Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 539529 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 08.10.2010 19:28:02 »

Juuh, oinas olen, nousu jouskari.

Mulla ei kyllä vieläkään tunnu siltä että pystyisin aloittamaan mitään uutta  Tongue. Ei jaksa, ei halua eikä ole kyllä voimiakaan. Ehkä sit joskus  buck2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #76 : 12.10.2010 19:27:27 »

Niin onhan mulla lisäksi menossa  pluto aspect_con neptunus ja  pluto aspect_sex pluto, mutta enpä nyt nuista tiedä mitä ne o. Pitäisi hankkiutua oikeiden lähteiden äärelle, kun ei muuten ymmärrä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #77 : 14.10.2010 18:46:58 »

Kunhan  pluto aspect_sex aurinko tästä tarkkenee hiljalleen, pitäisi asioiden lähteä rullaamaan vähän tehokkaammin eteenpäin, aivan liian moni asia vielä junnaa paikoillaan. Angry
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 20.10.2010 09:00:20 »

Hei kertokaahan mitä voisin odottaa pluton sekstiilistä MC:lle? Onhan se jotain kivaa, onhan  Grin  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 20.10.2010 09:04:54 »

Edellä kerroin, että minulla on  pluto aspect_tri keskitaivas ja sen odotuksesta....

no niin..., siinä työhön liittyvässä ratkaisussa EI KÄYNYTKÄÄN NIIN KUIN LUULIN JA ODOTIN 

KÄYVÄN,.. vaan ensi järkytyksen jälkeen,-- ajateltua asiaa järkevästi pitkässäjuoksussa,

siinä kävi vielä paremmin, itseäni ajatellen.

Kyllä  pluto osaa myös suuntaa muuttaa, yllättäen,- NYT SE TUNTUU OIKEALTA. smitten

Hei, olisko mulla saman tyyppistä jotain tulossa, kun on muuten sama mutta sekstiili  Shocked
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 20.10.2010 11:11:29 »

Kyllähän sekstiili on myös pos.tr.

Minulle tuli tosiaankin ensin yllättäviä pettymyksiä,-mutta nopeasti pääsin taas asioihin

käsiksi, ja asiat rupesi etenemään, mutta perusteellisesti, jota  pluto - tekee.

Viimeinen (3) ohitus loppui tammik. 2010,--ja asiat on loppusuoralla,-- oikotietä ei ole.  Smiley

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 20.10.2010 11:53:54 »

No saisi mullakin tapahtua  Grin
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 21.10.2010 10:44:56 »

Ompa sinulla code meneillään pitkä ja hidas muutos prosessi elämässäsi,

laskin juuri, että  pluto, on kurvitellut elämässäni vuodesta 2005, tehden kuvioita,

askendentti- keskitaivas- jupiter - merkurius- + veenukseen, loppuu tämän vuoden

lopussa,-- mutta jälki prosessihan kestää vielä pitkään.  Smiley

tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 21.10.2010 12:54:29 »

Mulla alkaa ens vuoden maaliskuussa muistaakseni liuta Jupiterin transiitteja, ainakin  jupiter aspect_tri kuujupiter aspect_tri mars ja toukokuussa Jupiter tulee yhtymään deskendenttini kanssa ja on sen jälkeen oppositiossa Venukseeni yli puoli vuotta, eli se siis perääntyy seiskahuoneessani.Huipentumaksi loppuvuodesta 2011 alkaa  pluto aspect_sex venus.En oikein tiedä mitä tältä pitäisi odottaa, osaisiko joku antaa jotain vinkkiä?Ja tässä nyt on vähän muitakin kuin Pluton transiitteja, anteeksi että tukin ne tähän ketjuun, mutta luulen, että tuo Jupiter vaikuttaa jonkin "tapahtumasarjan" alkamiseen, ja Pluton transiitti on ns. jonkinlainen huipentuma.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #84 : 21.10.2010 15:17:52 »

Juu kyllä nuo Pluton muutosvoimat alkavat jälleen jytäämään niin että tuntuu ihan luissa ja housuissakin. police
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 22.10.2010 07:41:19 »

Englantia osaaville täällä pluton transiiteista

http://www.bobmarksastrologer.com/transitspluto18.1.htm
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #86 : 02.11.2010 16:43:02 »

Mulla alkaa loppukuusta pluto aspect_sex mars ja ens kuun alussa pluto aspect_sex venus , kun syntymäkartallani venus aspect_tri mars . Noi transiitit jatkuu pitkälle kevääseen ja loppuvat välillä, mutta alkavat taas uudestaan, jatkuen näin vuoden 2012 vuoden puolelle asti. Meinaisko tää jotain myllerrystä rakkausrintamalla? Kenties olen silmittömän syvän rakkauden huumassa ensi vuoden (toiveajattelua angel )
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 02.11.2010 22:25:21 »

Itsellä on tosiaan ollut jo pidempään päällä  pluto aspect_tri kuu ja täytyy sanoa, että en koe sen aiheuttaneen mitään suuria muutoksia. Tulihan tuota muutettua uuteen kotiin, mutta sitä nyt sattuu aika usein. Samalla tavalla menee elämä eteenpäin kuin ennenkin. Mietin vain sitä, että näitä pluton muutosvoimia jotenkin aina korostetaan, niin mitä jos mikään ei oikeastaan muutukaan? No sitten ei varmaan muutu, mutta voisiko pluto tuoda muutakin kuin muutosta?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #88 : 03.11.2010 18:33:58 »

^Eikös aspect_tri oo kuitenkin sellainen aspekti, että se antaa mahdollisuuden, mutta on aika passiivinen, eli sitä pitäisi osata käyttää hyväkseen(?). Ja sitten esim. aspect_squ on pakottava jne. Että luulisi sillä aspektin laadulla olevan aika suuri merkitys.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 03.11.2010 18:45:26 »

Niin, ehkä tämä kolmio ei ole mitenkään pakottava. Kyllä toisaalta olen aika paljon työstänyt tunne-elämää, mutta jotenkaan en koe sitä muutoksena, ainoastaan syventymisenä. Sen takia mietin voisiko tämä pluto tuoda mukanaan vaikka ihan syvälle itseensä katsomista enemmänkin kuin mitään kriisiä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 26
  Tulostusversio  

Siirry: