Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pettäminen  (Luettu 18830 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« : 30.10.2005 22:15:02 »

Näen aika paljon enneunia, jotka on toteutuneet..tietyt symboolit jne jne on aika ikäviäkin tapahtumia nähnyt unessa, mutta nyt olen nähnyt sellaisia unia, että mieheni jättää/pettää minua siinä unessa suutelemalla toista naista Cry en tajua mitä uni yrittää minulle sanoa? tosin suhde meillä on tosi hyvä ja kummallakin on takana aikamoisia myllerryksiä, mutta niistä osataan jutella jne jne..eli kumpikin rakastaa toisiaan, mutta silti tälläiset unet alkaa ahdistaa  Embarrassed voisko joku selkeyttää niitä?
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 30.10.2005 22:53:46 »

Jospa SINUSTA tulee esiin sellaista uutta, jota miehesi Rakastaa vieläkin kiihkeämmin??  smitten
Sillä elämmehän nyt sitä evoluution kulta-aikaa, jolloin uudet feminiiniset energiat tekevät omia taikojaan jokaiselle naisellekin, muttet voi ehkä vieläkään olla varma, että se koskee myös sinua ja sen tähden vähän "pelottaa" se uusi nainen.  :Smiley angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 30.10.2005 23:51:22 »

Se muuten on totta Smiley että tämä mies jonka kanssa nyt olen, niin meillä on henkinen yhteys aika suuri ollut jo alusta asti ja tunteet on voimakkaat ja tietty itselläni voi olla sellasta että uskallanko :Smiley luottaa jne jne ne kaikki vaikuttaa uniin, vaikka ne yleesä näytetään alitajunnan puhdistamiseksi, niin se on surullista ja ahistavaa nähdä usein ko. unia Cry . Olen huomannut että intuutio taitoni on aika nopeasti edennyt ja vaistoon asioita enempi ja mulle puhutaan huolia..välillä vaan tuntuu että onko tää tottakaan enään buck2 sen verti tää siirtymä vaikuttaa minuun kaikella saralla...Mieheni on kyllä luotattava sen vaistoon ja rehellisimpiä ihmisiä mitä mulla koskaan ollut lähipiirissä ja rakkauskin on aitoa smitten KIITOS sinulle keho valaistuksesta, en osannut tuolta kantilta asiaa edes ajatellakkaan :Smiley Iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta sinulle smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2005 00:22:34 »

Eipä kestä kiitellä, vaikkei tästä ehkä olekaan avuksi muuten kuin noille epäilijöilleni, jotka luulevat aina, että teen vain pimeydelle töitä!  Wink Cheesy angel

Iloa uuteen intuitioosi, sillä kyllä antennit ovat nyt hyvin suunnatut.  smitten
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2005 09:55:22 »

Hei Savotar,

Tosi kimuranttisia tuollaiset unet. Oletko keskustellut avoimesti niistä miehesi kanssa?

Minulla oli silloin aiemmin, kun se uni josta kerroin tuolla toisaalla, juuri näitä inhottavia, iljettäviä unia.

Mutta sinun tapauksessasi kyseessä ei tarvitse olla tämä todeksi tuleva pettäminen, kuten kirjoitit suhteenne on hyvä. Jos vaan kykenet niin anna niiden unien tulla ja mennä. Älä jää niitä hautomaan. Kyllä ne aikanaan loppuu, Ajattele vaikka että ne on jotain haamuja. sano vaikka aamulla herätessäsi, jos näet sellaisen unen, että kas terve haamu kävit taas moikkaamassa, mutta onneksi et ole totta, olet vain haamu.

 Ja kyllä sinä sitten tiedät jos joku uni oikeasti kertoo sinulle viestin. LUOTA SIIHEN ETTÄ SAAT TIETOOSI KAIKEN SEN MIKÄ SINUN TULEE TIETÄÄ!
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 31.10.2005 10:16:16 »

Heips avecmoi Smiley Olen kertonut miehelleni jokaisesta unesta ja senkin, että ne unet ahdistaa syvästi ja mieheni on itsekkin huolissaan niistä unista ja sanonut että pelkoon ei ole aihetta, tosin meidän suhde muutenkin on aika tuore ja vasta menty avoliittoon ja kaikki tapahtu nopeassa temmossa, eli unet voivat olla vanhoja pelkoja menneisyyden haamut koittelevat vielä minua, koska aiemmin olen nähnyt muissakin suhteissa tuollaisia unia, ja ne on valitettavasti toteutuneet Cry ja siksipä nyt pistää tulevaisuus pelottamaan kun itse olne uskollisuudessa liiankin ehdoton''kerrasta poikki persoona'' ja nyt kerrankin on sellainen mies rinnalla joka tukee, auttaa,rakastaa ja on rehellinen ja jonka kanssa on hyvä olla smitten Mut siinä voi olla yksi vaihtoehto, että kumpikin tiedostamatta kantaa menneisyyttä mukanaan henkisellä tasolla ja siksi ne näyttää unissa noin Undecided
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #6 : 31.10.2005 13:37:12 »

Heips Savotar,

Joo, jotain sellasia menneisyyden haamuja niiden täytyy olla. Se on juuri tärkeää, että miehesi tukee sinua ja RAKASTAA ja sinä RAKASTAT häntä. Rakkaus on se ainut voima jolla pääsette niistä. Huomisesta emme tiedä, mutta rakastakaamme tänään tällä hetkellä.

Lukekaapa muuten Tommy ja Carita Hellstenin kirja: "Lähelle on pitkä matka". siitä voisi olla apua.
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #7 : 31.10.2005 15:58:31 »

Heips vielä Savotar,

Kirjahyllystä "hyppäsi" käteeni kirja: "Ymmärrä unesi tunne itsesi". Kirjoittaja Louise Minerva Frostegren on ruotsalainen fil. kand., hän on opiskellut unien tulkintaa ja vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Hän on myös opettanut pitkään ryhmiä ja yksityisiä ymmärtämään uniensa sisällön.

Saattaisi olla tutustumisen arvoinen kirja. Siinä on kivasti jaoteltu unet esim.: menneeseen viittaaviin, ohjaaviin, varoittaviin, tiedottaviin, osoittaviin etc.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 31.10.2005 17:15:03 »

smitten Kiitos avecmoi vaivan näöstäsi, täytynee hakea kirjastosta kyseinen unikirja, kun nämä mun unikirjat antaa väärää informaatioa tai ei löydy sitten selityksiä niille ollenkaan..Onneksi mieheni ymmärtää mun pikku oikut jotka johtuu unesta tickedoff
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #9 : 01.11.2005 11:15:15 »

epäiletkö/pelkäätkö sitä,että hän pettäisi sinua?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 01.11.2005 18:23:42 »

enemmänkin pelkään....mut en epäile että tekis sitä, tämä on minusta johtuvaa, koska mennyt on ollut aika hurjaa ja suhteet loppunut miehen pettämiseen Embarrassed
tallennettu
helluntailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #11 : 01.11.2005 23:05:32 »

niiiiin. unia pettämisestä. jos on onnellinen parisuhde, ei tietty liian, mutta asiat kuienkin mallillaan... niin onkohan jossain siellä alitajunnassa joku pieni pelko lopullisuudesta. siitä, että jos takana olisikin jotain. minua kiinnostaa nämä pettämisunet, koska itse olen joskus nähnyt unia siitä, kuinka itse petän. ja vielä monessa unessa nauttinutkin siitä. hmm.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #12 : 02.11.2005 09:12:32 »

Huomenta piika Smiley mutta miten sun unet käyttäyty? Pettikö miehesi oikeesti?vai unissa? toisaalta kun ajattelee, unet voi merkitä myös vastasuuntaa, eli itse ajattelee pettämistä esim. jos on tyytymätön tai epäilevä puolison shteen/tyytymätön alitajunassa, olen myös ajatellu tuoltakin kannalta, koska uni kun usein toistuu, niin jokin sanoma sille on minulle ehkä omasta ajattelusta tjn. tosin siihen päälle mennesyyden haamut jne jne, mutta uskon että ne jää ajan kanssa pois ja uskon että kaikella on tarkoituksensa vaikka se kuinka pahalla tällä hetkellä tuntuukin, silti se vaan on käytävä läpi ja jaksaa uskoo hyvään kuitenkin smitten
tallennettu
0305
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #13 : 03.11.2005 00:24:29 »

En ole nähnyt unta että mies pettäisi, vaan että itse suutelen vieraita. Olen tulkinnut unet useimmiten niin, että ne kertovat juuri näistä menneisyyden haamuista, tai sitten että pääsen lähelle omaa maskuliinisuuttani tai varjopuoltani.
Koska nämä suutelemiset tapahtuvat yleensä ihmisten kanssa, jotka eivät minulle merkitse arkielämässä niin paljon, että heihin hereillä sekoaisin, on etsittävä tulkintoja muualta.
Joskus näen unta, että olen vielä exän buck2 kanssa, ja ne ovat juuri niitä unia joissa käydään läpi menneisyyden juttuja (esim. puro muuttuu kuraiseksi ojaksi kun katselemme sinne, tai että yritän piiloutua exältäni ym.)
tallennettu
3250
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #14 : 03.11.2005 10:57:05 »

Hei,
olen joskus nähnyt tuollaisia unia exsuhteissani, ja minulla ne ovat jossain mielessä toteutuneet, MUTTA näin siis minulla, ei välttämättä sinulla tarkoita samaa. Minulla ei kyseessä ole olleet mitkään TOSI vakavat suhteet, parin kuukauden seurustelut lähinnä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: