Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pihtarit!  (Luettu 22390 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sherpa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 23.11.2012 19:45:50 »

Olen tässä seurannut näitä syntymäkartan tulkintapyyntöjä ja kovin nihkeästi näitä halutaaan kommentoida. Mitä ilmeisemmin sen toivossa, että joku haluaa ostaa sen tulkinnan sivustoilla olevilta asiantuntijoilta. Tämä oli mielestäni aluksi kovin kummallista! Luulisi, että tämä foorumi on nimen omaan se keskustelun paikka, jossa eri osaajat voivat vaihtaa mielipiteitään ja kannanottojaan tulkinnoista..ja myös oppia toisiltaan...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2012 19:58:20 »

Nyt meni Sherpalla herneet nenään Cheesy
Jää nähtäväksi onko siitä mitään hyötyä...mutta joo, jos tulkinnan kiiruusti tarvitsee, niin suosittelen maksamaan siitä ammattilaiselle.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #2 : 23.11.2012 20:39:10 »

Otsikon perusteella minä jo luulin, että tässä ketjussa katsellaan mikä on pihtareitten kartalla yhdistävä tekijä  coolsmiley, sitäkin vois vaihteeks pohtia, vai mitä???  Minua ainakin kiinnostais... Ja anteeks kun kommenttini meni ihan aloituksen ohi..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3 : 23.11.2012 20:43:57 »

Niin minkäkin aluksi luulin...mietin vain, että puhutaanko Roope Ankka-syndroomasta vai pihtaamisesta petipuolella, mutta enpäs osunut kummassakaan oikeaan  Grin
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #4 : 23.11.2012 20:56:18 »

 2funny
Niin mäkin luulin!  Mutta voidaanhan me pohtia sitäkin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 23.11.2012 21:02:55 »

Ne, jotka ovat aikansa kuluksi vastailleet kartankatsontapyyntöihin, saavat pian huomata, että kimpussa on kohta 100 toiveikasta aloittelijaa, jotka myös toivoisivat karttaansa katsottavan. Sama juttu lienee myös niillä, jotka haluavat jollakin menetelmällä treenata selvänäkökykyjään tms. Ja tässä kohti 100 on vielä vähättelyä. Hyvää treeniähän se on se karttojen katselu, mutta siinä joutuu äkkiä burn outiin, ellei säästä voimiaan. Aloittelija voi hyvin käydä vaikkapa astro.comissa tekemässä jonkinlaista esitutkimusta sen erinomaisten ilmaispalvelujen avulla. 20-30 euron sijoituksella saa jo konetulkinnan suomenkielisiltäkin sivustoilta. Kartoista on mukavampi keskustella, kun niiden eteen on nähty edes vähän vaivaa. Silloin tulee sellainen tunne, että harrastelijat keskustelevat keskenään, eikä niin, että tulkintapyynnöt alkaisivat haiskahtaa ilmaisen työvoiman hyväksikäytöltä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #6 : 23.11.2012 21:13:48 »

Tulkintapyynnön saa aivan harmasti helpommin, jos vähän erittelee mille elämän alueelle sitä näkemystä haluaa. Nämä pyynnöt jotka jää ilman vastausta, on tehty tyyliin; mitä tästä näkyy? Suullinenkin kokonaistulkinta vie aikaa ihan reilusti, kirjoitettuna monin verroin enemmän. Mulle-kaikki-ilmaiseksi -asenteella ehkä moni tulkintapyyntöjä täältä toivoo. Apua täältä varmasti saa ja ihmiset mielellään auttavat. Näitä ympäripyöreitä pyytävät harvemmin ovat avun tarpeessakaan mutta ottavat kyllä herneen nenään kun heidän pyyntöihin ei reagoida. Jos apua tarvitsee, osaa aivan varmasti eritellä ja antaa taustatietoja. Tulkitsijallekin on helpompaa kun tietää mitä alkaa katsoa ja aikaakin säästyy. On paljon mukavampaa olla oikeasti hyödyksi kuin vain jotakuta miellyttämässä. Lisäksi monet ovat käyneet useilla kursseilla eivätkä ole edes odottaneet saavansa tietojaan ja taitojaan ilmaiseksi. Ilmaisia lounaita ei vain ole. Siitä huolimatta monet ovat valmiita auttamaan ilmaiseksi avun tarpeessa olevaa, kuten aivan oikein onkin. Tyhjän huutelijoille ei kukaan viitsi huomiota antaa. Hyväksikäytön yritystä, Lilliä lainatakseni.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #7 : 23.11.2012 21:30:25 »

Olen tilannut sisäisen soturin ja monet muut tulkinnat ja käynyt monia kursseja. Siitä huolimatta tilaan Sepon vuositulkinnan edelleen joka vuosi. Sanomattakin on selvää että ilmankin osaan sen verran karttaani ja transiitteja tulkita. Tilaan sen kuitenkin jo hyvän asian kannatuksen vuoksi kiitoksena Sepon upeasta työstä. Hyvin moni asian harrastaja tekee näin. Missäs se pihtari onkaan...
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
sherpa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #8 : 23.11.2012 22:18:52 »

Hei, kivaa että heräsi tästä pihtari-aiheesta keskustelua Grin
Itselläni noita ostettuja tulkintoja on kasapäin laatikoissa ja itsekin tietysti olen kiinnostunut näistä asioista kun täällä sivustolla roikun, mutta herne nenään ei ole ehkä ihan oikea termi..mietin vain mikä on tämän foorumin tarkoitus, sillä kaikkihan me olemme kiinnosuneita loppupeleissä itsestämme ja omaan elämäämme liittyvistä asioista..mielenkiintoista on kyllä huomata miten vaikea on tulkita karttaa tietämättä ihmisestä muutoin mitään angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9 : 23.11.2012 23:23:06 »

sherpa, foorumin idea on se että juuri sinunlaiset ja minunlaiset ihmiset opiskelisivat itse sitä oman kartan tulkintaa, sen sijaan että odottavat vastausten tulevan suoraan syliin.
Kartan tulkitseminen on pitkään harrastaneellekin vaikeaa, työlästä ja aikaa vievää, en yhtään ihmettele miksi kaikkiin tulkintakinuamisiin ei tipahtele heti vastauksia itselläni meni viikko ja joka ilta mnta tuntia kun kirjoitin tulkinnan ystävälle tän lähes 10 vuoden astro-harrastelun pohjalta.

Täältähän löytyy hyvin paljon ketjuja joista löytyy TIETOA miten mitäkin kartalla tulkitaan. Hyödynnä sitä!
tallennettu
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #10 : 04.12.2012 20:11:14 »

mihin katosi se idea että jatkaisia keskustelua seksin ja/tai rahan pihistelystä? Cheesy

voisin itse ainakin aloittaa, että kun piheyden rahan kohdalla saanee aikaan, ainakin stereotypioista päätellen oinas, härkä ja rapu (?), mitä planeettaa pitäisi katsoa? Aurinkoa ja nousua?
Olisiko painotus 2. huoneessa viittaus tähän myös? vai joku tietty merkki huoneessa kaksi? Ainakin isälläni, joka on varsinainen rahanpihtauksen kuningas, on kuu härkä, huoneessa 2.

Ja entä sitten seksinpihtaus? Miten mulla on sellainen olo että vesimies ja härkä voisivat olla vähiten seksuaaliset merkit? Kokemuksia/Tietoa? Cheesy Olisiko joku sellainen, että vesimies ja härkä ovat stereotypisesti seksuaalisten merkkien, leijonan ja skorpionin, vastamerkit?
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 04.12.2012 21:23:57 »

Miten multa on mennyt tää ketju ihan ohi.  Grin


Mää sanoisin, että seksin pihtaus on monesti myös valtapeliä, eli itse asiassa  skorpioni voisi olla se suurin pihtari?  Wink
tallennettu
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #12 : 04.12.2012 21:48:49 »

niin totta kyllä! Tulisko tolla periaattella  oinas sit hyvänä kakkosena, aika vallanhaluinen merkki sekin? tai 1. tai 8. huoneen painotukset Shocked ja olisiko pihtausmerkki sitten ihan aurinko, mars vai vaikka kuu? Cheesy
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 04.12.2012 22:40:39 »


Ja entä sitten seksinpihtaus? Miten mulla on sellainen olo että vesimies ja härkä voisivat olla vähiten seksuaaliset merkit? Kokemuksia/Tietoa? Cheesy Olisiko joku sellainen, että vesimies ja härkä ovat stereotypisesti seksuaalisten merkkien, leijonan ja skorpionin, vastamerkit?

Olen käynyt aika paljon lävitse ihmisten parisuhdekokemuksia ja kyllä Härkää on siellä ylistetty maasta taivaaseen sänkykamaripuolella. Vahvalla Plutolla varustettu immeinen merkistä riippumatta voi olla hyvin seksuaalinen, mutta osaa toisaalta myös valtapelit, joihin pihtaaminenkin kuuluu.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14 : 04.12.2012 23:19:47 »

Mulla on 2. huoneessa  kuu kauris ja se tekee musta tietyllälailla tunnepihtarin ihmissuhteissa. Jos mun vaisto sanoo et älä luota, nii mä en anna ihmiselle silloin mitään itsestäni. Mut se on itsensä haavoittumisen pelkoa. Olen kyl tietyllä tapaa laskelmoiva niin ihmis- kuin raha-asioissa. En tarkoita et hyväksikäyttäsin ketään, mut olen tarkka siitä et ihmissuhteet ois tasa-arvoisia, en halua kenenkään hyötyvän minusta enenmpää kuin minä hänestä. Olen hyvä tekemään säästösuunnitelmia ja valitsen kyl aina rahakkaita työvuoroja jne... Mutta ASC jousimies osaa kyl olla aika huikentelevainen ja joskus pistän paljonkin rahaa ystävien lahjoihin ja hemmotteluun ja toki itseenikin... Vähemmän silti itseen.  Smiley

Mulla oli yks ystävä kenen kartta oli täynnä  jousimies kauris ja  skorpioni -merkkejä, ja hän oli monella tapaa pihtaava ihminen, rahassa varsinkin ja ihmissuhteet oli sellaisia ettei hän päästänyt lähelleen ketään mut lopulta ei ppihtaillutkaan varatun miehen kanssa joka myöskin oli ystäväni ja myös  skorpioni ...
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: