Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kundaliinin noususta pahoja oireita  (Luettu 132305 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #90 : 22.10.2012 00:07:02 »

Kyllä olen paljon pohtinut sitä vapaa tahtoa ja näitä kokemuksia joten olen saanut vastaanottaa mutta ei kait kaikki ole aina niin yksinkertaista. En kyllä olisi halunnut tätä kokemusta koska se vei työkykyni vuosiksi ja elin helvetissä pitkään. Mutta kait näissä kaikissa energia asioissa kannattaa harkita ja olla varovainen, oma pelko voi myös joskus suojella. Mutta toivottavasti kaikki oppii ja saa nauttia myös niistä hyvistä asioista  smitten
Samassa ajatuksessa. Miks niitä jotka oikein täysillä haluu et "oi jos mua joku ihana henki koskettais ja oltais taas niin hiton valaistuneita" istuu jossain nurkassa kynttiläalttareineen om-tilaa venatessa eikä mitään tapahtu ja sit se toinen joka saa osakseen sellasen määrän kokemuksia täysin toivomattaan.
Sit jotkut urpot vielä selittää että tää on sinun sielusi tahto?
Tekis just mieli huutaa et missä on se vapaa tahto??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajat asunnostas ilta illan jälkeen ylimääräistä energiaa/henkiolentoja ja ties mitä kakkaa välillä. Just joo, tätä mä halusin!
Tajuun niiiiiiin hyvin sun helvetin ja sen ettei enää ole omassa kodissaan rauhassa/näkee ihmisten sairaudet aurasta ym.
Sorry että kirjoitan niin vimmassa mutta mulla oli niin pitkä aika just sitä helvettiä että kiihdyn aina kun ajattelen sitä aikaa, enkä kenellekään haluisi sitä.
Paitsi jos ne oikein haluu sitä yhteydenottoa. Kannattaa kuitenkin olla varovainen. Minä tiedän mistä kerron
Muoks. Kerroin jo aikaisemmin jossain ketjussa mitä reiki ykköskurssilla tapahtui: muut kurssilaiset jutteli iloisena kun oli tauko. Minä tärisin peittojen ympäröimänä itkuisena nurkassa ja menin välilllä pois koko tilasta.
Tämä siis oli erittäin lämpimänä kesänä vuosia sitten.
Näin jälkeenpäin ajatellen olin jo silloin lian herkkä ottaa vastaan sellaisia reikisymboleja auraani kun se oli silloin jo niin auki.
Välillä tuntuu todellakin että ne herkät ihmiset saa joskus tosi järkkyjä kohtaloita enkä tarkoita vain itseeni.
Haluun auttaa niin paljon kuin mahdollista muita ihmisiä vaikka mun mies sanoo ettei niin kannata tehdä ennen kuin oma voima on tarpeksi vahva.
Ehkä hän on oikeessa... Huh
« Viimeksi muokattu: 22.10.2012 01:19:54 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #91 : 22.10.2012 10:53:50 »

No niin. Juttelin just meedion kanssa puhelimessa. Hän kehotti sua jannek ottamaan yhteyttä ihan henk.koht ja mä voin laittaa hänen numeronsa sulle yksityisviestinä koska ei haluu yhteystietojansa jaettavan julkisesti netissä.
Ei maksa sulle muuta kuin norm puhelinlaskun verran ja se vanha viisas nainen on todellakin pyyteetön auttaja.
Eli jos sua kiinnostaa keskustella hänen kanssaan, laitan sulle tiedot  Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #92 : 22.10.2012 11:04:47 »

Sideman; mielestäni tuo kundaliinilla peloittelu on niitä "vanhan liiton" juttuja.
Kundaliinin herättämiseen on olemassa turvallisia tekniikoita. Itse vain innostuin tekemään harjoitusta liian usein, jolloin sain ikäviä hermorata-oireita. Tilanne rauhottui, kun lopetin harjoitukset. Eli ihan hallittavissa kundaliinienergiakin on.

Samaa toivon jannek:n kohdalle.

Voipi olla noinkin. Mutta olisi kiintoisaa tietää, mikä tavallisimmin motivoi ihmisiä
yrittämään kundaliinin (kuNDali-käärmeen) herättämistä. Mielestäni tuntuu äärimmäisen  typerältä
ryhtyä siihen ainakaan siksi, että saisi "fantsuja" kokemuksia! Usein näkee mainittavan
että se on kuin syöttäisi taskulamppuun 3-vaihevirtaa (Suomessa 380-volttia) , tai jotain sinnepäin,
ellei anna-maya-koshan  hermostoa ja muiden koshain  kanavia ole siihen ensin valmisteltu.

 Huh

Olen tietoinen noista riskeistä. Olen myös samaa mieltä kanssasi, hyvien fiilisten ja henkisten huuhaa-kokemusten vuoksi ei pidä moiseen ryhtyä. Joskus kuitenkin tietää itse, että sitä voi hallitusti  kohottaa. Kundaliinihan on Jumalan energiaa, ei tuhoväline.
Kudaliini on energiamuoto, eikä ole kundaliinin syy, jos sitä käytetään väärin. Kuten ei ole leipäveitsen syy, jos sillä tapetaan ihminen.

Tärkeintä on, ettei kundaliinia pidä pelätä. Jos vähänkään pelkää sitä herättäessään, niin sitä saa mitä pelkää.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #93 : 22.10.2012 11:05:56 »

mielestäni tuo kundaliinilla peloittelu on niitä "vanhan liiton" juttuja.
Minä pyörittelin mielessäni, avaisinko "Kauhea Kundalini" viestiketjun; jääköön nyt sitten tekemättä...

Avaa ihmeessä. Kaikille mielipiteille on paikkansa.

Sikälikin oma ketju olisi hyvä, koska tässä ketjussa jannek ja *Avicii* eivät ole vapaaehtoisesti aktivoineet kundaliiniaan. Siksi tähän ketjuun ei oikein sovi syyttely kundaliinilla leikittelystä.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2012 11:17:32 kirjoittanut Yep » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #94 : 22.10.2012 12:00:06 »

Sideman; mielestäni tuo kundaliinilla peloittelu on niitä "vanhan liiton" juttuja.
Kundaliinin herättämiseen on olemassa turvallisia tekniikoita. Itse vain innostuin tekemään harjoitusta liian usein, jolloin sain ikäviä hermorata-oireita. Tilanne rauhottui, kun lopetin harjoitukset. Eli ihan hallittavissa kundaliinienergiakin on.

Samaa toivon jannek:n kohdalle.

Voipi olla noinkin. Mutta olisi kiintoisaa tietää, mikä tavallisimmin motivoi ihmisiä
yrittämään kundaliinin (kuNDali-käärmeen) herättämistä. Mielestäni tuntuu äärimmäisen  typerältä
ryhtyä siihen ainakaan siksi, että saisi "fantsuja" kokemuksia! Usein näkee mainittavan
että se on kuin syöttäisi taskulamppuun 3-vaihevirtaa (Suomessa 380-volttia) , tai jotain sinnepäin,
ellei anna-maya-koshan  hermostoa ja muiden koshain  kanavia ole siihen ensin valmisteltu.

 Huh

Olen tietoinen noista riskeistä. Olen myös samaa mieltä kanssasi, hyvien fiilisten ja henkisten huuhaa-kokemusten vuoksi ei pidä moiseen ryhtyä. Joskus kuitenkin tietää itse, että sitä voi hallitusti  kohottaa. Kundaliinihan on Jumalan energiaa, ei tuhoväline.
Kudaliini on energiamuoto, eikä ole kundaliinin syy, jos sitä käytetään väärin. Kuten ei ole leipäveitsen syy, jos sillä tapetaan ihminen.

Tärkeintä on, ettei kundaliinia pidä pelätä. Jos vähänkään pelkää sitä herättäessään, niin sitä saa mitä pelkää.

Käsittääkseni kundaliini-joogan, kuten kai useimpien muidankin joogan alalajien, perimmäinen
tarkoitus on kaivalya*, eli reinkarnaation oravanpyörästä vapautuminen.

Toisaalta voi olla tietysti niin, että "kundaliini-jooga" on vähän eri asia kuin
"aito" kuNDali-yoga, tavallaan ehkä kevytversio real thing'istä, kuten
länsimainen hatha-jooga, jolla useimmat tavoitellevat etupäässä
notkeutta ja rentoutta.

Mielikuvani on sellainen, että kundaliini-jooga -harjoituksilla ei välttämättä
ole paljonkaan yhteistä esim. yoga-kuNDaly-upaniSat'issa mainittujen tekniikoiden
kanssa. Varsinkaan en usko, että länsimaissa kukaan opettaa "aidon" kuNDali-yogan
huipputekniikkaa  eli äärimmäistä khecarii mudraa'ta.

Wiki:

Khecarī Mudrā (Sanskrit, खेचरी मुद्रा)[1][2] is a yoga practice which is carried out by placing the tongue above the soft palate and into the nasal cavity. In the beginning stages and applicable for most practitioners, the tip of the tongue touches the soft palate as far back as possible without straining[3] or placed in contact with the uvula at the back of the mouth.[4] Variant spellings include Khechari Mudra, Kecharimudra,[5] and Kechari Mudra.[6] Mudrā (Sanskrit, मुद्रा, literally "seal"), when used in yoga, is a position that is designed to awaken spiritual energies in the body.[7]

The Pali canon contains three passages in which the Buddha describes pressing the tongue against the palate for the purposes of controlling hunger or the mind, depending on the passage.[8] However there is no mention of the tongue being inserted into the nasopharynx as in true kechari mudra.

A hathayoga text, the Khecarīvidyā, states that kechari mudra enables one to raise Kundalini and access various stores of amrita in the head, which subsequently flood the body.[9] Siva, in the same text, gives instructions on how to cut the lingual frenulum as a necessary prerequisite for the khecharii mudraa practice.[10]
 


Muoks: sana 'khecarii' näyttää olevan feminiinimuoto sanasta 'khecara', joka vaikuttaa viittaavan
levitaatioon. Tarkoittaako tuo sitä, että joogalento on itse asiassa fantsu tekniikka kuNDali-käärmeen
herättämiseksi, varsinkin kun muulaadhaara-cakra on siinä melko  kovalla koetuksella? LOL!

khecara mf(%{I})n. moving in the air , flying MBh. R. &c. ; m. a bird MBh. Nal.
; any aerial being (as a messenger of the gods) MBh. i ; a Gandharva , iii ; a
Vidya1-dhara BhP. x , 82 , 8 Katha1s. lii , lxv ; a Rakshas R. iii , 30 , 37 ; a
planet ; (hence) the number , `" nine "' ; quicksilver L. ; N. of S3iva L. ;
(%{A}) f. (in music) a particular Mu1rchana1 ; *****(%{I}) f. with %{siddhi} or
%{gati} , the magical power of flying***** Katha1s.


* sattva-puruSayor shuddhi-saamye kaivalyam.  Idän viisautta -kirja: Kun sattva ja puruSa ovat
puhtaudeltaan yhtäläiset, seuraa vapautuminen (kaivalya).
« Viimeksi muokattu: 22.10.2012 12:46:35 kirjoittanut sideman » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #95 : 22.10.2012 12:39:28 »

Jos ihminen ei ole sielussaan valinnut jotain asiaa tapahtuvaksi, niin kuka tai mikä sen on valinnut? Joku ulkopuolinenko? Mutta miten voi olla joku ulkopuolinen, jos kaikki on yhtä? Ei ole ketään ulkopuolella. Ei ole epäoikeudenmukaisuutta. Kaikki olemme valinneet kaiken tapahtuvaksi itse. Voiko kukaan uskoa enää sattumaan, kun on kokenut kundaliinin tai muuta ns. yliluonnollista? Mä en voi.

Tämä aikakin on sellainen, että energiat ovat voimakkaammat kuin ennen. 2012. Interplanetary climate change. Tässä on yksi tosi hyvä luento David Wilcockilta aiheesta.

http://www.youtube.com/watch?v=cEyqT2_ricA


Juu ihan sammaa mieltä.. Wink        angel    angel    angel
Ettei nää on sattumia.            smitten  smitten smitten                           
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #96 : 22.10.2012 15:58:27 »

Kiitokset Avencii viimeisimmästä viestistäsi, siinähän oli hyviä vinkkejä siihen, mistä voi olla apua. Niin minä kuin moni muukin on ehdottanut henkiopastyöskentelyä ja sydänchakraan keskittymistä, mutta henkioppaat olivat jannek:lle aivan tuntematon asia. Vähän me niistä tavatessamme puhuimme, mutta yritän nyt koota keinoja siihen, miten oppaaseen/omaan sisäiseen viisauteen pääsee parhaiten käsiksi. Minulla on alla lähinnä omia keinoja, mutta jotain olen poiminut myös kirjallisuudesta.

Eli oman kokemuksen mukaan oppaat voivat toimia

A: Arkisissa tilanteissa. Ne tuovat mukanaan "hassuja" sattumia, äkillisiä päähänpistoja tai vaikkapa toistuvia tilanteita/tietynlaisia ihmisiä, joilla halutaan alleviivata, että tällaisiin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota.

B: Meditatiivisessa tilanteessa. Meditaatiota voi harjoitella ja käyttää siihen vaikkapa jotakin CD:tä, mutta monet saavuttavat tämän rentoutuneen tilan vaikkapa musiikkia kuunnellessa, saunoessa, kylvyssä, polkupyörää tai autoa ajaessa tai junassa istuessa. Oleellista on, että se tietoinen, järkevä itse lähtee lomalle ja alitajuisempi ja luovempi mieli pääsee valloilleen. Menevät ne aivot narikkaan tietysti kauheat kännitkin vetämällä, mutta en suosittele kauheasti tätä keinoa.  Wink Joillekin sopii paremmin rauhallinen istumameditaatio, toiset taas pääsevät jossain rutiininomaisessa liikkeessä toivottuun mielentilaan. En ole tullut kysyneeksi, oletko esim. urheilu-urallasi, ennen tärkeitä kisoja,  tottunut erilaisiin mielenhallintatekniikoihin ja rentoutusharjoituksiin, mutta kysyn nyt. Esim. sellainen meditaatio voisi olla toimiva, jossa ollaan hetki hiljaisuudessa, keskitytään ongelmaan ja kuullostellaan omaa alitajuntaa, mitä se sanoo. Jos ongelma ei ratkea heti, niin annetaan asian jäädä kypsymään. Ratkaisu saattaa kuitenkin pälkähtää päähän myöhemmin jollain sopivalla hetkellä. Kirjallisuudesta löytyy myös sellainen neuvo, että tiettyjä akupisteitä varovasti hieromalla voi saada paremman yhteyden omaan intuitiiviseen mieleen. Tämä akupistepari löytyy niskan seudulta protuberantia occipitalis externan ylemmän reunan sivuilta. (Oletan että sinulle tämä termi ei ole hepreaa). Kiinalaisessa lääketieteessä tätä sanotaan yuzhen-pisteeksi, tässä myös linkki: http://tcmdiscovery.com/2007/8-17/2007817112328.html

C: Unissa. Ennen nukkumaanmenoa voi pyytää neuvoa antavia unia, mutta usein opasunet aktivoituvat muutenkin jossain kriittisessä elämäntilanteessa. Omissa opasunissa oppaat antavat minulle tehtäviä tai näyttävät asioita, jotka tulevat erittäin usein arkisissa tilanteissa suoritettaviksi. Pistähän merkille vaikka sellaiset unet, joissa olet palannut koulun penkille, ehkä jopa jonnekin alakouluun! Oppiaineet saattavat tällä kertaa liittyä johonkin muuhun kuin vaikkapa äidinkielen tai matematiikan laiskanläksyihin ja itse olen ainakin oppinut olemaan hyvin tarkkaavainen ja aktiivinen niissä tilanteissa, joissa minulle yritetään opettaa jotakin. Mainittakoon, että päädyin astrologiankin pariin unioppaiden sitkeän painostuksen jälkeen. Oppaat eivät siis mitenkään opettaneet minulle astrologiaa, vaan työ piti tehdä ihan itse.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2012 16:18:47 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #97 : 22.10.2012 20:58:02 »


Kysyisin vielä tuosta henkiopasasiasta: Taisin kysyä samaa asiaa jo tavatessamme mutta vastaus jäi jotenkin rekisteröimättä. Eli onko henkiopas jotain mikä on ihmisessä sisällä vai jokin ulkopuolinen esim persoona? Myönnän olevani tietyllälailla "taikauskoinen" ja joskus tuntuu aivan kuin jokin persoonallinen olento suorastaan riivaisi.


Olivatpa henkioppaat oman alitajunnan jatkeita tai sitten ulkopuolisia olentoja, niin niistä ei tule sellaista tunnetta, että jokin riivaisi. Itse olen taipuvainen pitämään omia oppaitani alitajunnan jatkeena eli itseni osana, mutta toisaalta tulee sieltä (nimenomaisesti unista) joskus sellaisia vinkkejä ja ideoita arkeen tai tulevaisuutta varten, jotka eivät olisi ikipäivänä pälkähtäneet päähän muulla tavalla. Siksi välillä tuntuu, että opas on kuitenkin minusta erillinen olento. Selkeästi itsestä erillisiä olentoja on myös ja useimmiten tällaisilta hengilta tulleita viestejä sanotaan usein kanavoinneiksi.

Noista mudrien käytöstä en osaa sanoa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #98 : 22.10.2012 21:44:02 »

Sitten vielä tällainen asia tuli mieleen henkioppaista. Erityisesti shamanistisissa kulttuureissa henkioppaana on jokin eläin, jota sanotaan voimaeläimeksi. Voimaeläinkin voi näyttäytyä unissa, mutta se voi tulla esiin myös monissa muissa tilanteissa. Minulla tuli vahvasti mieleen, että sinulla voimaeläin voisi olla käärme: nyt se näyttäytyy kundaliinina, mutta onhan se myös lääkintätaidon jumalan Asklepiuksen symboli. Ja eikös kolmannen chakran avautumiseen liittynyt tunne "kuin käärme loisi nahkaansa". Käärmesymboliikkaa löytyy varmasti paljon netistä ihan vain googlaamalla, mutta tässä yksi linkki aiheeseen:

http://alltotems.com/snake-spirit-meaning-symbols-and-totem/

Voin olla ihan hakoteillä näiden aatosteni kanssa, mutta tsekkaa, puhutteleeko tämän eläimen symboliikka sinua mitenkään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #99 : 23.10.2012 03:10:41 »

Minust on tullu ihan dementikko taas joten joudun kaivaa vanhat kirjat esiin että muistaisin jotain painettuakin kunda-jutuista. Mulle se on ollut aina jotenkin ei suoraan pelottava mutta jotenkin kavahduttava silti
Vanhat inkkariviisaudet on jotenki pehmeempii. No onhan siellä vedetty peyotea ja mitä lie mutta idässä nää jutut on syvempiä,näin minun tajuntaani
Mulle intiaanien Äiti Maa-juttu on tässäkin elämässä tosi tärkee. Maadoitus, luonnon kunnioittaminen ja kiitos maan antimista josta voidaan kyllä heittää sit itään päin sillä kyllä tää Maa kantaa hyvää hedelmää myös pienoises relauksessa ilman kemiaa  angel

















tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #100 : 23.10.2012 03:21:01 »

Sideman. Ei pahalla mutta kuka hitto noita sun kiemuroita tajuu?
Sä oot varmaan joogannut kauan ja ymmärtänet jotain mutta ilmaise se selkokielellä koska ei tosta sun hindistä tai whatever opi mitään. Onks Petri Räsänen sun tuttu? Vai oletko sinä ko henk?
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #101 : 23.10.2012 12:09:33 »

Mä näkisin, että nämä "vastavoimat" ja "riivaukset" ovat juurikin niitä maallisia traumoja, jotka puskevat läpi ihmisen tajuamatta, mistä on kysymys. En siis ota kantaa kenenkään yksittäisen ihmisen tapaukseen, kun en tarkemmin tiedä, mutta usein mielestäni näin. Esimerkiksi tuosta Pikkarin reikikurssin kokemuksesta tuli mieleen, että vihkimys nosti alitajunnasta pintaan käsittelemättömiä (ja ehkä tiedostamattomia) traumoja. Itse näin Reiki 1:n jälkeen parina yönä kammottavia painajaisia.

Edit. Jannek, suosittelisin sinulle käyntiä jonkun ammattitaitoisen ja luotettavan energiahoitajan/kehoterapeutin luona. Ainakin pk-seudulta löytyy useampikin.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2012 12:15:38 kirjoittanut Gisella » tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #102 : 23.10.2012 12:28:48 »


Edit. Jannek, suosittelisin sinulle käyntiä jonkun ammattitaitoisen ja luotettavan energiahoitajan/kehoterapeutin luona. Ainakin pk-seudulta löytyy useampikin.

Minä suosittelin myös samaa. Mehän asumme samalla paikkakunnalla, joka on n. 600 km pääkaupunkiseudusta pohojoseen päin, mutta myös täältä löytyy ihan ammattitaitoisia energiahoitajia. Täällä on eräs liike ihan kaupungin ydinkeskustassa, jossa tällaisia palveluja tarjotaan ja tiedän jannek:n käyneen siellä. Tästäkin kokemuksesta jannek voisi tietysti itse kertoa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #103 : 23.10.2012 17:23:33 »

Sideman. Ei pahalla mutta kuka hitto noita sun kiemuroita tajuu?
Sä oot varmaan joogannut kauan ja ymmärtänet jotain mutta ilmaise se selkokielellä koska ei tosta sun hindistä tai whatever opi mitään. Onks Petri Räsänen sun tuttu? Vai oletko sinä ko henk?

Ainut jooga mitä harrastan, on Transsendenttinen Meditaatio ja satunnaisesti
sen jatkotekniikoista joitakin siddhejä. Pitäisi kai alkaa harrastaa fyysistä joogaakin (ainakin kevyttä haThaa*)
mutta se tahtoo useimmiten tyrehtyä alkuunsa. Olen kyllä nähnyt Petrin telkussa. Häneen
verrattuna olen notkea kuin rautakanki!

No, kaipa noita sanskriitin sanakirjojen entryjä voisi ainakin editoida luettavampaan
muotoon...

En mahda sille mitään, että olen huono kirjoittaja, ainakin mitä tulee loogisuuteen
ja selkeyteen. Joskus en itsekään heti tajua, mitä olen yrittänyt sanoa, kun
jälkikäteen luen kirjoituksiani.

 :Smiley
 :Smiley

* 1   haTha   m. violence , force (ibc. , %{ena} , and %{At} , `" by force , forcibly "') R. Ra1jat. Katha1s. &c. ; obstinacy , pertinacity (ibc. and %{At} , `" obstinately , persistently "') Pan5cat. Katha1s. ; absolute or inevitable necessity (as the cause of all existence and activity ; ibc. , %{At} , and %{ena} , `" necessarily , inevitably , by all means "') MBh. Ka1v. &c. ; = %{haTha-yoga} Cat. ; oppression W. ; rapine ib. ; going in the rear of an enemy L. ; Pistia Stratiotes L.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2012 17:28:40 kirjoittanut sideman » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #104 : 23.10.2012 18:43:25 »

Anteeks jos kirjotin rumasti, ei ollut tarkoitus loukata mut välillä mä en tajuu mitään sun teksteistä  Grin
Räisäinen on oikee nimi eikä Räsänen. Hän oli aikoinaan mieheni kanssa samas suomalais-venäläises koulussa ja edusti silloin aikoinaan aikas eri tyyliä, oli ns soppapunkkari. Tapahtunut hänelläkin aikamoinen metamorfoosi. Kundaliini näköjään nous  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: