Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto neliöi MC:ta ja Saturnus konjuktiossa MC:hen...  (Luettu 4220 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« : 24.06.2009 18:53:45 »

Täällä on keskustelua molemmista planeetoista,mutta avaan uuden keskustelun jos joku osaisi kommentoida tai jakaa omia kokemuksiaa Pluton ja Saturnuksen transiiteista MC:hen? Minulla on molemmat joulukuussa ja samalla on myös Jupterin oppositio Kuuhun.

Olen lukenut Sepon sivuilta sekä englanninkielisiltä sivuilta tulkintoja, ja niistä perustulkinnan ko. transiiteista olen läytänyt. Mutta olisiko siis kyseessä mahdollisesta joku "parannus" /ylennys työelämässä, vaiko kenties potkut? Molemmat kait mahdollisia tällä hetkellä elämässäni. Vaiko jotakin kotiin liittyvää?

Transiitit kiinnostaa sillä irtisanoin itseni (harkiten, mutta aika yllättäen kuitenkin itsellenikin) kun Mars oli oppositiossa MC:hen. Olin jo pidempään pohtinut oliko se työpaikka minulle sopiva ja tuon transiitin aikana huomasin/totesin ettei tästä mitään tule ja repäsin ja irtisanoin itseni (joskin minulla oli virkavapaus eli mahdollisuus palata toiseen paikkaan, etten ihan tyhjän päälle hypännyt. Näin siis sivukommenttina). Huomasin vasta jälkeenpäin, että oli tuo transiitti päällä.

Joten tuo MC ja etenkin Pluto ja Saturnus kiinnostaa kuulla muiden kokemuksia?
Mitähän kaikkea voi olla luvassa:)?

Astrologia kiehtoo valtavasti, mutta olen vasta perehtymisen alkutaipaleella..

tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #1 : 26.06.2009 12:26:50 »

Lisään itse vielä, että Pluto on 2. huoneessa ja Saturnus sitten 10.huoneessa.
Luin muita viestejä tarkemmin ja huomasin, että nuo huoneetkin ovat tärkeitä transiittien tulkinnassa.... Jos siis jollakulla olisi kokemusta tai näkemystä noista transiiteista, joista edellisessä viestissä kirjoitinkin...
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2014 22:53:18 »

Minulla on tulossa päälle SA mc neliö pluto. Progressikartalla löytyy myös tänä vuonna pluto neliö mc. (Pluto löytyy  nataalikartalta 2.huoneesta ja progressiossa 1.huoneesta (vaaka). )


Minkäläiset kokemukset sinulla loppujen lopuksi oli? Itseäni kiinnostaa myös kääntyykö homma syteen vai onko jotain hyvää odottettavissa.

Tein myös itse n. kuukausi sitten tein päätöksen olla jatkamatta työsuhdetta, joten sikäli pöytä olisi jo puhdas uusille asioille.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2014 22:56:01 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: