Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 386648 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #135 : 12.09.2012 16:05:12 »

Hei!

minulla olisi muutama kysymys..

1.muuttako poikani takas minun luokse isältään?
2.saanko opiskeluni suoritettua (siis saanko paperit vuoden päästä)
3.muutammeko lähitulevaisuudessa?

Kiittäen
aava1
tallennettu
Syksytär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #136 : 13.09.2012 14:06:47 »

Hei! Uskaltaudun nyt kysymään vielä uudelleen, vaikka en ole saanut vielä vastausta ensimmäisiinkään kysymyksiini. Tuli mieleen, että voiko täällä yksityisviestien asetukset olla jotenkin väärin, ettei voikaan ottaa viestejä vastaan?

Oikeastaan aina vaan ja edelleen samainen parisuhdeasia herättää loputtomasti kysymyksiä, kuten että olenko toiminut jotenkin väärin vai onko henkilö kuitenkin ihan väärä vai mikä tuossa koko kuviossa oikein on homman nimi? Tilanne alkaa olla melkoisen turhauttava, vaikka olen yrittänyt tehdä asian eteen sen mitä pystyn. (Korjaanpa vielä: eihän se mikään parisuhde ole, taidan vain kovasti toivoa että siitä voisi vielä joskus lähitulevaisuudessa tulla sellainen!)

Kiitos. Smiley

« Viimeksi muokattu: 13.09.2012 16:06:32 kirjoittanut Syksytär » tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #137 : 17.09.2012 20:57:26 »

Kiitos Vexi  että jaksoit vastata  smitten Smiley
Sen verran vielä lisää tarkentaisin edellisiin kysymyksiini, että onko tyttäreni ongelmat ylitsepääsemättömiä, jääkö ne hänellä ns. päälle pitkäksikin aikaa  ? vai saako hän tuosta tämän hetkisestä ulkopuolisesta avusta tukea ja apua omille asioilleen ja tuntemuksilleen,  joita hän nyt käy läpi, ja sitä kautta ymmärrystä omiin asioihinsa  ? ... eli olisiko ne hänen ongelmat sittenkin "vaan" normaalia ns. kasvukipuja ?


Kiitos  etukäteen  smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #138 : 17.09.2012 21:39:14 »

Kiitos vastauksesta!
tallennettu
annu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 171


Profiili
« Vastaus #139 : 18.09.2012 10:01:09 »

Hei Vexi,

Toivon sinulta vastauksia kysymyksiiini

-toteutuuko suunnitelmani työnantajan vaihdosta, jos niin käy, niin näetkö sille ajankohtaa
-muutanko 1-2 vuoden kuluessa
-näetkö pysyvää parisuhdetta elämääni

Kiitos etukäteen!

terveisin
Annu
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #140 : 18.09.2012 11:24:53 »

Hei vexi!

1. Miten pääsen eroon "kiusaavista" ihmisistä?
2. Mitä mun olis tehtävä että asiat elämän suunnan suhteen pyörähtäs eteenpäin?
3. Tuleeko joku positiivinen ylläri piakkoin? Kun sitä joka puolelta tuuppais muka, vai näenkö vain omia toiveitani?

Kiitos

 smitten
« Viimeksi muokattu: 28.10.2012 12:33:35 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #141 : 18.09.2012 14:12:38 »

Heips!

1. Miten raha-asiani tulevat menemään vuoden sisään?
2. Muutanko tässä vuoden sisään?
3. Mitäs loppuvuoden mieskuviot menevät?

Kiitos  smitten
« Viimeksi muokattu: 16.10.2012 11:56:52 kirjoittanut Jaden » tallennettu
Irisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #142 : 18.09.2012 17:05:13 »

Hei Vexi! Olen vilkuillut tätä foorumia aina silloin tällöin, mutta nyt ihan tästä ketjusta inspiroituneena ja vaikuttuneena sain rekisteröidyttyä.

Herääkö minun tilanteestani jotain ajatuksia/tuntemuksia? Olen välillä tosi hukassa, mutta toisaalta "jotenkin tottunut" ja turtunut, kun tilannetta on jatkunut niin pitkään. Tunne-elämäni on ollut jonkinlaisessa myllerryksessä yli kolme vuotta.
Tuntuu, että kello raksuttaa, eikä meillä ole aikaa ikuisesti täällä, mutta jumitan tässä "välitilassa", enkä jostain syystä löydä sysäystä liikkua johonkin suuntaan. Ehkä syy on se, ettei ole voimia satuttaa toista. Tai sitten olen lannistunut eri vaiheista matkan varrella, tai en muuten vain uskalla. En tiedä.

1. Millaisena näet tämän kahtaalle kurkottavan tilanteen jatkon, näkyykö repäisyä tai palasten loksahtamista johonkin suuntaan? Mitä ajatuksia herää?
2. Miksi tunne tästä toisesta ihmisestä/häntä kohtaan/hänen kanssaan on vuodesta toiseen niin voimakas, kuin ei mikään ennen?
3. Näetkö että onneen on ajattelemaani kautta mahdollisuuksia, vai onko tiellä ihan liikaa rikkinäisiä ja vaikeita elementtejä?


Kiitos kaunis ajatuksista ja avusta.  smitten
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #143 : 18.09.2012 17:49:14 »

Moikka!

Mielessä on eräs mies ja mietiskelen, että mahtaako se olla hän? Kannattaako odottaa? Vai onko tää jotain mun höpöhöpö kuvitelmia?
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


"Keltainen Kosminen Siemen"


Profiili WWW
« Vastaus #144 : 19.09.2012 13:12:24 »

Vexi hyvä, iso kiitos tällaisesta mahdollisuudesta <3 Toivottavasti saat yhtä paljon takaisin kuin annat. <3

Miksi henkioppaani tai suojelusenkelini eivät näyttäydy minulle saati anna selviä merkkejä olemassaolostaan?

Saanko milloin lapsia, ja jos en saa lapsia niin mikä on tähän syy?

Mitä olen oppimassa tässä elämässä?

Kiitos ja Siunausta sinulle Vexi <3 Angels <3

tallennettu

askendentti skorpioni    mars skorpioni
aurinko kalat    jupiter kauris
kuu leijona    saturnus skorpioni
merkurius kalat
Sallastiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #145 : 20.09.2012 13:43:39 »

Onko Sinulla mieltä askarruttavia kysymyksiä? Huoli tulevaisuudesta? Haluaisitko yhteyden edesmenneeseen ystävääsi/tuttavaasi? Kanavoin vastauksia kysymyksiisi .Teen myös selvänäkö tulkintoja ja katson edelliset elämät. Esitä kysymykset selkeästi.  Max 3 kysymystä per ihminen. Kysyä voitte tietysti asioita monta kertaa, mutta yhdellä kertaa max 3 kysymystä, suuren kysynnän vuoksi.
Olen toiminut parantajana/kanavoijana n 14v.
Vastaan aina yksityisviestinä.
vexi63

Hei, kysynpä minäkin

1. Olenko kenties tavannut ihmisen, jonka kanssa voisin jatkaa elämääni onnellisena ja tyytyväisenä? Tämä mies asuu kauempana.
2. Miten exäni tulee vaikuttamaan elämääni ja ennenkaikkea lapsiin? Pysymmekö suht hyvissä väleissä?
3. Miltäpä se talous puoli näyttää?

Lämmin kiitos
tallennettu
Friadele
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


Profiili
« Vastaus #146 : 21.09.2012 21:57:59 »

Hei, olet monasti meille energioita lähetellyt ja niistä on varmasti ollut apua, koska tilanne on ainakin väliaikaisesti helpottanut - Kiitos! smitten
Alkuperäinen ongelma ei ole kuitenkaan kadonnut ja vaarana on asioiden meneminen pahemmaksi.
Siis kysymykset:
1. Pystyykö poikani suorittamaan yläkoulun kotoa käsin?
2. Mistä löytyisi apua pojalle?
3. Mikä aiheutti koulukammon?

 Huh Pikkasen on meillä vakavat paikat...
Kiitos sinulle etukäteen smitten  ja valoa ja väriä syksyyn!
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #147 : 22.09.2012 15:00:32 »

Heippa,

Olen uusi täällä ja painiskelen asioiden kanssa. Olen itsekin jonkun verran kanavoinut, mutta en tarkoituksella. Ainakin oleten näin tehneeni ja kokeneeni. Olen etsinyt tietoa ja kehittänyt itseäni, mutta onnistun usein sekoittamaan tällä omat energiani, josta ei hyvä seuraa. Tahtoisinkin kysyä onko jollain minulle viesti tai sanoma, jota en itse osaa tulkita? Sitten kysymyksiä tähän tulevaan..tällä hetkellä ovat ajat terveydellisesti ja henkisestimenossa. Olisiko sinulla vastauksia kysymyksiin: Miltä työnkuvani näyttää loppuvuonna ja suhteisiin liittyen onko tämä nyyinen tuki ja turva tarkoitettu minulle muuksikin kuin ystäväksi, vai pitäisikö mennä eteenpäin?

Kiittäen

neverknow
tallennettu
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #148 : 23.09.2012 21:20:31 »

Hei!
1. Mitä sanoisit elämäntehtävästäni?
2. Lähitulevaisuuden merkittävimmät asiat?
3. Onko sinulla jotakin erityistä viestiä minulle?
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
ciira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #149 : 23.09.2012 22:33:40 »

Suht nuori nainen hukassa "omien näköjen kanssa" Mutta kysyisin ensin isästäni joka on poissa keskuudestamme, että seuraileeko minua? Sitten kysyisin eläimestäni, joka on rakas koko perheelle ja ollaan satsattu siihen paljon Smiley Että palkitseeko meitä?

Kiitos jos jaksat vastata Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: