Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys skorpioneille tai muuten aiheesta tietäville  (Luettu 15154 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #15 : 01.11.2005 18:43:52 »

No, täällä sitten yksi skorppari jonka kohdalla tämä EI pidä paikkaansa. Isoäitini kuoli kyllä, mutta peräti 2v mun syntymän jälkeen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #16 : 01.11.2005 19:57:10 »

Olen kuullut tästä ennenkin, mutta aika kriittisesti taidan kuitenkin suhtautua.. Itse olen nouseva Skorpioni, ja syntymäni jälkeen puolen vuoden kuluttua äitini isoisä kuoli. Ajattelen, että tuo olisi tapahtunut kuitenkin joka tapauksessa, melko vanha ihminen oli jo..
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
aurinkoinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #17 : 29.11.2005 13:27:32 »

Kohdallani tämä pitää paikkansa. Siskoni kuoli noin vuosi ennen syntymääni ja mummoni alle kaksi vuotta syntymästäni. Ja kun on vielä syntynyt tuon Pyhäinpäivän aikoihin niin, tuntuu aina synttäreiden aikaan olevan kuolema kovasti läsnä. Sad
tallennettu

AURINKO SKORPPARI
NOUSU    NEITSYT
KUU        VAAKA
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #18 : 29.11.2005 22:57:16 »

Jep... olen siis noususkorpioni ja äitini mummo kuoli ilmeisesti samana vuonna kun synnyin tai vuotta aikaisemmin. Oma paappani kuoli n. puolentoista vuoden sisällä syntymästäni.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #19 : 29.11.2005 22:59:24 »

aurinkoinen, muuten hauskasti nuo kolme merkkiä (arska, kuu ja nouseva) ovat samat mitkä itselläni, pistää aina silmään. Sillä erolla tosin, että itse olen nouseva skorpioni, aurinko vaaka ja kuu neitsyt  Cheesy
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #20 : 07.12.2005 17:33:35 »

Olen skorpioni ja nouseva skorpioni. Kuukausi poikani syntymän jälkeen kuoli äitini ja tasan vuoden päästä isäni. Tyttäreni kanssa samana vuonna kuoli mummoni. Oman syntymäni aikoihin en tiedä kenenkään kuolleen tai siitä ei ole ainakaan puhuttu.
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: