Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keltainen tähti  (Luettu 40916 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oiva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 01.05.2006 14:48:37 »

Keltainen Resonoiva Tähti täällä ihmettelee maailman ihmeellisyyttä. Onko tässä tähdistön osasessa muita vastaavia koikkelehtijoita?

Tutustuessaan toiseen, kaltaiseensa, ihminen avartuu ymmärtämään pienen rippusen, sitä jotain, mitä tänne on tultu opiskelemaan. Samassa veneessä kuitenkin, me kaikki, tänne syntyneet.

Oivallisesti, oiva
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #1 : 01.05.2006 15:00:18 »

Täällä Keltainen Planetaarinen Tähti Wink Toinen samanmoinen myöskin on täällä hiippaillut, tiedän.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2006 19:52:07 »

Täällä ilmottautuu tähtijoukkoon Keltainen Rytminen Tähti :Smiley smitten
tallennettu

Au Leijona
Kuu Rapu
AC Jousimies
Tulihevonen
Keltainen Rytminen Tähti
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 19.06.2006 09:17:18 »

Keltainen spektrinen tähti..

Kauhee konsonanttihirviö  crazy2
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 01.07.2006 10:08:52 »

Keltainen Spektrinen Tähti
Keltainen Tähti
Jo ulkoisesta olemuksestasi ja pukeutumisestasi voi nähdä, että olet Keltainen Tähti, Tyylikkyyden voima. Olemuksesi saattaa vaikuttaa hivenen etäiseltä, sillä edustat tyylikkyydessäsi loistavaa juhlaenergiaa. Olet puuhakas, nokkela ja energinen ja rakastat haasteita. Olet hyvin yritteliäs ja hallitset riskien ottamisen. Pyrkimyksenäsi on toimia aina rakkaudesta käsin. Muista ilmaista tunteitasi ja seuraa sydämesi ääntä.

Spektrinen
Sinua ohjaava numero on yksitoista, vapautuksen spektrinen sointu. Kuten valon taittuminen tuo esiin spektrin kirkkaat värit, spektrinen sointu antaa sinulle hyvän erottelukyvyn. Se auttaa sinua laajentamaan näkökulmaa, hajottamaan asiat osiin ja sitä kautta erottamaan oleellisen epäoleellisesta. Yksitoista on vahvan itsenäisyyden numero, koska sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena. Tähän sointuun liittyy myös hyvä mahdollisuus oppia irtipäästämiseen, vapautumiseen oikealla hetkellä ja oikealla tavalla, luopumiseen hedelmällisen päämäärän hyväksi.
 
https://www.astro.fi/index.php?p=2&up=8
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #5 : 01.07.2006 10:21:09 »

Minun okkulttini on Tähti, kin 68  Smiley .Itse olen Taivaanvaeltaja Kin 193.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2006 12:43:02 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
härkä-69
Vieras
« Vastaus #6 : 01.07.2006 11:09:32 »

Okkulttini on taivaanvaeltaja (tasapainottava merkki) kin 133.
tallennettu
Oiva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #7 : 02.07.2006 16:04:07 »

Kaarina Pääkkönen valaisee Tähteä (Lamat) näin:
Haasteena; yksi Lamatin polulla oleva haaste on entisten uskomusten kohtaaminen siitä, että on vain yksi totuus tai oikea tapa saavuttaa valistuneisuutta. 
Kuinka ollakaan, sinun oma polkusi on uniikki. Kuuntele ja opi kaikilta opettajilta, mutta tiedä että sinun tehtäväsi on nivoa yhteen heidän viisautensa sinun oman totuuden kanssa. Viisauden tie rohkaisee sinua avautumaan opetuksille, seuraamaan oman sydämesi tietä. Toinen haaste on, että elämäsi oppitunnit vievät sinut epäharmonisien tilanteiden väliin. Tämä voi ilmetä elämisenä ja työskentelemisenä sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan tunnet vastakkainasetelmaa tai kitkaa.
Toinen asetelma tässä haasteessa on tuomitseminen joka seuraa harmonian ihanteen ylikorostunutta idealisointia. Katsantokanta on ihmissuhteiden, tunteiden ja ympäristön suhteen kuin jatkuvaa tasapainon lakien säätämistä. 
Muutos tarjoaa Laamatille hänen elämänsä haasteiden kautta löytyvän harmonian ja epäharmonian olemuksen tiedostamisen. Ole valmis antamaan arvoa asioille ja karsimaan tarpeeton pois. Kutsu luoksesi viisauden ja rakkauden lähettiläitä helpottamaan tarpeettomien asioiden poisraivaamisessa polultasi. 
Avaudu täysillä tasapainottamaan elämäsi aspekteja, sitä kautta saavutat vapautesi. Yksilöllisyytesi liioittelussa saatat mennä niin pitkälle, että luulet, että elämä on yhtä kuin sinä. Tämä suuntaus vie sinua ulos omasta todellisesta itsestäsi ja hallitsee tämän hetken ajatuksia ja todellisuuden kuvaa.

On paljon hedelmällisempää yrittää ymmärtää kuka sinä todella olet kuin vain olla se joka sinä olet. Yksinkertaisesti, katso tämän hetken taipumuksiasi, lahjojasi ja henkisiä kykyjäsi. Niihin kätkeytyy johtolanka siitä mitä olet tällä hetkellä. 
Voit myös rangaista itseäsi siitä, että et muista, kuka oikeastaan olet. Ehkä yrität muistaa tehtäviesi luonnetta, herättää kohtaloasi tai ymmärtää sitä, miksi olet täällä. Yksinkertaisesti, katso tämän hetken lahjojasi ja taipumuksiasi. Vapaudu itsekriittisestä luonteestasi. Sinä olet juuri tällä hetkellä sen summa, mitä olet, olet ollut ja täydelliseksi tulemisen mahdollisuus.
Yksinkertaisesti, ole oma itsesi vain niin voit avautua haavoittamatta itseäsi, maagisille mahdollisuuksillesi. 
Harmoninen Lamat tuo harmoniaa ja tasapainoa sinne, missä asiat ovat hajallaan ja saattaa ne näin ollen korkeamman oktaavin tasolle. Henkiselle tasolle Lamat tuo korkeamman oktaavin kehitystuloksen. Perustavaa laatua olevan soinnun. Tämä on uusi tähtien sointu Maanpäällä.
Toinen Lamatin harmoninen aspekti on lukuisien erilaisten säännösten toiminnan tasapainoinen yhteensaattaminen. Säännösten tervehdyttäminen ei tapahdu pään vaan sisäisen jumalaisen ohjauksen ja sydämen avulla

Oiva
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #8 : 02.07.2006 21:13:06 »

Heips!

Täällä Keltainen Kristalli Tähti  Smiley
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #9 : 02.07.2006 21:18:29 »

Keltainen Spektrinen Siemen
Keltainen Siemen
Olet erilainen ja sinut huomataan. Olet Keltainen Siemen, Kukoistamisen Voima. Siemen ilmentää aktiivisuutta, dynaamisuutta ja seksuaalisuutta. Edustat innostuneisuutta, omistautumista, sitoutumista, päivittäisiä rutiineja ja kärsivällistä ponnistelua. Tehtäväsi on opettaa ja kasvattaa: saada ihminen – etenkin itsesi - kukoistamaan.

Spektrinen
Sinua ohjaava numero on yksitoista, vapautuksen spektrinen sointu. Kuten valon taittuminen tuo esiin spektrin kirkkaat värit, spektrinen sointu antaa sinulle hyvän erottelukyvyn. Se auttaa sinua laajentamaan näkökulmaa, hajottamaan asiat osiin ja sitä kautta erottamaan oleellisen epäoleellisesta. Yksitoista on vahvan itsenäisyyden numero, koska sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena. Tähän sointuun liittyy myös hyvä mahdollisuus oppia irtipäästämiseen, vapautumiseen oikealla hetkellä ja oikealla tavalla, luopumiseen hedelmällisen päämäärän hyväksi.
 
Huh ...mäki haluan olla tähti  Sad  Wink   
« Viimeksi muokattu: 02.07.2006 22:15:51 kirjoittanut Oikku67 » tallennettu
Oiva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #10 : 02.07.2006 21:27:48 »

Me keltaiset kuulumme samaan värimerkkiperheeseen. Yhteinen kanssakäymisemme pitäisi, maya-astrologian mukaan, olla luontevaa.

Mielenkiintoista.

Oiva
tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #11 : 30.08.2006 13:05:10 »

Täällä toinen Keltainen resonoiva tähti. En oikein ole oivaltanut sen merkitystä, mutta ehkä se valkenee joskus  Smiley
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #12 : 01.09.2006 22:30:11 »

Yksi keltainen tähti lisää ilmoittautuu, solaarinen sellainen Smiley
tallennettu
666666
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #13 : 10.01.2007 10:20:54 »

Keltainen Resonoiva Tähti täällä ihmettelee maailman ihmeellisyyttä. Onko tässä tähdistön osasessa muita vastaavia koikkelehtijoita?

Tutustuessaan toiseen, kaltaiseensa, ihminen avartuu ymmärtämään pienen rippusen, sitä jotain, mitä tänne on tultu opiskelemaan. Samassa veneessä kuitenkin, me kaikki, tänne syntyneet.

Oivallisesti, oiva

HEi! minä olen maya testin mukaan;keltainen yliääni tähti jos löytyy toista samanmoista niin olis kyllä myös, kiva tutustua? ja jos olette saaneet jotain ahaa elämyksiä niin olisi kiva jakaa niitä myös?

sen verran itestäni voin kertoa että olen intohimoinen tulkintojen lukija, tykkään pohdiskella ihmisen luonteen syvyyksiä, viimelukemani kirja : leila &olli valtonen, yhdesänkulmainen peili, oli todella mielenkiintoista, lukea eri numero tyyppisten ihmisten käyttäytymismalleja esim. stressitilanteissa ja vahvuuksia.
sitten musta on kiva myös tehdä kaikenlaisia ns. testejä, niistä yksi mm. oli testaa henkinen ikäsi, no sen mukaan minä olin 60v. ajatustasolla no mikä mättää kun  olen 31v, olen aina ihaillut sellaista tietynlaista kypsyyttä ja uneksin että kun elmän kuohuntavaiheet ovat ohi voi keskittyä "olennaiseen".
hyvät ystävät ja viini mm.

minä olen aurinko merkissä vaaka, nousumerkissä neitsyt, ja kuuskorppari.  kirjoitan mm. rakkausrunot.fi palstalla runoja, mikäli kiinnostaa lisää siellä mun nimimerkki on naispastori!

Luovaa kevättä itsekullekin! smitten
tallennettu
bluebird
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #14 : 21.05.2008 20:36:17 »

hei tähdet, te olette mun oppaita! Smiley

jos kiinnostaa selvittää omia suhteita muihin merkkeihin, menkää: http://koti.mbnet.fi/maya/index.php

t. keltainen lunaarinen soturi
tallennettu

aurinko-skorpioni
kuu-skorpioni
ASC-kauris
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: