Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aloin enkelihoitajaksi  (Luettu 5948 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 06.11.2012 14:32:01 »

Olen ollut parilla hyvällä enkelikurssilla, jos haluatte hoitoja voin tehdä yv:na. Täällä oli aikanaan ihan hyviä chatteja nimittäin.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #1 : 06.11.2012 14:58:52 »

Queen Nefertiti, kertoisitko miten homma siis käytännössä toimii?
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2012 17:16:39 »

Silleen olen tehnyt toisella foorumilla, että chatin aikana kyselen ihmisen jutut ja lähetän energiaa ja kanavoin, sellainen 30 min minihoito.. en ole vielä nk valmis eli en veloita, ja voishan sitä myöhemminkin tehdä ilmaiseksi. Kysyntä on muuten kova tällaisella ja kouluttajia mm Ilonsäde ja  Elämänkehän etäkurssi. Enkelihoidossa siis itse ei väsy koska hoito ja kanavoidut ohjeet tulee ylhäältä, toki oma persoona vaikuttaa hoidossa. Olen käsitellyt terveyttä, taloutta, rakkautta, motivaatiota, vaikka mitä. Teen taas kohta 2-3 hoitoa ja huomenna illalla ilmeisesti 4. Tärkeää on myös vaihtarihoidot joita olen sopinut 3 lähipäiville, että itse saa tukea.  Cheesy kiva lisä elämään.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2012 18:20:00 kirjoittanut ^^Queen Nefertiti^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #3 : 07.11.2012 20:04:45 »

Kuulostaa ihan mielenkiintoselta ! Kaikkea hyvää sulle Queen  Nefertiti !
tallennettu

.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 13.11.2012 18:07:43 »

jep, samalla tutustuu ihmisten tarinoihin mutta kuten openi tekee, pidetään jutut etäällä. lisäksi voisi opiskella regressiohoitamisen, voinkin kysyä intuitiivis-mentoriltani että opettaako hän. eikös olis hienoa osata enkeli, intuitiivinen, regressio ja sitten planeetta-asiat, mystiset kyvyt ja kristallikallot siihen vielä päälle! jotkut käy varsinaisen läjän kursseja.

angel angel angel  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 17.11.2012 13:20:52 »

Teet siis aivan samaa kuin itsekin. Mukavaa, että meitä on useampia.  smitten angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.2012 16:58:41 »

Kuten toisaalla olen todennut, kuitenkin vastuu on ihmisillä itsellään. Itsellä oli aivan järkiperäinen enkelihoito eilen, hoitaja kuunteli ihan ihmisenä asioita eikä jauhanut enkeleistä, ne vaan hoiti minua samalla aikaa.

Ja sitten jokunen mies alkoi pilailla asialla mutta ei mua heilauta.. ei vaan tiennyt ja ymmärtänyt mistä oli kyse ja halusi oikeestaan pk seuraa, sama tuo. Mutta suurin osa on ihan asiallisia jotka kyselee hoitoa ja yleensä valmiiksi avoimia henkisyydelle ja oppiläksyille.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: