Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten muuttaa ajattelutapaa ja päästä tavoitteisiin?  (Luettu 10060 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« : 12.09.2012 18:25:56 »

Olen lukenut Salaisuus-kirjan ja tiedän muutenkin tästä vetovoiman laista. Tiedän sen toimivan, koska monet toivomani asiat ovat toteutuneet. Joissakin on kuitenkin paljon hankaluuksia ja yksi näistä on painonpudotus ja kunnon kohotus... Siis ei vaan onnistu! Koulun liikuntatunneilta minulle on jäänyt päälle tämä "en pysty", koska opettajakaan ei kannustanut lainkaan ja väheksyi suorituksiani. Kuntoni on todella huono, mutta tykkään kyllä liikunnasta. Ja sitten olen ihan sokerikoukussa! Salaisuus-kirjassa sanottiin, että voisi laihduttaa ja tehdä mitä vaan kun muuttaa ajatteluaan. Yritän kyllä, mutta kun en heti onnistu niiin lannistun. Keskitynkö liikaa liikakiloihin ja huonoon kuntoon? Mikähän olisi paras tapa muuttaa ajattelua pysyvästi, ihan kaikessa? Pitäisikö tehdä aarrekarttakin, auttaisikohan se yhtään? Kuulostaa helpolta ajatella positiivisesti, mutta välillä se on kyllä TODELLA hankalaa...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2012 19:32:27 »

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D6P1uZIgFETw&h=0AQH8J9yU ainaki muutti mun elämäni.

ja mua on auttanu myös aarrekartat.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.09.2012 10:11:10 »

Hypnoterapia on minusta kaikkein paras. Kun mieli on rentoutunut se on kaikkein vastaanottavin uusille suggestioille.

Muista, että ei se auta vaikka kuinka hokisi itselleen jotakin, mutta jos ei tunne sitä mitä hokee todeksi, niin ei se auta..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.09.2012 12:09:41 »

Sinun pitää selvästi antaa hieman armoa itsellesi. Ajattele vaikka pikkulasta, joka opettelee kävelemään tai puhumaan. Ei hän näitä taitoja heti opi, mutta piittaako lapsi siitä? No ei. Hän yrittää niin kauan, kunnes onnistuu. Ei aikuisenkaan tarvitse onnistua heti paikalla uusissa asioissa (niin mukavaa kuin se olisikin, mutta vaatimus on kohtuuton  Wink). Vai onko kyse kohdallasi enemmän motivaation puutteesta? Sitten kun kunnonkohotus- ja laihdutusprjektille on riittävän hyvät syyt, niin en usko, että liikunnanopettajan tuen puutteella on siinä kohti enää mitään merkitystä.

Elämänmuutoksissa on yleensä aloitusvaihe vaikein. Siinä sitä motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä todella tarvitaan, ennen kuin homma alkaa tuottaa näkyvämpää tulosta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
satumaaria74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2012 17:21:41 »

Mulla myös aluillaan vanhojen tapojen ja ajatusmallien muuttaminen. Ja voi että voikin olla raastavan rankkaa, kun ego pistää väkivalloin vastaan. Päästän suustani / ajatuksiini oppimiani ikäviä itsesyytöksiä ja ikäviä sanoja esim. lapsilleni. Samaan aikaan itken kun tajuan, että jatkan vanhan mallin mukaan vaikka haluaisin toimia aivan toisin. Todella iso urakka siis edessä, mutta koitan olla lannistumatta. Tehokkaita vinkkejä otan mieluusti vastaan.
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #5 : 14.11.2012 15:09:15 »

Minä tajusin tässä jonain päivänä, etten usko minulle voivan tapahtua mitään hyvää.  Huh Niinpä mietin todellakin samaa, että miten muuttaa ajattelutapaa!  Grin

Muut onnistuvat, minä en, muut saavat asioita, minä en jne... Vaikka elämäni kokonaisuudessaan ei edes ole kurjaa, eli olen saanut kaikkea, asiat ovat hyvin, mutta koskaan en usko että toiveeni toteutuisivat, saavuttaisin tavoitteeni ym.  Sad Tähän pitäisi nyt keksiä muutos.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #6 : 14.11.2012 16:27:26 »

jossain oli AM se postaus niistä puhtaan rakkauden tasolla työskentelevistä lahjojen oppaista.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: