Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensikokemuksia korkeimmasta tilosta  (Luettu 69836 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« : 28.10.2005 16:22:54 »

Hei kaikki astrolaiset Smiley

Laitan tähän vähän miettittävää
***********************************************************
Ensikokemuksia korkeammista tiloista
•   Siirtyminen parempaan työhön, joka tukee ilmentymää siitä, kuka olet, intohimoasi tai tehtävääsi (jotka ovat pohjimmiltaan yksi ja sama asia).
•   Suurempi taloudellinen yltäkylläisyys kuin olet oikeastaan koskaan aiemmin kokenut.
•   Useimmat unelmasi toteutuvat, ja helposti.
•   Vedät puoleesi uuden kumppanin tai ihmissuhteesi nykyisen kumppanisi kanssa perustuu toveruuteen, johon ei liity lainkaan "koukkuja". Te rakastatte, ihailette ja jumaloitte toisianne sellaisina kuin olette, ilman riippuvuuksia.
•   Kun kehityt pidemmälle, liityt jälleen yhteen oman "kaksoisliekkisi" kanssa, joka on täydellinen peilikuvasi. Yhdessäolo on kuin olisit itsesi kanssa, ja tunnet ykseyttä lähteen kanssa enemmän kuin koskaan.
•   Et näytä välittävän juuri mistään, eikä mikään tunnu oikein miltään, kun olet kehittynyt pois vanhasta draamaa ja tunteita sisältävästä elämästä.
•   Olet menettänyt mielenkiintosi "New Age" -asioita kohtaan.
•   Sinä TIEDÄT, että kaikki tarpeesi tyydytetään nyt ja aina.
•   Et enää kaipaa tai halua asioiden tapahtuvan, "yritä" tai korjaa mitään. Sinä ymmärrät "sallimisen", hyväksymisen, olemisen ja tahdonilmaisun.
•   Et voi enää samaistua älyllisiin ja analyyttisiin prosesseihin. Nyt sinä samaistut "tuntemiseen".
•   Et enää välitä siitä, mitä muut ajattelevat sinusta tai jostain muusta.
•   Sinä ymmärrät, ettei ole oikeaa tai väärää, hyvää tai pahaa, tai mustaa tai valkoista. Kaikki vain ON.
•   Oivallat viimein, ettei ole pimeää tai valoa. Se, että valo näyttää puuttuvan, on olemassa vain kontrastin vuoksi kannustamassa meitä luomaan sellaista, mikä todella tuntuu hyvältä. Kaikki energia menee aina samaan suuntaan, valon tukemiseen.
•   Olet menettänyt halusi lukea kirjoja tai kerätä yhtään lisää tietoa, koska olet nyt paljon enemmän kytköksissä Lähteeseen ja saat tiedon "suoraan" olemalla, tuntemalla ja "tietämällä".
•   Terveytesi paranee ja/tai koet ihmettä muistuttavan paranemisen pitkään kestäneestä fyysisestä vaivasta.
•   Kaipaat yksinkertaisuutta kaikissa asioissa ja tarvitset yksinkertaisia prosesseja, haluja ja hyvin yksinkertaista elämäntapaa ja viihdyt niissä.
•   Alat kokea elämänvirran, hitaassa, verkkaisessa tahdissa, jolloin sinun ei tarvitse tehdä mitään mitä et todella tarvitse. Kaikki tipahtaa syliisi. Koet nautintoa ja kiitollisuutta elämän yksinkertaisia asioita kohtaan.
•   Haluat tehdä vain sitä, mikä kuuluu sinulle etkä täytä elämääsi enää turhanpäiväisillä "velvollisuuksilla", sillä kun suuri osa vapautuksesta on saatu valmiiksi, sinulle jää vain puhdistunut sinä… oman jumalaisen ilmentymäsi kultahippu. Tämä on sinun panoksesi Uuteen Maailmaan.
•   Nappaat helposti kiinni muiden ajatuksia, tunteita, toiveita ja tarpeita, kun alat tulla telepaattiseksi.
•   Voit hallita tunteitasi, kokemuksiasi ja luoda maailmasi oman mielesi ja tahtosi avulla, ilman epäilystä tai pelkoa.
•   Ympäristölläsi on vain vähän vaikutusta sinuun. Et ota asioita henkilökohtaisesti. Minkään takia ei tosiaankaan kannata hermostua.
•   Sinulla on sammumaton jano luovuuteen. Älytön määrä energiaa, joka virtaa lävitsesi, vaatii ulospääsyä. Olosi on kotoisampi ja samassa vireessä Lähteen kanssa, kun toteutat omaa intohimoasi ja käytät luovuutta.
•   Naurat paljon ja pidät monia asioita huvittavina ja hauskoina.
•   Tunnet korostunutta rakkautta ja myötätuntoa kaikkea elävää kohtaan. Koet myös korkeampia tiloja ja yhä toistuvammin rakkautta ja iloa.
•   Elät hetkessä ilman kalenteria ja asiat vain avautuvat luonnollisesti päivästä ja hetkestä toiseen. Kaikki stressi on poissa.
•   Tunnet uskomatonta rauhaa. Pelko on selkeästi poissa ja tunnet olosi turvalliseksi.
•   Sisäinen lapsesi näyttää kadonneen (ongelmiin ja vammoihin liittyen), vaikka sinusta on hauskaa leikkiä ja kujeilla. Enimmäkseen haluaisit vain leikkiä, leikkiä ja leikkiä!
•   Alat ymmärtää miten kaikki liittyy kaikkeen. Ymmärrät, että virheitä ei ole, kaikki on jumalaisessa järjestyksessä, eikä mikään ole eikä koskaan ollutkaan "väärin".
tässä osoitteessa kannattaa käydä
http://www.rosendalebooks.fi/rb_main.htm
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.10.2005 16:48:58 »

Tervehdys,

itse sain kosketuksen korkeampiin tajunnantiloihin vajaat 6 vuotta sitten ja vaikka olen erinomaisen hyvin yhteydessä Kaikkeuteen, niin Kaikkeus ei ole jättänyt koettelematta minua.

Ensitöikseen on pistänyt minut hankalien ihmisten kanssa tekemisiin ja luopumaan kaikesta mahdollisesta. Toisaalta, sellaisista asioista, joista olisi halunnut luopua, ei ole olosuhteiden pakosta päässyt helpolla irti. Ei siis tietoakaan siitä, että asiat vain tipahtelisivat syliin, vaan on pitänyt ottaa  RASKAASTI VASTUUTA omista valinnoistaan. Maailmankaikkeus on ikäänkuin halunnut jättää minut heitteille ja katsoa, kuinka hyvin pärjään vasta saavutetun viisauden kanssa.

Ehkä ne asiat tipahtelevat vielä joskus syliin, mutta toistaiseksi sen aika ei ole ollut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kamomilla
Vieras
« Vastaus #2 : 28.10.2005 19:37:58 »

Kiitos Stareyes! Muistin taas, miksi olen täällä. Smiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #3 : 28.10.2005 20:16:16 »

Sellaisella lääkkeellä, jolla saavuttaa kokemuksen kuvaillusta elämästä, tullaan tahkoamaan miljardeja. Tongue

Sitä elämää taitavat muuten oikeasti elääkin jotkut, ainakin Donald Trump, Paris Hilton, räppärit ja öljymiljardöörit. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.10.2005 20:19:20 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.2005 21:02:45 »

Ai tästäkö johtuu kun toisilla kaikki näyttää sujuvan niin helposti. Suurinpiirtein sanovat toiveensa uudesta työpaikasta ääneen ja sitten viikon päästä on huipputarjouksia josta valita.
" Elät hetkessä ilman kalenteria ja asiat vain avautuvat luonnollisesti päivästä ja hetkestä toiseen. Kaikki stressi on poissa."
varsinkin tämän kohdan haluaisin heti "avautuvan" itselleni, joka päivä juoksen kellon perässä ja kuten arvata saattaa stressi on melkoinen.
Luottaminen elämän kantavan on minulle äärimmäisen haasteellista.
Oiskos näissä merkeissä jokin selitys tälle?
 kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
elephanti
Vieras
« Vastaus #5 : 28.10.2005 21:23:52 »

Tervehdys,

...
Ensitöikseen on pistänyt minut hankalien ihmisten kanssa tekemisiin ja luopumaan kaikesta mahdollisesta. Toisaalta, sellaisista asioista, joista olisi halunnut luopua, ei ole olosuhteiden pakosta päässyt helpolla irti. Ei siis tietoakaan siitä, että asiat vain tipahtelisivat syliin, vaan on pitänyt ottaa  RASKAASTI VASTUUTA omista valinnoistaan. Maailmankaikkeus on ikäänkuin halunnut jättää minut heitteille ja katsoa, kuinka hyvin pärjään vasta saavutetun viisauden kanssa. .

tervehdys

.. Jos haluaa luopua vääristä asioista,, tai asioista vääristä syistä, ei se onnistu..

'hankalien ihmisten' kanssa tekemiset kasvattavat ymmärrystä, kaikkien osapuolten..

..Maailmankaikkeus ei jätä ikäänkuin ketään heitteille,, kaikki tässä maailmassa on karmallista.. karma ilmenee (edelleen toistelen itseäni) perimänä sekä ulkoisena ympäristönä.. jokainen on yksin vastuussa omastaan,, kaikkien on pärjättävä oman viisautensa kanssa..

toisaalta tietoinen oleminen on monesti paljonkin raskaampaa kuin tiedottomana oleminen.. ja jokaisen on oman tietoisuutensa kanssa pärjättävä,, ja muistettava olla siitä kiitollinen, kuten kaikesta muustakin

(:
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 29.10.2005 17:41:52 »

Lainaus käyttäjältä: elephanti
kaikki tässä maailmassa on karmallista.. karma ilmenee (edelleen toistelen itseäni) perimänä sekä ulkoisena ympäristönä.. jokainen on yksin vastuussa omastaan,, kaikkien on pärjättävä oman viisautensa kanssa..

toisaalta tietoinen oleminen on monesti paljonkin raskaampaa kuin tiedottomana oleminen.. ja jokaisen on oman tietoisuutensa kanssa pärjättävä,, ja muistettava olla siitä kiitollinen, kuten kaikesta muustakin

(:

Jep, minun ei tarvitse miettiä, onko karman laki totta vai ei. Se on tullut erittäin tutuksi vuosien varrella.

Se asia, mistä olin täysin valmis luopumaan, oli työ. Eipä onnistunut niin vain. Olen akateemisella alalla ja työni tähtäsi tutkimuksen lisäksi tohtorin tutkintoon. Minulle oli kuitenkin jo 5 vuotta sitten yhdentekevää, olenko minä tohtori vai en. Suunnittelin alan vaihtoa, mutten onnistunut pääsemään sopivaan koulutukseen, eikä työttömänäkään ollut varaa olla. Burn out vaivasi toivottomalta tuntuvan projektin takia, työpaikka oli julkisuuden valokeilassa huonossa mielessä ja tämän lisäksi pomo alkoi saada raivokohtauksia ja simputti armotta työporukkaa. Tämän seurauksena n. kolmasosa porukasta otti loparit ja juuri kun päätin erään massiivisen yhteenoton jälkeen, että olen seuraava lähtijä, niin kaikki asiat saatiin sovittua parissa päivässä. Minusta tuli vajaata vuotta myöhemmin filosofian tohtori. Jostain syystä tuntuu olevan tärkeää, että sain tuon tutkinnon suoritettua. Itselleni se ei ollut mitenkään oleellista, ellen ole ennen syntymääni välttämättä halunnut väitellä tässä elämässä tohtoriksi.

Viimeisen kuuden vuoden aikana olen joutunut muutenkin toistuvasti taistele tai alistu -tilanteisiin. Pari vuotta on ollut rauhallisempaa, mutta taas pitää taistella (tai alistua). Nyt on syynäyksessä se, kannattaako rakkauden puolesta taistella.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
elephanti
Vieras
« Vastaus #7 : 29.10.2005 19:00:52 »

.. ennen syntymää päätettyä, kuten koko elämämme.. tai 'niinhän sitä sanotaan' että, loppu tulee ennen alkua, myös jokaisen sielun elämässä, maailma jossa koemme tämän taas tuntuu menevän päinvastaiseen suuntaan,, mutta eihän ole mitään syytä tehdä mitään ellei tiedä loppua,, ja jos lopun tietää tietää silloin myös reitin sinne.. toisaalta, ne loput joita ihminen tietää, tai käsittää ovatkin vain niitä välietappeja..ilman poikkeusta

.. tutkinnot eivät ole koskaan Itseään varten, tutkinnot voivat olla minua varten, tai tutkinnot voivat olla muita varten.. muilla tarkoitan ympäristöä, joka suhtautuu täysin eritavalla ihmiseen tutkinnon kanssa, kuin ihmiseen ilman tutkintoa.. joka taas vaikuttaa kovinkin paljon meidän jokaisen karmaan (tässä tapauksessa siihen ulkoiseen maailmaan) joka meillä on, eli suomeksi; Mitä koemme tässä elämässä, joka taas määrittelee oppimiemme asioiden tason (jota mikään tutkinto ei tee).. eli, tutkinnolla ei ole Itseisarvoa, tai tutkinto ei ole itseisarvo,, mutta tutkinnon väline arvo voi hyvinkin (kantajansa karman mukaan) nousta arvoon arvaamattomaan,, ja johdattaa meitä edelleen vehreämmille niityille .. (:

.. karma pätee myös rakkauteen,, tai ulkoinen ympäristömmehän sen rakkuden kohteena on.

itse sitä mieltä, että ellei rakkaus ole puhdasta, ei se ole rakkautta, jos rakkaus on tarpeeksi puhdasta on se myös käytännössä mahdollista, jos rakkaus on käytännössä mahdollista samalla kun se on puhtaana olemassa tunnetasolla.. on rakkaus vasta rakkautta..

materia mahdollistaa rakkauden, mutta materiaa ei voi rakastaa.. rakkaus on puhtaimmillaan silloin kun kaksi toisilleen täydellisesti karmojensa puolesta sopivaa sielua rakastaa toinen toisensa Itseä koko maailmankaikkeuden rakkauden voimalla..

.. (:
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #8 : 31.10.2005 13:40:38 »

Jeh, suurinpiirtein samat linjat mulla ku elefantilla.

Maailmahan koettelee aluksi tälle tielle lähdettäessä siksi, että musta karma vaihtuu valkoiseen aineeseen, eli hyveeseen. Kun karma alkaa olla puhdistettu, alkaa tapahtumaan noita hyviä tapahtumia. Ne on vaan plussaa ja ne puhdistaa karman todella nopeasti, monessa tapauksessa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 31.10.2005 13:51:29 »

Halusin vain synkeähköllä kirjoituksellani muistuttaa, että henkinen kasvu tai korkeampien tajunnantilojen kokeminen ei ole vielä tae siitä, että olisi karmasta tai oppiläksyistä vapaa. Tämä vaan muistutukseksi niille, jotka kuvittelevat, että Jumala on jokin Taivaallinen Karkkiautomaatti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 31.10.2005 14:26:57 »

Minua koeteltiin myös hyvin rankalla kädellä eteenkin teini-iässä ja kotoa muuttettuani matto vedettiin jalkojeni alta useita kertoja ja jouduin vain hyppäämään täysin tyhjän päälle. Mutta selvisin!  Cool

Nykyisin elämä soljuu mukavasti, joskin opettelen edelleen pois rahaneuroosiani (vaikka uisin rahassa pelkään, että se loppuu enkä selviä fyysisen maailman vaatimuksilta) sekä stressiä. Asiat ovat vain järjestäytyneet mukavasti ja aina kun olen ehtinyt ajatella, että "nyt olen työharjoittelussa/työkokeilussa ihan unelma paikassa!" seuraava paikka on vieläkin parempi!  Cheesy Raha on riittänyt aina kaikkeen tarpeelliseen.

Unelmanani on kouluttautua journalistiksi/tiedottajaksi. Pääsin viestintäpainotteiseen lukioon ja sen jälkeen olen kohta 2 vuoden ajan saanut harjoitella erilaisissa viesintätehtävissä kerryttämässä työkokemusta tulevaisuuden varalle. Tälläkin hetkellä olen harjoittelussa Lahden kaupungintalolla, jonne on yleensä otettu vain koulutettuja/opiskelemassa olevia viestintäalan ihmisiä hommiin. Ensi keväänä tähtään Tampereen yliopiston tiedostusoppilinjalle opiskelemaan. Olen vain päättänyt, että minähän menen sinne opiskelemaan! Yleensä kun pää on umpiluuta, päätökset myös pitävät ja käyvät toteen  Grin
tallennettu
elephanti
Vieras
« Vastaus #11 : 31.10.2005 14:56:41 »

Halusin vain synkeähköllä kirjoituksellani muistuttaa, että henkinen kasvu tai korkeampien tajunnantilojen kokeminen ei ole vielä tae siitä, että olisi karmasta tai oppiläksyistä vapaa. Tämä vaan muistutukseksi niille, jotka kuvittelevat, että Jumala on jokin Taivaallinen Karkkiautomaatti.

..juurikin tätä olen tarkoittanut, ja sitä yrittänyt esille tuoda,, eli ihminen on aina karmallinen,, ja niinkauan kuin ihminen on ihminen on hänellä opittavaa..

..ja toisaalta jumala on myös taivaallinen karkkiautomaatti.. (:
tallennettu
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #12 : 31.10.2005 21:26:58 »

Hei  angel Elephanti kirjoitti tuolla alempana "'hankalien ihmisten' kanssa tekemiset kasvattavat ymmärrystä, kaikkien osapuolten.. ." Minulla on näitä hankalia ihmisiä ympärilläni paljon. Huomaan uudestaan ja uudestaan hermostuvani heihin vaikka olen luullut jo oppineeni tämän läksyn. Kertaus taitaa tässäkin olla opintojen äiti. Sitten kun olen hankalille ihmisille asettanut rajat/pitänyt puoliani asiat ovat järjestyneet paremmin. Olenko opettamassa/kasvattamassa heidän ymmärrystään vai he minun?  angel
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #13 : 03.11.2005 20:18:52 »

Olen huomannut, että maailmassa on enemmän todennäköisyyksiä kuin logiikkaa. Vähän huolestuttavaa. :Smiley Siinä myös Uranuksen ja Saturnuksen ero, muuten.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 03.11.2005 20:32:05 »

Ihana viesti Stareyes! Toukotar kiittää nöyrästi ja toivoo edes vähitellen saavuttavansa kaikki nuo viestissäsi kuvatut tilat...  smitten

PS. Viestissäsi oleva linkki ei jostain syystä aukea! Viitsitkö vielä tarkistaa, onko siinä jokin vikana? Lukisin mielelläni lisää asiasta.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: