Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Positiivisuus koetuksella  (Luettu 10002 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 11.05.2006 11:11:55 »

PS harjoita sitä visualisointia. Minäkin olisin yllätyksekseni äsken saanut yhden aika hyvän duunin läheltä kotoa, eli paljon parempi kuin se mihin olisin tyytynyt syksyllä (pidempi työmatka ja huonompi palkka). Leidi oli sanonut että ei etsi ketään mutta jos huipputyyppi löytyy. No olin kai sitte huipputyyppi. Anyway, kaikki on vain välivaihetta matkalla kohti täyttä valaistumista..pitää saada just käytännössä toimimaan nää menestysfilosofiat vaikka tietää, että ei se ole Kaikki..

 Muistanet Nikita kellä muulla oli 6-vuosi viime vuonna ja vaikka kuinka yritin rakkautta hänen kanssaan niin ei. Nyt olen ihan kypsä koko juttuun, en ole sopinut velvollisuustapaamista taas, en tiedä miksi tapaisin. Käytin liikaa energiaa asian johdatteluun. 6 numeroonhan liittyy rakkauden lisäksi myös palvelu. No hän kyllä palveli koko muuta maailmaa. Nythän teillä on molemmilla tuo 7 vuosi menossa.

Haluaisin jo alkaa tutkia todellista rakastettua numerologisesti eikä exää. Ai niin ja 2007:hän on teillä sitten vaurauden vuosi eli 8. Minulla sen kanssa olis nyt menossa joku vaihe, siis 4 vuosi. Ehkäpä. Hitaasti tai sitten tuli yksi tilaisuus että nopeammin.  Kiss Jos toimii-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: