Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pettäminen  (Luettu 18748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #15 : 03.11.2005 11:34:04 »

Shocked niin minäkin olen aiemmissa suhteissa nähnyt..yleesä tiedän jos suhde loppuu kun näkyy puhelin ja yhteys katkeaa, sillon tiedän, että suhde loppuu n. 2-3vko:n sisässä ja niin on käynyt, mutta en ole unessa nähnyt radikaalia pettämistä, vaan sellasta toisen naisen halaamista ja suukottelua eka unessa mies läksi perään ja jätti sen toisen siihen kuin nalli kalliolle... uglystupid2 Tässä suhteessa en ole ''puhelin' unia nähnyt...tietyt symboolit näyttää valitettavasti tietyn tapahtuman..mut siitä on todellakin aikaa, kun olen nähnyt edes pettämis unia...Mä vähä epäilen, että mun alitajunta tekee tepposia tai jos ei teekkää, niin kaikella on tarkoituksensa, mutta on rasittavaa nähdä sellaisia unia rakkaastaan Cry ja kun muutenkin näkee unia''enne'' niin sitä on sitten vaistomaisesti varpaillaan ja ahdistunut ja se taas vaikuttaa koko suhteeseen vaikka siitä ei edes puhuskaan Undecided
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #16 : 03.11.2005 11:41:23 »

Nooo...en oikeastaan ole pettämisestä nähnyt unta, mutta siitä kyllä, että olen suudellut toista tai rakastellut jonkun kanssa. Ja silloin se suhde ei ole koskaan toteutunut ja olemme jääneet "kavereiksi".  Smiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
mammamma
Vieras
« Vastaus #17 : 03.11.2005 13:12:10 »

Lainaus
sellaisia unia, että mieheni jättää/pettää minua siinä unessa suutelemalla toista naista

Itse olen käynyt läpi pitkän aikaa entisiä ihastuksia / suhteita unessa pettämällä. Viimeksi oltiin jopa "itse asiassa" exän kans mieheni ja lapseni (!) katsellessa vierestä. Rajultahan tuo kuulostaa, mutta kertoo ehkä enemmän juuri sen, että mies ja lapsi näkevät minut sellaisena, minkälaiseksi aikaisemmat asiat ovat minua muokanneet. Yksikään näistä unista ei ole ollut minulla mitenkään järisyttävän todentuntuinen, mutta useimmista on henkinyt rauhallisuuden tunne, vaikka ero kyseisestä henkilöstä olisikin ollut kaikkea muuta kuin rauhallinen. Se taas kertoo minulle, että olen asian kans sujut.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #18 : 03.11.2005 21:47:15 »

Moro Piika Smiley alkaa nyt meinaa tajuamaan, mistä ne unet tulevat, kun on itselleen rehellinen...tavallaan se ajatus lähtee itsestä omasta mielestä ajatuksella leikkimisellä, se tavallaan näyttää sen toisen kannalta miltä mahdollisesti se hänestä tuntus, jos asia tulisi selville...ja pahalle se tuntuu, koska sen unessa sain selville uglystupid2 eli minun alitajuinen ajatus se olikin..vaikka sitä en tekisi missään tapauksessa...olin yhdessä vaiheessa tyytymätön erääseen asiaan, ja se sai ajatukset väärille raiteille Embarrassed ''tunnustaa nolona'' ehkä se silloin unessa näytti mitä voin saada aikaan, jos menen ja teen typeryyksiä Lips Sealed eli aika hurjaa huomata itsestä ne viat ja ajatukset heikoilla hetkillä knuppel2 mut onneksi täällä on paljon sellaisia persoonia, jotka ovat paneutuneet kommentoimaan mahdollisemman monella eritavalla tätä unta, ja sitä kautta olen oppinut nyt paljon itsestäni angel KYLLÄ kannatti tänne kirjaantua Wink KIITOS kovasti rakkaat kanssa sisaret smitten tämä helpotti minua tosi paljon, kun sain tämän asian selväksi coolsmiley
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #19 : 03.11.2005 21:56:59 »

Ihanaa Sawotar kun alkaa valjeta. Mutta eks ole hurjaa noiden omien ajatusten voima. Kaikkea hyvää teidän rakkauselämäänne!
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #20 : 03.11.2005 23:26:17 »

smitten kiitos avecmoi...olen erittäin iloinen kun olen rehellinen itselleni..eikä tarvitse hävetä omia ikäviä ajatuksiaan :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: