Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Positiivisuus koetuksella  (Luettu 10095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Nikita*
Vieras
« : 05.05.2006 15:20:01 »

Hei kaipaisin nyt jonkinlaista insight näkemystä ja henkistä tukea...

Näyttää pahasti siltä, että en pääse sinne kesätöihin mihinkä niin kovasti halusin ja en ole kauheasti muualle edes jaksanut hakea ja sekin mitä hain ei tuottanut tulosta.

Energiat ovat muutenkin miinuksella ja elämänhalu vaakalaudalla kauniista ilmasta huolimatta ja nyt vielä tämä niin ahdistaa. ja paljon.

En tiedä mitä ihmettä pitäisi tai voisin tehdä.  Cry Undecided buck2

Epätoivoisen kyllästyneen ahdistunein terveisin Nikita
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 05.05.2006 16:44:48 »

Hei kaipaisin nyt jonkinlaista insight näkemystä ja henkistä tukea...

Näyttää pahasti siltä, että en pääse sinne kesätöihin mihinkä niin kovasti halusin ja en ole kauheasti muualle edes jaksanut hakea ja sekin mitä hain ei tuottanut tulosta.

Energiat ovat muutenkin miinuksella ja elämänhalu vaakalaudalla kauniista ilmasta huolimatta ja nyt vielä tämä niin ahdistaa. ja paljon.

En tiedä mitä ihmettä pitäisi tai voisin tehdä.  Cry Undecided buck2

Epätoivoisen kyllästyneen ahdistunein terveisin Nikita

Hei *Nikita*

Kiss Fm taajuudella tuli äsken Septemberin kappalle jossa lauletaan näin:

Even an angle can end up falling
don`t You cry because of crawling,
start again, it`s a beautiful morning ...


Luota siihen että kaikki järjestyy  Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.05.2006 16:48:30 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 05.05.2006 17:54:36 »

Ehkä energiasi ovat nyt jotenkin alhaalla? Tuntuuko sinusta itsestäsi että siihen olisi joku syy? Voisiko se johtua kevätmasennuksesta mikä monia vaivaa? Noita fiiliksiä on minullakin usein, välillä mikään ei tunnu kiinnostavan ja ei jaksaisi mitään, mutta se menee yleensä aikanaan ohi. Kesätyöt ei ole vielä menetetty, paikkoja voi hyvinkin vielä löytyä.
Kuten Nikita sanoi niin asiat järjestyvät  Smiley

Tsemppiä  smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #3 : 05.05.2006 19:33:03 »

Ehkä sun täytyy nyt vaan rauhottua, hengittää syvään eikä pakottaa mitään. Yritä olla ajattelematta liikoja  Smiley Vetäydy mieluummin itseksesi. Vältä väkijoukkoja ja sellaista seuraa, mikä saattaisi vain imeä sinusta loputkin energiat. Älä kiukuttele sille, että energiasi ovat hukassa ja kaikki menee päin persettä. Vaan keskity niihin pieniinkin hyviin juttuihin mitä tulee vastaan. Siitä se lähtee kasvamaan.
Ehkä sua odottaa jossain parempi työpaikka tai sitten tämä kesä on tarkoitettu käytettäväksi johonkin muuhun. Mulla alkaa juuri erakon vuosi ja olen ihan valmistautunut siihen, että saan olla yksin ja etsiä itsestäni kadoksissa olleita taitoja tai itseäni  Wink
Mähän oon joutunu pakottaa itteeni rauhottuun ja ottamaan omaa aikaa, että pääsee joskus tästä masennuksesta eroon. Tai väkisinhän sitä rauhottuu, kun ei jaksa tehdä mitään! Mut sen olotilan hyväksyminen ja muusta luopuminen pitää tehdä. Pitää päästä siihen pisteeseen, että voi nousta taas ylös, kun on hetken siinä ollut. Mä en ole siihen pisteeseen vielä päässyt, koska oon aina ollu menossa - silti vaikka väsyttää, koska tahtoa on ollut.

Yritähän löytää edes pieniä hyviä juttuja ja hyväksy tilanteesi. Siinä on sinulle viesti ja vain sinä itse voit sen selvittää. Vihjeitä tietysti voi olla saatavilla, mutta oivallus tulee itseltäsi.
Uskon, että tiedät nämä asiat itsekin, mutta joskus on niitä hetkiä, kun ei jaksa enää uskoa itsekään.

Kyllä se kesä sieltä vielä tulee  smitten.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 05.05.2006 19:59:45 »

Morjensta *nikita*  smitten

Oliskohan planeetoilla asiaan osuutta ,kyllä tuntuu olevan muuaallakin masista, kun sulla. Ok, ei se ole mikään helpotus, että toisillakin on....... Embarrassed

Suunnittele itsellesi päiväohjelma: mitä teet mihinkin aikaan, mahdollisimman paljon kodinkin ulkopuolella. Mitä syöt, ketä tapaat ja mitä haluat tehdä.
Tee oikeasti vaikka viikoksi itsellesi tiukka ohjelma.
Se on hauskaa ja sitä on mukava seurata, koska olet tehnyt sen itseäsi ajatellen.
Kesätyöt voivat olla joskus myös todella rankkoja, mutta tottakai rahaa saa.

Osaatko virkata, neuloa? Tee pipoja virkaten tai virkkaa pieniä mökkiverhoja, neulo nukenvaatteita. Tee kuivakuka-ssetelmia, koristeita, maalaa......
Mitä osaat ja mitä on kiva tehdä. Sitten menet kirppikselle tai jonnekkin kesätorille ne myymään!
Vähän taskurahaa Wink

Avaat ikkunan ja yrjööt sen masiksen ulos! Yök, en tarvitse sua!!!!!

Muista olla itsellesi hyvä ja hellä. Älä piiskaa huonoilla ajatuksilla itseäsi.

Hanki kirjeenvaihtoystävä, tai mene harrastamaan jotain mukavaa, napatanssia vaikka Wink

Rakas ystäväin, koeta piristyä smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 05.05.2006 22:06:59 »

Hei kaipaisin nyt jonkinlaista insight näkemystä ja henkistä tukea...
.... En tiedä mitä ihmettä pitäisi tai voisin tehdä.  Cry Undecided buck2

Hei "Nikita"


Ilmeisesti olet kovin nuori ja vielä koulun käynti kesken.

Minkä alan työtä haluaisit tehdä.
- onko kaikki vielä menetetty

Mietippä asiaa vielä uudestaan
positiivisemmalla tavalla.

Mikä työ olisi kivaa ja kuka tarvitsee sinun työvoimaasi
- lastenhoitoa,
vanhustenhoitoa (omaishoitaja),
ikkunanpesua,
kotiapua sukulaisille, jne.
- remontti-apulainen,
ruohonleikkaaja,
kukkienkastelija jne. jne.

http://www.narpes.fi:8000/Finsk/sokajobb.htm

http://www.oikotie.fi/s/jobs/all

Ihmiset hakevat töitä,
mutta eivät aina haluakkaan ottaa sitä vastaan.
- jospa sinä vielä keksit itsellesi työtä



 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 05.05.2006 22:14:47 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Solarbion
Vieras
« Vastaus #6 : 06.05.2006 10:16:22 »

angel Nikita,

Koeta olla tarvitsematta sitä, mitä sisimmässäsi tunnet haluavasi.

Tällöin nimittäin ilmaiset puutteen kokemusta siitä, mitä tavoittelet.

Mikä "minulla ei ole riittävästi sen saamiseen, mitä haluan, koska tarvitsen" -ajattelu vain työntää unelmiasi loitommalle.

Ole pikemminkin kuin oudolta lentokentältä nousuun lähtevä lentokone:

Vaikka kiitoradan pituudenkaan riittävyys ei ole varmaa,
niin olemalla itse se vakaa, varma riittävyytesi,
tulet synkronoimaan onnistuneeksi ylösnousuksi korkeimman mahdollisen
version suurimmasta mahdollisesta toteutettavissa olevasta unelmastasi.

Ole se lentokoneen pilotti, joka vielä joskus on jälleen palaava noiden metsien siimekseen, joiden puut itse tuli ylittäneeksi koneensa nokka kohisten
- nyt jälkeenpäin jo kiitollisena muistellen niitä kenties ongelmallisilta tuntuneita yrittämisen ja toisinkin suuntautumisen latvoja,
jotka ylittyivät uskomalla niiden varmasti tulevan ylitetyiksi.

Olet sijaamassa itsellesi läpimentävyyttä siitä,
mistä et voisikaan ennakkoon saada tarkkaa kuvaa,
koska läpimeno itsessään tulee tarkentamaan
kuvaa omasta todellisesta itsestäsi.

Olepa siis haasteidesi syrjässä kiinni - niin olet jo leipäsi ansainnut.

Mottona: Oleminen riittää.

 Wink smitten angel
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #7 : 06.05.2006 14:05:24 »

Kiitos kannustavista sanoistanne. Juuri niitä nyt kaipaan.

 smitten

Mietin tuota että miten voisin olla tarvitsematta sitä mitä sisimmässäni haluan?
 Huh Tuo viikkosuunnitelma kuulostaa hyvältä... ensi viikko menee luultavasti työhakemuksia täyttäessä...

Jos ketuttaa niin sitten antaa ketuttaa.

Sign mietin kyllä tuota ulkomaille menoa, mutta kun energioiden mukana itsetunto tuntuu olevan erittäin alhainen niin heti iskee ajatukset, että pärjäisinkö ja se vaatisi niin paljon järjestelyjä jne jne... Eli toisin sanoen teen siitä niin vaikeeta että...   Tongue

Monikakson, miten tiedät, että sinulla alkaa erakon vuosi? No joo itselläni tuntuu viimeiset kolme vuotta olleen erakon vuosia...  buck2  Cry

No ainakin virtuaalielämää on ollut runsaasti.  :Smiley  2funny
tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #8 : 06.05.2006 15:09:05 »

Mietin tuota että miten voisin olla tarvitsematta sitä mitä sisimmässäni haluan?
 Huh

Tämä on ajatusleikkiä siitä, kuinka sisimmästä löytyy oikein iso Halu,
jolle on kaikki mahdollista, mutta sitten kuvaan astuu puutteen kokeminen siitä,
mitä haluaa.

Jolloin se, mitä ihminen äsken ennakoi voivansa haluten toteuttaa eli itselleen suoden manifestoida, asettuukin kepin päähän, jossa lukee "voit saada minut, muttet ehkä saakaan".

Mikä on omiaan synnyttämään kaikenmoista vuorta ja laaksoa, ylämäkeä ja kuilua itse Halun taikka vakaan Aikomuksen sekä toiveidensa lineaarisen, aikaa ja resursseja kysyvän toteuttamisen välille.

Kyse on näet siitä, että luomisen voima saa rinnalleen kuvitellun haastajan, vastavoiman: en ehkä saakaan sitä, mitä haluan, koska tarvitsemiseni synnyttää riippuvuutta asioiden järjestymisestä pitkälti ulkoisin ehdoin.

Se on samaa kuin että toivoo itseään rakastettavan, jotta voisi muka alkaa olla sitä, joka jo on - eli Rakkaus.

Tarvitseminen on paras tapa "tappaa" vapaasti virtaava luovuus - siinä missä haluaminen on oiva keino lähteä olemaan tavoitteidensa mittainen, kykenevä ihminen.

Tarvesidonnaisuudesta vapautuminen johtaa sisäiseen lepoon
ja antaa puhtia tahdonmukaiseen menoon.

 :Smiley
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #9 : 06.05.2006 15:47:56 »

Hei Nikita,

Mulla alkaa erakon vuosi siis tarottien (Crowleyn pakka) mukaan, kun niitä tässä oon hieman enemmän alkanut harrastamaan.

Sitä kun voi laskea esim. oman persoonallisuuden kortin, sielun kortin, kasvukortin ja suhdekortteja.
Ne lasketaan valteista.

Mulla on persoonallisuuden kortti numero 4 eli Hallitsija, mikä varmaan selittää aika paljon sitä, että kaikesta tämmösestä masennuksesta huolimatta mulla on tahto taistella itseni läpi niistä asioista. Kortti lasketaan oman syntymäpäivän mukaan eli mulla 23+5+1983=2011 -> 2+0+1+1=4

Tämän kertaisessa inkarnaatiossa vaikuttava sielun kortti lasketaan laskemalla persoonallisuuden kortin luvut yhteen eli mulla on edelleen 4, koska sitä ei voi laskea yhteen.

Kasvukortti on sitten tämä jokaiselle vuodelle laskettava, ko. vuonna vaikuttava kortti. Se vaikuttaa siis syntymäpäivästäsi syntymäpäivään eikä aina mene järjestyksessä, vaan jossain vaiheessa (vuonna) luku siirtyy pienempään.
Kasvukortti lasketaan laskemalla oma syntymäpäivä (ei vuosilukua) ja kyseinen vuosi eli minulla ensi vuosi (syntymäpäivästäni) on 23+5+2006=2034 -> 2+0+3+4= 9 (Erakon kortti).

Suhdekortit ovat aika mielenkiintoisia. Voi siis laskea minkä tahansa ihmissuhteen kortin laskemalla syntymäpäivät vuosilukuineen yhteen. Suhdekortteja laskiessani huomasin lopullisesti, että taitaa nää tarot ollaki aika maaginen juttu. Esimerkiksi exäni kanssa (Suhde kesti viisi vuotta ja olimme kihloissakin) meillä on rakastavaisten kortti, samoin äidilläni ja isälläni (jotka ovat kylläkin eronneet) ja jos oikein muistan niin isäni uudella naisella ja hänellä on myös.
Tästä aloin miettimään, kun emme ole exäni kanssa voineet oikein olla ystäviä eromme jälkeen (vähän niinku kaikki tai ei mitään), että olisiko vastaus siinä, että koska suhteemme on tarkoitettu rakastavaisiksi niin emme voi olla mitään muuta. Jännää.

Jos sulla on Tarot-kortit niin tässä pientä puuhastelua päivään  Wink
« Viimeksi muokattu: 06.05.2006 15:50:36 kirjoittanut monikakson » tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #10 : 06.05.2006 16:46:44 »

"Voit aina löytäää jotain tyytyväisyyden kohteita. Pysy järkevänä. Älä koskaan ajattele, että on liian myöhäistä. Koskaan ei ole liian myöhään. Vaikka eläisit viimeistä päivääsi, pidä itsesi kurissa ja selkeänä ja ole onnellinen ihminen tänään. Jos pidät tilanteesi onnellisena päivästä toiseen, hetken kerrallaan, saavutat suuremman onnen, - lopulta täydellisen." 
 
-Lama Thubten Yesheä mukaellen
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #11 : 07.05.2006 13:41:12 »

Monikakson.. ne aika hyvät kortit.. ja noi persoonallisuus, sielu ja kasvukortit kyllä sopii hyvin.. mun pk on narri, sk hallitsija, kk kohtalon vuosi päättyy ens kuussa ja intohimolla jatkuu.. joka vuosi on kyllä oppinut juuri kk osoittamat asiat henkisellä puolella..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 07.05.2006 13:48:19 »

No oletkos käynyt läpi kaikki mahdolliset visualisointi ym tekniikat?

Mitens se duuni toiselta paikkakunnalta? Olen tehnyt ainakin 2-3 muulla paikalla duunia. Myös ulkomailla lyhyesti.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2006 13:52:20 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #13 : 08.05.2006 01:45:41 »

Monikakson, kiitos mielenkiintoista. Minulla on persoonakortti Voima/Intohimo Sielunkortti Ylipapitar ja tämän vuoden kasvukortti Vaunut. Hmm.  Huh

Viime vuosi oli Rakastavaisten vuosi ja niin... opettelin rakastamaan ja hyväksymään itseni.

 smitten

Egoni on alkanut nousta enkeleitä vastaan viime aikoina. En tiedä miksi. Mutta se vaatii nyt miettimistä.   Undecided

Visualisointia egoni ei ole vielä ainakaan tyrmännyt, joten pitänee kokeilla sitä.  :Smiley

Solarbion, alitajuisesti ymmärsin mitä tarkoitat, mutta mieleni halusi lukea sen ajatuksen mustaa valkoisella...  Wink Kiitos.  Smiley

 smitten
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #14 : 08.05.2006 02:15:48 »

Niin ja Kotkansilmä  Angry
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: