|
eppana
|
 |
« Vastaus #75 : 08.10.2010 19:28:02 » |
|
Juuh, oinas olen, nousu jouskari. Mulla ei kyllä vieläkään tunnu siltä että pystyisin aloittamaan mitään uutta  . Ei jaksa, ei halua eikä ole kyllä voimiakaan. Ehkä sit joskus 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #79 : 20.10.2010 09:04:54 » |
|
Edellä kerroin, että minulla on  ja sen odotuksesta.... no niin..., siinä työhön liittyvässä ratkaisussa EI KÄYNYTKÄÄN NIIN KUIN LUULIN JA ODOTIN KÄYVÄN,.. vaan ensi järkytyksen jälkeen,-- ajateltua asiaa järkevästi pitkässäjuoksussa, siinä kävi vielä paremmin, itseäni ajatellen. Kyllä  osaa myös suuntaa muuttaa, yllättäen,- NYT SE TUNTUU OIKEALTA.  Hei, olisko mulla saman tyyppistä jotain tulossa, kun on muuten sama mutta sekstiili 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Liekku
|
 |
« Vastaus #80 : 20.10.2010 11:11:29 » |
|
Kyllähän sekstiili on myös pos.tr. Minulle tuli tosiaankin ensin yllättäviä pettymyksiä,-mutta nopeasti pääsin taas asioihin käsiksi, ja asiat rupesi etenemään, mutta perusteellisesti, jota  - tekee. Viimeinen (3) ohitus loppui tammik. 2010,--ja asiat on loppusuoralla,-- oikotietä ei ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #81 : 20.10.2010 11:53:54 » |
|
No saisi mullakin tapahtua 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Liekku
|
 |
« Vastaus #82 : 21.10.2010 10:44:56 » |
|
Ompa sinulla code meneillään pitkä ja hidas muutos prosessi elämässäsi, laskin juuri, että  , on kurvitellut elämässäni vuodesta 2005, tehden kuvioita,  -  -  -  - + veenukseen, loppuu tämän vuoden lopussa,-- mutta jälki prosessihan kestää vielä pitkään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
aeiouyäö
|
 |
« Vastaus #83 : 21.10.2010 12:54:29 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #84 : 21.10.2010 15:17:52 » |
|
Juu kyllä nuo Pluton muutosvoimat alkavat jälleen jytäämään niin että tuntuu ihan luissa ja housuissakin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #85 : 22.10.2010 07:41:19 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija
|
 |
« Vastaus #88 : 03.11.2010 18:33:58 » |
|
^Eikös  oo kuitenkin sellainen aspekti, että se antaa mahdollisuuden, mutta on aika passiivinen, eli sitä pitäisi osata käyttää hyväkseen(?). Ja sitten esim.  on pakottava jne. Että luulisi sillä aspektin laadulla olevan aika suuri merkitys.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC  askendentti, kuu  Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
|
Ratkaisu
|
 |
« Vastaus #89 : 03.11.2010 18:45:26 » |
|
Niin, ehkä tämä kolmio ei ole mitenkään pakottava. Kyllä toisaalta olen aika paljon työstänyt tunne-elämää, mutta jotenkaan en koe sitä muutoksena, ainoastaan syventymisenä. Sen takia mietin voisiko tämä pluto tuoda mukanaan vaikka ihan syvälle itseensä katsomista enemmänkin kuin mitään kriisiä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|