Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensikokemuksia korkeimmasta tilosta  (Luettu 69690 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #15 : 03.11.2005 21:48:55 »

Pyyntösi on kuultu Toukotar Smiley

Käyn huomenissa katsomassa sen linkin, ystäväiseni smitten
terv.
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #16 : 04.11.2005 00:00:33 »

Siinä on ännä liikaa eli ei Rosendaleb... vaan Rosedale...  Smiley
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #17 : 04.11.2005 10:13:05 »

Siinä on ännä liikaa eli ei Rosendaleb... vaan Rosedale...  Smiley

Kiitos Christian Dior smitten
Hyvästä huomiosta smitten!
Menen selailemaan sivustoja kohta
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #18 : 04.11.2005 10:26:00 »

Mielenkiintoista.

Toisaalta, en tiedä tai muista, missä vaiheessa olin tekemisissä korkeamman tajunnantilan kanssa ensimmäisen kerran, mutta kaukana lapsuudessa tuo oli. Luulen ja tiedän, että suvussa kulkee näkemisen ja syvän kokemisen kyky, jota minua ei enää ole opastettu hyödyntämään.

Mummo näkee ennalta ja papalla oli verenseisautussanat, mutta enää minulle mitään näistä ei opetettu, ehkä siksi, etten ole kuitenkaan niin vahva, että pystyisin oikein taitojani hyödyntämään. Taivun usein sarkasmiin ja suoranaiseen ilkeyteen... hyi minua... buck2
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #19 : 04.11.2005 11:33:51 »

Tässä Maylle ja muillekin kiinnostuneille linkit:

http://whatsuponplanetearth.com , jota kilkkaamalla pääset englanninkieliseen sivustoon
tai
www.rosendalebooks.fi/rb_main.htm

Ko. olevan löydät Artikkelit -osiosta smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 04.11.2005 20:51:56 »

Olenko opettamassa/kasvattamassa heidän ymmärrystään vai he minun?  angel

Varmasti sekä että.  Smiley
tallennettu
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #21 : 06.11.2005 17:53:42 »

Luulen ja tiedän, että suvussa kulkee näkemisen ja syvän kokemisen kyky, jota minua ei enää ole opastettu hyödyntämään.

Mummo näkee ennalta ja papalla oli verenseisautussanat, mutta enää minulle mitään näistä ei opetettu, ehkä siksi, etten ole kuitenkaan niin vahva, että pystyisin oikein taitojani hyödyntämään. Taivun usein sarkasmiin ja suoranaiseen ilkeyteen... hyi minua... buck2
Entä jos asia on toisinpäin, sinä olet vielä vahvempi mutta sinun on myös löydettävä oma tapasi toimia eikä siksi heidän tapojaan ollut tarvetta opettaa sinulle.  angel
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #22 : 08.11.2005 10:28:12 »

Kiitos Tara tuosta. Sillä tässä varmaan on jonkilainen murros meneillään. Vanhat tavat ja uskomukset vaihtuvat uudempiin ajan myötä.  Wink

Toisaalta minut on pelastanut monesti kummallinen intuitio tai ennakointi, että en ole joutunut fyysiseen onnettomuuteen, ennenkuin minut piti totaalisesti pysäyttää ja kääntää kelkkani toiseen suuntaan. Ja sepä olikin rytinä se.  Shocked

Asiat tapahtuvat.  Cool Ja olen luottanut "sisäiseen" ääneeni monessakin asiassa, luulen, että "yli siitä, missä aita on jo maassa" ei pidä meikäläisen kohdalla paikkaansa, vaan jokaisella on joku elämänläksy opittavana. Sen löytää jokainen jossakin elämänsä vaiheessa ja se on hyvä opetella hyvin.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 08.11.2005 21:54:19 »

Minä olen ainakin huomannut että elämään on tullut paljon valoa ja helppoutta kun on vain heittäytynyt  ja ottanut elämän vastaan sellaisena kuin se on, kiitollisuudella.

Minullakin on vielä oppimista paljon. Erityisesti tietyntyyppisten ihmisten kanssa. Aina kun "aloitan alusta" uudessa paikassa vastaani tulee vähintään yksi ihminen, joka selittää ja selittää ja tietää olevansa kaikessa oikeassa, mielistelee jokaista ja vähättelee itseään, mutta silti puhuu kaikista selän takana pahaa. Miksi tämä ihmistyyppi "riivaa" minua? Tarkoittaako se sitä että nuo ominaisuudet ovat myös minussa itsessäni, vaikka en sitä huomaa? Olen yrittänyt ymmärtää ja hyväksyä nämä ihmiset, mutta se on jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeaa.

-aurinko kaksosissa, nousumerkki jousimies, kuu kauris
tallennettu
amate
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #24 : 08.11.2005 23:05:35 »

Sama juttu! Jo lapsena ihmettelin kun muutettiin suunnillen parin vuoden välein paikkakuntaa, että ompa jännä ku on samanlaisia ihmisiä täälläkin. Joku luonteenpiirteessä tai ulkonäössä oli samaa ja sama homma jatkuu nyt aikuisiälläkin; olen paljon muuttanut ja eikö ne tyypit "vaan seuraa mua"! Jotain läksyähän siinä on.
Mutta saman oivalluksen tein kuin Valonkantajakin, että kun olen heittäytynyt ottamaan elämän sellaisenaan kiitollisuudella vastaan, niin johan helpottaa. Aina sitä ei vaan tahdo muistaa.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #25 : 09.11.2005 17:16:18 »

Sama juttu! Jo lapsena ihmettelin kun muutettiin suunnillen parin vuoden välein paikkakuntaa, että ompa jännä ku on samanlaisia ihmisiä täälläkin. Joku luonteenpiirteessä tai ulkonäössä oli samaa ja sama homma jatkuu nyt aikuisiälläkin; olen paljon muuttanut ja eikö ne tyypit "vaan seuraa mua"! Jotain läksyähän siinä on.

Vaihdoin tänä vuonna kahdesti paikkakuntaa ja törmäsin samaan ilmiöön. Sattuneesta syystä sitä kotiutuukin nopeasti eikä ikävöi taakse jätettyä väkeä kun samathan ne on täälläkin. :Smiley
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #26 : 09.11.2005 19:31:51 »

Sama täällä! Olen nähnyt ja tavannutkin jonkun verran suoranaisia kaksoisolentoja, mikä on toisinaan hämmentävää. Siis ulkonäkö ja eleet on olleet niin samanlaisia, että kävisivät identtisistä kaksosista suomalaisiin "kolleegoihin" varrattuna. Eräs myöskin Berliinissä vakituiseen asustava suomalaisystäväni on todennut ihan samaa.
Jännä juttu.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #27 : 09.11.2005 22:09:25 »

Minä huomasin kanssa samantyyppisen jutun, kun olen neljänä peräkkäisenä vuonna opettanut yhdellä kurssilla (100 opiskelijaa/kurssi). Tänä vuonna olin vähän ihmeissäni, että: "Taasko tuo on täällä? Eikös se ollut jo pari vuotta sitten?" Ja tosiaan ei ollut kyse pelkästään ulkonäöstä, vaan ääni, eleet ja käyttäytyminenkin ihan samoja. Hauskaa!  Smiley Cheesy
tallennettu

Itse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #28 : 11.11.2005 14:27:01 »

Kaikki ihmiset ovat täällä toistensa peilejä eli ovat muistuttamassa siitä millaisia olemme ts. niitä puoliamme joita emme tiedosta. Ne ihmiset häviävät elämästämme tai muuttavat käyttäytymistään kun tiedostamme että tuollainen olen minäkin.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #29 : 11.11.2005 14:49:14 »

Kaikki ihmiset ovat täällä toistensa peilejä eli ovat muistuttamassa siitä millaisia olemme ts. niitä puoliamme joita emme tiedosta. Ne ihmiset häviävät elämästämme tai muuttavat käyttäytymistään kun tiedostamme että tuollainen olen minäkin.

Niin, ja toisaalta voi jatkaa siitä 'eteenpäin' ja peilata itse itseään omaan kehoonsa ja sieltä paljastuu itse. Eli ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan! Säästyy monelta 'itkulta'!
Terveys=Terveys
 Wink  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: