Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pihtarit!  (Luettu 22343 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #15 : 05.12.2012 07:41:16 »

Jaa vai pihtaava?
No minä pihtaan rahaa ihan siksi, kun on Saturnus ja Pluto MC:llä eli on ihan pakko  buck2
Saturnus ja kauris tulee ekana mieleen piheistä kyllä. Härän omistaminen on enemmän semmoista oijjoi minullapa on, eikä se koske niinkään rahaa, mielestäni.

Ja seksin pihtaaminen. No Pluto ja skopu heti nousee mieleen juu. Valtapeliähän se on. Oinas ei ehkä niinkään kaikessa itsekyydessään moisia pelejä jaska rakennella...skopulla on kyllä sitkeyttä siihen.
Mutta sitten jos se on frigidimäistä, haluttomuutta tms. sukupuolettomuutta, niin vesimies juu tulee ekana mieleen...noh, kaksonen myös. Ja vielä kauriskin voisi jollain lailla olla tässä suhteessa ankea?

tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #16 : 05.12.2012 10:35:47 »

Heh, jos puhutaan pihtareista, ei mulla kyllä ensimmäisenä tuu rahan pihtaaminen mieleen......  :Smiley  Mutta joo, kyllä se varmaan Kauris on se eläinradan pihtari, jos rahasta puhutaan.  Mun toinen sisko on  aurinko kauris, enkä tiedä toista yhtä, no, hienosti sanottuna taloudellista ihmistä.  Mitään ei heitetä pois ja huusholli on täynnä kaikkea tavaraa.  Kaikki tarjoukset kierretään pitkin kaupunkia, ja huom, polkupyörällä, ettei mene rahaa bensaan!   

Minä itte oon  askendentti kauris, ja samaa vikaa taitaa olla mullakin.  Minä en välttämättä jaksa juosta tarjousten perässä, mutta en myöskään tuhlaa rahaa esim. vaatteisiin.  Lähipiiri on naureskellut mun joillain t-paidoilla, kun ovat yhtä reikää.  Toki elämä on vaatinut tarkkaa taloudenpitoa, vai onko se sitten oma valinta ollut.  Mulla on myös Kuunvaihe Kaurismainen.

Seksin pihtaaminen on ilman muuta Pluton tekosia.  Se on niin ehdoton ja mustavalkoinen, että jos se niin päättää, niin se on sitten niin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #17 : 05.12.2012 12:32:11 »

Eikös kauris nimenomaan ole 'kuuluisa' siitä ettei mikään merkki muutu niin paljon siirryttäessä olohuoneesta makuuhuoneeseen? Cheesy Vaikka kai kauriskin hallitsee valtapelin suhteellisen hyvin

Ja totta kyllä tuo, että oinaalla ei varmaan riitä energia pitempään pihtaamiseen, tai just että ei jaksa laskelmoida asioita, jokusen päivän ajan ehkä jaksaisi?
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 07.12.2012 19:09:47 »

Ja seksin pihtaaminen. No Pluto ja skopu heti nousee mieleen juu
 skorpioni pihtaa myös tiedot seksielämästään, että ihan rauhassa saatte pihtarina pittää,
ku ette tiijä kuiteskaa... :Smiley Cool coolsmiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #19 : 07.12.2012 20:06:08 »

Ja seksin pihtaaminen. No Pluto ja skopu heti nousee mieleen juu
 skorpioni pihtaa myös tiedot seksielämästään, että ihan rauhassa saatte pihtarina pittää,
ku ette tiijä kuiteskaa... :Smiley Cool coolsmiley

 2funny
Nii just!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #20 : 08.12.2012 12:35:12 »

 saturnus -aspektit ja  kauris yhdistyisivät munkin päässä pihtaamiseen siinä mielessä, että valikointi ja rajaus on niin tarkkaa, että toisille helposti syntyy mielikuva pihtaamisesta. Usein kyse on kumminkin varovaisuudesta ja siitä, että tilanne ja olosuhteet ja kaiken muunkin onoltava juuri kohdillaan. Itse asiassa kaurismaisuus on äärimmäistä hienotunteisuutta ja huolekkuutta ja resurssien oikein arvioimista.

Mutta joo, perinteisessä mielessä pluto-kuviot sisältää kaikki rumat seksuaalisen vallankäytön kuviot. Sanoo askendentti aspect_con venus skorpioni. angel  Sen sijaan perinteiseksi pihtari-vanhaksipiiaksi moitittu  neitsyt ei musta ole koskaan ollut mikään pihtarimerkki, vai onko teillä kokemuksia tästä? Enempi olen kokenut neitsyet palveluhaluisina ja oppimishaluisina, siellä kamarin puolella myös.
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #21 : 08.12.2012 22:01:00 »

Ja seksin pihtaaminen. No Pluto ja skopu heti nousee mieleen juu
 skorpioni pihtaa myös tiedot seksielämästään, että ihan rauhassa saatte pihtarina pittää,
ku ette tiijä kuiteskaa... :Smiley Cool coolsmiley

 Grin  ku ette tiijä kuiteskaa  Grin

voikos tota enää paremmin sanoo
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #22 : 09.12.2012 16:07:35 »

Haha! Hyvä nikki! Ei voi tosiaan paremmin sanoo. Me muut skorpparit pihdattiin totakin tietoo Grin

Joo skorpioni, pluto, vallan käyttö. Mä ajattelen sen niin, että jokainen on kehonsa yksinvaltias. Tietysti! Jokainen saa pihdata, jos siltä tuntuu. Ei se ole mitään valtapeliä vaan itsensä kuuntelemista.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2012 16:09:32 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #23 : 13.12.2012 01:34:04 »

Mulla on ollut niin huonoja kokemuksia härkämiehistä että en kommentoi  Cool ja mun tuntemat härkänaiset on liian neuroottisia etteivät saa seksiä käytännössä koskaan muutenkaan, että eivät ehdi pihtaamaan.

Skorpparia minäkin äänestäisin pihtariksi, ei vaan seksin ja rahan vaan ihan kaiken muunkin. Eräskin skorppariystäväni hautoi yhtä riidanpoikasta neljä vuotta, ja sekin asia saatiin vasta pinseteillä urkittua esille, että mikä sitäkin nyt muka vaivasi. Mutta kun se oli urkittu, niin sieltä lensi neljän vuoden kaunat sitten kaarella. On an unrelated subject, emme ole enää väleissä, kun tämä  merkurius  kaksoset sai tarpeekseen tästä. Jos on ongelma, niin sanoo heti ettei jää hampaankoloon.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #24 : 13.12.2012 01:56:21 »

Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla merkurius skorpioni? Ja miten merkurius aspektoitunut? kuu-merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #25 : 13.12.2012 02:04:50 »

Mulla ei oo kokemuksia Härkämiehistä, mutta kuulopuheiden  :Smiley mukaan he olisivat oikein aistillisia ja huomaavaisia rakastajia, ei siis pihtaajia siinä mielessä ainakaan.   Rahallisesti Härkä voi varmaan olla anteliaskin, mutta myös taatusti katsoo oman etunsa.  Minä asettaisin kaikki Maa-merkit keräilijäkastiin.  Niillä pitää  aina olla jotain jemmattuna pahan päivän varalle, jos ei muuta niin alun toistakymmentä kaffipakettia.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #26 : 13.12.2012 11:41:26 »

Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla merkurius skorpioni? Ja miten merkurius aspektoitunut? kuu-merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa Smiley

Muistelen että kuu oli nimenomaan skorpparissa, mutta kuusta en muista varmaksi, epäilenpä että sekin oli skorpparissa. Saattoi olla jouskarissakin.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #27 : 13.12.2012 13:29:00 »

Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla merkurius skorpioni? Ja miten merkurius aspektoitunut? kuu-merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa Smiley

Muistelen että kuu oli nimenomaan skorpparissa, mutta kuusta en muista varmaksi, epäilenpä että sekin oli skorpparissa. Saattoi olla jouskarissakin.
Tarkotit varmaan, että merkurius oli nimenomaan skorpioni:ssa? Mun sisko on kuu skorpioni ja se on hautoja kyllä, vaikka skorpparilaatu ei muuten painottunut ( vesimies, kauris). Sitä ihmettelen, jos se sun ex-ystävä oli kuu jousimies niin kun mäkin, kun oon ajatellu, että se saa reagoimaan suoraan. Avoin ilmapiiri luo turvallisuuden tuntua.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #28 : 13.12.2012 20:49:33 »

Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla merkurius skorpioni? Ja miten merkurius aspektoitunut? kuu-merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa Smiley

Muistelen että kuu oli nimenomaan skorpparissa, mutta kuusta en muista varmaksi, epäilenpä että sekin oli skorpparissa. Saattoi olla jouskarissakin.
Tarkotit varmaan, että merkurius oli nimenomaan skorpioni:ssa? Mun sisko on kuu skorpioni ja se on hautoja kyllä, vaikka skorpparilaatu ei muuten painottunut ( vesimies, kauris). Sitä ihmettelen, jos se sun ex-ystävä oli kuu jousimies niin kun mäkin, kun oon ajatellu, että se saa reagoimaan suoraan. Avoin ilmapiiri luo turvallisuuden tuntua.

Juurikin näin Smiley ei se varmaan sitten ollut kuujouskari, en tosiaan vain muista kun siitä on vuosia, kun viimeksi hänen karttaansa olen katsonut. Ja se hävisi kuin tuhka tuuleen kun vaihdoin profiilia.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: