32:35 »

Mitä tuollaisen transiitin aikana sitten olisi tärkeintä oivaltaa? Eli jos ne on syntymäkartalla aspektina, niin kun transitti osuu samoille niin mikä on se juttu mitä tulisi tajuta? Onko se just niitä pluton kontrolliasioita?

Syntymäkartan aspekti on se elämänikäinen haaste/ potentiaalin työstäminen ja toteuttaminen ja oppositiossa on aina kysymys suhteesta toisiin/ toisten suhteesta henkilöön - kun sitten tulee pehmeämpi kulma, kuten kolmio, työstetään tuota syntymäkartan potentiaalia siten, että lopputulos on myönteinen... Pluton kohdalla kysymys on vallasta, voimasta ja psykologiasta... manipulaatiosta, valta- ja psykologisista peleistä, sekä niiden tunnistamisesta ja niistä irrottautumisesta.. "Heiluttaako koira häntää, vai häntä koiraa". -Huoneet kertovat elämänalueista, joilla on tarkistettava tilanteiden ja asioiden haltuunottaminen sekä hallinta.
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #295 : 15.11.2013 12:11:40 »

No mutta eikö lopputulos yleensä aina ole jollain tavoin myönteinen? Myös neliössä? Vaikka haaste olisi suurempikin? Useinhan asioista luopuminen on meille hyväksi, koska asiat joista tiukimmin pidämme kiinni on usein myös haittallisimpia??
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #296 : 15.11.2013 12:58:44 »

No mutta eikö lopputulos yleensä aina ole jollain tavoin myönteinen? Myös neliössä? Vaikka haaste olisi suurempikin? Useinhan asioista luopuminen on meille hyväksi, koska asiat joista tiukimmin pidämme kiinni on usein myös haittallisimpia??

Jos transiitti on pehmeä (kolmio, sekstiili) lopputulos on helpompi hyväksyä osaksi omaa elämää, jos transiitti on haasteellinen (neliö, oppositio) lopputulos ei miellytä vaikka tiedetään että se on meille hyväksi ja joudutaan tekemään töitä sopeutumiseen... Jos aspekti on pehmeä ja transiitti haasteellinen, se haastaa tuon pehmeän aspektin potentiaalin ja aktivoi sen - aika on haasteellista ja jännitteistä, suhtautuminen asioihin rakentavaa ja kestävää.
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #297 : 15.11.2013 13:17:42 »

Kiitos selvennyksestä Smiley Kuulostaa järkevältä
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #298 : 15.11.2013 13:53:39 »

Oi ku hävettää!   Embarrassed Toinen Vinkkaaja oli Emelia ja jätin huomiotta. Kääk! Annathan anteeksi!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Downtempo
Vieras
« Vastaus #299 : 17.11.2013 01:15:07 »

Mitä tuollaisen transiitin aikana sitten olisi tärkeintä oivaltaa? Eli jos ne on syntymäkartalla aspektina, niin kun transitti osuu samoille niin mikä on se juttu mitä tulisi tajuta? Onko se just niitä pluton kontrolliasioita?

Syntymäkartan aspekti on se elämänikäinen haaste/ potentiaalin työstäminen ja toteuttaminen ja oppositiossa on aina kysymys suhteesta toisiin/ toisten suhteesta henkilöön - kun sitten tulee pehmeämpi kulma, kuten kolmio, työstetään tuota syntymäkartan potentiaalia siten, että lopputulos on myönteinen... Pluton kohdalla kysymys on vallasta, voimasta ja psykologiasta... manipulaatiosta, valta- ja psykologisista peleistä, sekä niiden tunnistamisesta ja niistä irrottautumisesta.. "Heiluttaako koira häntää, vai häntä koiraa". -Huoneet kertovat elämänalueista, joilla on tarkistettava tilanteiden ja asioiden haltuunottaminen sekä hallinta.

Kuulostaa kyllä tosiaan loogiselta. Tosin, sen pystyy järkeileen vasta transiitin mentyä kokonaan, jälkiviisaana. kun osaisikin tunnistaa transiitin meneillä ollessa nämä jutut, niin osaisiko niitä sitten hyödyntää sen aikana... ehkäpä ei kokonaan...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: