Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiat jumissa?  (Luettu 16093 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #15 : 11.04.2006 23:38:58 »

Enska!

Oletko huomannut,oisko myös joku muu chakra jumissa? Huh
Mulla tuo 2.chakran jumittaminen vaikuttaa myös siihen,että kolmas silmä vähän niin kuin lasit huurussa. Grin

Ristiselässä sellainen oireileva"pallo",joka nyt vaan ei jostain syystä avaudu.
Elikä vatsan puolella tuossa navan alapuolella,kakkos chakran paikkeilla.

Kundaliinienergia ei pääse virtaamaan vapaasti.
Olen sitä nyt koettanut hoidella muita enemmän.Päivittäin käyn kyllä kaikki chakrat ainakin läpi,ellen koko hoitoa ehdi itselleni tekemään.

En ole huomannut,oletko itse jotain energiahoitomuotoa harjoittanut?
Jos ei kotikonsteja käytössä,kokeile jollakin energiahoitajalla käyntiä.
Joskus saattaisi jo kaukoreikin välitys avittaa. smitten
« Viimeksi muokattu: 12.04.2006 00:02:16 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #16 : 12.04.2006 01:27:00 »

Hiukan navan alapuolella on piste, keskity hengittamaan puhdasta ja raikasta ilmaa jokaiseen chakraan, kayta mielikuvitusta jos tunnet jonkun chakran olevan jumissa.siis puhdas ilma lahtee navan alla olevasta pisteesta.
Tarvitsemme kaikkia 7 chakraa jokapaivaisessa elamassamme, niiden pitaa olla puhtaita ja toimivia, jotta voisimme toimia taysipainoisesti.
Diamond
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #17 : 12.04.2006 01:46:34 »

voisiko tuo liittyä mitenkään tunteiden panttaamiseen? Itse huomaan, että jos pidättelen tunteita sisällä niin alaselkä kipeytyy. ummetustakin olen aikoinaan harrastanut samasta syystä. Kun energiat (tunteet) kiertää niin olo on hyvä.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #18 : 12.04.2006 09:55:36 »

Inti! smitten

Kyllä ja nappiin osuit!Siis mun kohdalla ainakin. coolsmiley

Siksi kuullostelen mikä siellä panttaa ja tavallaan kyllä tiedänkin.
Pitänee varmaan mennä jollekin kunnon kokonaisvaltaiseen käsittelyyn taas,että pääsevät tunteet nousemaan pintaan.

Vaikea on työstää,ennen kuin tietää mitä työstää. Grin
Itsehoidoissa ei ihan niin keskity,kuin toisen käsittelyssä,kun saa olla vaan! smitten
tallennettu

Aniel
Vieras
« Vastaus #19 : 12.04.2006 23:23:54 »

jes.  Cheesy

Suosittelen vyöhyketerapiaa!  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 13.04.2006 00:42:00 »

..tai ihanaa aromaterapiaa...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #21 : 13.04.2006 11:22:09 »

Tai rentoutusterapia, se tekee tosi nannaa....
tallennettu
Leeloo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #22 : 18.04.2006 01:22:55 »

Aiemmin mainittujen ohjeiden lisäksi mainitsisin vielä pari, joista voi olla apua varsinkin vatsan toimintaan, kun joku viestiketjun alkupäässä valitteli ummetusta ym...
Ummetukseen voi auttaa esim. se, että vähentää jonkin verran varsinkin punaisen lihan syöntiä. (ja ummetus todellakin liittyy suoraan sanottuna siihen, onko valmis päästämään vanhasta paskasta irti elämässään) Myös suolihuuhtelusta voi olla jollekin apua kuonanpoistoon suoliston alueelta. Ja paasto se vasta puhdistaakin ja saa energiat kiertämään kehossa ihan toisella tavalla! (puhun kokemuksesta!) Jos vatsaa hieroo sen toiminnan edistämiseksi, se pitää tehdä hellästi aina myötäpäivään, sillä se on suoliston suunta. Korvien hierominen parin minuutin ajan, varsinkin niiden sisäosien syvennyksistä ja kaarteista, stimuloi tiettyjä sisäelimiä, joten siitä voi olla yllättävän pikaista apua ummetukseen. (kannattaa testata pöntöllä istuskellessa) Myös jalkapohjista löytyvät vastaavat kohdat, joten ei muuta kuin lahjomaan puolisoa jalkahierontaan... (se tuntuu ihanalta!)
Toivottavasti ohjeistani on jollekin hyötyä...  Smiley
tallennettu

Ole sitä.
valpas73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #23 : 20.04.2006 21:02:01 »

jos jokin chakra tuntuu olevan tukossa, niin kontakti hoito avaa pahaiten. reiki yms. tukoksen henkinen syy ehkä selkenee.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: