Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387764 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #435 : 08.10.2014 08:00:45 »


Huomenta t.touhula.

Ikävä kyllä minulle ei näytetä tuollaisia asioita,eikä esim oikeita lottonumeroita, jos näin olisi,olisin rikas mies, koska osaisin laittaa

itselleni oikeat lottonumerot.

vexi
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #436 : 08.10.2014 08:02:48 »


Anteeksi, vastaukseni piti mennä sidemanille,ei t,touhulalle...

vexi
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #437 : 08.10.2014 09:15:24 »

Yhtään hoputtamatta niin missähän asti Vexi menee kysymyksissä... Aattelin vaan, että olenko jäänyt välistä?  angel
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #438 : 09.10.2014 19:51:05 »






vexi

Hei arvoisa ja kiva Vexi !

Pystytköhän näkemään miten sairaalassa makaavalle ystävälleni käy ?

BE
tallennettu

.
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #439 : 09.10.2014 22:14:24 »


Hei body electric

 Nämä ovat asioita ja kysymyksiä,joihin minä en ole oikea kanava vastaamaan,

 aika näyttää miten ystävällesi käy, ja lääkärit antavat vastauksia näihin kysymyksiin.

 Voimia sinulle ja ystävällesi.

 Vexi
tallennettu
susan22
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #440 : 09.10.2014 23:12:34 »

Heippa!

1. Haluaisin kuulla edellisistä elämistäni. Ja erityisesti kiinnostaisi tätä elämää edeltävän elämän kuolintapa.
2. Tärkein oppiläksyni tässä elämässä?
3. Mitä kuuluu isälleni henkimaailmaan, käykö hän koskaan luonani?

Kiitos paljon  smitten
tallennettu
susan22
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #441 : 14.10.2014 23:33:14 »

Hei ja kiitos tosi paljon vastauksestasi!

Pistän vielä muutaman kysymyksen jos vain ehdit vielä jossain välissä vastaamaan.

1. Pystytkö näkemään monta elämää minulla on jo ollut täällä maapallolla ja missä maissa?

2. Tulenko saamaan lapsia tässä elämässä?

3. Pitäisikö minun nykyisessä elämäntilanteessani olla itselleni lempeämpi vai päinvastoin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä asoita vaikeuksistani huolimatta?

Kiitos  smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #442 : 15.10.2014 17:49:16 »


Huomenta t.touhula.

Ikävä kyllä minulle ei näytetä tuollaisia asioita,eikä esim oikeita lottonumeroita, jos näin olisi,olisin rikas mies, koska osaisin laittaa

itselleni oikeat lottonumerot.

vexi


Olen kysynyt vain, mihin suuntaan projekti lähtee menemään? Eli töksähtääkö alkuunsa vai alkaako menestyä. Rahaa siitä ei tule, vaikka menestyisikin.  Ja löytyykö asunto, koska porrastalossa minun mahdoton asua. hissitaloasuntoa siis tiedustelen, näkyykö. Yritysasiakaan ei ole lottoamista vaan ihan toisille työpaikan tarjoamista, kun moni ei uskalla Suomessa yrittää, vaikka tämä on melkoisen turvallinen maa, kunhan katsoo länteen.
Kysymykseni olen esittänyt jo helmikuussa 2014.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2014 17:52:30 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #443 : 18.10.2014 01:04:47 »

Heipähei! Smiley
Ensinnäkin,kaunista ja valoisaa syksyä.

Minulla olisi vain yksi kysymys, mysteeri, pulma. TÄMÄ ELÄMÄ, tämä elämäntilanne...kaipaisin vain jonkinlaista ohjausta tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni.. Apua, opastusta, tukea, ohjeita, selitystä....

HELP!


Kiitos jo etukäteen! smitten
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #444 : 20.10.2014 23:49:42 »

Hei,

elämäntilanteeni työn osalta on pitkästä aikaa hyvä, innokkuutta riittää ja olen mieluisissa tehtävissä. Mutta tämä parisuhdepuoli jaksaa takuta, nykyinen kumppani on jäämässä vain kaveriksi, asumme eri kaupungeissa ja hyvä niin, eroa olen tehnyt jo puoli vuotta. Mukavia ihmisiä olen tavannut, mutta ei kumppaniainesta, ovat kaikki varattuja, vai ovatko?
Näetkö yhtään selvyyttä, onko minua varten edes olemassa muita kuin kolmen neljän vuoden miessuhteita? En ole yksineläjätyyppiä, mutta en halua myöskään seurustella enää seurustelun vuoksi. Tahtoisin vakavan suhteen!
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #445 : 05.11.2014 20:10:38 »


 Hei vaan kaikille

 Yritän taas vastailla kysymyksiinne, jos teillä niitä on.

 Aloitetaan hissukseen että ei tulisi liian isoa kysymystulvaa, johon ei ehdi kaikkeen vastata, niin kuin kävi viimeksi.

 vexi
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #446 : 05.11.2014 20:29:43 »

Hei, vexi,

muuttaako vaiko ei? Eli pysähtyneeseen tilanteeseen ja raha-asiaan kaipaisin neuvoja. Kiitos!  smitten
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #447 : 06.11.2014 19:52:12 »

Hei Vexi,

1. Elämässäni on mies jonka kanssa toivoisin yhteistä tulevaisuutta, toteutuuko se?
2. Jatkuuko nykyinen työ?

Kiitos!
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #448 : 06.11.2014 23:12:29 »

Tervehdys Vexi63! Smiley

1. Miten on pitäisikö sanoutua irti kaikista nykyisistä riippuvuuksista ja sanoa adjöö näille yhdelle ja kaikille.? tarkoitus ei ole kuitenkaan vahingoittaa ketään eikä leikkiä tunteilla vaan strategisesti muuttaa vallitsevia oloja ja elämänolosuhteita.

2. Onko ihmissuhteissa näkyvissä kömmähdyksiä ja jos on niin näetkö ketä tai keitä tulisi välttää. Pidän yleensä kaikista kohtaamistani ihmisistä mutta en tällöin aina osaa varoa sanojani. smiley6600 Angry Sad Cry angel 2funny tickedoff

3. mahdanko löytää oikean työpaikan ja työsuhteen jossa olisin parhaimmillani vai pitääkö hylätä ajatus ja jatkaa omalla polullani sitkeästi.

Kiitän sinua vexi 63 jo etukäteen vastauksestasi, Miten on??? Grin Wink Cheesy coolsmiley angel smitten
tallennettu
jennnny
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #449 : 07.11.2014 00:54:18 »

Hei Vexi63! Smiley

1. Elämääni on ilmaantunut kaksi puoleensavetävää miestä. Toisen kanssa olen päässyt tekemään lähempääkin tuttavuutta, mutta en ole varma hänen motiiveistaan. Toinen mies on minulle vielä vieraampi, kuitenkin usein mielessäni. Ujo ja hiljainen, kuten minäkin. Pitäisikö ottaa paremmin selvää ensimmäisen motiiveista, vai pitääkö minun rohkaistua ja lähteä tutustumaan salaperäisempään hurmuriin tarkemmin?

Kiitoksia vastauksesta etukäteen! Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: