Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuvastaako sideerinen kartta paremmin sinua?  (Luettu 22268 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« : 15.04.2006 11:01:33 »

Onkos täällä muita, joilla sideerinen kartta kuvastaa enemmän teitä itseänne kuin trooppinen kartta?

Itse olen trooppisessa kartassa Nousurapu, mutta sideerisessä Nousukaksoset. Ja en ole ikinä oikein tuntenut itseäni rapumaiseksi vaan juuri kaksosmaiseksi. Olen aivan uskomattoman kova höpöttäjä. Puhetta tulee, vaikka olisin unten mailla. Rakastan puhumista. Koko ajan pitäisi olla menossa jonnekin. Levottomuus on yksi paheistani. Teen kolmea asiaa saman aikaa. Olen koko ajan puhelimessa. Rakastan menemistä. Vaikka se meneminen tarkoittaisi vaikkapa lyhtypylvään kiertämistä vastapäivään kolme tuntia. Kunhan vain saa liikkua. Tylsistyn helposti. Rakastan ihmispaljoutta. Haluan erottautua massasta. Rakastan sanoilla kikkailua. Ulkonäköni on tyypillisen Kaksosmainen  coolsmiley

Olen myös huomannut, että kaikilla tutuillani kun olen tehnyt kartan sideerisen kaavaan mukaan, niin ne kartat pitävät enemmän paikkaansa, "kertovat totuuden ihmisestä".  Shocked

Kumppanillani on trooppisessa kartassa Kaksonen nousussa kun taas sideerisessä kartassa hän on Nousuhärkä. Ja koko suhteemme ajan olen yrittänyt etsiä kaksosmaisia piirteitä hänestä, mutta eihän niitä ole löytynyt. Kunnes sitten tutustuin sideeriseen astrologiaan ja tosiaan huomasin, että hänhän on se Nousuhärkä, niin johan palaset alkoivat loksahdella paikoilleen! Härkämäisempää ihmistä saa etsiä. Hänen ulkonäkönsä on tyyppillisen härkämäinen. Hän on erittäin rauhallinen ja turvallinen. Ei puhu paljon yhtään ja sitten kun hän aikoo puhua, niin hän miettii vielä tunnin, että sanoisko mitään vai ei.. heheh  Wink Ja hän puhuu erittäin lyhyesti. Yleensä parilla sanalla hän selviää juttutuokioista. Hän ei ikinä hätiköi. Hän punnitsee tilanteet aina viideltä eri näkökannalta ennen kuin päättää oman kantansa. Häntä ei saa sitten millään suuttumaan. Jos hän ihan vähäsen korottaa ääntään, niin kaikki todellakin hiljenee!! Hän on sellainen ihana jötikkä!  smitten smitten smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.2006 16:30:55 »

Onkos täällä muita, joilla sideerinen kartta kuvastaa enemmän teitä itseänne kuin trooppinen kartta?


Ei ole sideeristä tulkintaa tehty meikälle, mutta vaikuttaa vähän
siltä, että mitä pitemmälle länsimainen tiede edistyy, sitä totuudenmukaisemmilta monet vinkuintialaiset käsitykset olemisen
ja elämisen perusilmiöistä alkavat vaikuttaa. Jonkinlainen esimerkki
tästä on vaikkapa ehkä kenties se, että pari tuhatta vuotta sitten,
kun suurin luku, jolle kreikan kielessä oli oma sana, oli tiettävästi
"tuhat", jonka jälkeen tuli ääretön (en ole kyllä likikään satavarma tuosta), sanskriitissa oli oma sana ainakin luvulle 10 ^ 17 (muistaakseni "paraardha").
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #2 : 23.05.2006 00:39:02 »

Mirtsu täällä toinen trooppinen Asc. Rapu ja Kuu Kalat, joka sideerisesti Asc. Kaksonen ja Kuu (no tästä on ollut pientä vääntöä... joko Kalat edelleen tai Vesimies...)

Mutta siis Kaksoselle ominaisesti erittäin kiinnostunut kirjallisuudesta ja kielistä ja muutenkin tykkään höpöttää...

Tässä tietysti sitten voi pähkäillä että kuuluvatko nuo trooppisen Aurinko Jousimieheni ominaisuuksiin, mutta kuitenkin...

Sideerisesti olen Aurinko Skorpioni ja kieltämättä se ehkä kuitenkin on enemmän ajatuksia herättävää. Koska tunnistan tuon merkin tietyssä mielessä erittäin omakseni, vaikka trooppisella kartallani Skorpioni ei ole mitenkään näkyvästi edustettu.

Vaikea sanoa kuvaako sideerinen karttani minua paremmin kuin trooppinen, mutta kyllä se mielestäni hyvin kuvaava joka tapauksessa on.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2006 00:41:44 kirjoittanut *Nikita* » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 14.06.2006 11:15:46 »

En koe kyllä yhtään skorppariksi itseäni jos sideerinen tarkoittaa edellistä aurinkomerkkiä.  Shocked
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.06.2006 20:50:20 »

joo, trop olen nousu kauris ja aurinko skorppari....mut sidussa olen nousu jousimies ja sun vaaka....miellän paremmin ton nousu jouskarin. Aika jännä et kaikki luulee mun olevan jousimies (jos tuntemattomalta kysytään tai leijona), trop mulla mc jousimiehessä kylläki joten ...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 23.06.2006 19:42:47 »

Sun   Sagittarius   09°12'40   02   direct
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6 : 24.06.2006 12:25:30 »

Kumpikin osuu ja menee huti yhtä lailla  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #7 : 24.06.2006 13:10:33 »

"en ole ikinä oikein tuntenut itseäni rapumaiseksi vaan juuri kaksosmaiseksi. Olen aivan uskomattoman kova höpöttäjä. Puhetta tulee, vaikka olisin unten mailla. Rakastan puhumista. Koko ajan pitäisi olla menossa jonnekin. Levottomuus on yksi paheistani. Teen kolmea asiaa saman aikaa. Olen koko ajan puhelimessa. Rakastan menemistä. Vaikka se meneminen tarkoittaisi vaikkapa lyhtypylvään kiertämistä vastapäivään kolme tuntia. Kunhan vain saa liikkua. Tylsistyn helposti. Rakastan ihmispaljoutta. Haluan erottautua massasta. Rakastan sanoilla kikkailua."

Mirtsu! Puhut miun suulla!!!! Piti ihan kattoo kaks kertaa ettei viesti ollu miulta iteltäin!!!  2funny
« Viimeksi muokattu: 24.06.2006 13:30:43 kirjoittanut marija » tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #8 : 27.06.2006 22:04:17 »

Mirtsu! Puhut miun suulla!!!! Piti ihan kattoo kaks kertaa ettei viesti ollu miulta iteltäin!!!  2funny

Ihastuttavaa!! Miun kaltaisia siis sittenkin löytyy muualtakin!!  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Masha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #9 : 28.06.2006 19:02:25 »

Hmmm.. onpa todella vaikea sanoa. Molemmat karttani, niin sideerinen kuin trooppinen pitävät lähes yhtä hyvin kutinsa kohdallani. Silti ehkä kallistun enempi juuri sideeriseen sen mukaan olen au-vesimies, nousu leijona ja kuu kauriissa kun taas trooppisen mukaan au-kalat, nousu vesimies ja kuu neitsyessä... otapa nyt tuosta selvää  Huh

olen luova ajattelija, kehittelen paraikaa yhteiskuntateoriaa  Wink olen riippuvainen vapaudesta. olen lievästi narsisten, flirttaan minkä jaksan ja häh, en edes tajua itseäni. toisinaan vaikea pysyä perässä. olen lisäksi äärimmäisen itsekriittinen...
...oikeastaan olen kävelevä kognitiivinen dissonanssi, but whatever. elämää.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #10 : 03.08.2007 17:56:44 »

Kyllä sideerinen karttani osuu paremmin, mutta löydän itseni kyllä troopisestakin oikein hyvin  Wink.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11 : 03.08.2007 23:13:55 »

Minäkin "ymmärrän" molempien päälle  Wink
Sideerisen käsitän enemmän omaksi "sisäiseksi" jutukseni - syvemmällä tasolla  :Smiley
Oisko ihan niinkin, että sideerinen kuvaa sieluani ja trooppinen enemmän tomumajaani  :Smiley Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #12 : 10.08.2007 14:33:25 »

Ippuska - sanoit sen mitä itse olen hapuillut  angel
On n.1/2 ja 1/2 kumpaakin kun tutkailen itseäni ja toimintaani yleensä, mutta fyysinen toiminta ja tavat on aivan trooppisesta kartasta Cheesy jopa se, että pää on pässiin herkin kohta ja aina tulilinjalla  Grin
Lisäksi olen huomannut trooppisesta jos katsotaan, jotta kun omani  aurinko on  oinas mutta aivan  harka rajan tuntumas, niin tälläkin on vaikutusta. Ja oikeastaan vielä enemmän vaikuttaa kuu ja  askendentti on  jousimies, mutta aivan taas  skorpioni rajalla   :Smiley Löydän itsestäni  skorpioni yleispiirteitä myös...
Niin jos nää siirtää n.yhden taaksepäin, niin hmm...
Kuinkas paljon mahtaa alitajuisesti vaikuttaa, kun koko ikänsä on kuullut olevansa jokin ja sitä kautta jonkinlainen?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #13 : 10.08.2007 14:43:35 »

Sanopas muuta, toimiihan se itsesuggestiokin - ja kaikki vaikuttaa kaikkeen - USKO varsinkin  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #14 : 10.08.2007 15:50:32 »

vaikea sanoa kun ei ole sideerisesti kukaan tulkannut
omat taidot ei riitä. Undecided
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: