Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoinen syntymäkartta(ko)?!?  (Luettu 28162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
skorpu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 12.09.2012 19:03:42 »

Hei, kävin perjantaina Astrologisessa konsultaatiossa ja se olikin mielenkiintoinen. Tämä astrologi sanoi, ettei ollut 25v uransa aikana tavannut kuin yhden vastaavanlaisen syntymäkartan. Kartan sain mukaani, mutta se kaikki informaatio mitä siitä tuli, niin ei taida olla päässä tallessa  Wink (saamani kartta eroaa hieman tällä sivustolla tekemäni kartan kanssa). Sitä jäin kuitenkin miettimään, kun hän sanoi että mulla on kaksi liittoa, toinen nuoremman ja toinen vanhemman miehen kanssa. Nyt menossa avioliitto sen vanhemman miehen kanssa, mutta avioero ei ehkä ole kaukana  Undecided Mistä ihmeestä senkin tuolla kartalla näkee..? Jos joku osaisi avata/tulkita karttaani, niin olisi tosi kiva. Toivottavasti saan sen tähän näkyviin  Shocked
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2012 20:24:51 »

Jokainen kartta on erilainen, joten samanlaista karttaa astrologi tuskin näkee.

Veikkaan että noita liittoja katsoessaan astrologi ajatteli että 7.huone = 1.aviolitto ja 9.huone = 2.avioliitto, siinähän tulee nuorempi henkilö ja vanhempi henkilö (Jousimies ja Kauris).

On myös toinen tapa katsoa montako kumppania elämässä tulee ja sen mukaan sinulla niitä tulisi 3 kpl, tosin kaikki eivät välttämättä johda pysyvään liittoon, joten 2 liittoa voi siis olla hyvinkin mahdollista.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 12.09.2012 20:39:10 »

Ja MIKÄ se on K-NRJ?  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.2012 20:56:31 »

Ja MIKÄ se on K-NRJ?  Smiley

Naisen kartalla katsotaan montako ohitusta (=aspektia) Aurinko tekee ennen siirtymistään seuraavaan merkkiin. Tuossa kartassa näkyy 3, ensin Saturnukseen (=vanhempi mies), sitten Marsiin (=seksuaalinen mies) ja sitten Jupiteriin (=olisiko se sitten nuorempi mies).

Omalla kohdalla tullut testattua tuokin ja toimii  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2012 21:10:21 »

Ahaa...
Mulla aurinko loppupäässä, joten mielestäni siitä ei näytä syntyvän syntymäkarttaa kummepia aspekteja ennenkö se hyppää seuraavaan merkkiin...
Joten Saturnus, Neptunus, Pluto ja Chiron...lasketaankohan chiron?

Mites miehen kartalla? Kattotaanko siellä kuuta?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2012 21:28:10 »

Mites miehen kartalla? Kattotaanko siellä kuuta?

Jep.

Tosin tuo on yksi teoria. Sen toimivuutta olisi kiva testata laajemmallakin porukalla.

Sellaisille henkilöille se on huono joilla oma Aurinko on esim. 29 astetta jotain merkkiä jolloin se ei ehdi tehdä aspekteja ennen siirtymistään. Siinä herää kysymys, lasketaanko tuo Aurinko sitten yhtymään seuraavaan merkkiin (niinkuin monesti tehdään) ja katsotaan aspektit siitä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
skorpu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #6 : 12.09.2012 21:52:12 »

Kiitos  Smiley Voiko noi "kaverit" olla missä järjestyksessä tahansa, vai juurikin tuossa: vanhempi, seksuaalinen, nuorempi? Siinä kuulemma näkyi myös että mulla olisi muutto edessä loppuvuodesta, sekä koetteleva vuosi tulossa. Ja mitäköhän se tarkoittaa että suurin osa noista planeetoista on 6. huoneessa?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 12.09.2012 22:02:18 »

Kiitos  Smiley Voiko noi "kaverit" olla missä järjestyksessä tahansa, vai juurikin tuossa: vanhempi, seksuaalinen, nuorempi? Siinä kuulemma näkyi myös että mulla olisi muutto edessä loppuvuodesta, sekä koetteleva vuosi tulossa. Ja mitäköhän se tarkoittaa että suurin osa noista planeetoista on 6. huoneessa?

Minun mielestäni ne menevät juuri tuossa järjestyksessä. Wink

Koetteleva vuosi liittynee Saturnuksen tuloon Skorpioni-Auringon päälle ja sen oppositioihin.

6. huoneessa todellakin ovat nuo planeetat, suurin osa. Onko terveys- ja työasioilla suuri merkitys elämässäsi?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
skorpu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #8 : 12.09.2012 22:11:23 »

Tavallaan joo, olen tavannut mun nykyisen miehen työpaikalla. Ja muutenkin viihdyn siellä tosi hyvin..
tallennettu
skorpu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #9 : 12.09.2012 22:14:50 »

Niin ja piti vielä laittaa, että se astrologi sanoi että loppuvuodesta kun alkaa tapahtumaan, niin tapahtuu sitten aika vauhdikkaasti.. Olisi pitänyt pyytää vähän päivämääriä ja pääpiirteitä paperille, mutta kun sitä kuvitteli muistavansa kaiken  Undecided
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 12.09.2012 23:18:49 »

Ja MIKÄ se on K-NRJ?  Smiley

Naisen kartalla katsotaan montako ohitusta (=aspektia) Aurinko tekee ennen siirtymistään seuraavaan merkkiin. Tuossa kartassa näkyy 3, ensin Saturnukseen (=vanhempi mies), sitten Marsiin (=seksuaalinen mies) ja sitten Jupiteriin (=olisiko se sitten nuorempi mies).

Omalla kohdalla tullut testattua tuokin ja toimii  Wink

Taas sitä oppi jotain uutta.

Aurinko on minulla Kaksosissa suurinpiirtein puolivälissä merkkiä, mutta ei se silti tee yhtään ohitusta muille planeetoille ennen siirtymistään Rapuun. Avioliittoja minulla ei ole takana, avoliitto numero 3 on kuitenkin menossa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 12.09.2012 23:31:23 »

Taas sitä oppi jotain uutta.

Aurinko on minulla Kaksosissa suurinpiirtein puolivälissä merkkiä, mutta ei se silti tee yhtään ohitusta muille planeetoille ennen siirtymistään Rapuun. Avioliittoja minulla ei ole takana, avoliitto numero 3 on kuitenkin menossa.

Tekeepäs, Neitsyt-planeetoille ja mikä se sulla oli Vaa'assa eli kolmelle.  Smiley Eli tässä oletetaan että Aurinko liikkuu merkkinsä loppuun ja katsotaan mitä aspekteja se sillä matkallaan tekee.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 13.09.2012 10:19:44 »

Taas sitä oppi jotain uutta.

Aurinko on minulla Kaksosissa suurinpiirtein puolivälissä merkkiä, mutta ei se silti tee yhtään ohitusta muille planeetoille ennen siirtymistään Rapuun. Avioliittoja minulla ei ole takana, avoliitto numero 3 on kuitenkin menossa.

Tekeepäs, Neitsyt-planeetoille ja mikä se sulla oli Vaa'assa eli kolmelle.  Smiley Eli tässä oletetaan että Aurinko liikkuu merkkinsä loppuun ja katsotaan mitä aspekteja se sillä matkallaan tekee.

Aha. Ymmärsin ensin, että pelkät yhtymät laskettiin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #13 : 13.09.2012 13:24:17 »

Mikäs noitten planeettojen symboliikka sitten on?
Saturnus= vanhempi mies
Mars = intohimoinen mies
Jupiter = nuorempi mies (?)
Ja muut?
Ja onko ne aina samat vai voiko se merkitys olla laaja, esim.  Neptunus tarkoittaa taiteilijaa taikka juoppoa, ei vain jompaa kumpaa?
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #14 : 13.09.2012 14:03:27 »

Hmm... Minkälaiset aspektit otetaan huomioon?  Huomioidaanko pienetkin kulmat vai vaan pääaspektit?  Ja mikä luetaan parisuhteeksi?  Pitääkö asua yhdessä?

Tää on mielenkiintoista.  Jos semiskestiilikin luetaan, on ensin  neptunus juoppo lasten isä.  Sitten  mars -mies, hmmm  :Smiley sitten pitkän ajan päästä vanhempi rikas  saturnus -herra, se rikkaus tulee  venus:n kautta eri suunnasta.  Tai jos se onkin nainen?  Tai pariskunta?  2funny
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: