Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoinen syntymäkartta(ko)?!?  (Luettu 28042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 22.09.2012 00:46:45 »

Minulla ei Aurinko ohita muuta kuin Vertexin ja onnenpisteen ennen uutta merkkiä. Olisko tuo onnenpiste sitten elämäni onni, 30-vuotinen onnellinen liitto, josta tosin nyt olen jäänyt yksin mieheni kuoltua. Mieheni oli Kauris, kun minä taas Rapu eli hyvin vastakohdat sopi yhteen. Aurinko tosin joutuu ohittamaan myös Sirius-kiintotähden. Osaisko näistä katsoa jotakin?

Minkä onnenpisteen aurinkosi ohittaa? Minä en laskelmissani ottanut mukaan esim. Siriusta, vaan vain kuu, Merkurius, Venus, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus ja Pluto. Montakohan liittoa olisi tullut, jos olisin ottanut muitakin huomioon  Shocked

En paljoa tunne onnenpisteitä. Onko niitä montakin? Siis Aurinkoni ei ohita mitään planeetoista. Kuitenkin on pitkä liitto takana.  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #31 : 22.09.2012 08:19:46 »

Minulla ei Aurinko ohita muuta kuin Vertexin ja onnenpisteen ennen uutta merkkiä. Olisko tuo onnenpiste sitten elämäni onni, 30-vuotinen onnellinen liitto, josta tosin nyt olen jäänyt yksin mieheni kuoltua. Mieheni oli Kauris, kun minä taas Rapu eli hyvin vastakohdat sopi yhteen. Aurinko tosin joutuu ohittamaan myös Sirius-kiintotähden. Osaisko näistä katsoa jotakin?
Esmiralda!  smitten

Minulla sattui olemaan karttasi tallella ja vilkaisin. Totta puhut, sinulla Aurinko on Ravun alkupäässä ja kun se sieltä liikkuu Ravun loppuun niin mitään plananeettoja ei satu ohittamaan, MUTTA: Se tekee ensin neliön Neptunukselle ja sitten trinin Marsiin. Eli teorian mukaan sinulla on elämässä kaksi mahdollisuutta avioliittoon.

Jonkin verran olen tuosta Kauris-miehestäsi lukenut joten en uskalla varmaksi mennä sanomaan mutta olisko hän sitten se Neptunus (taiteellinen, herkkä)? Vai rajumpi,miehisempi ( mars)?

Tuosta teoriasta vielä että nuo ohitukset kuvaavat siis MAHDOLLISUUKSIA, ei välttämättä toteutuneita liittoja.

Kyllä minäkin olen tyytyväinen nykyiseen Rapu-mieheeni enkä lähde enää seuraavaa tavoittelemaan, sanoi kartta sitten mitä hyvänsä!  Wink
« Viimeksi muokattu: 22.09.2012 08:24:54 kirjoittanut K-NRJ » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #32 : 22.09.2012 08:32:14 »

Niin semmoinen lisäys vielä (kun nyt näyttää että monia on tuo juttu kiinnostanut) niin tuon jenkkiastrologin mukaan ohituksissa ei huomioida nopeita planeettoja ( eli Kuu, Merkurius ja Venus jäävät pois) jolloin ihan teoriassakin mahdollisia ovat Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus ja Pluto. Ei mitään asteroideja tai onnenpisteitä yms.

Mutta se oli teoria, yksi sellainen, toimii tai ei.

Minulla on joskus päiviä kun en pääse koneelle joten silloin tutkin lisää tuollaisia mielenkiintoisia teorioita ja tutkimuksia. Kaikkeen ei kannata sokeasti uskoa vaan käyttää pohjana omien ja muiden kokemuksia (kiitos siis kun olette niitä tänne laittaneet) ja tietysti mielestäni ihmissuhteissa on aina tärkeintä se että mitä annat, sitä saat. 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 22.09.2012 10:47:10 »

Minulla ei Aurinko ohita muuta kuin Vertexin ja onnenpisteen ennen uutta merkkiä. Olisko tuo onnenpiste sitten elämäni onni, 30-vuotinen onnellinen liitto, josta tosin nyt olen jäänyt yksin mieheni kuoltua. Mieheni oli Kauris, kun minä taas Rapu eli hyvin vastakohdat sopi yhteen. Aurinko tosin joutuu ohittamaan myös Sirius-kiintotähden. Osaisko näistä katsoa jotakin?
Esmiralda!  smitten

Minulla sattui olemaan karttasi tallella ja vilkaisin. Totta puhut, sinulla Aurinko on Ravun alkupäässä ja kun se sieltä liikkuu Ravun loppuun niin mitään plananeettoja ei satu ohittamaan, MUTTA: Se tekee ensin neliön Neptunukselle ja sitten trinin Marsiin. Eli teorian mukaan sinulla on elämässä kaksi mahdollisuutta avioliittoon.

Jonkin verran olen tuosta Kauris-miehestäsi lukenut joten en uskalla varmaksi mennä sanomaan mutta olisko hän sitten se Neptunus (taiteellinen, herkkä)? Vai rajumpi,miehisempi ( mars)?

Tuosta teoriasta vielä että nuo ohitukset kuvaavat siis MAHDOLLISUUKSIA, ei välttämättä toteutuneita liittoja.

Kyllä minäkin olen tyytyväinen nykyiseen Rapu-mieheeni enkä lähde enää seuraavaa tavoittelemaan, sanoi kartta sitten mitä hyvänsä!  Wink

Voi kiitoksia! Olin ihan otettu, että noin syvennyit. Noista kuvioista lukisin, että tuo neliö Neptunukselle voisi todellakin olla nuoruuden illuusiomainen lyhyt, mutta voimakas rakkaussuhde herkkään, taiteelliseen mieheen. Ja tuo trini Kauris-miehekäs mieheni.  smitten
Voishan se mahdollisuus suhteeseen tässä vieläkin olla... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #34 : 22.09.2012 11:25:30 »

Jos  merkurius, venus ja kuu jäävät pois niin minulla  aurinko tekee  aspect_con uranus ja  neptunus
mutta kun tuo aurinkoni on osa stelliumia ja  uranus taas tekee yhtymää  merkurius venus ja  neptunus  aspect_squ kuu niin silloin kai tuo aurinkokin tekee näihin aspektia ja näin laskettuna näitä kuvioita on aika paljon.  Shocked Vai jätetäänkö nuo vain sitten huomioimatta?

Osaisiko joku sanoa miten tätä pitäisi tulkita?  Huh
« Viimeksi muokattu: 22.09.2012 13:23:06 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #35 : 22.09.2012 15:23:00 »

Jos  merkurius, venus ja kuu jäävät pois niin minulla  aurinko tekee  aspect_con uranus ja  neptunus
mutta kun tuo aurinkoni on osa stelliumia ja  uranus taas tekee yhtymää  merkurius venus ja  neptunus  aspect_squ kuu niin silloin kai tuo aurinkokin tekee näihin aspektia ja näin laskettuna näitä kuvioita on aika paljon.  Shocked Vai jätetäänkö nuo vain sitten huomioimatta?

Osaisiko joku sanoa miten tätä pitäisi tulkita?  Huh

Äh, minulla on sinun karttasi mennyt hukkaan mutta tuosta kun lukee niin ainakin siis kaksi suhdetta olisi,  uranus ja  neptunus.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #36 : 25.09.2012 13:47:34 »

Sama kiinnostaisi muakin, mitä K-NRJ kysyi. Eli seuraavan merkin koko matkalta katotaan aspektit?
Mulla sitten putoasikin yksi mies kelkasta, jos nopeita planeettoja ei lasketa. En kyllä myöskään viimeisintä aio vaihtaa vaikka kartalla lukisi mitä. smitten
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Marble
Vieras
« Vastaus #37 : 05.12.2012 00:43:56 »

Mua on aina pelottanut tuo ajatus että ohitusten määrä kertoisi myös parisuhteiden määrän, kun Aurinko on 0° Ravussa ja kuitenkin pidän kestävää parisuhdetta tosi tärkeänä.  Cheesy Hyvä kuitenkin tietää ettei Kuuta, Merkuriusta ja Venusta lasketa (huh)! Mukaan laskettavia ohituksia kertyykin siis vain kolme: ensin oppositiot Neptunukseen ja Uranukseen, ja sitten trini Plutoon. Kaikki vain kolmen asteen säteellä.

Tällä hetkellä olen avoliitossa todella "plutomaisen" skorpparimiehen kanssa, ja kyseessä on ensimmäinen avoliitto & ns. vakava suhde.
Aikaisemmin olen ollut kahdesti pitkän aikaa todella kiintynyt mieheen, jonka kanssa en edes seurustellut. Ensimmäisen heistä taisin idealisoida aika pahasti, toinen taas oli kiinnostunut useammasta ja alkoi loppujen lopuksi seurustella toisen kanssa, joten tunnistan heistä kyllä nuo Neptunuksen ja Uranuksen teemat. Ovat olleet myös kaikki kolme ajallisesti lähellä toisiaan, viimeisen n. reilun viiden vuoden sisään. Oletteko te muut huomanneet jotain yhteyttä ohitusten välimatkalla asteissa ja suhteiden välissä olleella ajalla?

Entä mitä mieltä olette, voisiko oppositio kuvata "saavuttamatonta rakkautta" tms? (Vai onko sekin kenties Uranuksen ja Neptunuksen ominaisuuksia tässä..) Muilla kokemuksia oppositioista tämän yhteydessä? Smiley
tallennettu
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #38 : 05.12.2012 13:22:41 »

Haluisko joku vääntää oikein rautalangasta et miten noi ohitukset katotaan Cheesy
kun itsellä aurinko 18astetta  vaaka niin pitääkö tehdä erikseen kartta yhdelletoista eri auringon asteelle, vai ajatella niin, että vain aurinko liikkuu ja katsoa mitä planeettoja se syntymäkartalla ohittaa vaisiis äh? Cheesy
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
Marble
Vieras
« Vastaus #39 : 07.12.2012 14:32:36 »

Haluisko joku vääntää oikein rautalangasta et miten noi ohitukset katotaan Cheesy
kun itsellä aurinko 18astetta  vaaka niin pitääkö tehdä erikseen kartta yhdelletoista eri auringon asteelle, vai ajatella niin, että vain aurinko liikkuu ja katsoa mitä planeettoja se syntymäkartalla ohittaa vaisiis äh? Cheesy

Ihan sillä keinoin kuin parhaaksi näet. Katso vaikka yksi planeetta kerrallaan (tässä siis Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus tai Pluto), tekevätkö ne aspektia sille pätkälle 18°:sta eteenpäin. Wink Osan huomaa jo silmämääräisesti ja toisissa täytyy vähän laskea.
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #40 : 05.02.2013 14:07:04 »

Asiaa pohdittuani uskon kuuhun tulevien aspektien omaavan merkitystä tässä yhteydessä ja ihan kokemuksenkin perusteella. Kheironia en itse ole katsonut ollenkaan. Merkuriuksesta ja Venuksesta en tiedä, mutta uskon, että syntymäkartalla niillä takuulla on merkitystä myös liittojen laskennassa.

Niin semmoinen lisäys vielä (kun nyt näyttää että monia on tuo juttu kiinnostanut) niin tuon jenkkiastrologin mukaan ohituksissa ei huomioida nopeita planeettoja ( eli Kuu, Merkurius ja Venus jäävät pois) jolloin ihan teoriassakin mahdollisia ovat Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus ja Pluto. Ei mitään asteroideja tai onnenpisteitä yms.

Mutta se oli teoria, yksi sellainen, toimii tai ei.

Minulla on joskus päiviä kun en pääse koneelle joten silloin tutkin lisää tuollaisia mielenkiintoisia teorioita ja tutkimuksia. Kaikkeen ei kannata sokeasti uskoa vaan käyttää pohjana omien ja muiden kokemuksia (kiitos siis kun olette niitä tänne laittaneet) ja tietysti mielestäni ihmissuhteissa on aina tärkeintä se että mitä annat, sitä saat. 
tallennettu
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #41 : 14.02.2013 14:45:06 »

Nyt lyö aloittelijalla kyllä TODELLA tyhjää. Siis miten te laskette nuo ohitukset? Mistä ne osaisin katsoa, että mikä tekee mitäkin? Hyvin kiinnostava tuo suhteiden määrä ja laatu nimittäin. Haluisin selvittää erään asia.. Mutta en ymmärrä, vaikka kuinka pyöritän karttaani ja ihmettelen. En siis ymmärrä yhtään mitä siitä pitäisi katsoa/laskea  Sad Laitan liitteen jos joku vaan jaksaisi vilasta tai edes auttaa  smitten
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #42 : 18.02.2013 12:22:57 »

Todellakin kiinnostaa tämä aihe ja olen yrittänyt omatoimisesti tutkia asiaa. En vain osaa katsoa noita kumppaneita ja liittoja kartalta vaikka kuinka olen yrittänyt.  laugh

Jos joku osaisi katsoa tai vinkata tuosta kartastani jotain niin helpottaisi asiaa kummasti.  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #43 : 19.02.2013 12:19:49 »

Hei,
muutamilla vanhemmilla suomalaisilla tunnetuilla astrologeilla on myös muita tulkintatapoja parisuhteisiin mutta pidetään ne heidän ominaan kun eivät ole julkisia. Kyllähän kartoista näkee itseasiassa kaiken kun vain osaa etsiä ja heliosentrinen kartta auttaa löytämään monia uusia ulottuvuuksia kartan katselmointiin. Eräs seikka mikä lisää varmasti enemmänkin tulevaisuudessa tietoisuutta on monien astrologienkin selvänäköisyys, maailma muuttuu koko ajan. Wink

Hei, kävin perjantaina Astrologisessa konsultaatiossa ja se olikin mielenkiintoinen. Tämä astrologi sanoi, ettei ollut 25v uransa aikana tavannut kuin yhden vastaavanlaisen syntymäkartan. Kartan sain mukaani, mutta se kaikki informaatio mitä siitä tuli, niin ei taida olla päässä tallessa  Wink (saamani kartta eroaa hieman tällä sivustolla tekemäni kartan kanssa). Sitä jäin kuitenkin miettimään, kun hän sanoi että mulla on kaksi liittoa, toinen nuoremman ja toinen vanhemman miehen kanssa. Nyt menossa avioliitto sen vanhemman miehen kanssa, mutta avioero ei ehkä ole kaukana  Undecided Mistä ihmeestä senkin tuolla kartalla näkee..? Jos joku osaisi avata/tulkita karttaani, niin olisi tosi kiva. Toivottavasti saan sen tähän näkyviin  Shocked
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #44 : 19.02.2013 16:35:03 »

..Muakin kiinnostaisi jos joku ihan kädestä pitäen neuvoisi miten tämä katsotaan...anyone?  :Smiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: