Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 387850 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #165 : 06.10.2012 13:29:18 »

Hei Vexi Smiley

Muutama kysymys sinulle, koskien elämääni, ja sen koukeroita. Hieman raskasta on ollut viime aikoina toisinaan. Ulkoa ottaen menee hyvin, mutta silti päässäni myllertää jatkuva huoli ja murhe kaikesta, enkä tiedä onko niillä mitään perää loppuenlopuksi.

1. Saammeko suhteemme mieheni kanssa toimimaan kunnolla, ilman epävarmuutta ja jatkuvaa kinaamista?
2. Olemmekko toisillemme tarkoitetut?
3. Kohtentuuko taloudellinen tilanteeni?

Kiitos paljon jo näin etukäteen  smitten

tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
valonsäde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #166 : 06.10.2012 18:26:59 »

Hei
Miten pian elämääni tulee tuleva aviomieheni? smitten

kiitos

tallennettu
Ninozka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #167 : 06.10.2012 21:59:24 »

Hei Vexi!
Kaipaisin neuvoja, apuja, tai mitä vaan... Löydänkö rakkauden? Pääsenkö ikiomaan kotiin vielä tässä elämässä? Löydänkö joskus onnen?
tallennettu
Jaaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #168 : 06.10.2012 23:15:07 »

Hei!

Onko tämänhetkinen kumppani tämän elämän Sielunkumppanini ?
En koe suurta vetoa äitiyteen mutta asia on ajankohtainen..Onko vanhemmuus tärkeä asia tässä elämässä?
Saanko vielä jonkin lahjan jolla auttaa muita?

kiitos <3

Jaaana
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #169 : 06.10.2012 23:25:53 »

Hei coolsmiley

Näitä kyselen minä:
-Mistä ratkaisu rahaongelmiin? Piankin?
-Minkä alan töitä minulle näet?
-Jäämmekö tähän kotiin? Jos emme niin minne vie tie?
-Olemmeko puolisoni kanssa olleet naimisissa myös jossain edellisessä elämässä?


Kiitos sinulle, vexi!
tallennettu
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #170 : 07.10.2012 00:58:30 »

Näitä tavanomaisia miesjuttuja lähinnä minulla ainakin nyt päällimmäisenä mielessä. Jos vastaat tai edes luet niin kiitos paljon!

1. Mahtaako Neitsytmies etelästä miettiä minua enää? Kesällä oli juttua, mutta koko syksyn ollut hiljaista. Väitti että olin hänet unohtanut, itse taas mietin päinvastaista. Olen myös miettinyt että saattoi kyllästyä, kun en uskaltanut tai ollut tarpeeksi rohkea että mikään olisi onnistunut. Ajattelen kuitenkin päivittäin.  Undecided
2. Neljän vuoden takaa... Mitä kuuluu omien sanojensa mukaisesti toukokuussa syntyneelle Kaksosmiehelle? Tämänkin kanssa oli jotain juttua, omalta osaltani pidin hyvinkin vakavana, vaikka nuori olinkin... olen vieläkin. Kaikki jäi vähän auki, kun vain "katosi".
3. Aistitko jotain syytä sille, miksi useinkin tuntuu siltä kuin olisi todella paha olla. Tuntuu että sisällä on surua kamalasti, vaikka kaikki on periaatteessa hyvin, paitsi jos noita ylempiä asioita vatvoo...   :Smiley Joku tulevaisuuden pelko tms... voisi olla, mutta en tiedä! Opiskelu-/ura-asiat hieman sekaisin, vaikka suunta tuntuu olevan selvä. Ne on vaan nuo unelmat jotka pään sotkee :Smiley uglystupid2

Kiitoksia!
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
susaq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #171 : 07.10.2012 11:02:55 »

olen ihastunut,onko hän minusta kiinostunut?
minula on outo tunne elämästäni,mitä oikein on tapahtumassa?
tallennettu
RayosDeSol
Vieras
« Vastaus #172 : 07.10.2012 23:20:00 »

Onko Sinulla mieltä askarruttavia kysymyksiä? Huoli tulevaisuudesta? Haluaisitko yhteyden edesmenneeseen ystävääsi/tuttavaasi? Kanavoin vastauksia kysymyksiisi .Teen myös selvänäkö tulkintoja ja katson edelliset elämät. Esitä kysymykset selkeästi.  Max 3 kysymystä per ihminen. Kysyä voitte tietysti asioita monta kertaa, mutta yhdellä kertaa max 3 kysymystä, suuren kysynnän vuoksi.
Olen toiminut parantajana/kanavoijana n 14v.
Vastaan aina yksityisviestinä.
vexi63

Hei Vexi!! 
Oon uus tällä sivustolla ja mun mielestä mun täytyy nyt ehdottomasti pyytää sulta kolme toivetta.... vai oliko ne sittenkin kolme kysymystä  Cheesy   Grin
1. Mä kovasti kelailen tätä rakkauselämääni... mitä on odotettavissa ja kenen kanssa??
2. Työ... Olisiko mun aika jo saada tehdä työtä mistä ihan aikuisten oikeesti tykkään?? Mikä on se mun juttu??
3. Miten mun äidin elämä??

Kiitän miljoonasti jo näin etukäteen  coolsmiley
tallennettu
||hennaa
Vieras
« Vastaus #173 : 08.10.2012 18:16:16 »

minäkin kysyisin onko minulla ja tällä vaakamiehellä ollut suhde edellisessä elämässä?:d
entä näkyykö uutta tapaamista vielä tälle vuodelle?

kiitos etukäteen!
tallennettu
satumaaria74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #174 : 08.10.2012 18:31:43 »

Kiitos tästä mahdollisuudesta saada neuvoa / apua elämän koukeroihin.
1. Meneekö ex-miesystäväni ja minun yhdessä omistama talo kaupaksi? Piankin?
2. Koin ex-mieheni olevan sielunkumppanini. Vieläkö hän palaa elämääni romanttisessa mielessä. Muulla tavoin olemme pakostakin tekemisissä.
3.Jos entiseni ei ollut "se oikea" niin milloinkohan hänet, herra oikean saan elämääni?

Sydämenlämpöinen kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Christina69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #175 : 08.10.2012 19:28:06 »

Hei Vexi,

Kiitos paljon tästä avustasi  smitten
Mieltäni askarruttavat ainakin  Wink nämä asiat, mitä näet niiden suhteen?

Toivon kovasti selkeyttä elämääni, niin konkretian tasolla kuin henkisestikin. Onko tämä karmallinen asia ja mikä oppiläksy ei tunnu menevän minulle perille? Mitä näet tämän suhteen tapahtuvan lähiaikoina?

Vaihdoin juuri työtä ja juuri nyt en ole varma oliko valinta juuri tuon edellä mainitun asian vuoksi hyvä. Uuden työn valinta oli kompromissi ja siihen vaikuttivat monet asiat.

Olen ollut pitkään ylistressaantunut ja kärsinyt välillä univaikeuksista yms Nyt syyskuun aikana tuntuu voimat kadonneen ja kuvioon ovat tulleet aiempi vaiva käsissä ja uuutena jalassakin (mm. lihasjännitystä, puutumista). Olen ollut aina fyysissti hyvässä kunnossa ja tämä tuntuu oudolta, mutta toisaalta tuntuu pelottavalta että johtuuko ihan laiminlyönneistäni itseäni kohtaan ja liian paljosta tekemisestä. Mitä näet kremppojen suhteen?
tallennettu
saarakaroliina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #176 : 09.10.2012 16:20:18 »

Hei Vexi,
tässä kysymykseni;

1. Onko minun paikkani kalamiehen rinnalla (suhde off-tilassa mutta mutta.... smitten)
2. Tuleeko asumiseen muutoksia?
3. Olisko työrintamalla tulossa jotain mielenkiintoista

Kiitos sinulle mahdollisuudesta  Smiley
tallennettu
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #177 : 09.10.2012 18:39:32 »

Hei  Smiley Vexi ohoi Wink

Kun kyselin siintä talosta , niin voisitko selittää,miksi tämä talo tulee uniini Smiley
Onko Tämä talo odottamassa meitä.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #178 : 09.10.2012 22:43:55 »

Hei,

Ihastukseeni P liittyen saisi katsella. Tapahtuuko jotain, milloin?
 
Millaista työtä tulen tekemään tulevaisuudessa?

Oppaaltani/enkeliltäni toivoisin myös viestiä.

Suuri kiitos   smitten
tallennettu
Taina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #179 : 10.10.2012 15:58:54 »

Hei!

Muutama asia on vaivannut pitkään mieltäni ja olisi hyvin tyytyväinen jos niihin saisi vastauksia.

1. Haluaako avopuolisoni mennä kanssani naimisiin? Ja kyse nimenomaan hänen halustaan mennä naimisiin.
2. Onko avopuolisoni kanssani pääasiassa taloudellisista syistä?
3. Paraneeko taloudellinen tilanteeni lähiaikoina?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: