Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kundaliinin noususta pahoja oireita  (Luettu 131675 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #105 : 24.10.2012 15:30:08 »

Anteeks jos kirjotin rumasti, ei ollut tarkoitus loukata mut välillä mä en tajuu mitään sun teksteistä  Grin
Räisäinen on oikee nimi eikä Räsänen. Hän oli aikoinaan mieheni kanssa samas suomalais-venäläises koulussa ja edusti silloin aikoinaan aikas eri tyyliä, oli ns soppapunkkari. Tapahtunut hänelläkin aikamoinen metamorfoosi. Kundaliini näköjään nous  Cheesy

Mitäs rumaa siinä nyt oli? On minulle ennenkin huomautettu vaikeatajuisuudesta.
Kyllä itseänikin vähän ärsyttää, jos joku brassailee kielellä, jota en itse haltsaa...

 Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #106 : 25.10.2012 09:49:19 »

Vastausten orkesteri vaikuttaa soittavan yhden ja saman teeman variaatioita; Kundaliini on pitkän päälle ihmiselle hyväksi, ja kerran herättyään se ei enää pesäänsä palaamaan suostu. Tapahtuma on peruuttamaton.

Minä ainakin olen peräänkuuluttanut, että kaikkea energiaa voi hallita - myös kundaliinia.

Kundaliini oikeaan aikaan heränneenä on hvväksi. Miksi Luojan luoma olisi ihmiselle pahaksi?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #107 : 27.10.2012 18:17:08 »

Mitään sellaista asiaa, johon henkiopasta EI voisi pyytää avuksi, ei ole olemassakaan. Omien oppaidemme lisäksi käytössä on kasa yleisiä oppaita, jotka auttavat ketä tahansa, joka kaipaa apua. Nauroin viimeisimmällä luennollani kuulijoille, että jos haluatte tehdä creme brulén ettekä ole varmoja onnistuuko se, pyytää vain, että puhtaalta ja korkealta rakkauden tasolta saapuisi avuksi opas, joka on erikoistunut creme brulén tekoon Grin Oppaat eivät siis ole mitään OOOOO MAAGISTA jossain tuolla kaukana, vaan ihan yhtä arkista kuin muukin elämä Smiley

Eli, tässä tapauksessa apuun voi pyytää puhtaalta ja korkealta rakkauden tasolta työskenteleviä oppaita, jotka ovat erikoistuneet kundaliinin nousuun ja sen kautta tapahtuvana puhdistusreaktion oireisiin. Ei ole väliä uskooko heihin vai ei. Pääasia, että on valmis ottamaan avun vastaan - tämä tapahtuu siis olemalla mieleltään avoin.

Tämä vuosi on yleisestikin hyvin raskas ja vaikea, jolloin ihmiset haastetaan eri tapahtumien kautta ottamaan vastuuta itsestään ja omasta elämästään. Miten elän, miten tunnen, miten toimin, mitä asioita olen kieltänyt itseltäni vaikka haluaisin sallia ne, mitä en ole uskaltanut tehdä vaikka olen halunnut, mitä olen pelännyt sen sijaan että luottaisin Elämään jne. Ihmiset reagoivat tähän vuoteen vähän eri tavoin.

Ajoittaiset paniikkikohtaukset, joissa tuntuu kuin kuolisi, kuin ei saisi enää henkeä ja sydän olisi pysähtymäisillään, ovat ainakin minulla ja lähipiirilläni olleet aina egon kuolemista. Egohan kattaa mukanaan rajoitukset, pelot, toimimattomat ajatus- ja toimintamallit, menneisyyden taakat, selvittämättömät asiat itsensä ja lähiympäristön kanssa ymv. Koska ego liittyy maallisuuteen sen "kuoleminen" tuntuu ihan siltä kuin kuolisi.

tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #108 : 28.10.2012 10:41:03 »


Tuli taas aamufuntsin aikana mieleen jutskia liittyen tähän kundaliinin (kuNDalinii-shaktin*)
nousuun.

Jokin aika sitten Akuutissa oli katsojan kysymys, missä hän tiedusteli, mitä
sympatiko-tonus tarkoittaa. No, kävi ilmi, että se tarkoittaa samaa
kuin autonoomisen hermoston ns. flight or fight - tila, jonka vastakohta
lienee parasympatikotonus, rest and digest. 

Luultavasti noihin kundaliinin nousun ahdistusta aiheuttaviin oireisiin liittyy
juurikin mm. tuon sympatikotonuksen voimistuminen ja vastaavasti kai sitten
parasympatikotonuksen heikentyminen?

TM-siddhi -ohjelmassa on parisenkymmentä suutraa Maharishi Patañjalin (n. 200 eaa??)
yoga-suutra -opuksesta, sen kolmannesta osasta (paada) nimeltä vibhuuti-paada.

Yleensä noita suutria harjoitetaan siten, että kukin suutra, paitsi viimeisenä
"suoritettava" joogalentosuutra, vie alle minuutin. Toki ns. ammattimaiset
sid(d)hat eli puruSat harjoittavat ohjelmaa tuntikaupalla päivittäin, joten
silloin muitakin suutria (kuin joogalentoa) "hoetaan" huomattavasti kauemmin kuin perusohjelmassa.

Yksi suutrista menee alkukielellä tälleen:

kuurma-naaDyaam sthairyam.

Tuon voisi kääntää vaikka seuraavasti:

[Kun saMyaman kohteena on] kuurma-naaDii [seuraa] lujuus (Måns Broo) tai kiinteys (Idän viisautta)
tai steadiness (Taimni) tai firmness (of mind..., Ballantyne and Shastri).

Kommentaattori Bhojadevan (n. 1000 jaa) mukaan tuo tarkoittaa mielen tasolla
äärimmäistä tyyneyttä ja kehon tasolla sitä, että kukaan ei kykene järkyttämään
joogin tasapainoa, eli kyseessä lienee samansukuinen ilmiö jota itämaisten
taistelulajien huiput joskus demonstroivat.

Nuo siddhit opetetaan normaalisti siten, että ne on käännetty harjoittajan omalle
kielelle. Minä sanskriittifriikkinä käytän nykyään useimmiten alkukielisiä versioita
noista suutrista tai oikeastaan siitä osasta suutraa, jota käytännön harjoituksessa "hoetaan".

Kuten on tullut todettua aiemmin, pidän siddhi-tekniikoita (tai ainakin joogalentoa) liian voimakkaina itselleni.
Eipä ole oikeastaaan aiemmin tullut mieleen, että niiden harjoittamisesta seuraavat
ikävät oireet, kuten rytmihäiriöt (varsinkin silloin, jos on juonut paljon kahvia samana päivänä)
voivat olla sukua noille kuNDaliniin noususta aiheutuville vaivoille.

Itse asiassa muistaakseni yoga-kuNDaly-upaniSat mainitsee, että yksi osa kuNDaliniin herättämistä
on välilihan takominen kantapäällä (en ole toki tuosta satavarma). Luultavasti joogalennon aikana
tuo välilihan (muulaadhaara-chakran, kuNDali-käärmeen) ärsyttäminen tapahtuu kuin itsestään,
pomppimisen tautta.

Tänä aamuna kokeilin piruuttani perusmeditaation asemesta meditoida käyttämällä tuota
em. suutraa koko session ajan, joka minulla kestää epämääräisen ajan, sillä en nykyään koskaan
kellota meditaatiota, vaan istua kökötän niin kauan kuin huvittaa. Aloitin meditaation ehkä
puoli kuuden aikaan tai silleen. Session päätettyäni menin vielä goisimaan. Kun heräsin
yhdeksän kieppeissä huomasin, että sydämenlyöntini oli poikkeuksellisen hidastempoinen,
ehkä alle 50 bpm. Normaalisti se lienee yli 65:n. Tuosta voinee päätellä että tuon
kuurman (sm. kilpikonna) harjoittaminen taitaa selvästi voimistaa parasympatikotonusta. Oletan,
(voin olla täysin hakoteillä), että kuurma on akupunktiotermein jokin meridiaani tai mikä
lie, joka vastaa kenties fyysisellä tasolla vagus-hermoa, tai sitten ei.

Tekisi mieli vähän koettaa neuvoa, miten tuota kuurmaa voisi yrittää aktivoida, mutta se lienee
kuitenkin hieman kyseenalaista, koska se perustuisi miltei täysin omaan spekulaatioon...


* praaNarodhamathaabhyaasaadR^ijvii kuNDalinii bhavet ..YKU I 8..


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #109 : 28.10.2012 16:48:27 »

"välilihan takominen kantapäällä" sai aikaan päivän ekan hymyn  Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #110 : 29.10.2012 11:43:17 »

"välilihan takominen kantapäällä" sai aikaan päivän ekan hymyn  Smiley

Kyseessä saattaa olla väärinkäsitys meikäläisen taholta. En nopealla vilkaisulla
löytänyt tuollaista Svaamii Shivaanandan YKU-käännöksestä...

 :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #111 : 02.11.2012 22:56:46 »

Kiitos itselles että tuli tällainen keskusteluhelmi  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #112 : 20.11.2012 10:16:31 »

Hei taas jannek,

hyvä löytö tuo nettilehti. Ovatko numerot ihan ilmaiseksi luettavissa online?

Niin ja jos kundaliinin nousu liittyy tosiaan aurinkoaltistukseen, niin sitähän voisi olettaa, että näillä pohjoisen Suomen leveysasteilla tähän vuodenaikaan oireet pysyttelevät kurissa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
jannek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #113 : 27.11.2012 17:47:14 »

Hei Lilli ja muutkin!

Kyllä on elämä helppoa kun ei ole kundaliinioireapinaa selässä 24/7! Oma käsitykseni (luetun perusteella) on, että kundaliini kolkuttelee aina väliajoin, periodeittain. Tuo periodi voi olla eri ihmisillä vaikka 3 vuotta tai 7 tai 10. Kai lähes mitä vain. Näin lukemani perusteella. Pysyttelisi nyt vain remissiossa mahdollisimman kauan. Aika näyttää. Minulla harmi vain jos joutuu aurinkoisissa paikoissa (en tarkoita nyt esim Suomen kesää) aina jatkossa kyttäämään oireita milloin ne alkavat ahdistella tai alkavatko ne lainkaan. Pelko ja ahdistus ruokkivat sitten itse itseään ja hankalia tilanteita voi tulla. Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen tämän hetken tilanteeseen.

Ainoat kundaliiniin viittaavat oireet on pranan virtailuun liittyvä tunne, aikalailla kuin kylmät väreet tuntuisi, paitsi että ne ovat lämpimiä/neutraaleja ja kestävät esim minuutteja normaalin kylmän väreen pariin sekuntiin verrattuna. Näitä värinöitä tulee ehkä kerran tunnissa karkeasti arvioiden. Tuntemus ei ole epämiellyttävä lainkaan. Tämä tuntemus tuntuu useimmiten pään alueella, kasvoissa, korvien alapuolella tai korvien takana sivuilla ja takaraivolla. Poikkeuksellisen vahvasti tuo tuntemus tuntuu poskien seudussa ja silmäluomissa ja rajoittuu TASAN silmien väliin korkeussuunnassa. Oletan tämän liittyvän siihen, että prana virtaa vähintäinkin osittain aukiolevan kurkkuchakran läpi yrittäen läpäistä 6.chakran ja sitten edelleen ylös 7. chakraan/läpi siitä... 6.chakra vaikuttaisi kuitenkin olevan kiinni, joten tuo pranan ylöspäin suuntautuva virtaus pysähtyy tähän patoon sitä läpäisemättä.

Onneksi näin, varsinkin jos jutut ylimpien chakrojen aukioloon/aukeamiseen liittyvistä asioista pitää paikkansa. En missään nimessä ole kypsä tuollaisten asioiden kohtaamisen millään tasolla. Asian eteenpäinviemistä voisi harkita jos löytäisi asian todella aidosti ja omakohtaisesti tuntevan opettajan. Sellaisia kai on, mutta minulla ei ole aavistustakaan missä. Intiassa?Huh

Tiettyjä muutoksia olen huomannut itsessäni alempien chakrojen auettua (ja käärmeen herättyä): mm sosiaalisten tilanteiden pelko on hävinnyt ja tietynlaista "rohkeutta"/ennakkoluulottomattomuutta on tullut tilalle. Ennen oli suht ujo ja arka ihmisten seurassa, nyt hiukan kuin päinvastoin. Myös jnksortin luovuus on lisääntynyt. Mm musiikissa pystyy spontaanisti luomaan (alkeellisia) sävelmiä eli säveltämään, mikä ennen oli mahdottomuus. Olen aina kyennyt hyvin toistamaan jo sävellettyä, mutta uuden luominen on uutta minulle. Se kai voisi liittyä kurkkuchakran (osittaiseeenkin) aktivoitumiseen.

PS Minulla 6.chakra ei liene 100%sen tukossa, koska joskus pranavirtailuksi kokemani tuntemus yltää aina päälaelle asti, tosin heikkona. Eli ilmeisesti6,chakra hieman vuotaa. Kuitenkin niin vähän, ettei mitään enempää tapahdu. Jonkinlaista 3.silmän aktivaatiota voi olla, koska unet ovat muuttuneet äärimmäisen eläviksi ja tietyt visualiset efektit ovat ilmenneet normaali päivätajunnassa (näkemisen "yrittäminen" pimeässä/hämärässä silmät kiinni ja tietynlaisten kolmiulotteisten asioiden näkeminen silmät kiinni. Tähän liittyy mm joskus hyvin voimakas akkommodatiivinen zoomailu (aivan kuin katse etsisi kohteita pimeydessä eri etäisyyksiltä, hiukan kuin katselisi/etsisi katseella esim suuria lumihiutaleita taivaalla, välillä metrin, välillä 10m päässä olevia), joskus jonkinlaisen "seinän" tai "pilven" näkeminen ehkä n puolen metrin päässä jne. Hankala selittää. Katsotaan miten asiat kehittyvät. Toivon että hyvin hitaasti jokatapauksessa.

Lilli: En ole laajemmin lukenut tuota em Yoga-lehteä, mutta ainakin nuo mainitsemani jutut olivat luettavissa ihan ilmaiseksi... Tod kiinnostavaa juttua.

Palaillaan taas asiaan jos ja kun taas tulee ihmeteltävää... Terv jannek

PS Pikkari: Annoit minulle n kk sitten (22.10.2012) suosittelemasi meedion (ilmeisesti iäkkäämpi nainen) yhteystiedot (puh.numeron). Keräsin rohkeutta mutta en uskaltanut soittaa. Mainitsit siinä yhteydessä minulle (oliko yksityisviestissä?), että "saat avun varmasti", mitä pidin lähinnä ajattelemattomana heittona. Mainitsit ottavasi häneen yhteyttä huomenna (oli sunnuntai), eli maanantaina. Onko asia sattuma, mutta juuri tuona päivänä häiritsevät kundaliinioireyhtymän/syndrooman oireet hävisivät, ainakaan vielä palaamatta. Jos asia on todella hänen ansiotansa (osittain tietty myös sinun kun olit asiassa aktiivinen!), en voi kiittää enempää!! Sinänsä asia tuntuu uskomattomalta, koska ko henkilö ei ole minua koskaan tavannut, ehkä sinun kauttasi Pikkari jotain tietoa kuitenkin saaneena. Kuitenkin: Ajoitus sopisi täydellisesti siihen, että tämä meedio olisi ollut asialla. Olin kuitenkin kamppaillut oireiden kanssa jonkun 3kk ja juuri sinä päivänä se loppui! Sattumaa vai jotain muuta??!!...JK.
« Viimeksi muokattu: 27.11.2012 18:09:59 kirjoittanut jannek » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #114 : 28.11.2012 20:10:24 »

Wau! Hyvä juttu  Smiley
En ole hetkeen ollut rouva R:n kanssa tekemisissä mutta tunsin että sinulla on vaikeeta joten otin sit yhteyttä.
Sulle ehkä vielä kummallisempaa on se etten minäkään ole häntä tavannut koskaan. Meillä on välimatkaa yli 500 km mutta yhdessä ollaan aiemminkin autettu  smitten
Mä en osaa muuta kuin rukoilla apua toiselle ja kommunikoida enkelten kautta mutta mulla on suora linja yläkertaan siihen Suurimpaan Valoon. Henkimaailma on vähän niin ja näin.......  idiot2
Joka tapauksessa, hyvä että yhteistyömme toimi ja sinä olet oppinut itsestäs uuden puolen. Ihana lukee sun tekstiä

Me ollaan synnytty tälle ihmepallolle auttaaksemme toisiamme. Miten niin suuri osa ihmisistä ei sitä tajua?

Toki rouva R on vanha tekijä ja hiton hyvä  smitten mä toimin pikku-apurina silloin aiemmin mutta näköjään osaan jo (hänen neuvojaan tarkkaan kuunnellen)  itsekin jotain...

Tää oli kyllä päivän paras viesti. Lähtee eteenpäin...
tallennettu
jannek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #115 : 29.11.2012 21:23:26 »

OK! Kiitos Sinulle ja Rouvalle. Olisi hienoa oppia tuntemaan hänenlaisiaan ihmisiä, jotka tietävät eivätkä luule. Mutta kuten sanoin, en uskaltanut ottaa yhteyttä. Ehkä vielä uskallan...
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #116 : 04.12.2012 01:41:42 »

Unilukemisena olen yrittänyt tavailla YKU'a (yoga-kuNDaly-upaniSat) ja verrata sitä enkun kieliseen
käännökseen, saadakseni jotakin tolkkua alkutekstistä  (sanskriitin kielisten tekstien kyseessä
ollen se on melko usein tuiki kinkkistä...).

Aikanaan kun näin ekat kuvat cakroista (chakroista, tshakroista), minulle syntyi väärä käsitys
siitä, missä muulaadhaara (muula = juuri; aadhaara = tuki, yms.) ja svaadhiSThaana (sva + adhiSThaana) sijaitsevat.

Vaikka olen aiemminkin tainnut lukea YKUn hätäisesti läpi, ei tuo muistikuva korvautunut oikealla
käsityksellä niiden sijainnista. Olin siinä käsityksessä, että muula on sukupuolielinten maisemissa
tai välilihan tienoilla, ja svaadhi jossain navan alapuolella mutta munan yläpuolella.

Nyt kuitenkin minulle selvisi YKUa tavaillessa, että muula on Per Saukon (guda) tienoilla ja svaadhi
seksuaaliorgaanien (lin.ga; lausu 'ling-ga') maisemissa.

Niinpä 'aasana' (tai noh, lukoiksi* kai suomenkieliset joogan harrastajat noita bandhoja kutsuvat?)
 nimeltä 'muula-bandha' lienee Per Saukon supistaminen, tjsp!
Tämä lienee "kundaliinijoogassa" yksi perustekniikka, joka saa apaana-praaNan
virtaamaan ylöspäin sen normaalin alas(apa)-päisen liikkeen sijasta?

 Shocked

* bandhain päätarkoitus lienee estää praaNain (praaNa, udaana, samaana, apaana, vyaana)
virtausta kehossa tiettyyn suuntaan, tai sitten ei...  Huh






« Viimeksi muokattu: 04.12.2012 16:18:40 kirjoittanut sideman » tallennettu
khanda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


..Tat Tvam Asi..


Profiili
« Vastaus #117 : 10.12.2012 05:11:50 »

Suurkiitokset 'jannek' ja muut tähän ketjuun kirjoittaneet, todella avartavaa ja hyödyllistä tekstiä !

Itselläni on myös ilmeisestikin juuri kundaliiniin liittyvä prosessi käynnissä, johon liittyi painetta pään alueella (myös sydänchakran kohdalla), ja epätodellisuuden tunnetta, tietoisuuden tai itseyden laajenemisen/räjähtämisen/kuoleman(?) pelkoa, joka sitten huipentui paniikkikohtaukseen.. tuo ahdistavan voimakas ja pelottava tunne kuitenkin onneksi hiipui, ilmeisesti Korkeampi Minäni kuuli rukoukseni ja ymmärsi etten ole vielä valmis. Myös ystävieni läsnäolo tuolla hetkellä oli korvaamaton apu.  Jouduin kuitenkin syömään rauhoittavia muutaman viikon ajan jotta sain tuon paineen tunteen häviämään kokonaan ja itseni "maadoittumaan".
Nyt on muutama kuukausi takana ja edelleen olotilani (tai ns. todellisuudentajuni) on hieman erilainen kuin aiemmin (vaikka mikään ei varsinaisesti olekaan muuttunut), enkä tiedä tuleeko se koskaan palaamaan entiselleen/"normaaliksi", mutta olen kai jo sen verran tottunut siihen että nuo pelko- ja paniikkitilat (ja kundaliinienergian virtaus) pysyvät poissa, ja siitä olenkin ollut päivittäin kiitollinen. Olen kuitenkin koko ajan hieman varovainen ja yritän edetä tämän kanssa aika hiljakseen kunnes olen valmiimpi, ja mielelläni otan vastaan neuvoja/apua asiaa koskien.

Ensimmäinen henkinen kokemukseni tapahtui parikymppisenä, ja kokemus oli hyvin luonnollisen rauhallinen Ymmärrys jostain Korkeammasta, jonkinlainen Herääminen joka muutti koko elämäni suunnan/tarkoituksen. Tätä ilmiötähän kutsutaan uskovaisten keskuudessa myös nimellä "Uskoontulo". Kokemukseen ei siis liittynyt mitään negatiivista fyysistä puolta niinkuin tässä kundaliinitapauksessa. Ehkä tuo negatiivisuus johtuu siitä että kokemus tulee liian aikaisin tai liian nopeasti, eikä sielu ole siihen vielä valmis? Ymmärtääkseni melko usein näihin vastaavanlaisiin tapauksiin liittyy laukaisevana tekijänä jokin traumaattinen tapahtuma, onnettomuus, psykedeelit, tms. Toisinaan taustalla on ehkä jokin pidempiaikainen tapahtumaketju, joka sitten jossain välissä laukeaa tietoisuuteen.

Olen kyllä huomannut nyt selkeää muutosta henkisyydessäni tämän uuden kokemuksen jälkeen, herkistymistä (vahvistunut myötätunto, auttamisen halu ym. tunteet), aktiivisempaa ajatustoimintaa, ja jonkinlaista elämän suunnan muutokseen ajavaa energiaa. Tosin mukaan ovat nyt tulleet myös ajoittainen masennus ja ahdistus, joita minulla aiemmin ei varsinaisesti ole ollut, ja myöskin yksinolemisen vaikeus (jonka kanssa ei aiemmin ole ollut ongelmia). Mutta kaikki nämä kai ovat oleellinen osa henkistä kasvua, ja ilmenevät tietysti vähän eri tavoilla eri ihmisillä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #118 : 12.12.2012 15:49:58 »

Tähän pistän vielä astrologisen näkökulman, vaikka sitä ei ole erityisemmin kysytty. Kävin, khanda, katsomassa perustietosi tuolta toisesta ketjusta ja silmiin pisti, että sinulla ja jannek:lla on vain parin päivän ero syntymäpäivissä (eri vuosi) ja Kuu on kummallakin Kauriissa. Auringot ovat teillä peräkkäisissä asteissa. Jannek:lla Aurinko ja Kuu ovat melko tarkassa neliössä ja nythän Kauriissa seilaava Pluto ja Oinaassa seilaava Uranus ovat jannek:lla aktivoineet rajusti sekä Aurinkoa että Kuuta, vaikka viime kesän ajan kundaliinioireet liittäisin enempi Uranukseen. Samainen Uranushan alkaa olla tarkassa yhtymässä myös khandan Auringolle. Uranus-transiitti tarkentuu jannek:lla vielä alkukeväästä ja se voi tietysti aktivoida kundaliinia taas vahvemmin tai sitten se tuo mukanaan tavanomaisempia Uranus-vaikutuksia, joihin kuuluvat konkreettiset ja näkyvät muutokset. Plutokin tulee tekemään neliötä Auringolle teille molemmille ensi vuonna, joten extreme-osastolla ollaan niin hyvässä kuin pahassakin.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2012 15:59:06 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
khanda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


..Tat Tvam Asi..


Profiili
« Vastaus #119 : 12.12.2012 18:25:14 »

Mielenkiintoista...
Itselläni tuohon kundalinin aktivoitumiseen liittyi kylläkin myös hyvin intensiivinen meditoimisjakso, jota avustin vielä pienillä psilosybiiniannoksilla (ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen psykedeelikokeiluni). Tuntuu tärkeältä mainita tämä koska nuo tunnetusti laukaisevat jos jonkinlaista energiaa tuolla kundaliniosastollakin, mutta eipä sekään tosiaan ihan kaikilla ilmene (ainakaan samalla tavalla). Kiinnostaisi selvittää voiko horoskoopin/personaallisuuden avulla selittää millä tavalla tämänkaltaiset kokemukset ilmenevät eri ihmisillä. 
Uskoisin että astrologiankin avulla voi selittää ainakin osittain tiettyjä tapahtumaketjuja, ehkä planeetat oli oikeilla kohdillaan silloin kun tein päätöksen ryhtyä tuohon oman henkisyyteni 'boostausprojektiin'.. Vaikea sanoa, mutta näen usein jonkinlaista synkronisiteettia omassa elämässäni, jota ainakin jälkeenpäin voi sitten selittää hyvinkin osuvasti erilaisia spirituaalisia tulkintamenetelmiä käyttäen. Olisi hauska oppia myös ennakoimaan jotain tapahtumia, ja oppia tulkitsemaan elämässä tapahtuvia käänteitä juuri sillä hetkellä kuin ne tapahtuvat, eikä vasta jälkiviisastellen.
Nytkin näen selkeää synkronisaatiota siinä että olen sattunut löytämään tämän foorumin juurikin tällä hetkellä kun tunnen tarvitsevani apua, inspiraatiota ja uusia ihmiskontakteja elämääni.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: