Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menneiden elämien itseselvitysopas  (Luettu 219795 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 21.01.2016 17:13:40 »

Itse olen aina selittämättömästi inhonnut puutaloja ja tuulimyllyjä.  Cheesy Varsinkin tuulimyllyjä.
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 164


Profiili
« Vastaus #61 : 21.01.2016 23:17:41 »

Kivat teille. Mulla hyppäsi uusimpana vihreäpukeinen natsisaku kesälaitumella ampuilemassa piu piu, poltettuja raatoja ja räjäytettyjä panzerwageneita. Sieg heil sitten vaan! En ole kyllä aatteen miehiä et mikäs aivopesu-juttu tää sit taas oli? Tuol tais tapahtua joku sotarikoskin joukossa vai liekö partisaani tai jottai...
tallennettu
durazella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #62 : 03.01.2017 16:04:39 »

olen törmännyt tähän asiaa viime aikoina aika paljon koska m un unet on erikoisia ja se tapahtuu mitä näen...joskus aavistan..
mietin koko ajan kuka olen ollut joku näyttelijä,laulaja,työläinen....kuningatar liittyen keskiajalle.......on tuntemuksia erilaisia mutta en ole puhunut tästä...olen ihan tunteitteni ja unieni ja yksinäisyyden kanssa.....rehellisiä vastauksia kaipaan
tallennettu

olen hiljainen ja ujo kaveri
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #63 : 21.05.2017 11:15:38 »

Olen leikitellyt ajatuksella entisistä elämistä aina välillä vaikken niihin nyt varsinaisesti uskokaan  :Smiley lähinnä ajatus nousee siitä kun minulla on vuosia ollut "pakkomielteinen" mielenkiinto toisen maailmansodan saksaa kohtaan , lähinnä autzwich-birkenau on se mikä kiinnostaa eniten.  Minulla ei ole mitään muistikuvaa mistä tämä on lähtenyt. Muistan yläasteella historiassa hävenneeni että olin ylipäätään kiinnostunut aiheesta  Lips Sealed sainkin silloin hyvän numeron historiasta.

Krakovassa kävin joku vuosi sitten katsomassa näitä tiettyjä paikkoja ja huomasin palattuani kaipaavani takaisin krakovaan. Joten leikin ajatuksella että olen varmaan ollut entisessä elämässä Puolassa jokin ss-sotilas koska juutalaisena tuskin tuntisin mitään kaipuuta tuonne uglystupid2
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #64 : 31.07.2017 17:55:06 »

Niitä joita kiinnostaa, Jukka Viertomanner kertoo asiakkaan edellisistä elämistä astrologisen kartan tulkinnan ohella. Suosittelen hyvin lämpimästi.

Itse sain hänen vastaanotollaan vahvistuksen  (omille tuntemuksilleni) mm. siitä, että minulla on takanani intiaanielämä ja luostarielämä Japanissa ja elämä Ranskassa kuin myös Suomessakin. Viertomanner on minun mielestä juuri sellainen sopivan erikoinen ja syvällinen astrologi. Kysyikin onko hänellä omaa kirjallisuutta, mutta kuulemma vasta työn alla. Julkkareita odotellessa..! Cheesy
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #65 : 24.10.2019 17:21:20 »

Minulle on selvinnyt, kelle olen kuulunut ja kuulun edelleen ja miksi en saa mitä tahansa ja mitä siitä voi seurata.
Kun toista on niin ikävä, muttei voi edes nähdä. Hän on tuolla jossain ja niin toivon, että saisin edes kerran halata.
Tuntea.

Tiedän, miksi ja se sattuu niin paljon!!  Undecided
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: