Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuvastaako sideerinen kartta paremmin sinua?  (Luettu 22267 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 26.10.2007 15:27:23 »

Ei.

Mutta tosiaan kumpi tahansa kartta voinee yrittää kuvata ihmistä ja pyrkimystä, jos ei tajua itseään..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 02.11.2007 02:11:40 »

Kumpikaan niistä ei kuvasta minua.

Siiderinen on vain enemmän tekemisessä sen todellisuuden kanssa
jonka suurin osa meistä jakaa keskenään.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #17 : 02.11.2007 12:12:56 »

Hali sinulle Bamboo, ihana kuulla sinustakin  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #18 : 02.11.2007 17:53:31 »

Lainaus
Hali sinulle Bamboo, ihana kuulla sinustakin 


Hih, Taiska, kerrotaanko me se meidän väärinkäsitys 2funny

Ei minua haittaa ainakaan  Grin ! Bamboo ymmärtäisi paremmin senkin, miksi olin niin iloinen, kun kuulin hänestä  Grin . Ollaan onnellisia, että voimme nauraa asialle  Grin .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #19 : 04.12.2007 13:38:22 »

Tunnistan itseäni sekä trooppisen että sideerisen kartan tulkinnoista. Painopisteet kyllä muuttuvat, mutta onko sen niin väliä.
 Wink Tongue Tää hymiöpari on leikisti "vihellellä", kun sitä hymiötä ei valitettavasti sivun valikoimassa ole. tickedoff
Läksin seuraamaan yhtymärypästä AP-kartan ja Natalin välillä. Venkslasin niitä Tropic'ina ja Siderealina. Tuli melkoisia mielleyhtymiä ja löysin vihdoin viitteet miksi tassuni heilahduksen aiheuttajien on syytä olla kohdallani tahdikkaita tai pitää sitten mölyt mahassaan ihan vain itsensä vuoksi.  knuppel2
Vtx Neitsykäisessä natalina, sidereal-kartta väittää ett' on Jellonassa. Hui! Tämä todentotta kuvaa meikäläisen entrétä. Siinä on leikki kaukana, jollei räyhäilijä ole pyyntöni jälkeen kunnolla!  Grin crazy2

Minusta kun ei ole tarkoituksella toista loukkaamaan. Minä pistän mölöttäjät häkkiin. Tai laitatan, jos totta puhutaan. Mitä sitä käsiänsä semmoisessa likaamaan. police

Voi hitsi! Jos on astrologiaa uskominen, se on sitten tämän tytön menoa. Eikös AP-Venus yhtymässä natal-Marsiin tarkoita pissavehkeitten liittoa?  Ja vielä saman katon alla...  Cool Kiss

No huh!  A kassotaan kuitenkin.

Muuan hyvin itseäni kuvaava on Pars Fortunae sideerisenä, se kun sijaitsee Skorpionissa. Nautin parantaa tilanteita ja ihmisiä syvältä. (Eihän takkiakaan voi korjata oikeaan napitukseen aukaisematta sitä alinta nappia myöten.) Noh! Osa ei ota vastaan apua, olkoon niin.
Trooppisena Pars Fortunae on Jousimiehessä, enkä ole koskaan ollut onnellinen ympäriinsä hosumisesta, enkä liioin hevosenleikistä, senkummemmin kuin suuruudenhulluista suunnitelmista, varsinkaan kun ne eivät toteudu.

Katsoin samalla myös rakkaan äitini (trooppisesti Jousimies) sidereal-kartan. Siellä kaunis, syvällinen, monitaitoinen ja humoristinen äitykkäni on kuin onkin Skorpioni. No. Sehän on vain Aurinko, mutta silti. Hänen huumorinsakin oli niin syvällistä, nappiin osuvaa ja hoitavaa.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2007 13:48:26 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #20 : 04.12.2007 14:03:19 »

Lainaus käyttäjältä: Bamboo link=topic=6010.msg170804#msg170804 date=1193958700
Siiderinen on vain enemmän tekemisessä sen todellisuuden kanssa
jonka suurin osa meistä jakaa keskenään.
[/quote

 
--------------------------------------------------------------------------------

Siiderinen on vain enemmän tekemisessä sen todellisuudn kanssa
jonka suurin osa meistä jakaa keskenään.
 
>>Muuan iso kirja sanoo:
"...ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."

Vapaus - mikä ihana sana!   coolsmiley smitten  <<

--------------------------------------------------------------------------------
"Kun olet ratkaissut sen, mikä on mielesi luonto,
älä elä korkeamman havaintokyvyn muotojen toivossa.  
On vaara, että kiusaajat vievät tämän ylpistyneen mielen mennessään."
Milarepa
- - -

>>Tällä pelastit -et ainoastaan päivääni-
vaan kokonaisen AP-vuoteni.

Kiitos, Bamboo

*hykertelen*  2funny smitten  <<
« Viimeksi muokattu: 04.12.2007 14:22:40 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #21 : 04.12.2007 14:50:45 »





 
 
--------------------------------------------------------------------------------
Lainausta ja lainauksen lainausta

t.t: Siellä kaunis, syvällinen, monitaitoinen ja humoristinen äitykkäni on kuin onkin Skorpioni. No. Sehän on vain Aurinko, mutta silti. Hänen huumorinsakin oli niin syvällistä, nappiin osuvaa ja hoitavaa.

N A:Tuohan kuvaa erittäin hyvin sideerisen skorpionin lämmintä ja syvällistä puolta.

Ja se ei ole ehkä kuitenkaan vain aurinko, aurinko lienee tärkein kartalla, koska sieltähän kaikki valo tulee eikä koko astrologiaa muuten olisi...

minä heräsin tänään väärällä jalalla kun näin unia joissa itse kiistelin ja ja järjestin kohtauksia unihenkilöiden kanssa...onneksi se oli vain uni.   huoh...

Hello jälleen Nti Aika!

Mikäs Sinua nyt vaivaa? Etkö pääse sisäiseen yksimielisyyteen pikku muutosten tarpeista itsessäsi ja elämässäsi? Noh, kohta annat huutia vanhoille ja voimansa menettäneille asioille sekä tavoillesi. Eiku uutta putkeen vaan!

Kehkeytyipä assosiatio tuosta huomiostasi!  Kiitos Sinulle jälleen tarkoista huomioistasi.

Tämä alkaakin pikkuhiljaa selittää, miksi vaa'at, vaakanousuiset ja sideerisetkin vaa'at ovat usein pinnalta hyväntuulisia, mutta auta'varjele, jos satut saamaan heidän 'raekuuronsa' niskaasi!!! Siinä on sielussa suojelemista, kun kaikki 'mekkoon mätetty' koko elämän ajalta purskautetaan kuin etikoitunut sinappi tai muu härskiintynyt mauste päälle aivan yllättäen.

En sano tätä pahalla, huomiona vain kirjaan. Tunnen vain niin kovin monta trooppista vaakaa, nousuvaakaa, sideeristä vaakaa tai vaakanousuista. Valitettavasti lähes kaikilla heillä on tämä taipumus kevyeen hyväntuulisuuteen, mutta vahva tahto (vaaka on johtava merkki) purskahtelee aika ajoin ulos liian ahtaasta 'hyväntuulisuuden putkilosta'.
"Tasapaino on sitä nopeammin palautettavissa, mitä syvällisemmin asiat yhteistyössä  ja tietoisella hyvällä tahdolla, ketään mielistelemättä tai itseä latistamatta puidaan ja pudistellaan!"   t.touhulan persoona lainaa tässä itseään
Valitettavasti tässä luterilaisuuden kyllästämässä maassa yleinen mielipide vieläkin usein asettaa jalustalle ne, jotka jatkuvasti hyssyttelevät ja muitten asioita 'muka' hoitavat.   t.touhulan persoona lainaa tässä itseään

t: trooppinen sekä sideerinen oinas
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 04.12.2007 15:05:26 »

Kaikesta voi tehdä ongelman, esim siitä että joku on viehättävä nousuvaaka. Kas kun kaksi nousuvaakaa ei juuri tappele, mutta vaaka törmää sen sijaan usein oinaisiin, jotka kokee tietävänsä kaiken+puskevat pässinä eteenpäin, vaan en tee siitä ongelmaa, heh.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #23 : 04.12.2007 15:36:12 »

Lähetetty: tänään kello 14:05:26Kirjoittanut: ^Soul´s Adventure^ 
Lainaus
 
Kaikesta voi tehdä ongelman, esim siitä että joku on viehättävä nousuvaaka. Kas kun kaksi nousuvaakaa ei juuri tappele, mutta vaaka törmää sen sijaan usein oinaisiin, jotka kokee tietävänsä kaiken+puskevat pässinä eteenpäin, vaan en tee siitä ongelmaa, heh.
_____________

Kas kummaa! Tarkoittiko tämä j-ä-l-l-e-e-n Sinua?HuhHuhHuhHuh??!
Kirjoitin kyllä todellisista läheisistäni tai ex-läheisistäni. Kumpikohan se meistä ottaa kaikesta itteensä. Voihan voi ja lämmin leipä. Kuka on niiiin tärkeä, että kaikki mitä kirjoitetaan, koskee ja on kirjoitettu juuri Hänestä!?! Enpä tunne tai edes tiedä ketään niiiin Tärkeätä Persoonaa!
Kumpikohan se meistä luulee kaiken tarkoittavan itseään.

Minulla on E LÄ MÄ. Minä elän sitä!

En tiennytkään, että olet entinen esimieheni (sukupuoleltaankin mies), joka hävisi oikeudessa omien töppäystensä vuoksi 6-0. Kenelleköhän? En koe tarvetta vastata.
Toinen tapaus oli samankaltainen, mutta ryöstöyritys. Tulos 6-0, jälleen.

Eikö jo olisi aika viheltää peli Sinunkin poikki. Minulle kun merkitsevät vain ne, joiden kanssa tahdon pitää yhteyttä... Tämä jääköön siis ainoaksi julkiseksi huomautukseksi kiukustasi, kun en vastaa Sinulle sen kummemmin privaattina kuin julkisellakan palstalla.

Sinun -Souls Adventure- kirjoituksia on usein poistettu täältä tai aiheitasi lukittu. Minä olen siltä säästynyt ja aion säästyä.

Älä nyt tätä hyvää aihetta torpedoi. Me muut tahdomme asiallisesti aihetta käsitellen keskustella täällä vielä ensi vuonnakin. Sopii se sitten Sinulle tai ei.

Piste.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2007 15:54:42 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 04.12.2007 16:32:10 »

Heh,

en jaksa nettitappeluita, olen kuullut kommenttia myös nimmarista t touhula mutta jätetäänpä tähän. Ystävällinen ja diplomaatti koetin olla aikani, who cares.  vaaka

touhula, on aivan oma ongelmasi jos et välitä keskustella ystävällisesti, jne. Minä tarjoan kaikille ystävyyttä ennen kuin joku alkaa heittää ihme kommentteja, esim vaa´oista. Sellaista ystävää en haluaisikaan, ihmisiä kyllä riittää. Kadun vain että annoin sinulle mitään tietoja itsestäni.  Wink Mutta evvk se millä perusteella sinä luokitat ihmisiä, on yksi lysti vastailetko, koko palsta on silkkaa huvitusta, miksi ihmeessä olisin siitä "kiukkuinen".  2funny 2funny 2funny 2funny

Minulle kun merkitsevät vain ne, joiden kanssa tahdon pitää yhteyttä...  
« Viimeksi muokattu: 04.12.2007 16:46:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #25 : 04.12.2007 21:12:50 »

Lainaus
Hello jälleen Nti Aika!

Hih, kiitos neuvosta, joka oli oikein hyvä, minulla ei ole vahvana puolena juuri tuo vanhoista irti päästäminen, kun sideerisellä kartalla lähes pelkkää kiinteää laatua. Olen tosi jumittaja, valitettavasti. Joten juuri tuo on haasteeni.

En todellakaan tiedä mikä minua edellisen yön unessa vaivasi (mutta heräsin äkäisenä tietämättä miksi :Smiley), mutta siinä "ala-asteen luokkakaverien", unihahmoja alitajunnastani toki, kanssa järjestin hirveitä kohtauksia, joissa minä olin se pää riitapukari. Ehkä tuo oli jokin muisto lapsuuden itkuraivareista, jotka eivät toki menneet luokkatoverien päälle koskaan, vaan...äidin. Äiti parka...ehkä kannan tästä syyllisyyttä että olin vaikea lapsi, siis välillä.  Grin
---
---
Muistathan T. Touhula, että Bamboo ei erityisemmin pitänyt siitä että häntä kiitellään Wink Sori Bamboo, kun otin sinut esille, ihan vitsillä, minulla kun oli tapana kiitellä liikaa...

Mutta mitä siinä sitten tekisi, kun B.....n kirjoitukset olivat sitä mitä kaipasin ja tarvitsin. Niin hekumallisen intuitiivisia ja sielua herättäviä lauseita. Pei joo ni sentään.

Kukapa meistä niin helppo lapsi olisi ollut. Melkoisen jokainen lapsi on edessä toista kuin silmän välttäessä. Lapsuuteen kuuluu jekkuilu ja oman tahdon esiintuonti. Oman persoonan vahva löytyminen.
Siitä rauhoittuminen osalla tapahtuu seestymiskautena murrosiässä, siis nuorena aikuisena. Toisilla tuskin koskaan. Ja jokainen äiti kuitenkin rakastaa aidon oikeesti lapsiaan, jokaista omana itsenään.

Tästä olen viime aikoina erityisesti saanut näyttöä erään tuttavaperheeni parissa, tukihenkilön roolissa. Heiltä kun kuoli isä äskettäin. Mahtava tyyppi. Ehdittiin tuntea neljännesvuosisata. Ei jäänyt siltä mieheltä (ei vaimoltaankaan)sormi suuhun, eikä nyt leskeltään eikä lapsiltaankaan.
Toki olen kuulunut heidän (perheensä) lähipiiriin jo lähes kaksikymmentä vuotta, mutta...
Lasten rakkaus ja läheisyys on tuhatkertaa parempaa ja aidompaa kuin kenenkään aikuisen koskaan. Kyllä se monta tuskaa lievittää. Usko pois, Nti Aika!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Karkkisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #26 : 26.05.2008 20:12:37 »

 Todellakin kuvaa! Olen trooppisessa astrologiassa vaaka, mutta sideerinen neitsyt on kuin täsmälleeen Minä!:smitten:
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #27 : 14.06.2008 10:30:14 »

MRuaah!  2funny

Sideerisesti:  askendentti leijonaaurinko leijonakuu vaaka
Trooppisesti:  askendentti neitsytaurinko neitsytkuu skorpioni

No nuo merkit ovat kohtuullisen helppo erottaa toisistaan.  Grin

Kyllä minuun trooppinen sopii, ei kyllä Jellonan piirteitä löydy.
(egokin on ihan kokoa M, XXXL sijaan  Wink)
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #28 : 14.06.2008 11:57:13 »

muuten trop. ja sideerinen leijona eivät ole samaa, vaan ne on eri juttuja...tekee asian vielä sotkuisemmaksi.

mutta samapa tuo on.

Niin eivät taida olla.
Silti  neitsyt kuvaa aika hyvin meikäläistä, tosin  kuu skorpioni saa yllätyksiä aika viileään mielikuvaan minkä kuulemma herätän.  Wink
Hyvähän se on, että välillä yllättääkin.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: