Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys skorpioneille tai muuten aiheesta tietäville  (Luettu 15162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« : 30.10.2005 07:20:05 »

Olen joskus lukenut useammastakin horoskooppeja ja astrologiaa käsittelevästä kirjasta, että skorpionin syntymän aikoihin yleensä samasta suvusta tai lähipiiristä kuolee joku henkilö. Olen äidiltäni muutamia kertoja kysellyt, että miten on minun laita, onko osunut kuolemia syntymävuodelleni, mutta hänen mukaansa ei.

Onko teillä muilla skorppareilla tietoa, että sellaista olisi sattunut vai onko tuossa asiassa mitään todenperäisyyttä?  Huh
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2005 07:29:44 »

Olen lukenut saman, mutta...
Ei minunkaan tietääkseni ketään kuollut.. Syntyi kyllä muitakin lapsia sukuun.
-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2005 08:35:06 »

Siskoni poika on vaaka, mutta hänellä on kuu skorppionissa. Hän syntyi lokakuussa 1986, mummumme oli kuollut heinäkuussa 1985.

Onko se kuolema aina ennen tämän toisen henkilön syntymää?
Skorpparit kohtaavat yleensä elämässään näitä rankimpia vastoinkäymisiä...

nuorimmalla pojallani on myös kuu skorpparissa, minä ja "tytärpuoleni" olemme molemmat noususkorppareita ja me menetimme isän ja puolison vuonna 2002, nuorin poikani oli silloin 1v 3kk.
tallennettu
anniina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2005 09:41:50 »

Kyllä se ainakin mun kohdalla pitää paikkaansa. Paria kuukautta aiemmin kuoli äidin sisko ja suvussa oli suruaika kun synnyin.
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #4 : 30.10.2005 09:43:48 »

Huomenta!

Kirjoitin joskus aiheesta vanhalle forumille sen mitä aiheesta tiesin. Skorpionin syntymää edeltävänä tai seuraavana vuonna suvusta kuolee joku tai kun suvusta kuolee skorpioni, voi odottaa että sukuun syntyy uusi lapsi seuraavan vuoden aikana. Ainakin skorpionisiskoni kohdalla asian laita on näin. Hänen isoäitinsä kuoli aika tarkkaan vuosi ennen kuin hän itse syntyi. Luin muistaakseni Goodmanin Aurinkomerkit kirjasta tämän jutun.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.2005 09:52:34 »

Tosi mielenkiintoista, ehkäpä oma äitini ei sitten muista oikein. Ja kun hän ei kovinkaan paljon astorologiasta ymmärrä eikä ole kiinnostunut, niin en ole yrittänytkään penkoa asiaa sitä kautta pohjia myöten. Pitäisi varmaankin selvitellä vaikka mummoilta....

Mielenkiintoista muuten sekin, että mieheni äidin miesystävä kuoli hiljattain ja hän oli skorpioni. Ja minä odotan nyt lasta, jonka pitäisi syntyä kesäkuussa.  Huh

Olitko maallikko paljonkin tarinaa ehtinyt vanhalle foorumille kirjoittaa, olisin kiinnostunut tietämään aiheesta kyllä lisää?
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 30.10.2005 12:41:59 »

Sanotaan näin, että edeltäjäni abortoitiin, joten eiköhän se kuolemasta käy. Huh
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #7 : 30.10.2005 13:27:15 »

Äitini on  skorpioni ja hänen äitinsä kuoli pari päivää syntymän jälkeen.
Jotkut selvänäkijät ovat sanoneet minun olevan äitini äiti(ceres scorpparissa yhtymässä IC).
Mene ja tiedä.. angel
tallennettu
JessyRay
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #8 : 30.10.2005 14:06:34 »

Meidän suvusta ei tietääkseni kuollut ketään. Pienoista dramatiikkaa syntymääni kuitenkin sisältyi, sillä olen toinen kaksosista ja synnyimme keskosena yllättäin kuukautta liian aikaisin. Ainakin äidille siinä oli hädän hetkeä tarpeeksi kun meille annettiin hätäkastetta... Kyllä siinä elämästä taisteltiin, joten meidän kohdalla se pitää paikkaansa.
tallennettu

"Kuu tarvii auringon, jotta pystyy loistaan".
                      -Avain-

aurinko skorpioni, kuu vesimies, askendentti neitsyt/ leijonamerkurius+ venus vaaka, mars jousimies
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 30.10.2005 15:39:13 »

miulla se  kuu skorpioni
ja äitini odottaessa minua, äitini äiti kuoli.
Kutomansa villatakki minulle jäi kesken....
Se on ollut ainakin äidilleni kova paikka, siis se kuolema.
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #10 : 30.10.2005 15:47:11 »

Terve Vilmu!

Enpä muista, että olisin paljon tuota kommenttiani enemmän kirjoittanut, mutta jonkin verran aiheesta kyllä keskusteltiin.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


hmmm...


Profiili
« Vastaus #11 : 30.10.2005 15:56:43 »

Meidän tytär kun syntyi viime vuonna marraskuussa niin puolison mummu eli tyttäremme isoisoäitin miesystävä kuoli n. kk päästä tytön syntymästä.
tallennettu

Mikään ei lakkaa muuttumasta, miksi mekään!?

"Me valisemme ilomme ja surumme jo kauan ennen kuin koemme ne."
Nyt on kokemisen aika.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.2005 20:52:37 »

serkkuni on skorpioni ja hänen syntymänsä aikoihin kummitädilläni havaittiin skitsofrenia Cry..en nyt ihan usko,että skorpionin syntyminen sukuun aiheuttaisi mitään kuolemia... idiot2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #13 : 30.10.2005 21:02:23 »

Tiedän äidilläni olleen kaksi keskenmenoa ennen minua. Omakin syntymäni oli kiikun kaakun, mutta nykyajan teknologialla siitäkin selvittiin. Oma lapsuuteni oli muulla tavoin rankempi koko perheessä kuin siskoni synnyttyä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
sisilisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #14 : 30.10.2005 21:49:18 »

olen lukenut että kahden vuoden sisällä ennen skorpparin syntymää sukua kohtaa kuolema...omalla kohdallani pitää paikkansa...isoisä kuoli 2 vuotta ennen ja isoäiti 2 kuukautta ennen syntymääni...tiedä sitten miksi kohdallani kaksi kuolemaa...
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: