Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298329 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #180 : 18.06.2011 16:35:10 »

Pluto on tehnyt tarkkaa yhtymaa MC:lleni ja Neptunukselleni tassa jo vuoden verran ja samalla Saturnus 6.huoneessa ja Jupiter 12.huoneessa Oinaassa ovat muodostaneet suurristin kartalleni Kuu-rapuni kanssa.

HOHOH mita onkaan tapahtunut!

Muutin ulkomaille, jatin asuntoni, myin lahes kaikki tavarani, ihmissuhteeni jaivat jalkeen, kasvoin ihmisena tajuttomasti, rupesin opiskelemaan psykologiaa, tapasin ihmisia jotka tranformoivat minua, mutta myos toivat esille myos uudenlaista ja pimeaa nakokulmaa henkisyyteen ja kuinka oleellista on pysya valossa. Tapasin mm. ihmisen, joka oli tehnyt sopimuksen eraan neg. entiteetin kanssa etc ja tama kokemus kesti n. 6kk ja muutti minua ihmisena todella paljon.

Aloitin henkiset opinnot konkretian kautta, aloin ottamaan reikikursseja ja muutamassa kuukaudessa olin Reiki master. Sain yhteyden enkeleihin ja henkioppaisiini ja opiskelin uusia energialajeja. Vietin 3 viikkoa Thaimaassa etsien itseani ja perhesuhteeni muuttuivat radikaalisti. Aloin auttaa ihmisia ja lopulta opettamaan ja avartamaan itseani youtube-kanavan kautta. Lopulta myos tajusin etta koulu missa olen ollut, ei ole oikea minulle eika ala ole oikea. Turhautumisten ja egon kuoleman jalkeen paastin irti ja nyt on elamassa tiedossa jalleen mieleton muutos, toiseen maahan muuttaminen kesaksi taalta ulkomailta, muutto tassa maassa, opintosuuntauksen vaihtaminen, oman yrityksen perustaminen, henkinen heraaminen joka tasolla, nouseminen omaan valtaan ja oman egon kuoleminen monella tasolla....

Olen muuttanut ruokailutottumuksiani ja ajatusmallejani ja aloittanut manifestoinnin. Olen lopettanut useita laakkeita mista olen ennen ollut "riippuvainen". Olen laihtunut lahes 10kg, muuttanut hiusteni varia, vaatetyylia etc.. Olen aivan eri ihminen kuin esim. 8kk sitten. Ihan uskomatonta.

Tassa viime viikkoina olen kokenut jonkinlaisen henkisen kuoleman/burn out/jutun missa olen kohdannut jumalan uudella tasolla ja oppinut ymmartamaan lakeja maailman kaikkeudesta ja oppinut itsestani ja omasta elamantehtavastani maan paalla ja etc.etc.

Tama kaikki 8kk...Mitahan viela.... uglystupid2  Grin 2funny Tata pitaisi viela pari vuotta jaksaa.  2funny Antaa tulla vaan!! Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.06.2011 16:37:01 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #181 : 12.08.2011 11:59:04 »



Hei! Näin kirjoituksesi, ja olisi mielenkiintoista tietää, mitä tuo ajanjakso sinulla sujui? Minulla itselläni on tulossa samantapainen yhtymäajankohta monien planeettojen kanssa.
t. Jkk


Hirvittää tuleva aika, kun Pluto on oppositiossa koko minun sisäpiirisysteemiin. On juuri aloittanut Merkuriuksen, heti kohta on vuorossa Venus ja sitten itse Aurinko. Mietin, mitä minun pitää mullistaa, että yhä pysyn trendihaukkana. Mitkä raja-aidat kaatuvat elämässäni?!

Eli oppositiossa koko hela hoitoon, itse stelliumiin!!! Shocked Mitä arvelette? Kestääkö ravun herkkä pää?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #182 : 12.08.2011 12:48:55 »

Hei, te osaatte varmaan vähän valottaa tätä!
" pluto  aspect_opp  askendentti
Tämän ohituksen voimakkuus on ****** tähteä.
Tarkka ajankohta 18.5.2011
Vaikutus alkaa 17.3.2011 ja päättyy: 18.6.2011
Tämä ohitus toistuu noin 250 vuoden välein.

Pluton planeettaohitus on laadultaan voimakkaampi, kuin muiden planeettojen tekemät ohitukset."

Kun oon  askendentti rapu, niin miten tuon pitäisi minuun vaikuttaa? Mulla on  pluto:sta vähän huonot fiilikset, tai yhdistän sen aina johonkin tosi pahaan, ja jos tuo planeettaohitus on voimakas, niin onko mahdollista, että se tuo elämään jotain.. pahaa? Muutoksia?

t. astrotumpelo Wink

edit. toivottavasti kirjoitin nyt edes oikeaan ketjuun. Embarrassed
Hei Soma, kertoisitko miten olet tuon kuvion kokenut? Minulla on sama tulossa, tosin vasta kuuden vuoden kuluttua Cheesy mutta minua kiinnostaa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #183 : 12.08.2011 15:38:56 »

Minulla oli 4.  pluto  aspect_opp  kuu ohitus viime maanantaina myöhään illalla...

Tätä on nyt kestänyt jo puolisentoista vuotta ja viimeinen ohitus on lokakuun lopulla ja sen vaikutus sitten loppunee marraskuun loppuun mennessä.

Olen käynyt aikamoisen myllyn läpi tässä nimenomana tunnepuolella ja välillä on kyllä tuntunut siltä että pitää heittää rukkaset naulaan ja hanskat tiskiin.. Koska Kuu on Ravussa ja 7. Huoneessa on kaikenlaiset ihmissuhteisiin liittyvät asiat olleet pinnalla ja muutoksen sekä mullistusten kohteina.

Tämän transiitin tulkintaan liitetään yleensä äiti tai muut naispuoliset sukulaiset, ja olenkin tässä ollut ihmeissäni kun en ole tätä mitenkään siten kokenut - en siis ennen tätä vimeisintä ohitusta. Eli tulihan ne naispuolisiin sukulaisiin liittyvät asiatkin sitten esille, lopulta.

Olen välillä ollut hyvin, hyvin väsynyt.. mikä on kyllä tavallista kaikissa Pluton transiiteissa, ne vaikuttavat niin syvällisesti ja kaikenkattavasti että uuvuttavat. Plutolla on myös tapana "kiihdyttää" ohituksen lähestyessä eli asiat nousevat usein pintaan juuri vähän ennen ohitusta ja purkautuvatkin usein ennen varsinaista ohitusta.

Hieman olen ollut katkera siitä että minun kohdalleni on pamahtanut peräti 5. ohitusta, kun toiset voivat selvitä vain kolmella..

Täytyy tarkkailla tilannetta kun viimeinen transiitti ohitus alkaa taas vahvistua 23.8 jälkeen ja katsoa tuoko Pluto vielä jotain uutta eteen ennen lopullista siirtymistään eteenpäin vai onko kyse vain asioiden lopuunsaattamisesta ja ympyrän sulkeutumisesta... hmmm....
tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #184 : 12.08.2011 16:59:12 »



 Kyllä  pluto, on niin yllätyksellinen ja perinpohjainen,--minulla oli reilu pari vuotta sitten,
  pluto aspect_tri keskitaivas, odotin kovasti mitä ihmeellista tapahtuu, työ, ym. asioissa'
   --paljon oli asioita alullaan, mutta tuli vaan pettymyksiä, mikään ei onnistunut.

 3.n ohituksen jälkeen alkoi asiat hoitumaan itsekseen,  paljastui unohdetut "höppänä"
 lisät, ym. sitten tuli itsellekin varma olo, että kaikki menee, niinkuin pitää, jopa paremmin,
 mitä osasin odottaa.
 
 
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #185 : 12.08.2011 17:08:19 »



 Kyllä  pluto, on niin yllätyksellinen ja perinpohjainen,--

 3.n ohituksen jälkeen alkoi asiat hoitumaan itsekseen,  paljastui unohdetut "höppänä"
 lisät, ym. sitten tuli itsellekin varma olo, että kaikki menee, niinkuin pitää, jopa paremmin,
 mitä osasin odottaa.
 
 

Juuri tuota minäkin olen miettinyt, kun tätä transiittia on tullut tahkottua.. jo nyt on tietyt asiat avautuneet uudella tavalla, mutta miltä elämä mahtaa taas tuntua kun tämä transiitti vihdoin jättää rauhaan *huh* sitä on todella vaikea edes kuvitella juuri nyt..  Wink
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #186 : 12.08.2011 21:09:26 »

Mulla jatkuu tr  pluto aspect_sex aurinko vielä kuukausitolkulla, mutta havaitsin sellaisen ilmiön, että Pluton nykyinen retro päättyy ollessaan täsmälleen tarkimmillaan kyseisessä aspektissa Aurinkooni nähden. Satun menemään kyseisenä päivänä tärkeään tapahtumaan, ehkä saan jonkun palkinnon? angel
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #187 : 12.08.2011 21:33:25 »

Voi kun täällä olis *tykkää* painike... Wink
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #188 : 20.08.2011 22:35:50 »

Halojaa, onks kellään täällä päin kirjoittelevista ollut tätä aurinko yhtymä pluto aspektia? Olis kauheen kiva kuulla kokemuksia. Mä olen vaan kokenut itseni tosi vahvaksi, sillä tavalla varman kautta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #189 : 21.08.2011 12:29:43 »

On todellakin ollut. Ja muitakin Pluton transiitteja. Minulla tr. Pluto yhtymä Aurinko sai aikaan jonkinlaisen kriisin. Tosin asiaan voi liittyä, että se osui siihen parhaaseen teiniangsti ikään... Mutta siis hyvin vahva transiitti ja minun olemukseeni tuli silloin jotain sellaista, joka on pysynyt kyllä siitä asti. Se voi olla juuri sitä vahvuutta ja päättäväisyyttä.

Pluton transiitit on kuitenkin sellaisia, että vaikea varmaksi sanoo mitä tulee. Siihen vaikuttaa esim. huone kartalla missä tuo yhtymä on etc.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #190 : 04.09.2011 23:05:09 »

Minulla alkaa kuun lopulla transiitti  pluto  aspect_con  merkurius 2 huoneessa.

Pluto Transits Through Your Second House: Watch your money and possessions, especially if transiting Pluto makes stress aspects (conjunction, square and opposition) with any of your natal planets while it is going through this house. Stressful aspects from Pluto tend to destroy things. Sure they can be built back later, but first, they have to hit bottom. Watch out, in particular, for temptation to make money by less than honest means. The Second House rules more than possessions. It also shows what you value, and this includes your sense of self-worth. This transit may not only affect your possessions, but also the very things you value. Get ready to clean house.

Pluto onkin jyrännyt 2 huonettani ilmeisesti jo jonkin aikaa...  tähän asti en ole huomannut mitään ihmeellistä tapahtuva mutta tuo yhtymä....
Pluto Transits in Aspect to Natal Mercury: Pluto likes things that are deep, significant. Shallowness turns you off with this transit, no matter what the aspect. This is a great time to get interested in new ideas, to start studying seriously. Especially the subjects ruled by Pluto. Psychology, sociology, biology, paleontology, archeology. Pluto governs anything that has to do with death and rebirth. When this transit hits, you will find that you have new insight into ideas and are better able to see what’s behind them and what they imply. Pluto is very good at getting secrets. Words have a greater impact now, in both directions. Your words can have an effect on others like they never have before. And the words you hear or read can affect you more strongly as well.   If Pluto is making a stress aspect, watch what you say. Your speech can be a lot more caustic at this time. You won’t notice anything different but those around you will. A remark that seems totally innocent to you can hit the one you’re talking to really hard. Pluto knows just where to wound.  

Minulla on aina ollut kyky ilmista itseäni paainokkaasti. Viime aikoina olen jopa, omasta mielestäni, yrittänyt välttää ihmisten provosoitumista ja miettiä, mitä sanon ja miten sanon.. mielenkiintoinen aika on tulossa... JA koska  merkurius  aspect_opp  jupiter syntymäkartallani, tarkoittaa tämä että myös  pluto kohtsillään  aspect_opp  jupiter! Mikä tarkoittaa tätä:
Pluto Transits in Aspect to Natal Jupiter: The stressful aspects can temporarily “kill” your optimism and “luck”. Your religious faith and the philosophy you live by can also be “killed and reborn” under a stressful transit from Pluto. Or, since Pluto rules extremes, you may tend to become a bit fanatical, believing that you have found some great truth. Even if you have, remember that it’s not polite to force it down someone’s throat.  The smooth aspects (sextile and trine) regenerate your “luck” and optimism. They indicate a good time to go forward with major projects (major for you, that is) furthering education, taking long trips, or getting involved in social issues.
Onni on menetetty? ehkä? Mutta mutta....  merkurius  aspect_tri  chiron ja  merkurius  aspect_tri saturnus syntymäkartallani niin eikös plutonen myös kuodosta kyseiset transiitit? Siis...
Pluto Transits in Aspect to Natal Saturn: The stressful aspects can make you believe that everything you need for safety and security is being destroyed. To some extent, this is true. Mostly though, it just feels that way. Saturn is the planet of fear. Pluto brings it out.  Fortunately, Saturn also rules persistence and discipline and Pluto can activate those things as well. This can be an excellent time to start a long-term program of change. Want to do over your house? How about a weight reduction or work-out program? This can be a great time for things like that. In fact, circumstances may force you in those directions. When it comes to either Pluto or Saturn, don’t wait until they push you.

Merkurius on siis syntymäkartallani osallisena kultaisessa kolmiossa ja mystisessä suorakaiteessa... Ja nyt pluto yhtyy merkuriukseen ja siis vaikuttaa syntymäkarttani ytimeen?! Sieltä taitaa tulla myös  pluto  aspect_sex  kuu ja  pluto  aspect_ssx  venus... Tuo sekstiiliu kuuhun on osa mystistä suorakaidetta.... Ja kuu muodostaa stellumin  vesta,  uranus,  pallas kanssa syntymäkartalla....

Taidan kuun lopusta lähtien ottaa kevät ja kesä unoset ja kaivautua peton alta vasta joskus ensivuonna..... tickedoff

.....
Otetaanpa sanoja takaisin, tajusin tässä juuri transiitteja tarkastellessani sepon transiitti listaa että pluto on jo hoidellut  aspect_tri  chiron kanssa ja tuo  aspect_opp  jupiter kanssa meni viimevuonna ja niin tälle vuodelle jää muistaakseni tuo  aspect_sex ja   aspect_con... Tota niin kuin taitaa pluton hurjimmat vaikutukset olla ohi vuonna 2012 kun sirtyy syntymäkarttani "tyhjälle osiolle".... Pitääpä hetki istahtaa ja miettiä, mikäs vaikutus sillä on ollut? siis plutolla.....

Hmmmmmm. Kaikille voin kyllä sanoa että eipäs mittään ihmeellistä ole tapahtunut.... Luultavasti vain sisäisiä muutoksi mitä en edes itsekään vielä tajua!

Voikos joku mahdollisesti avata minkä suuntaisia muutoksia olisi pitänyt olla.....  laugh

No just. Kuun lopussa palaa aktiiviseksi tuo pluto yhtymä merkurius... Hauskaa sisänsä kun lueskelin tuota ensimmäistä tekstiä. Kieltämättä on ollut aikamoisia itsetunto ongelmia ja olen ollut herkempi sanoille. Mutta onneksi en ole ottanut hernettä kahteen sieraimeen, vielä.... Mielenkiintoista syksyä kaikille.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #191 : 06.09.2011 11:57:22 »

hei meruska, täältä ilmoittautuu kohtalon toveri. Just vasta pääsin eroon  pluto aspect_con merkurius, kun taasen se tulla jollottaa tykö. Juuri kuin ehdin toipua, niin taas sitä mennään. Edellisellä kerralla yksi pieni ja kohtelias tekstiviesti aiheutti suunnattomat vihat niskaani, niin mitähän seuraavaksi. Suu suppuun siis? Vaikka toisaalta tuo tekstiviesti paljasti vastaanottajasta ne pimeimmät puolet.... No, loppusyksystä tarvitaan paljon unta ja paineensietokykyä.  Haetaanpa haarniskat takaisin komerosta ja käydään taistoon kohti positiivisempaa ja eheyttävämpää elämää  laugh.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #192 : 06.09.2011 14:41:11 »

hei meruska, täältä ilmoittautuu kohtalon toveri. Just vasta pääsin eroon  pluto aspect_con merkurius, kun taasen se tulla jollottaa tykö. Juuri kuin ehdin toipua, niin taas sitä mennään. Edellisellä kerralla yksi pieni ja kohtelias tekstiviesti aiheutti suunnattomat vihat niskaani, niin mitähän seuraavaksi. Suu suppuun siis? Vaikka toisaalta tuo tekstiviesti paljasti vastaanottajasta ne pimeimmät puolet.... No, loppusyksystä tarvitaan paljon unta ja paineensietokykyä.  Haetaanpa haarniskat takaisin komerosta ja käydään taistoon kohti positiivisempaa ja eheyttävämpää elämää  laugh.
Juupa. Pitänee todellakin miettiä sanojaan tarkemmin! Ja oikeasti myös olla itse loukkaantumasta, luulen että transiitti toimii nääs molempiin suuntiin. Ja mulla kun on kyse 2 huoneesta niin voi hohhoijaa! Tsemppiä Sandee sinullekin!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #193 : 06.09.2011 15:00:09 »

tuo tekstiviesti paljasti vastaanottajasta ne pimeimmät puolet....

Pluto toimii juuri näin, paljastaa salaisuuksia, ja mitä pimeämpiä, sen varmimmin ne Pluton kohdalla paljastuu.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #194 : 21.09.2011 13:32:14 »

Helppiä helppiä!

Mitä sanotte pluton transiitista, jossa pluto yhtyy noususolmuun?
Ystävälläni on tulossa sellainen.

Entäs laskusolmuun, itselläni pluto yhtyy laskuun muutamien vuosien päästä.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: