Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kolmio aurinko- transiitti  (Luettu 6481 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« : 30.01.2013 23:40:14 »

,,mitä tuo tullessaan? Nataalilla  aurinko IX huoneessa,  pluto X:ssä.  angel
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2013 19:32:01 »

Mua kiinnostaisi sama asia, on sama transiitti menossa. Ehk ego on ollut joustavampi, ei oo hirveesti puolustuskannalla, vaikka olis voinut olla.
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #2 : 20.04.2014 17:03:59 »

Minulla sama transiitti päällä. Olisi mielenkiintoista kuulla miten teillä tai jollakin muulla loppujen lopuksi vaikutti. Itsellä ainakin monta rautaa tulessa ja voimakas tarve saada muutoksia työelämässä aikaan.  aurinko minulla on 6 huoneessa, johtuukohan siitä. Jalat maassa olo, vaikka pää pilvissä. Katsotaan miten saan toiveeni täyttymään. Samalla  pluto aspect_squ venus ja sekin tuntuu heijastuvan työasioihin ( valtataistelua, vaikka en haluaisi jne). Venus kylläkin kodin huoneessa, mutta kotona tai rakkauselämäss ei ihmeempiä muutostuulia.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.2014 06:15:38 »

Kun minulla oli kyseinen transiitti vuosia sitten, niin aikamoista myllerrystä oli elämä. Tosin, minulla pluto kolmioi samanaikaisesti myös venusta ja marsiakin. Lisäksi minulla on syntymäkartallani pluto noihin oppositiossa.
Minulla muutoksen alla oli työelämä, parisuhde, EGOkin varmasti siinä rytäkässä. Terveys kärsi.
Mutta se ei siltikään ollut elämäni paskinta aikaa, vaikka moni voisi niin uskoa Cheesy
Tuo kaikki oli minulle tarpeellista ja ihan oikeasti olin entistä ehompi sen jälkeen. Monta haitallista juttua jäi taakse.
Löysin itsestäni myös uusia puolia tuolloin.

Nyt minulla on parhaillaan pluton neliö transiitti auringolle ja marsille ja venukselle alkamaisillaan. Tosin pluto peruuttelee taas, mutta ensi vuonna se taas tarkentuu. Jännä nähdä mitä tällä kertaa Smiley Pluto on ystävä Cheesy
Nyt on tapahtumassa elämässä isoja juttuja työn, kodin ja kotimaan suhteen, mutta se voi olla tuo uranuksen yhtymä transiitti noille planeetoille. Pluto on asteen- kahden päässä vielä.

tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #4 : 22.04.2014 07:30:47 »

Minullakin uranuksen yhtymä venukseen käynnissä. Viimeinen ohitus taisi olla muutama viikko/kuukausi sitten. Monta transiittia samanaikaisesti, niin ei aina selkoa mikä vaikuttaa mihinkin. Tai ainakin näin aloittelija ei tunnista eroja aina.

Minulla ei uranus  aspect_con venus tuonut mitään muutoksia esim. naisellisuuteen tai parisuhteeseen. Mutta viimeisen ohituksen kohdalla rakas lähisukulaisnaine joutui sairaalaan vakavasti sairastuneena ja minä lensin häntä katsomaan. Hänen tilansa huonono radikaalisti ja yllättäen juuri tarkkana yhtymäpäivän. (vai miten nämä termit menevätkään... Cheesy)

tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #5 : 09.06.2014 04:03:58 »

Minulla tuo transiitti päättyi lokakuussa. Samalla oli myös  pluto  aspect_sex  mars. Sen mukaisesti olisi kai pitänyt olla kova meno päällä, mutta ei ole valitettavasti mitään ulkoisia muutoksia kuulunut. Se huolestuttaa. Kun koitan etsiä mahdollisia sisäisiä muutoksia, niitä voisi olla lisääntynyt itsenäisyys ja realistisuus. Mulla on  aurinko kakkosessa ja  pluto oli vitosessa. Sisäisiin muutoksiin aika lailla panostin, kun ulkoisesti olen jumissa, sekä omasta valinnasta että ulkoisten ehtojen puolesta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: