Jinx
Vieras
|
|
« : 27.03.2006 10:33:45 » |
|
Kohdassa kaksosten juttuja... Havaitsin seuraavaa... Kaksosten sairaudet: Älyllisesti toimeliaan Kaksosen perusongelma kohdistuu päähän ja siellä hermostollisiin ylikuumenemisiin ja häiriöihin, joista saattaa seurata hermoromahduksia. Elimellisesti ovat vaaravyöhykkeessä keuhkot altistaen keuhkosairauksille ja keuhkokuumeelle. Peruskaksonen tosin suojaa keuhkojaan aktiivisesti tervalla ja nikotiinilla, joten täytynee lisätä luetteloon tuo pelätty keuhkosyöpä. Onko tämä vitsi vai onko asia oikeasti näin että suurin osa kaksosista polttaa...? Itse kuuluun ilmeisesti tähän ns. enemmistöön eli tupakoitsijoihin... Mieli piteitä asiasta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
twin peak
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 27.03.2006 10:43:36 » |
|
Olen kaksonen ja poltin aikaisemmin. Ainakin itselläni oli ylikuumenemista aikaisemmin. Hermosto kävi jotenkin ylikierroksilla. Suosittelen liikuntaa ja hiljentymistä kaksosille. Sepon kommentti luonneanalyysistäni oli että varokoon muut kaksosta joka osaa kuunnella. Olen samaa mieltä tuosta tekstistä, mutta aina voi muuttaa tapojaan...!
|
|
|
tallennettu
|
valkoinen solaarinen peili
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 27.03.2006 11:42:20 » |
|
Tässä myös nouseva Kaksoset ja KYLLÄ, melkoinen sauhuttelija olen. Aijai minua ! Heh...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Maikku1972
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3 : 27.03.2006 11:47:53 » |
|
Kyllä kaksonen olen ja palaa ihan kiitettävästi. Olen 20 vuotta polttanut ja siitä ajasta olen 8 kuukautta ollut ilman. Mietintämyssyssä on kyllä ollut, että jos vaan hakisi sitä nikotiinipurkkaa apteekista ja alkais pureskelemaan sitä. Nyt olis hyvä sauma lopettamiseen, kun mieheni (kaksonen niin ikään) ei polta. Ei ole koskaan polttanut. Jos masenjus on hermoromahdus, niin allekirjoitan tämän myös. Onneksi olen siitä päässyt jo yli. Kieltämättä tuntuu että välillä ylikuumenee ihan kiitettävästi jopa keittää
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko:Kaksonen Nousumerkki: Skorpioni Kuu: Vaaka Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #4 : 27.03.2006 12:30:39 » |
|
Itse olen harka, mutta sauhutan ihan liikaa, olisiko merkurius kaksosissa syyna vai mina itse? Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 27.03.2006 13:17:13 » |
|
Taidan olla Kaksosista se toinen puolikas, joka ei polta. Molemmat vanhempani ovat ketjupolttajia, joten sain lapsena kestotervauksen ja alikehittyneet keuhkot loppuiäkseni. Vähän ikään kuin samallalailla kuin Obelix putosi taikajuomapataan tai jotain.. :
Tosin tykkään tussutella muutaman sikarin silloin tällöin tai jos olen esim. bailaamassa polttavien ystävieni kanssa, niin vanilija aromisia minisikareita. Ne tuoksuvat hyvälle.
Mitä hermoihin tulee, niin pitäisi kai tuo kahvi vaihtaa rauhoittavaan kamomillateehen...? : Kahvin juontini on jotain sellaista, mikä aiheuttaa pelkotiloja ystävilleni, työtovereilleni ja perheelleni. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/scare2.gif)
Juon nimittäin kahvia pitkin päivää lahjaksi saadusta puolen litran mukista, joka on ilmeisesti oikeasti tarkoitettu keittokulhoksi tai joksikin aamiaismuro-puurokulhoksi (ainakin ystäväni mukaan, joka antoi sen). :
Heti toimistoon päästyäni otan kahvimorttelini ja se täyteen tuoretta kahvia, mausteeksi fariinisokeria, laktoositonta maitoa ja kanelia tai kardemummaa. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drool2.gif)
Sitten se kuppi täyttyy samallalailla aina tuonne n. klo 17 asti ja on pöydälläni käden ulottuvilla samalla kun touhuan koneellani. Nytkin.
Illalla sitten alan juomaan rauhoittavia yrttiteetä, että uni vielä tulee.
Muuten elän ja syön terveellisesti, joten en niin kauhistele tätä tapaani juoda litroittain kahvia. Sitäpaitsi kofeini paitsi pitää aivoni virkeänä, niin se polttaa rasvaa ja hävittää selluliittia, jota tulee kun istuu päivät pitkät koneen ääressä.
Monta kärpästä yhdellä iskulla, mikä onkin sopivaa juuri Kaksoselle.
Iloa, valoa ja rakkautta
Asterix(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/42.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 27.03.2006 13:21:30 » |
|
Asterix: Hävittääkö kofeiini selluliittia ja polttaa rasvaa? Hämmästyttävää.. Pakko mennä siinä tapauksessa kahvin keittoon!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
Keltainen Resonoiva Soturi
|
|
« Vastaus #7 : 27.03.2006 13:35:46 » |
|
Tämäkin häpeäkseen sauhuttelee, kaksosissa ei ole muuta kuin Khiron
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 27.03.2006 13:37:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 27.03.2006 13:39:48 » |
|
Yleensä niissä laihdutustuotteissa yms. joissa on kofeiinia, ei ole sitä kahvin sisältämää rasvaa kuitenkaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 27.03.2006 14:27:36 » |
|
Juu, kunhan nyt heitin... Muistui vain mieleeni mainokset laihduttamista tukevista tuotteista, joissa juuri painotetaan, että kyseisestä/-sistä tuotteesta/-teista on poistettu kahvinrasva, vaikka kofeiinin lähteenä sitä onkin käytetty... Siis ettei nyt ollut osoitettu kenellekään miten henk.koht. *kahvia myös pannun verran aamusella lipittävä* Rasva on rasvaa, oli se mistä vain peräisin, vain erilaista... Ja monenlaista ihminen tarvitsee...rasvaakin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 27.03.2006 16:46:55 » |
|
Täälläkin tervaava kaksonen....olen kai tyyppiä kaikki paheet Kun vaan ois se rööki,mutta kaikki makea ja hyvä ruoka,napostelu ja vaikka en ole lähelläkkään holistia myöskään en koskaan pulloon ole sylkenyt. Sairauksista en tiedä et oisko ne noin....mutta hermojahan en omista olleskaan,ja jos en raivoo hulluna niin nauran hermottomasti. Kyllähän tupakki yskä kai jo vaivaa,ja toki vaivaa ajatus silloin tällöin sen tupakin haitoista kun niistä ihan väkisin on saannut tietoa,ja tieto lisää tuskaa...taidan siis olla ihan tyhmäkin kun ei mee jakeluun....mutta kaikkiahan se uhka koskee jos tupakilla itteesä lepuutteleepi oli sit merkki mikä tahasa
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #13 : 27.03.2006 17:05:47 » |
|
|
|
|
tallennettu