Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #390 : 05.02.2014 09:51:47 »

Kiitos viestistä! Kaikkea hyvää sinulle  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #391 : 05.02.2014 13:32:46 »

Hei, jos sinulla vain on aikaa tällaiselle pikkujutulle, niin mitä kummaa tapahtui ammoniitilleni?  Huh
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #392 : 05.02.2014 14:01:56 »

Hei Vexi!

Olisiko mahdollista katsoa minullekin pari kysymystä?

1. Meillä on töissä eräs nainen jota kohtaan minulla on alkanut olemaan hyvinkin vahvoja tunteita. Hän on naimisissa joten en ole tunteitani hänelle kertonut mutta hyvin vahvaa sielunkumppanuutta häneen tunnen ja vahvasti tunnen että tunteet eivät ole yksipuolisia. Miltä tilanne näyttäisi änen kanssaan?
2. Olen hyvin vahvassa siirtymävaiheessa urani suhteen ja toivoisinkin siihen jotain selvennystä kun tuntuu etten millään saa selkeyttä mihin suuntaan minun kannattaisi siirtyä. Onko näkyvissä muutoksia urani suhteen?
3. Miltä näyttää taloudellinen tulevaisuuteni? Viime aikoina on ollut vähän tiukkaa sen suhteen.

Terkuin,

Sleeper  Smiley
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #393 : 07.02.2014 18:42:28 »

Kiitos vastauksista Vexi!  smitten
tallennettu
tsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #394 : 08.02.2014 16:25:51 »

Hei Vexi!

Pystysitkö selventämään, mikä tarkoitus viime vuoden marraskuussa elämääni tulleella naisella on. Tähän kaipaisin kovasti vastausta.
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #395 : 08.02.2014 20:20:49 »

Heippa  Smiley

Katsotko minulle tulevaa tähän vuoteen? Perhe-elämään, työhön liittyen, terveys, muuta?
tallennettu
vexi63
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222


Profiili
« Vastaus #396 : 09.02.2014 10:10:01 »


Hei vaan kaikille.

Haluan sanoa teille kaikille,että selvänäkö tulkintoja voitte minulle lähettää niin monta kertaa kuin haluatte,mutta yhdellä kerralla
toivon ja vastaan vain kolmeen kysymykseen per kysyjä, muuten kysymyksiin vastaaminen alkaa ottamaan liikaa aikaa, työtä
on nytkin jo niin paljon.

Olen huomannut,että toisilla on epätietoisuutta siitä, voiko minulle lähettää tulkintapyynnön vain yhden kerran vai useamminkin.

vexi
tallennettu
levot
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #397 : 09.02.2014 14:08:12 »

Hei Vexi,

elämässäni on nyt pian vuoden päivät ollut mies jonka kanssa välimme on läheiset. Minä en ole luopunut haaveista, että ystävyytemme syvenisi rakkaudeksi ja parisuhteeksi asti. Olemme molemmat eläneet vaikeita aikoja ja jakaneet tuskaamme toisillemme. Tahtoisinkin nyt kysyä jääkö haaveeni vain haaveeksi? Ja toiseksi jos vain pystyt auttamaan minua ymmärtämään tämän miehen tunnetiloja liittyen meihin. Olisin hyvin kiitollinen, tämä vie paljon energiaani joka muutenkin on ollut kovalla koetuksella.
tallennettu
elisabeth12
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #398 : 09.02.2014 15:44:17 »

hei vexi,
1. Löydämmekö halutun taitelijasielun (bändi, musiikki) porukkaamme? Meitä on kaksi oikeaa palasta jo koolla, kolmas ja mahdollisesti viimmeinen on vielä kadoksissa..  jos kyllä, onko hän mies vai nainen?
2. Koska hän mahtaisi ilmestyä? (jos ei ilmesty, skippaa)  smitten
tallennettu
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #399 : 11.02.2014 18:20:33 »

Hei!
1.Näetkö onko ympärilläni edesmenneiden ihmisten henkiä? Keitä he ovat?
2.Onnistunko yrityksissäni ottaa yhteyttä henkioppaaseen/enkeliin lähiaikoina?
3.Näetkö onko perhesuhteisiini tulossa muutoksia lähivuosina?
Kiitos Smiley
tallennettu
Lusmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #400 : 11.02.2014 19:28:43 »

Hei! Olisin hyvin kiitollinen vastauksesta muutamaan minua askarruttavaan kysymykseen  angel

1) Tuleeko elämääni mies pian?
2) Onko suhde vakava?
3) Näetkö ympärilläni edesmenneitä ihmisiä?

Kiitos smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #401 : 12.02.2014 00:16:19 »

Minun kysymykseni:
1. Tuleva työtilanteemme perheessä?
2. Onko muutto edessä ja minne/milloin?
3. Joku muu mahdollisuus?


KIITOS!
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #402 : 12.02.2014 00:28:56 »

Terve VEXI63 ja Hyvää sinulle!!! smitten

1. Voisitko valaista minulle kuka ja ketkä ympärilläolevista ihmisistä tarvitsee mahdollisesti apuani eniten ja miten voin parhaiten auttaa???
 smiley6600 tickedoff :Smiley Sad Angry Cheesy laugh

2. Aloitanko yrittäjänä tulevan kahden vuoden aikana vai kanattaisiko jäädä raiteelleen?Huh coolsmiley Smiley

3. Miten on Rakkauselämän laita kun ei tahdo monilta ajatuksiltaan keretä aatteleen toista niinkuin pitäis??? smitten smitten smitten

Kiitän sinua vexi63 jo etukäteen ja hyvää kevättä. Mukana ollaan menossa. Cheesy angel Wink  smitten smitten smitten 2funny 2funny 2funny
tallennettu
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #403 : 16.02.2014 00:41:11 »

Hei Vexi!

Voisitko katsoa minulle?

Minua kiusataan ja puhutaan ivallisesti/juorutaan työpaikallani; syy on ilmeisesti ihastukseni työkaveriani kohtaan. Minua ahdistaa todella paljon tämä kiusaaminen ja olen ajatellut ratkaisuksi irtisanoutumisen. Onko minulla mitään muuta keinoa päästä tilanteesta irti kuin lähteä pois työpaikasta? (Tiedän ettei esimies voi auttaa; olen kysynyt.)

 Ilmeisesti tähän inhottavaan ilmapiiriin liittyy myös työkaveri jonka kanssa olimme hyviä ystäviä viime kevääseen asti, mutta sitten hän yhtäkkiä alkoi vihata minua tuntemattomasta syystä(ei selvinnyt koskaan todellista syytä vaikka kuinka kysyin) ja ystävyytemme loppui. Tiedän että hän on varmasti puhunut minusta rumasti ja valehteli minusta esimiehellenikin minun kuulen. Miksi hän vihaa ja kiusaa minua?

Kiitos Vexi etukäteen jos pystyt vastaamaan näin vaikeisiin asioihin!
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #404 : 16.02.2014 09:53:43 »

Hei Vexi!
Minua kiinnostaisi tietää
1. Tulevaisuuden työnäkymästäni?
2. Saanko pian lapsen/lapsia?
3. Kuinkahan kuvailisin tämän.. Mikä on sielunsuunnitelmani?

Kiitos, kun annat tämmöisen mahdollisuuden.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: