Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tupakointi kaksosten ongelma?  (Luettu 10074 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« : 27.03.2006 11:33:45 »

Kohdassa kaksosten juttuja...
Havaitsin seuraavaa...  idiot2

Kaksosten sairaudet:
Älyllisesti toimeliaan Kaksosen perusongelma kohdistuu päähän ja siellä hermostollisiin ylikuumenemisiin ja häiriöihin, joista saattaa seurata hermoromahduksia. Elimellisesti ovat vaaravyöhykkeessä keuhkot altistaen keuhkosairauksille ja keuhkokuumeelle. Peruskaksonen tosin suojaa keuhkojaan aktiivisesti tervalla ja nikotiinilla, joten täytynee lisätä luetteloon tuo pelätty keuhkosyöpä.

Onko tämä vitsi  Grin vai onko asia oikeasti näin että suurin osa kaksosista polttaa...?  idiot2

Itse kuuluun ilmeisesti tähän ns. enemmistöön eli tupakoitsijoihin...  angel

Mieli piteitä asiasta...  Shocked
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2006 11:43:36 »

Olen kaksonen ja poltin aikaisemmin.  Tongue

Ainakin itselläni oli ylikuumenemista aikaisemmin. Hermosto kävi jotenkin ylikierroksilla. Suosittelen liikuntaa ja hiljentymistä kaksosille. Sepon kommentti luonneanalyysistäni oli että varokoon muut kaksosta joka osaa kuunnella.  knuppel2    2funny

Olen samaa mieltä tuosta tekstistä, mutta aina voi muuttaa tapojaan...!
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 27.03.2006 12:42:20 »

Tässä myös nouseva Kaksoset ja KYLLÄ, melkoinen sauhuttelija olen.
Aijai minua ! Heh...  knuppel2
tallennettu
Maikku1972
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3 : 27.03.2006 12:47:53 »

Kyllä kaksonen olen ja palaa ihan kiitettävästi. Olen 20 vuotta polttanut ja siitä ajasta olen 8 kuukautta ollut ilman. Mietintämyssyssä on kyllä ollut, että jos vaan hakisi sitä nikotiinipurkkaa apteekista ja alkais pureskelemaan sitä. Nyt olis hyvä sauma lopettamiseen, kun mieheni (kaksonen niin ikään) ei polta. Ei ole koskaan polttanut.

Jos masenjus on hermoromahdus, niin allekirjoitan tämän myös. Onneksi olen siitä päässyt jo yli.

Kieltämättä tuntuu että välillä ylikuumenee  tickedoff ihan kiitettävästi jopa keittää  2funny
tallennettu

Aurinko:Kaksonen
Nousumerkki: Skorpioni
Kuu: Vaaka
Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 27.03.2006 13:30:39 »

Itse olen harka, mutta sauhutan ihan liikaa, olisiko merkurius kaksosissa syyna vai mina itse?
Diamond
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 27.03.2006 14:17:13 »

Taidan olla Kaksosista se toinen puolikas, joka ei polta.
Molemmat vanhempani ovat ketjupolttajia, joten sain lapsena kestotervauksen ja alikehittyneet keuhkot loppuiäkseni.  Cheesy
Vähän ikään kuin samallalailla kuin Obelix putosi
taikajuomapataan tai jotain..  :Smiley Cheesy 2funny

Tosin tykkään tussutella muutaman sikarin silloin tällöin tai jos olen esim. bailaamassa polttavien ystävieni kanssa, niin vanilija aromisia minisikareita. Ne tuoksuvat hyvälle.  smitten

Mitä hermoihin tulee, niin pitäisi kai tuo kahvi vaihtaa rauhoittavaan kamomillateehen...? :Smiley
Kahvin juontini on jotain sellaista, mikä aiheuttaa pelkotiloja ystävilleni, työtovereilleni ja perheelleni. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/scare2.gif) Cheesy

Juon nimittäin kahvia pitkin päivää lahjaksi saadusta puolen litran mukista, joka on ilmeisesti oikeasti tarkoitettu keittokulhoksi tai joksikin aamiaismuro-puurokulhoksi (ainakin ystäväni mukaan, joka antoi sen).   :Smiley Grin 2funny Cheesy

Heti toimistoon päästyäni otan kahvimorttelini ja se täyteen tuoretta kahvia, mausteeksi fariinisokeria, laktoositonta maitoa
ja kanelia tai kardemummaa. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drool2.gif)

Sitten se kuppi täyttyy samallalailla aina tuonne n. klo 17 asti ja on pöydälläni käden ulottuvilla samalla kun touhuan koneellani. Nytkin.  Wink

Illalla sitten alan juomaan rauhoittavia yrttiteetä, että uni vielä tulee. Cheesy

Muuten elän ja syön terveellisesti, joten en niin kauhistele tätä tapaani juoda litroittain kahvia.  Cheesy
Sitäpaitsi kofeini paitsi pitää aivoni virkeänä, niin se polttaa rasvaa ja hävittää selluliittia, jota tulee kun istuu päivät pitkät koneen ääressä.  Wink Cheesy

Monta kärpästä yhdellä iskulla, mikä onkin sopivaa juuri Kaksoselle.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/42.jpg)
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #6 : 27.03.2006 14:21:30 »

Asterix: Hävittääkö kofeiini selluliittia ja polttaa rasvaa?
Hämmästyttävää..

Pakko mennä siinä tapauksessa kahvin keittoon!!!!  Cheesy

 2funny
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #7 : 27.03.2006 14:35:46 »

Tämäkin häpeäkseen sauhuttelee, kaksosissa ei ole muuta kuin Khiron  Huh
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 27.03.2006 14:37:07 »

Asterix: Hävittääkö kofeiini selluliittia ja polttaa rasvaa?
Hämmästyttävää..

Pakko mennä siinä tapauksessa kahvin keittoon!!!!  Cheesy

 2funny

Niin olen lukenut.  Smiley
Kaikissa selluloidivoiteissakin on lisätty kofeinia, koska se vaikuttaa jotenkin oleellisesti rasva-aineenvaihduntaan. Sitä on myös lisättynä monissa ns. laihdutuspillereissä.

Kun olin nuori anorektikko-bulimiitikko, niin silloin kuulin juttua tuolta kehonrakennusammattilaisten keskuudesta, että ottamalla kofeinitabletteja ja erästä allergia -ja astmalääkkeissä käytettyä ainetta samanaikaisesti, se tehostaa rasvan palamista merkittävästi, mutta sivuoireina tulee hermostuneisuutta ja aivan järjetöntä pinnanpalamista.

Kofeinin käyttö ei ole mikään uusi juttu laihduttamisessa ja rasvanpoltossa.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #9 : 27.03.2006 14:39:48 »

Yleensä niissä laihdutustuotteissa yms. joissa on kofeiinia, ei ole sitä kahvin sisältämää rasvaa kuitenkaan...  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 27.03.2006 15:11:27 »

Mi-Olea...

Kahvissa ei ole niin paljon rasvaa, että se onnistuisi lihottamaan.  idiot2
Jos sen kanssa vetää hillomunkin tai möhnäpullan, niin johan läski raikaa.
 
Sitäpaitsi kahvin rasva on kasviperäistä vai jostain porsaan pepustako se uutetaan..? idiot2 
Elimistö tarvitsee hyviä rasvoja moneen asiaan, mm. rasva-aineenvaihduntaan.

Itse painan tällä hetkellä 48 kg ja 49 kg, jos on p*skahätä tai juuri syönyt oikein tuhdisti.  Cheesy

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #11 : 27.03.2006 15:27:36 »

Juu, kunhan nyt heitin...
Muistui vain mieleeni mainokset laihduttamista tukevista tuotteista, joissa juuri painotetaan, että kyseisestä/-sistä tuotteesta/-teista on poistettu kahvinrasva, vaikka kofeiinin lähteenä sitä onkin käytetty...
Siis ettei nyt ollut osoitettu kenellekään miten henk.koht. Wink

*kahvia myös pannun verran aamusella lipittävä*

Rasva on rasvaa, oli se mistä vain peräisin, vain erilaista...
Ja monenlaista ihminen tarvitsee...rasvaakin...
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #12 : 27.03.2006 17:46:55 »

Täälläkin tervaava kaksonen....olen kai tyyppiä kaikki paheet Cheesy Kun vaan ois se rööki,mutta kaikki makea ja hyvä ruoka,napostelu ja vaikka en ole lähelläkkään holistia myöskään en koskaan pulloon ole sylkenyt. Grin

Sairauksista en tiedä et oisko ne noin....mutta hermojahan en omista olleskaan,ja jos en raivoo hulluna niin nauran hermottomasti. 2funny Kyllähän tupakki yskä kai jo vaivaa,ja toki vaivaa ajatus silloin tällöin sen tupakin haitoista kun niistä ihan väkisin on saannut tietoa,ja tieto lisää tuskaa...taidan siis olla ihan tyhmäkin kun ei mee jakeluun....mutta kaikkiahan se uhka koskee jos tupakilla itteesä lepuutteleepi oli sit merkki mikä tahasa smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #13 : 27.03.2006 18:05:47 »

Olen kaksonen horoskoopissa ja enkä ole koskaan polttanut.
Keuhkosairautta on eli astma. Eikä se nyt mikään syöpä ole, vaan allergiaa. En ole koskaan ollut polttamisen kannalla. Minua suorastaa yököttää tupakan hajut ja käryt jotka jääneet vaatteisiin.  tickedoff

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #14 : 27.03.2006 18:10:19 »

Aurinko, mars, merkurius, chiron ja ceres kaksosissa..

Juu..

Poltan.. buck2 buck2

Poltin eka neljä vuotta, sitten olin vuoden polttamatta ja nyt olen sen jälkeen polttanut taas vuoden... Yritän kovasti saada joskus taas lopetettua, nyt tuntuu ettei hermot anna periksi. Olen oikea hermosauhuttelija. En polta ketjuun, voin olla niinkin että menee vain yksi tupakka päivässä, mut jos on hermopäivä niin menee helposti puoli askia...


Ja lievä astma löytyy myös..


Pitää lopettaa... Joskus..
:Smiley

Ihan oikeasti!!
  tickedoff
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: