Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ilta/aamuihminen  (Luettu 23411 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #15 : 18.06.2012 20:45:04 »

Mä oon sekä aamu- että iltaihminen; päivät, iltapäivät voi olla vaikeita ja myöhäset iltapäivät kaikkein pahimpia.

Aamulla oon aina tykänny herätä aikasin - päivät voisin vaikka nukkua pelkästään jos siihen ois mahdollisuus - illalla ja yöllä tykkään valvoa.
tallennettu

.
veskuct
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #16 : 19.06.2012 07:44:45 »

Itse haluan nukkua aamulla pitkään, olen aina ollut aamu-uninen. Illalla virkku vaikka tänäpäivinä tuntuu että aina väsyttää, lekö nuo vahvat energiat jotka vievät voimia.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 19.06.2012 17:33:17 »

Mulla riippuu paljon valon määrästä. Kesällä näin heräilee aikaisin, ja tykkäänkin aikaisen aamun tuoksuista, väreistä, ilmasta ja tunnelmasta. Pimeimpään aikaan taas ei millään pääse ylös, vaikka aamusta muuten silloinkin pidän. Illatkin on mukavan tunnelmallisia. Menen silti suosiolla aikaisin nukkumaan jos seuraavana päivänä on aikainen herätys. En myöskään jaksa enää valvoa oikein pitkälle yli puolenyön, se vähän verottaa voimia. Mutta kyllä se on se klo 16-19 kun iskee sellainen väsymys aina. Juurihan joku tutkimus kertoi, että ihmisen kuuluisi nukkua päiväunet?  :Smiley coolsmiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #18 : 19.06.2012 20:30:02 »

Mulla aina joskus 15.00 aikaan väsymys, joskus se on ihan oikeesti fyysistä, mut usein henkistä - tekee mieli mennä tunniks, ehkä pariks peiton alle ja herätä sitte myöhemmin virkeenä.

Mä olen myös talvella ja syksyllä aamuihminen, tykkään herätä ennen ku aurinko nousee, kun on vielä pimeetä ja hiljasta;
laitan ton yhden tunnelmavalon päälle ja teen aamiaista.
Ja tosiaan, käyn minäkin nykyään aika suosiolla melko aikasin nukkumaan just sen takii et on sit aamulla virkee,
vaikka toisinaan heräänkin aamuyöstä ja luen jotain ja nautin tavallaan et oo hereillä yöllä,niin  selkee putkeen
valvominen illasta läpi yön ja aamuun, varsinkin jonkun ihmisen seurassa ei vois vähempää kiinnostaa.
Juhlat läpi yön - suoraan sanottuna yäk !
tallennettu

.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #19 : 27.06.2012 02:39:30 »

Kolmisin hereillä puoli kolmelta mies, poika ja minä = yökukkujakolmikko
Nukutaan pitkälle iltapäivään kaikki ja hassu samarytmisyys.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #20 : 01.07.2012 11:27:04 »

Olen ehdottomasti enempi ilta- ja yöihminen - parhaat ideat syntyvät hämärän aikaan ja silloin myös saan eniten aikaiseksi Cheesy  Sääli vaan, kun kerrostalossa asuessa ei voi pikkutunneilla mitään kovin äänekästä inspiraatiota alkaa toteuttamaan Wink

Opiskeluaikana valvoin helposti jonnekin klo 2-3 saakka ja heräsin puolenpäivän huiteilla - sama tapahtuu esim. lomalla, rytmi kääntyy ihan parissa päivässä entiselleen. Nyt työelämässä joudun heräämään ennen kukonlaulua, menihän uuden rytmin oppimiseen aikansa, mutta nyttemmin aikaisin nukkumaanmeno ei tunnu enää kivuliaalta Smiley

Toisaalta... Koska mulla Kauris kurittaa tuolla taustalla, olen kaikkein onnellisimmillani, kun loma-aikana/viikonloppuisin pystyisin menemään siinä klo 22-23 maissa nukkumaan ja heräämään klo 7-8 maissa Tongue  Mutku välillä tyyny on vaan niiiin mukavasti pään alla, ettei malta nousta...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #21 : 16.02.2017 09:07:16 »

Aamut on nukkumista varten smitten ja kesäillat ihan parhaita vaikka mitä tarttis tehdä  Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #22 : 16.02.2017 10:26:40 »

Nuorempana mä olin aamuihminen ja ei ollut mikään ongelma herätä kukonpierasun aikaan. Nykyään ei jaksais herätä aamusta eikä valvoo illasta, et selittäkääpä tää sitten jotenki...  2funny
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4365



Profiili
« Vastaus #23 : 16.02.2017 22:26:33 »

Yöihminen Cool Tai oikeastaan hämäräihminen.. Istun kotonani pimeässä/hämärässä kaikkina vuorokaudenaikoina jos vaan saan valita Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #24 : 18.02.2017 16:16:13 »

Olen aamuihmisiä. Jos joudun valvomaan yli puolenyön, herään silti
viimeistään ysiltä. Jos nukun päikkärit, minulle tulee halolla hakattu olo.
Mieluummin menen sitten nukkumaan tosi aikaisin illalla, jos vain on
mahdollista.
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #25 : 18.07.2019 22:56:33 »

Hereillä taas, no eihän kello oo mitään. Ilta, yö, aamu - sen jälkeen pruuh, tylsää.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #26 : 06.08.2019 00:03:44 »

Yö, yö- majakan valot yössä- Huhuileva pöllö - eksynyt sielu - Sametinpehmeä hiljaisuus - Linnut - Sateen ropina - Myrsky  smitten
tallennettu

.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 895



Profiili
« Vastaus #27 : 06.08.2019 20:48:00 »

Oma luonnollinen rytmini on ehdottomasti iltaihminen. Heti kun on lomaa niin unirytmi heittäisi ihan kärrynpyörää. Varsinkin nuorempana tykkäsin illoista/iltayöstä ja siitä, että sai kirjoittaa eikä tarvinnut enää suorittaa mitään. Aamut oli kauheita. En ole mikään päivänsäde aamulla edelleenkään ja herään hitaanlaisesti, mutta olen oppinut tykkäämään aikaisista aamuista ja siitä uuden päivän energiasta.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: