Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkisyydelle nauraminen  (Luettu 31062 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #45 : 16.03.2009 08:18:17 »

Hyvä vastaus Kato Vega. Jos ajatellaan vaikka työhakemuksen laatimista itsestään. Henkilö jolle astrologia on tärkeää elämässä, ja se oma aurinkomerkki siinä. Itsekkin kerran hupaisasti, kuitenkin asiallisesti tietysti mainitsin hakemuksessa; Oinaan tarmokkuudella. Smiley Itse asiassa se sopi kun on kyse taiteellisesta minästä. Olen aina halunnut olla toisenlainen, poiketa tietystä kaavasta, kuitenkaan olematta kauhean radikaali.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 16.03.2009 10:04:20 »

mihin henkisyydessä pitää uskoa?

mikä on eniten ristiriidassa aineellisen kanssa, jos esim mielellä vedetään luo
työ, mahdollisuudet, tilaisuudet jne? henki yli aineen?

onko muuten vapaassa tahdossa ja egoissa jotain järkeä, kun tulee niin paljon
ristiriitaa?

onko maapallo alimmalla tasolla ja onko se kohoamassa jotenkin?  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.03.2009 10:23:32 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 16.03.2009 18:07:54 »

Lainaus
Kylläpäs sinä Sasha ajattelet tästä asiasta loppujen lopuksi pinnallisesti - Raha vain merkkaa lopulta.

Niin, mutta useinhan se on valitettavan totta tässä kylmässä maailmassa...  Undecided



No näinpä ja se säätelee sitä tavallista reali elämää, -mihin se ikinä johtaakaan-
-kuitenkin.
Se henkisyys, vaikka olisi kuinka valaistunut ja oppinut,
niin sillä ei vuokraa ja laskuja makseta.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #48 : 17.03.2009 07:59:57 »

Voi, voi. Tarkoititkohan muka ihan pakollisia laskuja. Kyllä sinun ajatusmaailma henkisyyttä kohtaan, paljastui kirjoituksesta kyllä kaikenlainen muu, kuin vuokra ja laskut Tongue Meni kirkkaasti nauramisen ja huvittuneisuuden puolelle.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 17.03.2009 08:06:46 »

eikös joku muu maksa Sashan kulut, heh heh

no vitsi vitsi

joku voi kustantaa kulunsa esim kirjoittamalla kirjoja ja luennoimalla näistä aiheista tai tekemällä hoitoja, onhan henkisellä alallakin töitä

tai sitten voi ihan harjoittaa oikeita ammatteja ja uskoa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #50 : 17.03.2009 15:24:51 »

Mielipiteeni on sellainen, etten minä pieni ihminen voi tietää, onko tämä oma ajattelutapani nyt loppujen lopuksi se oikea ja totuus. Ehkä ne henkisyydelle naurajat ovatkin niitä jotka ovat oikeassa tai ehkä eivät. Riittää kun jokainen valitsee sellaisen tien, kuin tuntuu hänelle itselleen hyvältä. Kunnioitan myös niiden ajatusmaailmaa, jotka eivät suuntaudu "hörhöilyn" puoleen ja valitsen silloin sanani sen mukaan missä seurassa olen. On turha yrittää saarnata jostain mitä toinen ei voi mitenkään edes ymmärtää.  Smiley

Lisäksi jaan kyllä kahtia henkisyyden ja uskonnot. Minulle henkisyys on itsensä ja maailman aktiivista tutkimista, uskonnot taas tuovat valmiita totuuksia pöytään joihin voi helposti uskoa ilman että tarvitsee itse ajatella. Monissa uskonnoissa on paljon mielenkiintoisia pointteja mitä pohtia, mutta himouskovaisia en pidä kovin henkisinä ihmisinä loppujen lopuksi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 17.03.2009 15:29:21 »

eräs Mestari hymyilee aina, toinen jopa nauraa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 17.03.2009 18:22:33 »

Voi, voi. Tarkoititkohan muka ihan pakollisia laskuja. Kyllä sinun ajatusmaailma henkisyyttä kohtaan, paljastui kirjoituksesta kyllä kaikenlainen muu, kuin vuokra ja laskut Tongue Meni kirkkaasti nauramisen ja huvittuneisuuden puolelle.
´

Minä en ole missään kertonut tai esittänyt, että olisin mikään henkinen mestari, edes henkinen
tai tietäisin siitä mitään,
-itse asiassa olen aika moneen otteeseen korostanut sitä, että olen tässä henkisessä "hierarkiassa"
alkueläimen tasolla,
joten en tiedä, mistä olet moista päähäsi oikein saanut? Huh idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #53 : 17.03.2009 18:23:51 »

Mielipiteeni on sellainen, etten minä pieni ihminen voi tietää, onko tämä oma ajattelutapani nyt loppujen lopuksi se oikea ja totuus. Ehkä ne henkisyydelle naurajat ovatkin niitä jotka ovat oikeassa tai ehkä eivät. Riittää kun jokainen valitsee sellaisen tien, kuin tuntuu hänelle itselleen hyvältä. Kunnioitan myös niiden ajatusmaailmaa, jotka eivät suuntaudu "hörhöilyn" puoleen ja valitsen silloin sanani sen mukaan missä seurassa olen. On turha yrittää saarnata jostain mitä toinen ei voi mitenkään edes ymmärtää.  Smiley


Hyvin sanottu.  Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #54 : 18.03.2009 10:04:19 »

idiot2 Sasha: Asia tuli kertaheitolla ihan selväksi. Täällä luin kerran juttua siitä. Ja se olikin varmaan sun rauhanalttari. Tietty henkisyys siis siinä. Kaikki se muu onkin sulle jotain ihan muuta. Ei kiinnosta! idiot2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #55 : 18.03.2009 12:43:40 »

Mielipiteeni on sellainen, etten minä pieni ihminen voi tietää, onko tämä oma ajattelutapani nyt loppujen lopuksi se oikea ja totuus. Ehkä ne henkisyydelle naurajat ovatkin niitä jotka ovat oikeassa tai ehkä eivät. Riittää kun jokainen valitsee sellaisen tien, kuin tuntuu hänelle itselleen hyvältä. Kunnioitan myös niiden ajatusmaailmaa, jotka eivät suuntaudu "hörhöilyn" puoleen ja valitsen silloin sanani sen mukaan missä seurassa olen. On turha yrittää saarnata jostain mitä toinen ei voi mitenkään edes ymmärtää.  Smiley

Lisäksi jaan kyllä kahtia henkisyyden ja uskonnot. Minulle henkisyys on itsensä ja maailman aktiivista tutkimista, uskonnot taas tuovat valmiita totuuksia pöytään joihin voi helposti uskoa ilman että tarvitsee itse ajatella. Monissa uskonnoissa on paljon mielenkiintoisia pointteja mitä pohtia, mutta himouskovaisia en pidä kovin henkisinä ihmisinä loppujen lopuksi.

Olipa hienosti sanottu  smitten

Olen täysin samaa mieltä. En itsekään henkisistä asioista keskustele ihmisten kanssa, joille nämä asiat ovat todellakin hörhöilyä. Mutta se on ihan ookoo niinkin, jokainen taapertaa tavallaan  angel

Mielestäni jokainen ihminen on henkinen tavalla tai toisella, koska henkisyys on myös minulle sitä itsensä tutkimista, ja kukapa meistä ei itseään tutkisi  smitten

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #56 : 18.03.2009 13:17:19 »

Minusta Ave ja Alva nivosit henkisyys asian kauniisti yhteen. Smiley Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa. Se tarkoittaa myös sitä, että en halua olla edes sellaisten ihmisten seurassa, saati jutella jos meillä on käsittämättömän eriävät mielipiteet henkisyydesta. Tai niistä asiosta henkisyydessä jotka minulle ovat tärkeitä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #57 : 18.03.2009 13:35:56 »

Minusta Ave ja Alva nivosit henkisyys asian kauniisti yhteen. Smiley Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa. Se tarkoittaa myös sitä, että en halua olla edes sellaisten ihmisten seurassa, saati jutella jos meillä on käsittämättömän eriävät mielipiteet henkisyydesta. Tai niistä asiosta henkisyydessä jotka minulle ovat tärkeitä.

Näinhän se menee Smiley Jokainen valitsee oman polkunsa ja myös ne ihmiset, kenen kanssa kokee tuntevansa jonkinlaista "yhteyttä" eli ne ystävät ja läheiset ihmiset. Ja jos ei pysty keskustelemaan itselle tärkeistä asioista, kuten henkisyydestä, esim. ystäviensä kanssa, sillonhan blokkaa osan itsestään pois. Lopputulos ei silloin mielestäni ole aitoa olemista...

Itse kun kerron omia "hörhöily -juttujani" jopa parhaille ystävilleni, he saattavat naurahtaa / olla eri mieltä, mutta vastaanottavat kuitenkin ajatukseni, ne ajatukset pistävät miettimään ja se on jo mielestäni henkisyyttä ja sitä toisen hyväksymistä kaikessa ihanuudessaan  smitten smitten Näin myös saamme aikaan aina mielenkiintoisia keskusteluja, joissa saa väitellä sielunsa kyllyydestä - ja sitä minä rakastan  angel Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #58 : 18.03.2009 13:43:26 »

Kaunista jälleen Alva angel Itse kun löysin tälle henksyyden tiellä, (nyt en puhu varsinaisesti uskovaisuudesta, siis siitä alkuperäisestä käsitteestä) niin kyllä ne -ei henkiset- kaverit jäivät pois junastani. He naureskelivat tällä atsroilulle esim, taikka eritoten henkimaailman asioille. Kylläpä pari sellaista kaveksi voisin nimittää jotka eivät millään ala kanssani puimaan henkisyyden asioita. HAHAA Grin

Tuossa toissa päivänä  neitsyt ystäväni kanssa oli henkeviä keskusteluja. Hän on aivan mahtava persoona. smitten Hän ei myöskään minua paina alas jos muutama (heh) ärräpää pääsee suustani. Se on juuri sitä toisen hyväksyntää ihan kaikkineensa.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2009 13:48:14 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #59 : 18.03.2009 13:59:20 »

Kaunista jälleen Alva angel Itse kun löysin tälle henksyyden tiellä, (nyt en puhu varsinaisesti uskovaisuudesta, siis siitä alkuperäisestä käsitteestä) niin kyllä ne -ei henkiset- kaverit jäivät pois junastani. He naureskelivat tällä atsroilulle esim, taikka eritoten henkimaailman asioille. Kylläpä pari sellaista kaveksi voisin nimittää jotka eivät millään ala kanssani puimaan henkisyyden asioita. HAHAA Grin

Tuossa toissa päivänä  neitsyt ystäväni kanssa oli henkeviä keskusteluja. Hän on aivan mahtava persoona. smitten Hän ei myöskään minua paina alas jos muutama (heh) ärräpää pääsee suustani. Se on juuri sitä toisen hyväksyntää ihan kaikkineensa.

Kiitos  angel

Minulle kävi muuten samoin, muutamat ystävät ovat nyt vanhoja ystäviä, kun yhteistä polkua ei enää löytynytkään  Sad vaikkakin minä olen sellainen, että hyväksyn muut vaikken heidän mielipiteitään allekirjoittaisikaan, mutta odotan myös että he hyväksyvät minun mielipiteet, quite simple  smitten

Minähän en niinkään ole astroiluun innostunut, vaan kaikkeen muuhun henkiseen. En osaa edes omaa astrologista karttaa lukea sitten ollenkaan  Grin Grin Mutta muissa asioissa olen sitten "pidemmällä" tai jotain...  Wink Olen esim. huomannut, kun side johonkin ihmiseen on todella syvä, tunnen kyseisen ihmisen "seuraavat liikkeet" ja tunteet sanomattakin. Aluksi ajattelin, että olen tulossa hulluksi  Smiley mutta se olikin vain omaa henkistä kasvua  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: