Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuus kartalla?  (Luettu 42600 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #45 : 12.06.2011 04:01:09 »

Toisaalta seksuaalisus on muuttuvaista lajia,ehkäpä nuorena kovinkin erilaista, kuin muissa ikävaiheissa.Kartalla voi olla hyvinkin voimakkaana tekijänä,eikä tule sellaisena esille,räjähtää sitten toisiin taajuuksiin jossain vaiheessa,kuten monet muutkin tekijät,ja taipumukset.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #46 : 12.06.2011 10:10:43 »

Neptunuksen transiteilla minä kömmähdin kurjaan avioliittoon,ei siinä järjellä ollut osaa eikä arpaa.Jussi tuli neptunuksen transiitilla,pidin varani,kiertelin kaukaa, kunnes vaara oli ohi.   2funny   sitten täysissä järjissä samaan veneeseen.    angel    


  Katsoin tuttavamiesparin kartat ,toisella  uranus   aspect_opp  mars   
  Toisella   uranus   aspect_squ   mars 
  Molemmat vesimiehiä,eivät ole kaapissa olleet koskaan.  Uranus-merkurius yhtymät molemmilla.Oman tiensä määrätietoisia kulkijoita.Puhujia,kirjoittajia..
« Viimeksi muokattu: 12.06.2011 10:29:20 kirjoittanut sansai » tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #47 : 22.08.2011 23:14:20 »


Mulle on sanottu että mulla olis lepakkokartta Cheesy Hih. mutta kun noviisina lueskelin tätä ketjua, ihmettelen kun mullahan on nuo 6-8 huoneet tyhjät?? vai voiko sen noin yksoikoisesti katsoa?

http://www.astro.fi/images/radix_web/14.04.1981_11:23_1_-02:00_66.295_-25.444_00.png
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #48 : 22.08.2011 23:23:16 »

 Ceres vaikuttaa aika voimakkaasti parisuhdehuoneessa seksuaalisuuteen.
tallennettu

Johanna
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #49 : 22.08.2011 23:41:00 »

..jotenkin huonostiko?
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #50 : 23.08.2011 10:48:39 »

Katsoin oman cerekseni paikkaa kartalla ja se oli vesimiehessä kuudennessa, työn, huoneessa. Toisin sanoen, uhraanko minä parisuhdeseksin työnteolle? Vai tuleeko parisuhdeseksi työpaikalle?

 Grin

Siinäpä mietittävää.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 23.08.2011 11:44:17 »

Demeter, kreikkalaisten viljan jumalatar, tunnettiin Roomassa nimellä Ceres. Hänet kuvattiin kauniina kultahiuksisena naisena, joka oli pukeutunut siniseen viittaan ja esitettiin veistoksissa useinmiten istuvana, EMÄNTÄMÄISENÄ hahmona. Häntä palvottiin ÄITIjumalattarena, VILJAN jumalattarena, Eleusiin mysteereiden antajana ja ÄITIARKKITYYPIN ja ÄIDINVAISTON henkilöitymänä. Mytologiassa hän oli ryöstetyn Persefonen äiti.
Jean Shinoda Bolen / Jumalattaren aika -naisen kolmas ikä

Että kyllä se Ceres on enämpi seksuaalisuuden (naiseuden) ilmentämistä äitiyden kautta.
Eli joillekin seksuaalisuus on "hedelmällistä tuottavuutta",
halu kokea sen seuraus, raskaus ja äitiys.
Ja parisuhteessa
jos isäntä sanoo parempaa puoliskoaan emännäksi,"talon haltijaksi",
niin se on tuo "mother" - "master of the house" - Demeter - Ceres.
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #52 : 23.08.2011 18:25:22 »

Kiitos nikki. Sain tyhjentävän vastauksen omalle sijainnille.
tallennettu

Johanna
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #53 : 24.08.2011 15:31:41 »

 ceres , mars  kaksoset VII h. Suhtaudun aika kevyesti ja avoimesti seksuaalisuuteen, omaan ja muiden, toki  askendentti skorpioni osaa olla obsessiivinen ja vaativa. Viihdyn parhaiten pidemmissä ihmissuhteissa, yhden yön jutut ei vät ole minua varten. Älykkyys on seksikästä.  Varsinainen suuntautumiseni on hetsku, miksei pienellä bi-painotuksella- ehkä joku päivä umpilesbo! Grin Aika näyttää.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2011 15:35:45 kirjoittanut Lilian » tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #54 : 24.08.2011 15:39:22 »

Toisaalta seksuaalisus on muuttuvaista lajia,ehkäpä nuorena kovinkin erilaista, kuin muissa ikävaiheissa.Kartalla voi olla hyvinkin voimakkaana tekijänä,eikä tule sellaisena esille,räjähtää sitten toisiin taajuuksiin jossain vaiheessa,kuten monet muutkin tekijät,ja taipumukset.

Olen samaa mieltä, ihminen on nuorena raakile kaikelta osin. Voi olla ettei itseluottamuskaan riitä olemaan sitä mitä on tai ei vain vielä yksinkertaisesti tiedosta asioita samalla tavalla teininä/ parikymppisenä kuin myöhemmin elämässä.
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #55 : 27.08.2011 19:44:21 »

Itte olen lesbo ja vasta nyt tutkin tätä asiaa kartalta. Siellähän se on uranus hyvässä yhteydessä marsiin ja venukseen Smiley Vitos ja seiska huoneet tosin ihan tyhjät, että sitä kautta paha tulkita. Kasihuoneessa on mars leijonassa.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #56 : 28.08.2011 01:12:36 »

Mulla on myös pallas 7. huoneessa ja vaikutus on aika voimakas. Maanviljelyksen ja muun jumalatar
tallennettu

Johanna
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #57 : 28.08.2011 11:22:35 »

Huomasin myös, että 7. huoneen teemoissa  kalat ja planetoidit  juno ja  vesta . Vaikka  venus  jousimies huoneessa 5 saa aikaan luovuutta, leikkimielisyyttä ja monimuotoisuutta seksuaalisessa kanssakäymisessä, en kuitenkaan jaa tätä "aarrettani" ihan kenen kanssa tahansa. Lähinnä seksuaalisuuttani kuvaa luonnollisuus. Minulle seksi on rakkauden ja parisuhteen tiilien välissä olevaa laastia, joka pitää nämä kaksi asiaa yhdessä ja talon kasassa.

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #58 : 29.08.2011 14:10:31 »

Oma kokemukseni kun asiasta on että seksuaalisella tasolla hyvinkin voisin kokea seksin naisen kanssa nautittavaksi tai mukavaksi kokemukseksi. Mutta sitten emotionaalisella tasolla tuntuu, että ainoastaan se miehen maskuliinisuus, se erilaisuus, saa täytettyä ne tarpeet mitä minulla on. Siis pidempää suhdetta naisen kanssa ei ole kiinnostusta lähteä rakentamaan. Onko tästä homoilta kommenttia, että millä tavalla seksuaalisuus ja parisuhdeajatukset eroavat toisistaan? Mikä tekee sen että parisuhde samaa sukupuolta olevan kanssa tuntuu paremmalta ajatukselta?


No avaudutaanpas tästä asiasta pikkaisen...

Itse sekoan maskuliinisista naisista. Feminiiset naiset sen sijaan eivät sytytä sitten ollenkaan. Minua viehättävät ihmiset jotka etsivät rohkeasti omaa tapaansa elää ja rikkovat naiseudelle asetettuja normeja ja priorisoivat halunsa olla oma itsensä ympäristön halveksunnasta välittämättä. Vaikka itse olen ulkoisesti suht feminiininen - minua ei siis välttämättä harjaantumaton silmä heti välttämättä lepakoksi tunnista  Grin - en muista montaa yhtä vapauttavaa ja voimaannuttavaa kokemusta kuin sen hetken kun hiusten pituus lyheni osittain siiliksi... Koko elämäni pitkästä ja harvinaisen tuuheasta kuontalostani kehuja saaneena tuntui yhtäkkiä, että niin hiukset kuin elämäni on omissa käsissäni ja itse määrittelen "kauneusnormini".

Nuoruudessani olin miesten kanssa, mutta en kerta kaikkiaan pysty olemaan suhteessa tai harrastamaan seksiä miesten kanssa oikeasti nauttien. Voin kyllä viehättyä/henkisesti ihastua miehiin, mutta muu äklöttää. En kestä tiettyä fiksaantunutta roolijakoa, vaan se ahdistaa suuresti. En voi antaa ohjia miehelle, sen sijaan naiselle annan ne enemmän kuin mielelläni  Grin Seksin ohella nautin myös siitä, että naisen kanssa ei ole periaatteessa olemassa jotain tiettyä kaavaa miten homman pitäisi edetä. Sanotaanko, että olin helvetin onneton hetero ja löysin itsetuntoni ja terveen itserakkauden vasta naisiin paremmin tutustuttuani.

Suurin indikaattori lienee  venus kaksoset  aspect_opp  uranus jousimies ja ehkäpä MC Vesimiehessä avittaa myös - perinteinen ydinperhemalli ja monet muutkaan klassikot ei vaan vois vähempää kiinnostaa  Wink Ja Lilith  vesimies  - mitä mahtaa tarkoittaa?

Jos joku haluaa kurkata lepakkokarttaan ja tehdä tulkintoja niin kiitosta vaan! Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.08.2011 14:21:43 kirjoittanut apache » tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #59 : 29.08.2011 15:58:30 »

Oletteko huomanneet transiittien vaikutusta seksuaaliseen aktiivisuuteen tai reagointiin?  Mikä tekee sen, että joskus vaan ei huvita, joskus taas.... :Smiley  Tai joskus on ikäänkuin herkemmällä, niin että koko juttu on pelkkää ilotulitusta, joskus taas, no,  ihan kivaa.

Olen yrittänyt katsoa edistyskartalta ja transiiteista, mutta en ole löytänyt mitään selitystä astrologisesti ainakaan omalta kohdaltani.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: