Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 155779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #150 : 26.06.2012 15:56:53 »

Taidan olla jonkilaisessa murrostilassa - ehkä kuitenkin positiivisessa sellaisessa  Smiley

Minulle voisi nostaa kortteja tälle hetkelle, tulevaisuudelle, tai mitä mieleesi vahvimmin tulee?

Kiitos smitten


P.S. AthaMaarit - mulla on suositella suomesta tatuoija, jos nämä leveyspiirit kiinnostaa  Cool

Hei Aquarius,

Sinulle nousi tämän hetken tilanteeseen ”Mebahiah”, joka on myös suuren muutoksen kortti. Viesti viittaa tosiaan siihen, että olet murrostilassa, mutta hyvä, että kuitenkin itse kerrot kokevasi sen olevan positiivinen. Nyt on niin läpimurto kuin asioiden kasaan luisuminen kummatkin mahdollisia.

Toiseksi kortiksi nostin ”Raziel”, enkelin joka kehottaa sinua ajamaan asioitasi eteenpäin tarmokkaasti. Pystyt nyt tähän suureen muutokseen, joka elämässäsi on etkä hätkähdä, vaikka sinulla on monta rautaa tulessa. Sinua ei haittaa tämä vaihe, mutta saatat joutua hetkellisesti vastaanottamaan epämiellyttävimpiä tehtäviä päästäksesi eteenpäin. Jos olet rakastunut – vastakkaisuuksien vetovoima tulee sinulle selväksi.

Kolmanneksi kortiksi – ja mahdolliseksi lopputulokseksi – nostin ”Zadikelin”, joka on samalla myös kasvun kortti. Nykyisestä tilanteestasi selviät kunnialla ja kasvat myös elämän asettamien oppiläksyjen kautta. Pystyt vastaavaisuudessa toimimaan kokemuksen antamalla varmuudella ja asiat tulevat selkenemään hyvin pian. Materialistisesti tulet myös pärjäämään paremmin.


Näin sinulle.

/A

Kaunis kiitos nostamisesta ja korteista. Ehkä tuntemukseni hyvästä on suhteellisen paikkaansapitävä
 smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
korvetar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #151 : 26.06.2012 16:47:12 »

Woi, olisin todella iloinen jos katsoisit minullekin vastausta korteista Cheesy
Kysymyksiäni olis; jäämmekö likan kanssa tähän ja kestääkö suhde mieheen?
                           Entäs mamma työkuviot, sairauden ja ikärasismin vuoksiko
                           50+ ja työtön?  coolsmiley

Vaikka kirjoitan näin, varmaan näät ettei tässä yhtälössä voi olla mitään helppoutta, oikeesti.
Kiitos etukäteen sinulle Cheesy
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #152 : 26.06.2012 18:26:06 »

Ooooookei.

Nyt tätyy sanoa, etten enää ota yhtään kysymysta huomioon tämän kirjoikusken jälkeen. Minulla on nyt viikon kulutta muutta maasta toiseen edessä - nostan siihen mennessä minkä kerkeän ja puran tätä aivan huikeeta jonoa sitten minkä kerkiän.

Eli: PAHOITTELEN, MUTTEN TÄSTÄ ETEENPÄIN HUOMIO ENÄÄ KYSYMYKSIÄ. Katsotaan sitten vastaavaisuudessa - ilmoittelen, mikäli innostus jatkuu.

Selvennän vielä, että tähän asti kirjoitettuihin viesteihin vastaan kunhan elämältäni kerkiän.

Lämmin kiitos kiinnostuksesta ja luottamuksen osoituksesta! Hyvää kesää kaikille.

 smitten smitten

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #153 : 26.06.2012 18:38:36 »

Heips,

katsoisitko mulle parisuhdekuvioita ja uuden asunnon sijaintia, kiitos.

Jadex

Hei Jadex,

Parisuhteellesi nousi kortti ”Raziel”. Ilmassa on nyt taianomaisuutta ja maailma on täynnä ihmeitä. Olette kumppanisi kanssa erilaisia, mutta sovitte ehkä juuri siksi yhteen. Raziel on myös hedelmällisyyden kortti, joten jos perheenlisäys on ollut tapetilla nyt olisi otollinen hetki aloittaa.

Laittaisitko tuohon asunto-asiaan vaikkapa erilaisia vaihtoehtoja niin voin kysyä heilurilta niistä sopivinta. (tai, että sopiiko siihen mikään) Valitettavati nämä englantilaiset enkelikortit eivät tule Suomalaisilla paikkakunnilla tai kaupungeilla varustettuja.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #154 : 26.06.2012 18:39:25 »

Nostaisitko minulle ja kertoisit mitä oikein on tulossa. Työ - opiskelu -parisuhderintamalla. Olen aivan kuin Tabula Rasa Cheesy Minä kiitän...

Hei Kirsti Falk,

Työelämääsi nostin kortin ”Yeiael”. Tämä on hedelmällistä sadonkorjuun aikaa sinulle. Aikaisemmin suljettuna olleet ovet aukeutuvat nyt ja tulevaisuus näyttää valoisalta. Materialistiset tarpeesi täyttyvät.

Opiskeluun taas nousi ”Cahetel”. Tarot korteistä tämä olisi aurinko, eli hyvää onnea täälläkin povataan. Energisyytesi ansiosta otat vastaan haasteen, joka osoittautuu myöhemmin erittäin kannattavaksi. Älä siis pelkää ottaa riskejä tällä hetkellä – sinulla on kaikki edellytykset menestymiseen.

Parisuhteelle nousi enkeli ”Hakamiah”. Avaudut herkkyydelle, joka parantaa intuitiotasi. Mieleeni juolahtaa, että oletko koskaan opiskellut kumppanisi kanssa tantra seksiä?

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #155 : 26.06.2012 18:40:18 »

Hei,

toivottavasti saisit katsottua kortit minulle. Tällä hetkellä 'kaikki' (rakkausasiat & työasiat) on sekaisin/epäselvää. Tulisiko sinulta jotain ymmärrystä tilanteeseeni?

Nina

Hei Nina,

Tein sinulle luennan, jonka tulkitsen seuraavasti:

Olet tällä hetkellä kiperässä tilanteessa ja huolet painavat sinua. Vaikutat olevan tienhaarassa ja sinua kehotetaan punnitsemaan tarkkaan ennen kuin jatkat matkaa. Puhdistautuminen tai parantuminen saattaa tehdä kipeää, joten pidä mielessä, että asiat ovat pinnassa jotta voisit käsitellä niitä. Tarvitset kenties ulkopuolisen apua tai korkeimman johdatusta, jotta voisit päästä eteenpäin ja avata solmut, jotka ovat ilmenneet.
Elämästäsi tulee tarkoituksellisempaa kun hyväksyt sisäisen kaipuusi ja otat askelia oikeaan suuntaan.
Vihdoin enkelit suosittelevat sinua pitämään taukoa ja selkeyttämään itsellesi mitä haluat. Kuten jo yllä viittasin on ehkä parempi puhua asioistasi jonkun auttavan tahon kanssa (kyseessä voi olla vanhempi, ystävä tai joku ammattiauttaja) ennen kuin teet päätöksiä. Muista, että sopimukset mitkä nyt teet ovat sitovia, eikä niitä voi helposti perua.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #156 : 26.06.2012 18:41:30 »

Hei

Minäkin mieluusti kuulisin, mitä elämällä olisi minulle annettavana.

Olen työttömänä ollut jo jonkin aikaa, saanko töitä vai pääsisinkö opiskelemaan? Ihmissuhde rintamalla on ollut vaikeaa ja olen ollut äärettömän yksinäinen. Löydänkö vielä kumppanin ja ystäviä?

Kiitos, jos jaksat vastata minulle SmileySmiley

Sateisin kesäterveisin

Mizuzanna

Mizuzanna,

Sinulle nousi kortit ”Imamiah” ja ”Yehuiah”.

Tulkitsen ne niin, että /opiskelun suhteen sinulle vaikuttaa nousevan uusi mahdollisuus piakkoin. Saat tukea ja pääset aloittamaan alusta. Kaikki ovet ovat nyt avoinna, eikä esteitä etenemiseen enää näy. Todellinen itseluottamus on luottamus korkeimpaan ja sen kantavaan voimaan.

Ihmisuhde-asioihin: Yksinäisyydelläsi on varmasti jonkin tietty tarkoitus henkisessä merkityksessä. Ehkä sinun on täytynyt käydä läpi henkisiä oppiläksyjä ja sinun on täytynyt tehdä se yksin. Yehuiah viestittää, että paljon on myös itsestäsi kiinni saatko uusia ystäviä tai et. Ehkä sinun on aika ruveta olemaan hieman enemmän ulospäinsuuntautunut sosiaalisesti. Tee yksinkertaisia aloitteita; sano päivää tai hyvää huomenta naapurille tai aloita uusi harrastus. Avoimuutesi huomataan ajan mittaan ja sinua on helpompi lähestyä.
Kortti viittaisi myös siihen, että uuden opiskelu- /työmahdollisuuden myötä saat myös uusia tuttavuuksia elämääsi. Pysy vain keskittyneenä omien päämääriesi tavoittamiseen – ennemmin tai myöhemmin universumi johdataa sinut yhteen sielunperheen jäsentesi kanssa.

/A


tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #157 : 26.06.2012 18:42:16 »

Hei!
Kiitos jos nostat kortin minullekin: Tapasin kivan miehen, millainen tulevaisuus tällä suhteella voisi olla?  smitten

Hei Omaposti,


Suhteelle nousi kortti, ”Haniel”. Tulkitsen sen niin, että suhde herättää sinussa erittäin syviä tunteita, mutta sen alta löytyy myös vieno kehoitus olla satsaamatta kaikkia panoksia suhteeseen vielä. Pidä silmät avoinna ja leikittele ajatuksella, että siitä voisi kehittyä jotain vakavampaakin, mutta älä tee nyt hätiköityjä päätöksiä. Tarvitset toistaiseksi vielä jonkin verran tilaa käsitelläksesi vanhoja tunnelukkoja.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #158 : 26.06.2012 18:44:41 »

Hei,

haluaisin tietää miten paikallaan junnaava ihmissuhde lähtee etenemään:) vai lähteekö? Samoin jos saisi kortin alussaan olevalle projektille ja mitä pitäisi siinä asiassa ottaa huomioon:) Kiitos!

Hei Sydänpuu,

Suhteelle nousi ”Mehiel”, joka kertoo seuraavaa: Näet tietyn suhteen liian idealistisella tavalla. Älä vielä suunnittele eroa saatikka avioliittoa. Anna ajan näyttää mihin se vie. Mahdolliset viivästykset osottautuvat arvokkaksi tulevaisuudessa.

Projektille nousi enkelikortti ”Raziel”, jonka nimen alla loistaa sanat: ”luovuuden voima”. Kortti puhuu luonnon rytmeistä ja siitä, miten nämä vaikuttavat myös meihin jokapäiväisellä tasolla. Pysyäkseen tasapainossa ja silti kyetäkseen etenemään tarvitsemme niin positiivisen kuin negatiivisen (tai yin ja yang) yhtymään ja luomaan rytmikkään liikkeen. Jokapäiväisin termein voimme verrata tätä vastakkaisuuksien vetovoimaksi. Juuri tämä tekee prosessista aktiivisen ja produktiivisen. Tämä on se rakentava luonnonvoima, joka tuo onnea, inspiraatiota ja luovuutta elämäämme.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #159 : 26.06.2012 18:45:31 »

Heipä hei!

Täällä alati pohdinnassa ovat työkuviot. Niistä haluaisin tietoa lisää.
Parisuhteesta tietysti jos näkyy jotakin niin olisin kiitollinen tiedosta!  Smiley

Kesäterveisin

Wanhus

Hei Wanhus,

Työkuvioihin nousi muutoksen kortti; ”Haheuiah”. Kriisin jälkeen seuraa kyky hyväksyä ja rauha maan päälle. Näyttää siltä, että ilmassa on ollut väärinkäsityksiä, joidenka seurauksena oli ristiriitaisuuksia. Tämä voi herättää sinussa avuttomuuden tunnetta ja halua korjata asiaa, mutta nyt ei ole oikea hetki esittää uusia ideoita muille. Tämä enkeli halua viestittää, että niin kauan kun seisot vankasti mielipiteittesi ja oman totuutesi takana, hälvenee usva kylla ajan kanssa ja asiat selkiintyvät. Sen sijaan, että lannistuisit on sinun nyt oiva mahdollisuus ottaa opiksesi ja edetä viisaampana.

Parisuhteellesi taas nousi kortti ”Asilah”. Tämä kortti viittaisi siihen, että sinun on kiusaus toimia sisäisen arvomaailmasi vastaisesti. Kumppanisi kenties peilaa sinusa nyt varjopuoltasi ja tiedät toimineesi väärin. Enkeli auttaa sinua hyväksymään itsesi kokonaan – myös ne vähemmän mukavat puolet. Näin voit muuttaa negatiivisen positiivieksi, voittaa sisäisen sodan agressiivisuutta kohtaan sekä myös päästä turhamaisuuksien ylitse.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #160 : 26.06.2012 18:46:42 »

Taitaa Ilveksen tyttärellä on hommia enemmän kuin tarpeen.... harjoitusta ainakin saat Smiley

Minulla on tänään syntymäpäivä ja jos korteistasi näkisit, mitä tänään alkava lomani tuo tullessaan? coolsmiley

Hei Mefi,

Sinulle nousi ”Hakamiah”, joka on sisäisen viisauden kortti. Nyt kun kysyt lomastasi ainoa asia, joka mielestäni loksahtaa kohdalleen kysymyksen ja kortin välillä on kehoitus vetäytyä omiin oloihinsa. Nyt sinun on aika tehdä päätöksiä itseesi ja omaan intuitioosi luottaen – nämä johdattavat sinut oikealle tielle – ei muiden ihmisten mielipiteet ja vaikutus.

Ei muuta kun hyvää lomaa sinulle! Ja tosiaan, harjoitusta nyt riittää vähäksi aikaa...

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #161 : 26.06.2012 18:47:28 »

Hei!

Minulla ei ole oikein ollut tuuria ihmissuhteissani. Haluaisin tietää, joko olen tavannut elämäni miehen, vai onko minulle tulossa uusi ihminen elämääni?Ja onko tämä odotettavissa lähitulevaisuudessa? Smiley

Kiittäen
-skorppari-

Hei Sko84,

Käytin kysymyksiisi vastaamisessa heiluria, joka selvensi, ettet vielä ole tavannut elämäsi miestä ja vaikuttaa myös siltä, ettei hän aivan lähitulevaisuudessa astu elämääsi. Muista, ettei se tarkoita, etteikö sillä välin elämää voisi värittää lyhyemmät ihmis-suhteet – joskus meidän on kasvettava ja opittava, ikään kuin valmistauduttava, sen suuren rakkauden kohtaamiseksi. Kasvu voi myös tapahtua suhteessa.

Nostin myös enkelikortin, ”Lehahel”, joka viestitti, että sinun kannattaa nyt täysillä keskittyä omaan elämääsi ja siitä nauttimiseen. Positiivinen asenteesi ja rento olemuksesi on eduksi ja toiset ihmiset lähestyvät sinua helpommin. Pienenä varoituksen sanana, enkeli haluaa muistuttaa, että sinun kannattaisi oppia olla käyttämättä ihmisiä hyväkseen.


/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #162 : 26.06.2012 18:48:17 »

Hei!

Olisin todella iloinen, jos voisit nostaa minullekin muutaman kortin! Elämässäni on nyt paljon epäselvyyksiä, joihin kaipaisin neuvoa, opastusta sen oikean tien valintaan.

Olen ollut työttömänä vuoden. Opiskelen täysin uutta alaa, jonka kanssa tahkoan vielä kovasti. Tuntuu, että jotain puuttuu, jotain henkistä, että pääsisin "asian ytimeen" ja sitä kautta uskaltautuisin jossain vaiheessa alalle. Vai onko puute jossain muussa seikassa..? Voisitko katsoa, mitä minulle tulevaisuudestani työpiireissä sanotaan.

Toiseksi kaipaan neuvoa raha-asioiden suhteen. Alkaa pussin pohja heijastua siihen malliin, että jokin ratkaisu tilanteeseen täytyisi löytää. Ed. alalle minusta ei enää ole, eikä muutakaan koulutusta (vielä) ole. Mistä siis rahoitusta elämän jatkamiseen?

Kolmanneksi minua askarruttaa parisuhteeni. Sitä on jatkunut jo 18 vuotta, mutta jotenkin vieläkin tuntuu, että etenemme horjuvalla pohjalla. Puuttuu se syvin luottamus ja yhteinen tulevaisuuden suunnittelu ja ajattelu. Haluaisin kuitenkin kovasti jatkaa juuri tämän
miehen kanssa, ja tajutakseni hänkin minun kanssani. Mitä voisimme tehdä toisin? Vai onko ero ja uuden puolison löytäminen se ainoa tapa löytää rauha tässä asiassa?

Suuret kiitokseni jo etukäteen!!! Terveisin Maarit

Hei Maarit,

Sinua askarrutti moni asia. Kysyn erikseen työ/raha-asioista ja sitten opiskelusta. Viimeiseksi nostan kortin parishuteellenne.

Elikkä. Tulevaisuus työ/raha-asioissa.
Tähän kohtaan sinulle nousi kortti ”Sehiah.” Kortti on päättymisien ja lopun kortti, joten tähän kohtaan se enteilee hyvää kun olet ollut työttömänä vuoden ja raha tiukilla. Enkeli haluaa viestittää, että nykyiseen tilanteeseesi tulee hyvin pian muutos ja saat vielä kokea, että jokin ajan-jakso elämässäsi on tullut päätökseen. Nyt kannattaa siis rauhallisin mielin jättää mennyt taakse ja jatkaa eteenpäin, ottaa uskaliaasti se seuraava askel siihen suuntaan mihin haluat. Kenties jopa voisit uudelleensuunnitella tulevaisuuttasi ellei aiemmin asetetut päämäärät enää tunnu houkuttavan.

Opiskelu: Opiskeluun sinulle nousi kortti ”Ariel”. Kortti on rakkauden kortti ja enteilee siis pelkästään hyvää opiskelemallesi alalle. Tätä kautta elämäsi olosuhteet muuttuvat positiivisemmaksi ja tulet huomaamaan, miten ala rikastuttaa elämääsi tulevaisuudessa. Kyllä minulle tulee mieleen, että enkeli rohkaisee sinua vaan jatkamaan. Ajan mittaan asiat kyllä valkenevat sinulle – joskus se vaan vie aikaa.

Parisuhde: ”Mumiah”. Kyse taitaa siis olla sielunkumppanuudesta miehesi ja sinun välillä. Kortti viittaa kuitenkin myös siihen, että olet tällä hetkellä epävarma suhteestanne ja kenties pelkäät sen tulevaisuuden puolesta. Enkeli tuokin vapahdusta pelkoihin ja yleiskatsahdus korttiin on positiivinen. Tällainen orientaatiovaihe ei kestä enää pitkään.

/A

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #163 : 26.06.2012 18:48:58 »

Hei, tämähän on mielenkiintoista, jos sinulla on aikaa ja mahdollisuutta vastata, niin kyllä kysymyksiä löytyy..........  Grin

haluaisin tietää mitä työpaikallani tapahtuu, jatkuuko hyvänä vai pahana?
ja parisuhteesta olisi kiva tietää, onko nykyinen miesystäväni se sielunkumppanini jota olen koko elämäni etsinyt?
entä tulevatko poikani ja miesystäväni toimeen, jos muutamme yhteen?



Hei Stenbocken,

Työtilanteeseesi nousi kortti ”Zadikel”. Nykyisestä kaaoksesta kehittyy uusi järjestys. Selviät tilanteesta kysymällä itseltäsi, mitä asia/tilanne sinulle oikein opetti? Vaikuttaa siis kuitenkin siltä, että asiat etenevät positiiviseen suuntaan.

Suhteellesi nousi kortti ”Mebahiah”. Hän on rakikaalien muutosten enkeli ja tuo siis voimia elämän haasteisiin. En siis tämän perusteella menisi vannomaan, että miehesi on sielunkumppanisi koska parisuhde – kohdalla kortti enteilee eroa/ vastatuulta liitossanne.

Viimeiselle kysymykselle nousi järjestyksen ja lain-alaisuuden kortti ”Reylel”. Selviätte tilanteesta asettamalla selkeät rajat ja noudattamalla järjestystä. Saattaa olla, että alkutaipale uusioperheessä on hieman kivinen, mutta kortin yleiskuva on kuitenkin positiivinen.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #164 : 26.06.2012 18:49:37 »

Jokohan olisi pian aika uudelle rakkaudelle, parisuhteelle? Olisi vihdoin kiva tavata joku.

Hei Heart,

Nostin sinulle kortin ”Sandalphon”, joka on korttipakan korkein ja mielestäni kaunein kortti. Enkeli tuo sinulle erittäin hyviä uutisia. Vaikuttaa siltä, että elämääsi astuu se täydellinen rakkaus – elämänkumppani, joka on ja pysyy. Tämä enteilee syvää tyytyväisyyttä ja onnea parisuhderintamalle.


/A
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: